Concreet nieuws komt via de site zodra dat kan. Ga t hier niet meer postenquote:Op woensdag 4 november 2009 21:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nog nieuws Mera?
Ja, ik blijft 't proberen.
Ah ok, wist ik nietquote:Op woensdag 4 november 2009 21:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
Concreet nieuws komt via de site zodra dat kan. Ga t hier niet meer posten
Noem jij al die draden maar niks.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:00 schreef Toverheks het volgende:
hier ook al weinig veranderd lees ik, en keek net ff op de Vlemmixsite ook niks, pppfftttt
ja maar verder ken ik ze niet en als ik een beetje mee lees, kwee nie. . .quote:Op woensdag 4 november 2009 21:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Dementor is er, en Flabberguest, herinner je je die nog?
Door de bank genomen is het niet echt een avontuur, maar ik vond het wel leuk Flabber weer even te zien want ik schat dat ik hem al een jaar niet heb gesignaleerd.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja maar verder ken ik ze niet en als ik een beetje mee lees, kwee nie. . .
hahaha en blijven die zo gezellig al die tijd hangen??? wel makelijk om de was te laten drogen.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:04 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Noem jij al die draden maar niks.
Ze wisten gewoon niet meer waar ze hun bier neergezet hadden.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:29 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Na een kort overleg beneden, gaan Bob en Alsido weer terug naar boven. Slecht 1 seconde na het nemen van deze cap, zwaait Alsido hierbij vrolijk naar de hondstrouwe streamers.
Tuurlijk!quote:Op donderdag 5 november 2009 09:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ze zouden wel opnames maken, weet niet of dat nog uitgezonden gaat worden. Zouden jullie het willen zien?
Dat dus.quote:
woensdagochtendquote:Op donderdag 5 november 2009 08:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
Johan zit op dit moment in de rechtzaal.
Johan Vlemmix voor de rechter voor carnavalsklap
(Novum) - Johan Vlemmix ziet er niet tegen op om woensdagochtend voor de rechter te verschijnen. "Ik heb alle vertrouwen in het Nederlands rechtssysteem", vertelde de Oranjeliefhebber. Vlemmix moet zich verantwoorden voor de klap die hij tijdens carnaval uitdeelde aan iemand die volgens hem dronken en agressief was.
Johan Vlemmix voor de rechter voor carnavalsklap
"Als de rechter niet aan mijn kant staat, dan blijf ik voortaan altijd binnen", stelt de beroeps-BN'er resoluut. Ondanks zijn vertrouwen, is hij wel behoorlijk zenuwachtig. "Ik hou hier helemaal niet van. Ik schud de man het liefste een hand, maar hij wil dat niet."
Vlemmix sloeg de man tijdens carnaval in Eindhoven in zijn gezicht gegeven. De dronkenlap zou aanstalten hebben gemaakt om Vlemmix te slaan. Het slachtoffer eist een schadevergoeding voor de psychische schade die hij heeft opgelopen, mede door de media-aandacht.
Gelul, die man heeft heul geen media aandacht gekregen, zijn naam is nooit bekend gemaakt![]()
Helemaal overheen gelezen.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:15 schreef peeet1 het volgende:
woensdagochtend![]()
het is toch donderdag nu
Onder bepaalde voorwaarden mag dat wel, als het net als vorige keer een openbare zitting is.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:19 schreef Dottey het volgende:
Je mag toch geen opnames maken IN de rechtzaal?
Wel der buiten uiteraard.
Laat maar komen wat ze kunnen filmen
Dan zou de aanklager niet in beeld komen natuurlijkquote:Op donderdag 5 november 2009 09:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat dus.
En ik ben eigenlijk wel benieuwd wat voor typje zich door Johan laat klappen.
deze ook niet gezien?quote:
quote:Vlemmix sloeg de man tijdens carnaval in Eindhoven in zijn gezicht gegeven.
Het is een slecht stuk tekst idd.quote:
Die had ik wel gezien. Vandaar:quote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 08:54 schreef Copycat het volgende:
Vlemmix heeft iemand in zijn gezicht gegeven!
De viespeuk!
ah, daar heb ik overheen gelezenquote:Op donderdag 5 november 2009 09:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die had ik wel gezien. Vandaar:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |