ik iig wel, maar koos voor de om en omquote:
Ja ik heb 12 batterijen geprobeerd (gaan er 4 in de camera) en van allemaal zegt ie dat ze leeg zijnquote:Op donderdag 5 november 2009 17:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Mijn fobo is slecht voor je scrollwieltje nu![]()
Ik wil ook een Disana V
Neem je telefoon, heb ik ook gedaan, had hier ook alleen maar een lege digiklikklakcamera, of ik moet de spiegelreflex vanquote:Op donderdag 5 november 2009 17:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ik heb 12 batterijen geprobeerd (gaan er 4 in de camera) en van allemaal zegt ie dat ze leeg zijn
Heb ik wel gedaan, met een hand vastgehouden dus, en het ging nog goed ook. Ach ja en anders was de afstand tot het bureau toch heel klein.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neem je telefoon, heb ik ook gedaan, had hier ook alleen maar een lege digiklikklakcamera, of ik moet de spiegelreflex vangebruiken maar die vind ik een beetje zwaar....
Ik heb een Nokiaatje voor dummies, daar zit geen camera inquote:Op donderdag 5 november 2009 17:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neem je telefoon, heb ik ook gedaan, had hier ook alleen maar een lege digiklikklakcamera, of ik moet de spiegelreflex vangebruiken maar die vind ik een beetje zwaar....
Zo ziet ie eruit, ik heb hem zaterdag alweer een jaar om. En Tom heeft exact dezelfde, als teken dat we bij elkaar horen en van elkaar houden. Ik ben er nog iedere dag heel blij mee, vind t zo'n bijzondere ring.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Juud wat voor ring is dat? Geen trouwring toch maar ook geen verlovingsring?
Oh wat een mooie. Vroeger noemde je zo'n teken van bij elkaar horen een vriendschapsring, of dat nu nog zo is weet ik niet.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:38 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Zo ziet ie eruit, ik heb hem zaterdag alweer een jaar om. En Tom heeft exact dezelfde, als teken dat we bij elkaar horen en van elkaar houden. Ik ben er nog iedere dag heel blij mee, vind t zo'n bijzondere ring.
[ afbeelding ]
Mooie ring meis!quote:Op donderdag 5 november 2009 17:38 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Zo ziet ie eruit, ik heb hem zaterdag alweer een jaar om. En Tom heeft exact dezelfde, als teken dat we bij elkaar horen en van elkaar houden. Ik ben er nog iedere dag heel blij mee, vind t zo'n bijzondere ring.
[ afbeelding ]
Wow, dat is al lang...quote:Op donderdag 5 november 2009 17:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh wat een mooie. Vroeger noemde je zo'n teken van bij elkaar horen een vriendschapsring, of dat nu nog zo is weet ik niet.
Afgelopen maandag droegen mijn vriend en ik 12,5 onze vriendschapsringen.
heel mooi.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:38 schreef Juud79 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet het ook niet zo goed. Er zou iets tussenin moeten zijn. Bij 'vriendschapsring' heb ik zo'n puber-idee.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:42 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Wow, dat is al lang...
Ja vriendschapsring dat vind ik zo'n rare omschrijving, ik weet wel dat veel mensen het zo noemen. Ik vind het prettiger om dan maar uit te leggen waarom ik hem draag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |