quote:Op woensdag 4 november 2009 20:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij heeft vanmiddag een kleurplaat gemaakt aan de bar en heeft nu Bart Smit aan de telefoon.
Hij heeft een cowboyhoed en cape gewonnen.
gelul, liegbeest, je kwam daar wel met een doel. dat je erover sprak (in die vorige s.c. in general chat) en vervolgens langs ging bij der johann, had je die baan namelijk nog helemaal niet (wedden om een meier?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kan het wel even samenvatten, ik mocht laten zien wat er mogelijk was en men keek flink over mijn schouder mee terwijl ik ook nog even mijn ideetjes rondstrooide wat betreft het project (heb al behoorlijk wat terug zien komen trouwens).
Dat is op zich geen probleem aangezien ik mijn reiskosten vergoed kreeg maar als iemand ijskoud tegen mij staat te liegen en geen concrete antwoorden wil geven (wie werken er zoal mee?) is het voor mij snel bekeken.
Ik kom daar niet om een plekje te veroveren (ik heb gewoon een baan) of ook maar enige vorm van concurrentie te voeren maar zo werd het naar mijn gevoel wel gezien.
En ze hoeven niet alles uit de doeken te doen maar als je tegenover een vrijwilliger geen open kaart speelt hoef je ook geen inzet te verwachten.
Wees gewoon eerlijk (harde TBO les).
quote:
hoi fan, lekkere snollie van me, jeweetutquote:
Ongezien de tyfus, relnichtquote:Op woensdag 4 november 2009 20:45 schreef willem-jozef het volgende:
voeballuh begint![]()
hoi ian, alles goed?
doe wel effe normaal met dat "eauk" en "zeau".![]()
liefs, een vrind
En na 18 minuten heeft hij z'n tweede sjekkie gerold en aangestokenquote:Op woensdag 4 november 2009 20:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Bob is op de stream en de boel begint meteen te bufferen
Thanks, ben er nu ook wel klaar mee.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:03 schreef Ian_Nick het volgende:
@ dementor, als je toch gaat editten (daarom quote ik even niet) doe dan even: "Je kunt in jouw geval..."
Dude...quote:
Hmm, daar voel ik me toch minder thuis denk ik. Maar bedanktquote:Op woensdag 4 november 2009 21:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
op de chat worden ook herinneringen bovengehaald van TBO.
Dementor is er, en Flabberguest, herinner je je die nog?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hmm, daar voel ik me toch minder thuis denk ik. Maar bedankt
Ik ben er ook, onder de naam P_6K.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hmm, daar voel ik me toch minder thuis denk ik. Maar bedankt
Nou... Dementor schreef er net dat het rommelt in reality-land en dat reality nog niet dood is maar dat hij niet meer mag zeggen. Zit ik me natuurlijk meteen weer een partij te verheugen op iets dat misschien nooit meer komen gaat.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nog nieuws Mera?
Ja, ik blijft 't proberen.
Concreet nieuws komt via de site zodra dat kan. Ga t hier niet meer postenquote:Op woensdag 4 november 2009 21:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nog nieuws Mera?
Ja, ik blijft 't proberen.
Ah ok, wist ik nietquote:Op woensdag 4 november 2009 21:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
Concreet nieuws komt via de site zodra dat kan. Ga t hier niet meer posten
Noem jij al die draden maar niks.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:00 schreef Toverheks het volgende:
hier ook al weinig veranderd lees ik, en keek net ff op de Vlemmixsite ook niks, pppfftttt
ja maar verder ken ik ze niet en als ik een beetje mee lees, kwee nie. . .quote:Op woensdag 4 november 2009 21:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Dementor is er, en Flabberguest, herinner je je die nog?
Door de bank genomen is het niet echt een avontuur, maar ik vond het wel leuk Flabber weer even te zien want ik schat dat ik hem al een jaar niet heb gesignaleerd.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja maar verder ken ik ze niet en als ik een beetje mee lees, kwee nie. . .
hahaha en blijven die zo gezellig al die tijd hangen??? wel makelijk om de was te laten drogen.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:04 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Noem jij al die draden maar niks.
Ze wisten gewoon niet meer waar ze hun bier neergezet hadden.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:29 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Na een kort overleg beneden, gaan Bob en Alsido weer terug naar boven. Slecht 1 seconde na het nemen van deze cap, zwaait Alsido hierbij vrolijk naar de hondstrouwe streamers.
Tuurlijk!quote:Op donderdag 5 november 2009 09:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ze zouden wel opnames maken, weet niet of dat nog uitgezonden gaat worden. Zouden jullie het willen zien?
Dat dus.quote:
woensdagochtendquote:Op donderdag 5 november 2009 08:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
Johan zit op dit moment in de rechtzaal.
Johan Vlemmix voor de rechter voor carnavalsklap
(Novum) - Johan Vlemmix ziet er niet tegen op om woensdagochtend voor de rechter te verschijnen. "Ik heb alle vertrouwen in het Nederlands rechtssysteem", vertelde de Oranjeliefhebber. Vlemmix moet zich verantwoorden voor de klap die hij tijdens carnaval uitdeelde aan iemand die volgens hem dronken en agressief was.
"Als de rechter niet aan mijn kant staat, dan blijf ik voortaan altijd binnen", stelt de beroeps-BN'er resoluut. Ondanks zijn vertrouwen, is hij wel behoorlijk zenuwachtig. "Ik hou hier helemaal niet van. Ik schud de man het liefste een hand, maar hij wil dat niet."
Vlemmix sloeg de man tijdens carnaval in Eindhoven in zijn gezicht gegeven. De dronkenlap zou aanstalten hebben gemaakt om Vlemmix te slaan. Het slachtoffer eist een schadevergoeding voor de psychische schade die hij heeft opgelopen, mede door de media-aandacht.
Gelul, die man heeft heul geen media aandacht gekregen, zijn naam is nooit bekend gemaakt![]()
Helemaal overheen gelezen.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:15 schreef peeet1 het volgende:
woensdagochtend![]()
het is toch donderdag nu
Onder bepaalde voorwaarden mag dat wel, als het net als vorige keer een openbare zitting is.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:19 schreef Dottey het volgende:
Je mag toch geen opnames maken IN de rechtzaal?
Wel der buiten uiteraard.
Laat maar komen wat ze kunnen filmen
Dan zou de aanklager niet in beeld komen natuurlijkquote:Op donderdag 5 november 2009 09:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat dus.
En ik ben eigenlijk wel benieuwd wat voor typje zich door Johan laat klappen.
deze ook niet gezien?quote:
quote:Vlemmix sloeg de man tijdens carnaval in Eindhoven in zijn gezicht gegeven.
Het is een slecht stuk tekst idd.quote:
Die had ik wel gezien. Vandaar:quote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 08:54 schreef Copycat het volgende:
Vlemmix heeft iemand in zijn gezicht gegeven!
De viespeuk!
ah, daar heb ik overheen gelezenquote:Op donderdag 5 november 2009 09:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die had ik wel gezien. Vandaar:
[..]
ja, maar niet alleen zien, vooral ook horenquote:Op donderdag 5 november 2009 09:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ze zouden wel opnames maken, weet niet of dat nog uitgezonden gaat worden. Zouden jullie het willen zien?
Omdat ze in de rechtzaal zitten dusquote:Op donderdag 5 november 2009 09:35 schreef Marrije het volgende:
Maar het is 9.35 uur, waarom zijn er nog geen streams?
Alsido ook?quote:Op donderdag 5 november 2009 09:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
Omdat ze in de rechtzaal zitten dus
Ja, om opnames te makenquote:
Ja. Echt helemaal negens over dus.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:44 schreef Dementor het volgende:
Maar goed waar gaat dit nu over?
Het wel of niet betalen van 300 euro?
Hij zou nog op zijn stelten de rechtzaal binnen lopen.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, om opnames te maken dus!Denk je dat Johan zelf gaat zitten filmen hihi
Neuh, ik zou denken dat er beter in PS2 gewerkt kan worden dan zo'n non-item filmen. Een non-item wat in principe ook niet binnen het in-house concept past.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja, om opnames te makenDenk je dat Johan zelf gaat zitten filmen hihi
nee ik dacht dat gaat dottey doenquote:Op donderdag 5 november 2009 09:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, om opnames te makenDenk je dat Johan zelf gaat zitten filmen hihi
Niet zo vloeken.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neuh, ik zou denken dat er beter in PS2 gewerkt kan worden dan zo'n non-item filmen. Een non-item wat in principe ook niet binnen het in-house concept past.
Oh wacht, ik zei concept.
Ik ben eerlijk gezegd verbaasd dattie zo weinig eistquote:Op donderdag 5 november 2009 09:51 schreef Dementor het volgende:
Maar het is natuurlijk vrij makkelijk om een bekend figuur met een verleden voor de rechter te slepen.
die man *ruikt* geld, en denkt oh die JVlemmix gaat mij ff fiks betalen.hou niet van zulke mensen, misschien had die man echt een beuk meoeten hebben, maar omdat JVlemmix *bekend* is sleept hij hem voor de rechter, was het een onbekende had je er nooit wat van gehoord, laat staan dat die vent dan een aangifte zou doen.quote:Op donderdag 5 november 2009 08:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
(Novum) - Johan Vlemmix ziet er niet tegen op om woensdagochtend voor de rechter te verschijnen. "Ik heb alle vertrouwen in het Nederlands rechtssysteem", vertelde de Oranjeliefhebber. Vlemmix moet zich verantwoorden voor de klap die hij tijdens carnaval uitdeelde aan iemand die volgens hem dronken en agressief was.
"Als de rechter niet aan mijn kant staat, dan blijf ik voortaan altijd binnen", stelt de beroeps-BN'er resoluut. Ondanks zijn vertrouwen, is hij wel behoorlijk zenuwachtig. "Ik hou hier helemaal niet van. Ik schud de man het liefste een hand, maar hij wil dat niet."
Vlemmix sloeg de man tijdens carnaval in Eindhoven in zijn gezicht gegeven. De dronkenlap zou aanstalten hebben gemaakt om Vlemmix te slaan. Het slachtoffer eist een schadevergoeding voor de psychische schade die hij heeft opgelopen, mede door de media-aandacht.
Gelul, die man heeft heul geen media aandacht gekregen, zijn naam is nooit bekend gemaakt![]()
Het zal hem dan waarschijnlijk niet om het geld gaan.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk gezegd verbaasd dattie zo weinig eistDoe het dan goed, denk ik dan
quote:Op donderdag 5 november 2009 08:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
(Novum) - Johan Vlemmix ziet er niet tegen op om woensdagochtend voor de rechter te verschijnen. "Ik heb alle vertrouwen in het Nederlands rechtssysteem", vertelde de Oranjeliefhebber.
quote:Op donderdag 5 november 2009 09:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Omdat ze in de rechtzaal zitten dus
Het staat verkeerd, het is nu. Tenminste, ze zijn net klaarquote:Op donderdag 5 november 2009 09:55 schreef tuinfluiter het volgende:
Mera was die rechtszaak woensdag of staat het verkeerd in het bericht.
Komt nog 500 ofzo van het OM bij, dus totaal iets van 800 euro.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:02 schreef Toverheks het volgende:
oh lees die vent eist 300 euro, ja dat is wel weinig, maar toch!!
Post je wel even de uitkomst?quote:Op donderdag 5 november 2009 10:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Komt nog 500 ofzo van het OM bij, dus totaal iets van 800 euro.
Eigenlijk best een lachertje
Dat is Joost 2.0, die kan ook klussen.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:04 schreef beequeen het volgende:
Ik zie Alsido gewoon bezig in de bunker hoor.
vind 800 ook best veel hoor, maar hoop dat het allemaal goed afloopt voor JV.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Komt nog 500 ofzo van het OM bij, dus totaal iets van 800 euro.
Eigenlijk best een lachertje
Sjiek hendig.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:05 schreef Dementor het volgende:
Dat is Joost 2.0, die kan ook klussen.
Hij is veroordeeld tot 50 euro schadevergoeding aan die man, en 250 aan het OM.quote:
Daar zal het die pipo ook wel om te doen zijn geweest.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hij is veroordeeld tot 50 euro schadevergoeding aan die man, en 250 aan het OM.
En hij gaat in hoger beroep... Om te voorkomen dat hij weer een strafblad krijgt.
Heb ik wat te luisteren tijdens het avondeten.quote:Groot gelijk vind ik. Het gaat wel om je goede naam, Johan is allesbehalve een vechtersbaas.![]()
Komt vanavond waarschijnlijk weer een item over bij Boulevard.
Het lijkt er meer op dat ze de boel afbreken ipv opbouwenquote:Op donderdag 5 november 2009 14:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Snap jij het, snap ik het?
Don't fix it if it aint broken?
En dan niet weer die goedkope waterverfquote:Op donderdag 5 november 2009 14:43 schreef Dementor het volgende:
Misschien krijgt de kelder toch nog een upgrade in de vorm van een likje verf?
Of hangen ze straks gewoon alles weer terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |