Ja maar dan kom je weer bij Mera die gisteren op de chat schreef dat Johan zijn team klein wil houden, hetgeen ik voor zulke klussen dus niet begrijp.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:48 schreef beequeen het volgende:
Maar je zou toch verwachten dat na die enorme waterschade aan de stoppenkasten en zulks, tig mensen aan het werk zijn om de boel te herstellen cq repareren?
Ik heb gisteren Bram, ene Remco en Leo de fotograaf gezien. Dat zet toch ook geen zoden aan de dijk?
Johan wil zijn team graag klein houden.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:48 schreef beequeen het volgende:
Maar je zou toch verwachten dat na die enorme waterschade aan de stoppenkasten en zulks, tig mensen aan het werk zijn om de boel te herstellen cq repareren?
Ik heb gisteren Bram, ene Remco en Leo de fotograaf gezien. Dat zet toch ook geen zoden aan de dijk?
Je moet toch iets gebruiken.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:54 schreef Peter6000 het volgende:
Nu zijn we wel een beetje gemeen, om die opmerking van Mera weer te gebruiken.
Waarom?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:54 schreef Peter6000 het volgende:
Hoezo gemeen?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:54 schreef Peter6000 het volgende:
Omdat we het uit zijn verband rukken, en suggereren dat er allemaal mensen afgewezen worden.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom?
Ik heb ook het idee dat het gewoon waar is omdat je daar bijna niemand ziet rondlopen.
Als je geen rooie cent wil uitgeven, moet je geen 24 uurs zender willen beginnen.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:00 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk dat het niet waar is, maar gewoon een financiële kwestie is. Een aannemersbedrijf inhuren is nu eenmaal stukken duurder dan gebruik te maken van Alsido and fans.
Ik weet helemaal niet of meer mensen zich aangemeld hebben of dat er mensen zijn afgewezen, oh ja alleen Dementor zag ervan af maar die was toch niet van het klussen.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Omdat we het uit zijn verband rukken, en suggereren dat er allemaal mensen afgewezen worden.
Ik denk dat het niet waar is, maar gewoon een financiële kwestie is. Een aannemersbedrijf inhuren is nu eenmaal stukken duurder dan gebruik te maken van Alsido and fans.
De beste man heeft geen flauw idee waar aan hij begonnen is, dat lijkt me duidelijk?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:03 schreef Disana het volgende:
We weten gewoon niet waarom Johan zo weinig mensen heeft ingezet terwijl de streefdatum al voorbij is en het naar het zich laat aanzien op deze manier nog wel enige tijd gaat duren.
Daar komt Johan vanzelf wel achter.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je geen rooie cent wil uitgeven, moet je geen 24 uurs zender willen beginnen.
Dat, of hij neemt het niet zo nauw met de verwachting van de streamers.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De beste man heeft geen flauw idee waar aan hij begonnen is, dat lijkt me duidelijk?
Ik denk een combinatie van die twee.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat, of hij neemt het niet zo nauw met de verwachting van de streamers.
Oh ik kan wel klussen hoor.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niet of meer mensen zich aangemeld hebben of dat er mensen zijn afgewezen, oh ja alleen Dementor zag ervan af maar die was toch niet van het klussen.
Alles in eigen beheer willen houden, alles zelf willen weten.quote:We weten gewoon niet waarom Johan zo weinig mensen heeft ingezet terwijl de streefdatum al voorbij is en het naar het zich laat aanzien op deze manier nog wel enige tijd gaat duren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |