Gezelligquote:Op maandag 2 november 2009 14:46 schreef Dementor het volgende:
Ik ben mijn inlog kwijt, dus ik maak wel een nieuwe aan.
quote:
Ik keek net even mee, maken ze nu ruzie dan?quote:Op maandag 2 november 2009 14:52 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Er staat nog een vacature open om als uitsmijter in de bar werken
Voor het geval datquote:Op maandag 2 november 2009 14:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik keek net even mee, maken ze nu ruzie dan?
Mazaru, weet je zeker dat je het zelf niet was. Twee jaar geleden keek jij toch ook een tijdje bij dotcomboy naar BB UK? Zelfde geldt voor beequeen.quote:Op maandag 2 november 2009 14:53 schreef mazaru het volgende:
Dus als er een mazaru inlogt, ben ik het niet.
Ik ben net binnengestapt,geen barkruk meer vrijquote:Op maandag 2 november 2009 14:53 schreef mazaru het volgende:
Dus als er een mazaru inlogt, ben ik het niet.
Het lag aan mij, ik was mijn password vergeten. Ik wring me er gewoon tussenquote:Op maandag 2 november 2009 15:00 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik ben net binnengestapt,geen barkruk meer vrij
quote:Op maandag 2 november 2009 14:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Mazaru, weet je zeker dat je het zelf niet was. Twee jaar geleden keek jij toch ook een tijdje bij dotcomboy naar BB UK? Zelfde geldt voor beequeen.
Gezellig,want de anderen praten niet tegen mequote:Op maandag 2 november 2009 15:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het lag aan mij, ik was mijn password vergeten. Ik wring me er gewoon tussen![]()
Ik wel hoor. Ik ben niet eenkennigquote:Op maandag 2 november 2009 15:04 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Gezellig,want de anderen praten niet tegen me
Nee joh, ik denk dat men racing bedoelt.quote:
Hoezo, kan Sly daar ook al bannen dan? Of is dat die samenwerkingquote:
Dan ga je ervanuit dat die persoon echt op Johans plek zit, en daar ben ik niet van overtuigd want gisteren stelde hij vragen aan Dottey of Mera.quote:
Ik mag er nog in. Na wat er gisteren gebeurde, kijk ik nergens meer vanquote:Op maandag 2 november 2009 15:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee joh, ik denk dat men racing bedoelt.
Wie is er boos?quote:Op maandag 2 november 2009 16:51 schreef mazaru het volgende:
Mis ik iets? Waarom is iedereen zo boos op iedereen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |