Ja maar dan kom je weer bij Mera die gisteren op de chat schreef dat Johan zijn team klein wil houden, hetgeen ik voor zulke klussen dus niet begrijp.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:48 schreef beequeen het volgende:
Maar je zou toch verwachten dat na die enorme waterschade aan de stoppenkasten en zulks, tig mensen aan het werk zijn om de boel te herstellen cq repareren?
Ik heb gisteren Bram, ene Remco en Leo de fotograaf gezien. Dat zet toch ook geen zoden aan de dijk?
Johan wil zijn team graag klein houden.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:48 schreef beequeen het volgende:
Maar je zou toch verwachten dat na die enorme waterschade aan de stoppenkasten en zulks, tig mensen aan het werk zijn om de boel te herstellen cq repareren?
Ik heb gisteren Bram, ene Remco en Leo de fotograaf gezien. Dat zet toch ook geen zoden aan de dijk?
Je moet toch iets gebruiken.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:54 schreef Peter6000 het volgende:
Nu zijn we wel een beetje gemeen, om die opmerking van Mera weer te gebruiken.
Waarom?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:54 schreef Peter6000 het volgende:
Hoezo gemeen?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:54 schreef Peter6000 het volgende:
Omdat we het uit zijn verband rukken, en suggereren dat er allemaal mensen afgewezen worden.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom?
Ik heb ook het idee dat het gewoon waar is omdat je daar bijna niemand ziet rondlopen.
Als je geen rooie cent wil uitgeven, moet je geen 24 uurs zender willen beginnen.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:00 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk dat het niet waar is, maar gewoon een financiële kwestie is. Een aannemersbedrijf inhuren is nu eenmaal stukken duurder dan gebruik te maken van Alsido and fans.
Ik weet helemaal niet of meer mensen zich aangemeld hebben of dat er mensen zijn afgewezen, oh ja alleen Dementor zag ervan af maar die was toch niet van het klussen.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Omdat we het uit zijn verband rukken, en suggereren dat er allemaal mensen afgewezen worden.
Ik denk dat het niet waar is, maar gewoon een financiële kwestie is. Een aannemersbedrijf inhuren is nu eenmaal stukken duurder dan gebruik te maken van Alsido and fans.
De beste man heeft geen flauw idee waar aan hij begonnen is, dat lijkt me duidelijk?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:03 schreef Disana het volgende:
We weten gewoon niet waarom Johan zo weinig mensen heeft ingezet terwijl de streefdatum al voorbij is en het naar het zich laat aanzien op deze manier nog wel enige tijd gaat duren.
Daar komt Johan vanzelf wel achter.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je geen rooie cent wil uitgeven, moet je geen 24 uurs zender willen beginnen.
Dat, of hij neemt het niet zo nauw met de verwachting van de streamers.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De beste man heeft geen flauw idee waar aan hij begonnen is, dat lijkt me duidelijk?
Ik denk een combinatie van die twee.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat, of hij neemt het niet zo nauw met de verwachting van de streamers.
Oh ik kan wel klussen hoor.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niet of meer mensen zich aangemeld hebben of dat er mensen zijn afgewezen, oh ja alleen Dementor zag ervan af maar die was toch niet van het klussen.
Alles in eigen beheer willen houden, alles zelf willen weten.quote:We weten gewoon niet waarom Johan zo weinig mensen heeft ingezet terwijl de streefdatum al voorbij is en het naar het zich laat aanzien op deze manier nog wel enige tijd gaat duren.
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:06 schreef HiDiHo het volgende:
Ik spreek jullie nog wel als Johan het internationaal gaat verkopen
Oh, ik dacht dat jij je meer met de techniek bezig hield tijdens de Bunker.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh ik kan wel klussen hoor.
[..]
Alles in eigen beheer willen houden, alles zelf willen weten.
Niets mis met die keuze, het kost je alleen een vermogen en als er iemand ziek op bed ligt heb je een groot probleem.
Volgens mij mag ie meedelen in het spaarpotje van maximaquote:Op donderdag 5 november 2009 15:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Geweaun even een domme vraag tussendoor: waar haalt die Johan uberhaupt geld vandaan?
Nee, even serieus, wat doet hij voor zijn geldquote:Op donderdag 5 november 2009 15:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij mag ie meedelen in het spaarpotje van maxima
Heuh, waarmee doet hij dan optreden? Hij heeft toch één liedje ofzeaux?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:09 schreef Copycat het volgende:
Wat dacht je van die optredens? Schnabbel en Babbel.
En dan heeft ie natuurlijk nog zijn Colombiaanse lijntjes ... maar dat weet niemand.
Die onderschriften maken het hè?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vind het trouwens wel fijn dat Peter ons op de hoogte blijft houden van de spannende ontwikkelingen
Waarmee doet hij dan optreden, hij heeft toch maar één liedje?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:11 schreef Copycat het volgende:
Nog een keer dat suffe eau en ik antwoord niet meer.
Duidelijk en objectief.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Die onderschriften maken het hè?
Dit wist ik serieus niet.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:12 schreef Copycat het volgende:
Hij heeft tig liedjes. Nou ja, liedjes. Muziek en tekst samen gegooid tot een hoempapabrij in slecht Nederlands.
Over Polen in een busje, over de Mexicaanse griep, over Hyves en eigenlijk over van alles en vooral niks
Hij reist daar blijkbaar stad en land voor af ...quote:Op donderdag 5 november 2009 15:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Dit wist ik serieus niet.
Maar goed voor Eindhoven hoef je natuurlijk sowieso niet zo veel te kunnen.
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij reist daar blijkbaar stad en land voor af ...
Die politieke partij was als ik het me goed herinner de Partij van de Feesten ofzo.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:15 schreef Toverheks het volgende:
hij heeft zijn kapitaal met handel in 2e hands auto`s opgebouwd, las net ook dat hij de politiek is in geweest.
ach hij heeft meer geld dan de *gewone* nederlander, maar las ergens dat die man ook keihard werkt voor zijn centjes.
ach en nu deze streams die het nog niet doen, ik denk dat het zo een man is van leuk en we zien wel waar het schip strand, of het is een keiharde zakenman die in zijn achterhoofd heeft van Lachen jullie maar, maar ik kom er wel met mijn rare fratsen, liedjes en ideeen.
De Partij van de Toekomst vindt dat er meer moet worden gefeest, zodat er een sfeer ontstaat waarin iedereen wat gemoedelijker met elkaar omgaat. De partij denkt dat te bereiken door onder andere de volgende maatregelen:quote:Op donderdag 5 november 2009 15:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die politieke partij was als ik het me goed herinner de Partij van de Feesten ofzo.
Dat was de eerste keer dat ik met Vlemmix in aanraking kwam.
ik hoorde en zag hem voor het eerst omdat hij zo dweept met ons koningshuis, en eerlijk, lijkt me gewoon een man die lol in zijn leven heeft, en als hij in een dipje raakt hij zijn schouders weer onder een ander projekt zet. is niks mis met die man (alleen die liedjes ja, daar doe ik ff geen uitlatingen over)quote:Op donderdag 5 november 2009 15:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die politieke partij was als ik het me goed herinner de Partij van de Feesten ofzo.
Dat was de eerste keer dat ik met Vlemmix in aanraking kwam.
Neinquote:- invoering van een ministerie van Feestzaken met PvdT-leider Johan Vlemminx als minister;
Neinquote:- landelijke feestdagen (verkiezingsdag wordt nationale feestdag, carnaval wordt landelijk feest, vijf mei
wordt een nationale feestdag, Nationale Handschuddag);
Neinquote:- 65-plussers mogen één keer per jaar gesubsidieerd op reis;
Neinquote:- de publieke omroepen verplichten feestelijke muziek en meer Nederlandse producten uit te zenden;
Neinquote:- bedrijven stimuleren twee keer per jaar een personeelsfeest te organiseren;
Gaarnequote:- opheffing van sluitingstijden in de horeca en verlaging van de accijnzen op alcoholische drank;
Gaarnequote:- verbetering van het openbaar vervoer in de nacht;
Rot op.quote:- stimuleren van initiatieven van clini-clowns, pleister-clowns etc.;
quote:- het condoom in het ziekenfonds;
Sodeflikker opquote:- tijdens de inburgeringcursus wordt het zingen van Nederlandse liederen bevorderd;
Neinquote:- de OV-jaarkaart moet de hele week geldig zijn, zodat studenten altijd veilig naar huis kunnen;
Gaarnequote:- meer en betere huisvesting voor studenten volgens een campussysteem;
Neinquote:- invoering warme maaltijden op basisscholen;
Neinquote:- aandacht voor de gevolgen van partydrugs en blowen, zodat feesten weer veilig wordt.
Laat ons collectief terug V'en!quote:Op donderdag 5 november 2009 15:50 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Een stukje communicatie met de streamers, dmv een uitbundig V-teken
Ik zeg doen!quote:Op donderdag 5 november 2009 15:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De Partij van de Toekomst vindt dat er meer moet worden gefeest, zodat er een sfeer ontstaat waarin iedereen wat gemoedelijker met elkaar omgaat. De partij denkt dat te bereiken door onder andere de volgende maatregelen:
- invoering van een ministerie van Feestzaken met PvdT-leider Johan Vlemminx als minister;
- landelijke feestdagen (verkiezingsdag wordt nationale feestdag, carnaval wordt landelijk feest, vijf mei wordt een nationale feestdag, Nationale Handschuddag);
- 65-plussers mogen één keer per jaar gesubsidieerd op reis;
- de publieke omroepen verplichten feestelijke muziek en meer Nederlandse producten uit te zenden;
- bedrijven stimuleren twee keer per jaar een personeelsfeest te organiseren;
- opheffing van sluitingstijden in de horeca en verlaging van de accijnzen op alcoholische drank;
- verbetering van het openbaar vervoer in de nacht;
- stimuleren van initiatieven van clini-clowns, pleister-clowns etc.;
- het condoom in het ziekenfonds;
- tijdens de inburgeringcursus wordt het zingen van Nederlandse liederen bevorderd;
- de OV-jaarkaart moet de hele week geldig zijn, zodat studenten altijd veilig naar huis kunnen;
- meer en betere huisvesting voor studenten volgens een campussysteem;
- invoering warme maaltijden op basisscholen;
- aandacht voor de gevolgen van partydrugs en blowen, zodat feesten weer veilig wordt.
http://www.parlement.com/9291000/modulesf/g42f2hhl
Ah, doe niet zo preuts. kom opquote:
Volgens mij ben jij linkshandigquote:
ik iig wel, maar koos voor de om en omquote:
Ja ik heb 12 batterijen geprobeerd (gaan er 4 in de camera) en van allemaal zegt ie dat ze leeg zijnquote:Op donderdag 5 november 2009 17:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Mijn fobo is slecht voor je scrollwieltje nu![]()
Ik wil ook een Disana V
Neem je telefoon, heb ik ook gedaan, had hier ook alleen maar een lege digiklikklakcamera, of ik moet de spiegelreflex vanquote:Op donderdag 5 november 2009 17:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ik heb 12 batterijen geprobeerd (gaan er 4 in de camera) en van allemaal zegt ie dat ze leeg zijn
Heb ik wel gedaan, met een hand vastgehouden dus, en het ging nog goed ook. Ach ja en anders was de afstand tot het bureau toch heel klein.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neem je telefoon, heb ik ook gedaan, had hier ook alleen maar een lege digiklikklakcamera, of ik moet de spiegelreflex vangebruiken maar die vind ik een beetje zwaar....
Ik heb een Nokiaatje voor dummies, daar zit geen camera inquote:Op donderdag 5 november 2009 17:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neem je telefoon, heb ik ook gedaan, had hier ook alleen maar een lege digiklikklakcamera, of ik moet de spiegelreflex vangebruiken maar die vind ik een beetje zwaar....
Zo ziet ie eruit, ik heb hem zaterdag alweer een jaar om. En Tom heeft exact dezelfde, als teken dat we bij elkaar horen en van elkaar houden. Ik ben er nog iedere dag heel blij mee, vind t zo'n bijzondere ring.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Juud wat voor ring is dat? Geen trouwring toch maar ook geen verlovingsring?
Oh wat een mooie. Vroeger noemde je zo'n teken van bij elkaar horen een vriendschapsring, of dat nu nog zo is weet ik niet.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:38 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Zo ziet ie eruit, ik heb hem zaterdag alweer een jaar om. En Tom heeft exact dezelfde, als teken dat we bij elkaar horen en van elkaar houden. Ik ben er nog iedere dag heel blij mee, vind t zo'n bijzondere ring.
[ afbeelding ]
Mooie ring meis!quote:Op donderdag 5 november 2009 17:38 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Zo ziet ie eruit, ik heb hem zaterdag alweer een jaar om. En Tom heeft exact dezelfde, als teken dat we bij elkaar horen en van elkaar houden. Ik ben er nog iedere dag heel blij mee, vind t zo'n bijzondere ring.
[ afbeelding ]
Wow, dat is al lang...quote:Op donderdag 5 november 2009 17:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh wat een mooie. Vroeger noemde je zo'n teken van bij elkaar horen een vriendschapsring, of dat nu nog zo is weet ik niet.
Afgelopen maandag droegen mijn vriend en ik 12,5 onze vriendschapsringen.
heel mooi.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:38 schreef Juud79 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet het ook niet zo goed. Er zou iets tussenin moeten zijn. Bij 'vriendschapsring' heb ik zo'n puber-idee.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:42 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Wow, dat is al lang...
Ja vriendschapsring dat vind ik zo'n rare omschrijving, ik weet wel dat veel mensen het zo noemen. Ik vind het prettiger om dan maar uit te leggen waarom ik hem draag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |