Bij een abbo van 20 betaal je 150 bij oid voor 2 jaar tochquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:31 schreef Catch22- het volgende:
ik zou rekenen op 550-600 als introductieprijs.
Niks raars aan met de Smartphones van tegenwoordigquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:46 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Over de X10 gingen al gerichten rond sinds juni... Eerst werd er gespeculeerd dat 'ie in november uit zou komen, nu lees ik hier dat de release in februari is. Lang wachten...
Tja. Ik hoop toch dat de release wat eerder zal zijn. M'n huidige telefoon is wel aan vervanging toe, en ben al contractvrij.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:47 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Niks raars aan met de Smartphones van tegenwoordig
De reden dat de Iphone wel altijd optijd gereleased is omdat het geen smartphone is
Ik had hetzelfde.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:50 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Tja. Ik hoop toch dat de release wat eerder zal zijn. M'n huidige telefoon is wel aan vervanging toe, en ben al contractvrij.
Waar als ik vragen mag?quote:Op zondag 7 maart 2010 21:54 schreef Masegate het volgende:
Ik heb hem inmiddels gereserveerd.
Ze voorspelden dat 'ie binnen 4 weken binnen zou zijn.
de update naar 2.1 is al aangekondigd, dus dat is niet van belang... hooguit dat je paar maanden met 1.6 moet werken, alsof dat zo slecht is ineensquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:51 schreef Catch22- het volgende:
Android 1.6 he, beetje jammer.
Ik zou even naar de HTC Desire en Legend kijken
http://tweakers.net/revie(...)gend-en-hd-mini.html
meer value for money en nieuwere Android (en mooier, maar dat is een mening)
prima toch?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:52 schreef ABombali het volgende:
sony ericsson is nooit snel met iets...altijd een paar maanden vertraging
Ik denk niet dat de telefoon eerder dan eind 2010 geupdate wordt
tweakersquote:De X10 Mini is in vormgeving een verkleinde versie van de in november aangekondigde Xperia X10. Waar dat toestel beschikt over een scherm van 4", moet de Mini-versie het doen met een scherm van 2,55", het kleinste scherm tot nu toe op een voor de Nederlandse markt gepresenteerd Android-toestel. De resolutie van het scherm is 320x240, hetzelfde als HTC's budgettoestel Tattoo.
De X10 Mini meet 83x50x17mm en is ondanks zijn dikte licht: slechts 88 gram weegt het nieuwe Android-toestel. In het hart zit een Qualcomm MSM7227-chip met een kloksnelheid van 600MHz. De MSM7227 is de opvolger van MSM7225, die onder meer dienst deed in de HTC Hero. De chip heeft een ARM11-core op een ARMv6-instructieset, wat hem in kracht ver achter de Snapdragon-chip plaatst die in de 'grote' X10 zit. De prijs van de X10 Mini is onbekend, maar Sony Ericsson zal dit toestel vermoedelijk voor een bedrag van tussen 200 en 350 euro in de winkel leggen. De X10 Mini wordt verkrijgbaar in wit, zwart, limegroen, roze, rood en zilver.
De X10 Mini Pro is gelijk aan de X10 Mini, met als enige verschil dat hij een uitschuifbaar qwerty-toetsenbord heeft. Het fysieke toetsenbord heeft vier rijen. De X10 Mini Pro komt alleen in de kleuren rood en zwart in de winkel, volgens de planning eveneens in het tweede kwartaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |