Bij een abbo van 20 betaal je 150 bij oid voor 2 jaar tochquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:31 schreef Catch22- het volgende:
ik zou rekenen op 550-600 als introductieprijs.
Niks raars aan met de Smartphones van tegenwoordigquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:46 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Over de X10 gingen al gerichten rond sinds juni... Eerst werd er gespeculeerd dat 'ie in november uit zou komen, nu lees ik hier dat de release in februari is. Lang wachten...
Tja. Ik hoop toch dat de release wat eerder zal zijn. M'n huidige telefoon is wel aan vervanging toe, en ben al contractvrij.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:47 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Niks raars aan met de Smartphones van tegenwoordig
De reden dat de Iphone wel altijd optijd gereleased is omdat het geen smartphone is
Ik had hetzelfde.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:50 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Tja. Ik hoop toch dat de release wat eerder zal zijn. M'n huidige telefoon is wel aan vervanging toe, en ben al contractvrij.
Waar als ik vragen mag?quote:Op zondag 7 maart 2010 21:54 schreef Masegate het volgende:
Ik heb hem inmiddels gereserveerd.
Ze voorspelden dat 'ie binnen 4 weken binnen zou zijn.
de update naar 2.1 is al aangekondigd, dus dat is niet van belang... hooguit dat je paar maanden met 1.6 moet werken, alsof dat zo slecht is ineensquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:51 schreef Catch22- het volgende:
Android 1.6 he, beetje jammer.
Ik zou even naar de HTC Desire en Legend kijken
http://tweakers.net/revie(...)gend-en-hd-mini.html
meer value for money en nieuwere Android (en mooier, maar dat is een mening)
prima toch?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:52 schreef ABombali het volgende:
sony ericsson is nooit snel met iets...altijd een paar maanden vertraging
Ik denk niet dat de telefoon eerder dan eind 2010 geupdate wordt
tweakersquote:De X10 Mini is in vormgeving een verkleinde versie van de in november aangekondigde Xperia X10. Waar dat toestel beschikt over een scherm van 4", moet de Mini-versie het doen met een scherm van 2,55", het kleinste scherm tot nu toe op een voor de Nederlandse markt gepresenteerd Android-toestel. De resolutie van het scherm is 320x240, hetzelfde als HTC's budgettoestel Tattoo.
De X10 Mini meet 83x50x17mm en is ondanks zijn dikte licht: slechts 88 gram weegt het nieuwe Android-toestel. In het hart zit een Qualcomm MSM7227-chip met een kloksnelheid van 600MHz. De MSM7227 is de opvolger van MSM7225, die onder meer dienst deed in de HTC Hero. De chip heeft een ARM11-core op een ARMv6-instructieset, wat hem in kracht ver achter de Snapdragon-chip plaatst die in de 'grote' X10 zit. De prijs van de X10 Mini is onbekend, maar Sony Ericsson zal dit toestel vermoedelijk voor een bedrag van tussen 200 en 350 euro in de winkel leggen. De X10 Mini wordt verkrijgbaar in wit, zwart, limegroen, roze, rood en zilver.
De X10 Mini Pro is gelijk aan de X10 Mini, met als enige verschil dat hij een uitschuifbaar qwerty-toetsenbord heeft. Het fysieke toetsenbord heeft vier rijen. De X10 Mini Pro komt alleen in de kleuren rood en zwart in de winkel, volgens de planning eveneens in het tweede kwartaal.
Ziet er ook zeker goed uit!quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:22 schreef YuckFou het volgende:
Ik heb mn volgende telefoon algevonden, nou ja, als er tegen de eindtijd van mn abonnement geen betere zijn:
de Xperia 10 Pro
[ afbeelding ]
[..]
tweakers
Ik heb nu een X1 en die is best lomp, zeker nu ik een netbook heb en ipv op mn telefoon daarop internet als ik onderweg ben wordt mn volgende telefoon zo klein en plat mogelijk, zolang ik i-net maar over bluetooth kan delenquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:03 schreef Masegate het volgende:
[..]
Ziet er ook zeker goed uit!
Ik persoonlijk heb alleen liever een groot scherm en een plattere telefoon.
hoe bedoel je voelen lastig in gebruik?quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:35 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik heb hem in mn handen gehad
Groot ding. fysieke knoppen voelen wat lastig in gebruik.
Verder wel redelijk dun, en ligt toch nog lekker in de hand.
Aangezien je dat ding in het midden vast hebt. dan moet je je hand meestal verplaatsen om die onderste knoppen in te drukken.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:49 schreef resque het volgende:
[..]
hoe bedoel je voelen lastig in gebruik?
ah maar dat is bij de htc hd2 ook wel het geval, sowieso wel met grote schermen natuurlijk. dacht dat je bedoelde dat ze niet lekker klikten zeg maarquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:43 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Aangezien je dat ding in het midden vast hebt. dan moet je je hand meestal verplaatsen om die onderste knoppen in te drukken.
En ik heb geen dwergen handen.
Vooralsnog 1.6.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:43 schreef Spike1506 het volgende:
Welke versie van Android draait deze telefoon?
Ik moet zeggen dat ik die hd2 knoppen beter vind dan deze goedkope plastic chromé knopjes.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:58 schreef resque het volgende:
[..]
ah maar dat is bij de htc hd2 ook wel het geval, sowieso wel met grote schermen natuurlijk. dacht dat je bedoelde dat ze niet lekker klikten zeg maar
Ja, niks bijzonders, 13 in een dozijn Android toestel.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:55 schreef Masegate het volgende:
Al mensen met deze telefoon?
Eerste ervaringen?
anticlimaxquote:Op donderdag 1 april 2010 18:22 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Ja, niks bijzonders, 13 in een dozijn Android toestel.
Mwah, bedenk wel dat ik de hele dag met mobieltjes loopt te klooien, het moet wel iets heel bijzonders zijn voordat ik er warm van word.quote:
zoals? wat is er wel heel bijzonder momenteel?quote:Op donderdag 1 april 2010 18:49 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Mwah, bedenk wel dat ik de hele dag met mobieltjes loopt te klooien, het moet wel iets heel bijzonders zijn voordat ik er warm van word.
Niet zozeer qua mobiele telefoons, maar wel 'mobiel' : de iPad. Daarvoor was de iPhone het laatste 'wow' apparaat. Sinds de release van iPhone zijn de rest v/d fabrikanten opeens wakker geworden en zijn toestellen stukken beter geworden maar niks dat er echt tussenuit springt, niet echt een bedrijf dat ff de boel wakker schud.quote:Op donderdag 1 april 2010 18:59 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
zoals? wat is er wel heel bijzonder momenteel?
De iPad vind ik nu niet bepaald een wow-factor hebben. Het is een tablet die de ervaring van de iPhone uitbreidt/vergroot, meer niet.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:11 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Niet zozeer qua mobiele telefoons, maar wel 'mobiel' : de iPad. Daarvoor was de iPhone het laatste 'wow' apparaat. Sinds de release van iPhone zijn de rest v/d fabrikanten opeens wakker geworden en zijn toestellen stukken beter geworden maar niks dat er echt tussenuit springt, niet echt een bedrijf dat ff de boel wakker schud.
Uiteraard zijn er wel een hoop devices met een hoog 'gadget' gehalte, b.v. de X10 mini.
Het is wel behoorlijk off-topic, maar toch maar even reageren:quote:Op donderdag 1 april 2010 23:26 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
De iPad vind ik nu niet bepaald een wow-factor hebben. Het is een tablet die de ervaring van de iPhone uitbreidt/vergroot, meer niet.
Ben ik het niet helemaal mee eens. Het pluspunt van de iPad is dat het niet blijft hangen bij het idee dat je op een tablet ook maar een volledig OS moet zetten. Zo'n OS is namelijk gebouwd om met een muis te werken. Apple heeft het met de iPad slimmer aangepakt. Er zijn echter nog wel meer tablets die ook een aangepast OS leveren, zoals de JooJoo: http://www.engadget.com/2010/04/01/the-joojoo-is-here-seriously/quote:Op vrijdag 2 april 2010 08:33 schreef Masegate het volgende:
[..]
Het is wel behoorlijk off-topic, maar toch maar even reageren:
Ik snap niet waarom iemand een iPad zou willen als je ook zo'n ding kunt kopen van de bekendere laptop-fabrikanten. Daar heb je toch 10x zoveel aan dan een iPad?
Zal wel komen omdat het Apple is...
Ligt eraan wat je wenst te spelen, de doorsnee mobiele spellen werken prima en emulators voor bijvoorbeeld een snes lopen wat moeizamer gezien het gebrek aan knoppen en omdat je dient te lopen/springen en bukken (Mario Allstars) op je touchscreen zelf en die reageert niet altijd even geweldig mét die software, zonder geen probleem ervaren tot nu toe.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:03 schreef Kn0x het volgende:
Anywhoo, hij is al uit. Hoe zit het met spelen van spelletjes op de X10. Bevalt het? Mis je de multi touch niet?
Ik vind de UI er gelikter uitzien.quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:31 schreef Underdoggy het volgende:
Ik krijg hem dinsdag als Telfort haar afspraken na komt.
Wat heeft bij jullie de doorslag gegeven om deze te kopen ipv bijvoorbeeld de Desire?
desire heeft een amoled scherm, android 2.1(sowieso), multitouch en betere ondersteuning door middel van htc zelf en xda, daarom heb ik nu de desire gekozen ipv de SE x10quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:34 schreef Masegate het volgende:
[..]
Ik vind de UI er gelikter uitzien.
Ik vind de telefoon zelf er gelikter uitzien.
Ik heb nu een SE telefoon waar ik erg tevreden over ben.
De camera schijnt een stuk beter te zijn.
De batterij schijnt langer mee te gaan.
Verder vond ik te weinig verschillen tussen de twee om nog voor de Desire te gaan (waren wel mijn 2 opties).
Kon in alle filmpjes niet bijzonder veel verschil zien in de schermen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:39 schreef resque het volgende:
[..]
desire heeft een amoled scherm, android 2.1(sowieso), multitouch en betere ondersteuning door middel van htc zelf en xda, daarom heb ik nu de desire gekozen ipv de SE x10
Ik denk dat je schermen niet moet vergelijken/beoordelen a.d.h.v. filmjesquote:Op woensdag 7 april 2010 00:13 schreef Masegate het volgende:
[..]
Kon in alle filmpjes niet bijzonder veel verschil zien in de schermen.
Ja maar heb je ooit een telefoon gehad waarbij je dacht: "wat een vervelend scherm zeg". Kijk naar die LED-tv's, ik zie echt geen verschil tussen een LED-tv en een goede LCD-tv hoor. Ik weet 100% zeker dat het scherm van de X10 prima is.quote:Op woensdag 7 april 2010 00:22 schreef zoz het volgende:
[..]
Ik denk dat je schermen niet moet vergelijken/beoordelen a.d.h.v. filmjes
quote:Op woensdag 7 april 2010 00:37 schreef zoz het volgende:
hey ik zie nu dat de x10 best een groot scherm heeft 4".
quote:Scherm
Het scherm van de Xperia X10 is niet bepaald klein. Waar de Xperia X1 en de X2 het moesten doen met schermen van respectievelijk 3" en 3,2" heeft de X10 een schermdiagonaal van maar liefst 4". De kleinere versies van de X10, de Mini en de Mini Pro, hebben een schermgrootte van 2,55".
De resolutie van de X10 bedraagt 854x480 beeldpunten. Deze resolutie maakt dat het internetten in landscape-modus goed werkt: veel sites kunnen in één oogopslag gezien worden, waardoor er veel minder horizontaal scrollen nodig is dan bij de voor smartphones populaire resolutie van 800x480 beeldpunten.
Een groot voordeel van de extra pixels is bovendien dat de beeldverhouding vrijwel exact 16:9 bedraagt, wat het bekijken van films ten goede zou moeten komen. Door de extra pixels in de breedte moeten de zwarte balken in de hoogte zo goed als verdwenen zijn. Ook bijvoorbeeld de Motorola Milestone heeft deze schermresolutie.
Bij het gebruik van het scherm valt het op dat het voor een capacitief scherm niet zo gevoelig is en dat het soms aanrakingen in het geheel niet registreert. De gevoeligheid is minder dan die van HTC's Android-toestellen en de iPhone. Het scherm ondersteunt geen multitouch.
Misschien had de reviewer gewoon last van droge handjes.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:28 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Dus dat scherm is even gevoelig als een vrouw van 80 tussen der benen?
Gelukkig dat ik hem niet gekocht heb.
niet veel verschil in de schermen....quote:Op woensdag 7 april 2010 00:13 schreef Masegate het volgende:
[..]
Kon in alle filmpjes niet bijzonder veel verschil zien in de schermen.
Android-versie doet me niet zoveel. Zolang de functies die zijn aangekondigd gewoon doen wat ze moeten doen.
Het alternatief op multitouch schijnt erg handig te werken (sowieso, als je nooit multitouch hebt gehad, ben je er niet aan gewend en mis je het niet).
Ondersteuning zou ik zo niet weten, maar met SE nog nooit problemen mee gehad.
Onzin. SE heeft een heel ander scherm dan dat er in die HD2 zit. Natuurlijk zullen de kleuren wat minder zijn vergeleken met Amoled maar ik lees nergens slechte woorden over het scherm. Tussen 1.6 en 2.1 zit niet heel veel verschil op wat aanpassingen na die SE grotendeels zelf heeft toegevoegd.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:14 schreef resque het volgende:
[..]
niet veel verschil in de schermen....
dit is met de desire(boven) hd2(onder)
amoled vs lcd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zie toch duidelijk verschil hoor. Daarnaast weet ik niks af van alternatief voor multitouch? die 2 knopjes van in en uitzoomen? daarnaast gaat multitouch wel meer gebruikt worden en dan heb je zo een high end machine(de x10) die het niet ondersteund. Voor 475 euro wil ik wel een apparaat die dit heeft.
Daarnaast: werk je dus liever op windows xp dan windows 7? dat is ongeveer het verschil tussen 1.6 en 2.1 denk ik.
En met SE heb ik geen ervaring, dus kan ik niet veel over zeggen...
Goede, nuttige en duidelijke post!quote:Op woensdag 7 april 2010 23:14 schreef resque het volgende:
[..]
niet veel verschil in de schermen....
dit is met de desire(boven) hd2(onder)
amoled vs lcd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zie toch duidelijk verschil hoor. Daarnaast weet ik niks af van alternatief voor multitouch? die 2 knopjes van in en uitzoomen? daarnaast gaat multitouch wel meer gebruikt worden en dan heb je zo een high end machine(de x10) die het niet ondersteund. Voor 475 euro wil ik wel een apparaat die dit heeft.
Daarnaast: werk je dus liever op windows xp dan windows 7? dat is ongeveer het verschil tussen 1.6 en 2.1 denk ik.
En met SE heb ik geen ervaring, dus kan ik niet veel over zeggen...
Betere cameraquote:Op donderdag 8 april 2010 08:51 schreef Catch22- het volgende:
welke reden is er te bedenken om een X10 boven de Desire te kiezen?
krijg je dadelijk de duitse evrsie binnen ghighighiquote:Op donderdag 8 april 2010 15:27 schreef Masegate het volgende:
Nou... zojuist te horen gekregen dat 'ie binnen 5 werkdagen binnen is.
Heeft ook al lang genoeg geduurd dacht ik zo...
Ja, die kans zit er wel in ja.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:42 schreef KurDro het volgende:
[..]
krijg je dadelijk de duitse evrsie binnen ghighighi
En valt en staat alles met het belangrijkste wat voor elke telefoon geldt:quote:Op donderdag 8 april 2010 11:14 schreef KurDro het volgende:
[..]
Betere camera
Betere muziekspeler
( persoonlijk ) mooier design
Sense vind ik maar niks
accuduur
88 gram. Da's niet zwaar! THnx voor de info.quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:22 schreef YuckFou het volgende:
Ik heb mn volgende telefoon algevonden, nou ja, als er tegen de eindtijd van mn abonnement geen betere zijn:
de Xperia 10 Pro
tweakers
De X10 Mini is in vormgeving een verkleinde versie van de in november aangekondigde Xperia X10. Waar dat toestel beschikt over een scherm van 4", moet de Mini-versie het doen met een scherm van 2,55", het kleinste scherm tot nu toe op een voor de Nederlandse markt gepresenteerd Android-toestel. De resolutie van het scherm is 320x240, hetzelfde als HTC's budgettoestel Tattoo.
De X10 Mini meet 83x50x17mm en is ondanks zijn dikte licht: slechts 88 gram weegt het nieuwe Android-toestel. In het hart zit een Qualcomm MSM7227-chip met een kloksnelheid van 600MHz. De MSM7227 is de opvolger van MSM7225, die onder meer dienst deed in de HTC Hero. De chip heeft een ARM11-core op een ARMv6-instructieset, wat hem in kracht ver achter de Snapdragon-chip plaatst die in de 'grote' X10 zit. De prijs van de X10 Mini is onbekend, maar Sony Ericsson zal dit toestel vermoedelijk voor een bedrag van tussen 200 en 350 euro in de winkel leggen. De X10 Mini wordt verkrijgbaar in wit, zwart, limegroen, roze, rood en zilver.
De X10 Mini Pro is gelijk aan de X10 Mini, met als enige verschil dat hij een uitschuifbaar qwerty-toetsenbord heeft. Het fysieke toetsenbord heeft vier rijen. De X10 Mini Pro komt alleen in de kleuren rood en zwart in de winkel, volgens de planning eveneens in het tweede kwartaal.
Android Apps:quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:14 schreef Underdoggy het volgende:
Hij is inderdaad gaaf! Lekker spelen vanavond! Iemand al tips?
Thanks!quote:Op woensdag 14 april 2010 09:00 schreef Masegate het volgende:
Edit: Na wat ge-Google twee handige (gratis) Android Apps gevonden:
- TaskPanel - Taakmanager, je kunt hier toepassingen selecteren die uit moeten uitgeschakeld wanneer de telefoon op 'standby' gaat. Ook kun je in een lijst de actieve toepassingen sluiten.
- Data on Demand - Hier kun je een schema maken waar de dataverbindingen wel of niet gebruikt mogen worden. Ik heb nu dus elke dag om 11 uur 's avond het datagebruik op 'auto' gezet, wat ervoor zorgt, dat 'ie alleen dataverbindingen gebruikt als de telefoon niet op 'standby' staat. Om 7 uur 's ochtends gaat het datagebruik weer op 'on', waardoor de telefoon weer om de zoveel tijd op mail en updates controleert.
En dat voor ¤50,-quote:Specification
Storage
Internal Memory 1M
Packed with Memory Card N/A
Support Extend Card 2G
Screen
Display Size 2.0inch
Screen Resolution QVGA(240×320 pixels)
Screen Type TFT
Display Color 256K
Support Format
Ringtones Type Polyphonic/MP3
Audio File Format MP3/WAV/AMR/AWB
Video File Format 3GP/MPEG4 (AVI)
Image File Format JPEG/BMP/GIF
E-book Format TXT
FM Radio Yes
Data Transfer & Connectivity
Data Transfer USB/Bluetooth
GPRS Yes
Mobile internet WAP
Camera
Camera Pictrue Resolution 640×480/320×240/240×320/60×120/80×60
Battery
Stand-by Time Up to 400 hours
Talk Time Up to 4 hours
Power
charger USB/Travel Charger
Input
Input Handwrite
General
Announced 2009.Aug
Languages English
Phone Book 300 Entries
Messaging SMS/MMS
Color Red,Pink, Green,White,Purple,Black
Dimensions/W*D*H 80×46×13mm
Net Weight 0.071Kg
Additional Feaures:
* Dual cards standby phone
* Bluetooth
* MP3 / MP4 player
* Calendar
* Alarm clock
* World time
* Stopwatch
* Calculator
* Voice recorder
* Support memory card
* Support GPRS
* Sound recorder
* To do list
* Shortcuts
* Touch Screen
* E-book reader
* FM
* MMS
* WAP
Ik heb hem ook in mijn hand gehad vandaag. Maar ik vind hem echt niet mooi. Die X10 is veel strakker en voelt minder plastic aanquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:54 schreef resque het volgende:
heb toch de desire gehaald. geen minuut spijt gehad. wat een prachtapparaat!
Kan je nagaan wat de x10 wel niet is dan. Gemaakt door de hand van godquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:54 schreef resque het volgende:
heb toch de desire gehaald. geen minuut spijt gehad. wat een prachtapparaat!
Ik heb daarnet even met die van mn baas zitten spelen en inderdaad superstrak apparaatje, misschien ga ik toch die X10mini nog kopenquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:45 schreef KurDro het volgende:
Kan je nagaan wat de x10 wel niet is dan. Gemaakt door de hand van god
Op de X10 zit standaard een speciale applicatie hiervoor :quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:41 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ik heb daarnet even met die van mn baas zitten spelen en inderdaad superstrak apparaatje, misschien ga ik toch die X10mini nog kopen
Maar wat wel een beetje jammer is is dat hij hem juist voor de sync met Exchange had gehaald en dat standaard met Android niet echt schijnt te werken...iemand tips,hints en truuks hoe je dat wel aan de praat krijgt?
Name please? dan kan ik weer een goeie beurt scoren maandag of als tie gefrustreerd opbelt,...quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:52 schreef Underdoggy het volgende:
Op de X10 zit standaard een speciale applicatie hiervoor :
design is mooier ja... maar zonder multitouch toch een gemiste kans ehquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:45 schreef KurDro het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat de x10 wel niet is dan. Gemaakt door de hand van god
Ikzelf gebruik het niet, maar volgens mij kun je dat doen met de Moxier applicaties.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:19 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Name please? dan kan ik weer een goeie beurt scoren maandag of als tie gefrustreerd opbelt,...
"nee joh je moet ff daar&daarnaar kijken*
M'n baas, ik, KPN&onze automatiseerder kregen het niet voor elkaar om het syncen te laten verlopen zoals m'n baas wilde, op test X10's wel, op de zijne niet, toestel omgeruild weer niet, resultaat, X10 retour en hij heeft nu een HTC met WinMo 6.5quote:Op maandag 19 april 2010 12:10 schreef Masegate het volgende:
Ikzelf gebruik het niet, maar volgens mij kun je dat doen met de Moxier applicaties.
Moxier Mail dus voor mail.
quote:Op donderdag 29 april 2010 22:17 schreef YuckFou het volgende:
[..]
M'n baas, ik, KPN&onze automatiseerder kregen het niet voor elkaar om het syncen te laten verlopen zoals m'n baas wilde, op test X10's wel, op de zijne niet, toestel omgeruild weer niet, resultaat, X10 retour en hij heeft nu een HTC met WinMo 6.5
I know...beetje jammer, maar ik heb er niet genoeg tijd voor om zijn toestel uit te zoeken en dat aan de gang te slingeren, sowieso was het mn eerste kennismaking met android en wist ik uberhaupt niet waar ik dat sync gezeik moest zoeken, moxier bleef fouten geven (uw exchange&active sync moeten geupdate worden) terwijl dat bij de eerste melding al volledig was gedaan, testtoestellen bij kpn haalden wel de mail op, de zijne (2 versch. toestellen) beide niet en hij is vrij ongeduldig dus toen was t exit X10,wel jammer want t werkt leuk en t scherm is prachtigquote:
Dat kun je aanpassen (voor linkshandigen). Je moet de bovenkant van het boogje naar links schuiven. Dan draait 'ie.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:33 schreef Sickert het volgende:
Lol!
Iemand al gehad dat je ontgrendel slide ineens de andere kant op staat?
of ligt dat aan mij![]()
eerst ging hij van linksonder naar rechts en nu andersom? of is het mijn verbeelding?
Ik kreeg vandaag te horen "volgende week dinsdag".quote:Op donderdag 15 april 2010 13:33 schreef Tuckgamer het volgende:
Heeft iemand de X10 al bij een vodafone winkel zien liggen of nog niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |