quote:
Op woensdag 4 november 2009 19:25 schreef Dementor het volgende:[..]
Kan het wel even samenvatten, ik mocht laten zien wat er mogelijk was en men keek flink over mijn schouder mee terwijl ik ook nog even mijn ideetjes rondstrooide wat betreft het project (heb al behoorlijk wat terug zien komen trouwens).
Dat is op zich geen probleem aangezien ik mijn reiskosten vergoed kreeg maar als iemand ijskoud tegen mij staat te liegen en geen concrete antwoorden wil geven (wie werken er zoal mee?) is het voor mij snel bekeken.
Ik kom daar niet om een plekje te veroveren (ik heb gewoon een baan) of ook maar enige vorm van concurrentie te voeren maar zo werd het naar mijn gevoel wel gezien.
En ze hoeven niet alles uit de doeken te doen maar als je tegenover een vrijwilliger geen open kaart speelt hoef je ook geen inzet te verwachten.
Wees gewoon eerlijk (harde TBO les).
gelul, liegbeest, je kwam daar wel met een doel. dat je erover sprak (in die vorige s.c. in general chat) en vervolgens langs ging bij der johann, had je die baan namelijk nog helemaal niet (wedden om een meier?

)

en ge hoopte wel degelijk op iets daar, anders had je wel voor unicef gecollecteerd of voor women on waves o.i.d. je kloten uit het lijf gelopen, egoist

.
wel grappig, vrij vlot na je vertrek bij johann begon je 'opeens' de boel daar af te zeiken, als je er had mogen blijven, was je gatverdakke o.a. die watersnoodramp aan het rechtlullen geweest...het kan raar lopen, vriendje
Wees gewoon eerlijk
![]()
o ja: nog gefeliciteerd met je baan
juud zal ook wel blij zijn dat je godverdomme eindelijk is aan de gang bentbest leuk hier in dit topic, met pietje in de buurt, of had ik dat al gezegd?

team de tering