Het lijkt er meer op dat ze de boel afbreken ipv opbouwenquote:Op donderdag 5 november 2009 14:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Snap jij het, snap ik het?
Don't fix it if it aint broken?
En dan niet weer die goedkope waterverfquote:Op donderdag 5 november 2009 14:43 schreef Dementor het volgende:
Misschien krijgt de kelder toch nog een upgrade in de vorm van een likje verf?
Of hangen ze straks gewoon alles weer terug?
Ja maar dan kom je weer bij Mera die gisteren op de chat schreef dat Johan zijn team klein wil houden, hetgeen ik voor zulke klussen dus niet begrijp.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:48 schreef beequeen het volgende:
Maar je zou toch verwachten dat na die enorme waterschade aan de stoppenkasten en zulks, tig mensen aan het werk zijn om de boel te herstellen cq repareren?
Ik heb gisteren Bram, ene Remco en Leo de fotograaf gezien. Dat zet toch ook geen zoden aan de dijk?
Johan wil zijn team graag klein houden.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:48 schreef beequeen het volgende:
Maar je zou toch verwachten dat na die enorme waterschade aan de stoppenkasten en zulks, tig mensen aan het werk zijn om de boel te herstellen cq repareren?
Ik heb gisteren Bram, ene Remco en Leo de fotograaf gezien. Dat zet toch ook geen zoden aan de dijk?
Je moet toch iets gebruiken.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:54 schreef Peter6000 het volgende:
Nu zijn we wel een beetje gemeen, om die opmerking van Mera weer te gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |