Gezelligquote:Op maandag 2 november 2009 14:46 schreef Dementor het volgende:
Ik ben mijn inlog kwijt, dus ik maak wel een nieuwe aan.
quote:
Ik keek net even mee, maken ze nu ruzie dan?quote:Op maandag 2 november 2009 14:52 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Er staat nog een vacature open om als uitsmijter in de bar werken
Voor het geval datquote:Op maandag 2 november 2009 14:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik keek net even mee, maken ze nu ruzie dan?
Mazaru, weet je zeker dat je het zelf niet was. Twee jaar geleden keek jij toch ook een tijdje bij dotcomboy naar BB UK? Zelfde geldt voor beequeen.quote:Op maandag 2 november 2009 14:53 schreef mazaru het volgende:
Dus als er een mazaru inlogt, ben ik het niet.
Ik ben net binnengestapt,geen barkruk meer vrijquote:Op maandag 2 november 2009 14:53 schreef mazaru het volgende:
Dus als er een mazaru inlogt, ben ik het niet.
Het lag aan mij, ik was mijn password vergeten. Ik wring me er gewoon tussenquote:Op maandag 2 november 2009 15:00 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik ben net binnengestapt,geen barkruk meer vrij
quote:Op maandag 2 november 2009 14:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Mazaru, weet je zeker dat je het zelf niet was. Twee jaar geleden keek jij toch ook een tijdje bij dotcomboy naar BB UK? Zelfde geldt voor beequeen.
Gezellig,want de anderen praten niet tegen mequote:Op maandag 2 november 2009 15:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het lag aan mij, ik was mijn password vergeten. Ik wring me er gewoon tussen![]()
Ik wel hoor. Ik ben niet eenkennigquote:Op maandag 2 november 2009 15:04 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Gezellig,want de anderen praten niet tegen me
Nee joh, ik denk dat men racing bedoelt.quote:
Hoezo, kan Sly daar ook al bannen dan? Of is dat die samenwerkingquote:
Dan ga je ervanuit dat die persoon echt op Johans plek zit, en daar ben ik niet van overtuigd want gisteren stelde hij vragen aan Dottey of Mera.quote:
Ik mag er nog in. Na wat er gisteren gebeurde, kijk ik nergens meer vanquote:Op maandag 2 november 2009 15:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee joh, ik denk dat men racing bedoelt.
Wie is er boos?quote:Op maandag 2 november 2009 16:51 schreef mazaru het volgende:
Mis ik iets? Waarom is iedereen zo boos op iedereen?
Ik dacht dat jij ook boos was. Maar er lopen er nog meer ruzie te zoeken daar hoor. Dat kan nooit goed gaan.quote:
Ik ben niet boos, die mensen daar komen over als augurken met vingertjes om te typen.quote:Op maandag 2 november 2009 17:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ook boos was. Maar er lopen er nog meer ruzie te zoeken daar hoor. Dat kan nooit goed gaan.
quote:Op maandag 2 november 2009 17:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben niet boos, die mensen daar komen over als augurken met vingertjes om te typen.
"sjalala we gaan we gaan haha toch sly hahahaha"
De chat bij de "stream", geloof ikquote:
Wordt er zo ruzie gemaakt dan? Ik kan hier vandaan niet kijken, kloteproxy.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De chat bij de "stream", geloof ik.
Ga's kijken dan?quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb werkelijk geen flauw idee.
ah.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
De chat bij de "stream", geloof ik.
Als er straks wat te doen is, dan loopt dat gegarandeerd vast. Ik denk dat ze dit onderschat hebben.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:43 schreef Danny het volgende:
[..]
ah.
net ff geopend. gebeurt nog steeds geen reet op de stream dus snel weer weg. die chat is niet te volgen. Nu al niet. Laat staan met 100.000 viewers straks
Weet niet... Zat laatst op de site van? NBC ofzo? live te kijken naar die weerballon waar dat jongetje schijnbaar in zat, en daar zat ook heel Amerika op de chatbox die naast de stream stond.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als er straks wat te doen is, dan loopt dat gegarandeerd vast. Ik denk dat ze dit onderschat hebben.
Groot gelijk, maar die chatbox maakt wel dat mensen blijven plakken.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:40 schreef Danny het volgende:
Chatbox loopt ook niet vast hoor, maar het is niet te volgen met zoveel man tegelijk. Then again; what do I know.
van wat ik zo gelezen heb hier op FOK, zullen er ook veel komen in die chat om ff oude wonden te vereffenenquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Groot gelijk, maar die chatbox maakt wel dat mensen blijven plakken.
Beetje jammer.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
van wat ik zo gelezen heb hier op FOK, zullen er ook veel komen in die chat om ff oude wonden te vereffenen
mja, als je het niet op programmainhoud kan is dat inderdaad een andere manier om mensen vast te houden. Tijdelijk.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
okequote:Op dinsdag 3 november 2009 11:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Beetje jammer.![]()
Maar we hebben nu een paar modjes.
Je moet wat hèquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:45 schreef Danny het volgende:
[..]
mja, als je het niet op programmainhoud kan is dat inderdaad een andere manier om mensen vast te houden. Tijdelijk.
Ik vind het wel jammer dat je niet zelf bepaalde chatters kunt blocken. Dat heb ik ook wel eens ergens gezien en ik moet zeggen dat dat heel veel frustraties scheelt.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zit wat in, maar ben ik geen voorstander van.. Ook mensen met kritiek moeten dat kunnen uiten vind ik, leer je wellicht nog wat van, alleen als het echt grandioos de sfeer verpest dat je diegene dan ff eruit schopt, al dan niet tijdelijk.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat je niet zelf bepaalde chatters kunt blocken. Dat heb ik ook wel eens ergens gezien en ik moet zeggen dat dat heel veel frustraties scheelt.
oh zo een negeerknop bedoel je, klik op die naam en je ziet niet wat degene typt, ach ja denk dat de chat ff leuk is maar dat je gauw weer afhaakt als er gereld wordt, en wat net al gezegt werd, als het te druk wordt klapt de chat eruit denk ik.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat je niet zelf bepaalde chatters kunt blocken. Dat heb ik ook wel eens ergens gezien en ik moet zeggen dat dat heel veel frustraties scheelt.
Iemand dat al geprobeerd? Op iemand zn naam klikken en kijken of er opties zijn?quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh zo een negeerknop bedoel je, klik op die naam en je ziet niet wat degene typt, ach ja denk dat de chat ff leuk is maar dat je gauw weer afhaakt als er gereld wordt, en wat net al gezegt werd, als het te druk wordt klapt de chat eruit denk ik.
ga ik ff voor je doen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Iemand dat al geprobeerd? Op iemand zn naam klikken en kijken of er opties zijn?
Oh okee. Jammerquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:56 schreef Toverheks het volgende:
nee als je op een naam klikt zie je alleen dat je een private mes. kan sturen meer niet.
(of ik doe het weer eens verkeerd, kan ook hahaha)
Op johanvlemmix.tv staat dat zo vast, maar op de site van Ustream staat de chat ernaast.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:57 schreef sunny16947 het volgende:
Oh kan iemand ff uitleggen hoe je de chat naast het beeld krijgt i.p.v. eronder?
Lijkt mij wel. Dat scrollen wordt je gek van.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Op johanvlemmix.tv staat dat zo vast, maar op de site van Ustream staat de chat ernaast.
Vindt iedereen het makkelijker dat de chat ernáást staat? Want dat is wel te regelen denk ik.
Als de chat onder de stream staat, dan moet je naar boven scrollen om te kijken wat er op de stream gebeurt en weer naar beneden scrollen om te kijken wat er op de chat gezegd wordt. Niet echt handigquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Op johanvlemmix.tv staat dat zo vast, maar op de site van Ustream staat de chat ernaast.
Vindt iedereen het makkelijker dat de chat ernáást staat? Want dat is wel te regelen denk ik.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als de chat onder de stream staat, dan moet je naar boven scrollen om te kijken wat er op de stream gebeurt en weer naar beneden scrollen om te kijken wat er op de chat gezegd wordt. Niet echt handig
Bedankt voor de tips.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:09 schreef sunny16947 het volgende:
En het nieuws of verslag lees je 1x en klaar. Dat hoeft niet in beeld te blijven.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
www.johanvlemmix.tv
Het is aangepast als het goed is.
Goedzo meis,quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
www.johanvlemmix.tv
Het is aangepast als het goed is.
Ik was het niet!quote:
Hoe krijg je het voor elkaar? Ik kan er nog geen 20 seconden naar luisterenquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:57 schreef Peter6000 het volgende:
Ik merk dat die paupermuziek aardig begint te wennen.
Heb het al 20 minuten opstaan, zonder te muten.
http://www.ustream.tv/channel/studiovlemmixquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:57 schreef sunny16947 het volgende:
Oh kan iemand ff uitleggen hoe je de chat naast het beeld krijgt i.p.v. eronder?
Ze staan nu op allebei de pagina's naast elkaar.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:00 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
http://www.ustream.tv/channel/studiovlemmix
Heb het nu uitgezet, ivm de kerkelijke klanken, maar van het ongecompliceerde 'Allemaal bedankt oleee oleee' werd ik wel vrolijk.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar? Ik kan er nog geen 20 seconden naar luisteren
En is die andere sneller, ustream loopt op deze pc steeds vast, heb daar het geduld niet voorquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:01 schreef mazaru het volgende:
Ze staan nu op allebei de pagina's naast elkaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |