Bij een abbo van 20 betaal je 150 bij oid voor 2 jaar tochquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:31 schreef Catch22- het volgende:
ik zou rekenen op 550-600 als introductieprijs.
Niks raars aan met de Smartphones van tegenwoordigquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:46 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Over de X10 gingen al gerichten rond sinds juni... Eerst werd er gespeculeerd dat 'ie in november uit zou komen, nu lees ik hier dat de release in februari is. Lang wachten...
Tja. Ik hoop toch dat de release wat eerder zal zijn. M'n huidige telefoon is wel aan vervanging toe, en ben al contractvrij.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:47 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Niks raars aan met de Smartphones van tegenwoordig
De reden dat de Iphone wel altijd optijd gereleased is omdat het geen smartphone is
Ik had hetzelfde.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:50 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Tja. Ik hoop toch dat de release wat eerder zal zijn. M'n huidige telefoon is wel aan vervanging toe, en ben al contractvrij.
Waar als ik vragen mag?quote:Op zondag 7 maart 2010 21:54 schreef Masegate het volgende:
Ik heb hem inmiddels gereserveerd.
Ze voorspelden dat 'ie binnen 4 weken binnen zou zijn.
de update naar 2.1 is al aangekondigd, dus dat is niet van belang... hooguit dat je paar maanden met 1.6 moet werken, alsof dat zo slecht is ineensquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:51 schreef Catch22- het volgende:
Android 1.6 he, beetje jammer.
Ik zou even naar de HTC Desire en Legend kijken
http://tweakers.net/revie(...)gend-en-hd-mini.html
meer value for money en nieuwere Android (en mooier, maar dat is een mening)
prima toch?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:52 schreef ABombali het volgende:
sony ericsson is nooit snel met iets...altijd een paar maanden vertraging
Ik denk niet dat de telefoon eerder dan eind 2010 geupdate wordt
tweakersquote:De X10 Mini is in vormgeving een verkleinde versie van de in november aangekondigde Xperia X10. Waar dat toestel beschikt over een scherm van 4", moet de Mini-versie het doen met een scherm van 2,55", het kleinste scherm tot nu toe op een voor de Nederlandse markt gepresenteerd Android-toestel. De resolutie van het scherm is 320x240, hetzelfde als HTC's budgettoestel Tattoo.
De X10 Mini meet 83x50x17mm en is ondanks zijn dikte licht: slechts 88 gram weegt het nieuwe Android-toestel. In het hart zit een Qualcomm MSM7227-chip met een kloksnelheid van 600MHz. De MSM7227 is de opvolger van MSM7225, die onder meer dienst deed in de HTC Hero. De chip heeft een ARM11-core op een ARMv6-instructieset, wat hem in kracht ver achter de Snapdragon-chip plaatst die in de 'grote' X10 zit. De prijs van de X10 Mini is onbekend, maar Sony Ericsson zal dit toestel vermoedelijk voor een bedrag van tussen 200 en 350 euro in de winkel leggen. De X10 Mini wordt verkrijgbaar in wit, zwart, limegroen, roze, rood en zilver.
De X10 Mini Pro is gelijk aan de X10 Mini, met als enige verschil dat hij een uitschuifbaar qwerty-toetsenbord heeft. Het fysieke toetsenbord heeft vier rijen. De X10 Mini Pro komt alleen in de kleuren rood en zwart in de winkel, volgens de planning eveneens in het tweede kwartaal.
Ziet er ook zeker goed uit!quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:22 schreef YuckFou het volgende:
Ik heb mn volgende telefoon algevonden, nou ja, als er tegen de eindtijd van mn abonnement geen betere zijn:
de Xperia 10 Pro
[ afbeelding ]
[..]
tweakers
Ik heb nu een X1 en die is best lomp, zeker nu ik een netbook heb en ipv op mn telefoon daarop internet als ik onderweg ben wordt mn volgende telefoon zo klein en plat mogelijk, zolang ik i-net maar over bluetooth kan delenquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:03 schreef Masegate het volgende:
[..]
Ziet er ook zeker goed uit!
Ik persoonlijk heb alleen liever een groot scherm en een plattere telefoon.
hoe bedoel je voelen lastig in gebruik?quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:35 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik heb hem in mn handen gehad
Groot ding. fysieke knoppen voelen wat lastig in gebruik.
Verder wel redelijk dun, en ligt toch nog lekker in de hand.
Aangezien je dat ding in het midden vast hebt. dan moet je je hand meestal verplaatsen om die onderste knoppen in te drukken.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:49 schreef resque het volgende:
[..]
hoe bedoel je voelen lastig in gebruik?
ah maar dat is bij de htc hd2 ook wel het geval, sowieso wel met grote schermen natuurlijk. dacht dat je bedoelde dat ze niet lekker klikten zeg maarquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:43 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Aangezien je dat ding in het midden vast hebt. dan moet je je hand meestal verplaatsen om die onderste knoppen in te drukken.
En ik heb geen dwergen handen.
Vooralsnog 1.6.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:43 schreef Spike1506 het volgende:
Welke versie van Android draait deze telefoon?
Ik moet zeggen dat ik die hd2 knoppen beter vind dan deze goedkope plastic chromé knopjes.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:58 schreef resque het volgende:
[..]
ah maar dat is bij de htc hd2 ook wel het geval, sowieso wel met grote schermen natuurlijk. dacht dat je bedoelde dat ze niet lekker klikten zeg maar
Ja, niks bijzonders, 13 in een dozijn Android toestel.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:55 schreef Masegate het volgende:
Al mensen met deze telefoon?
Eerste ervaringen?
anticlimaxquote:Op donderdag 1 april 2010 18:22 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Ja, niks bijzonders, 13 in een dozijn Android toestel.
Mwah, bedenk wel dat ik de hele dag met mobieltjes loopt te klooien, het moet wel iets heel bijzonders zijn voordat ik er warm van word.quote:
zoals? wat is er wel heel bijzonder momenteel?quote:Op donderdag 1 april 2010 18:49 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Mwah, bedenk wel dat ik de hele dag met mobieltjes loopt te klooien, het moet wel iets heel bijzonders zijn voordat ik er warm van word.
Niet zozeer qua mobiele telefoons, maar wel 'mobiel' : de iPad. Daarvoor was de iPhone het laatste 'wow' apparaat. Sinds de release van iPhone zijn de rest v/d fabrikanten opeens wakker geworden en zijn toestellen stukken beter geworden maar niks dat er echt tussenuit springt, niet echt een bedrijf dat ff de boel wakker schud.quote:Op donderdag 1 april 2010 18:59 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
zoals? wat is er wel heel bijzonder momenteel?
De iPad vind ik nu niet bepaald een wow-factor hebben. Het is een tablet die de ervaring van de iPhone uitbreidt/vergroot, meer niet.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:11 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Niet zozeer qua mobiele telefoons, maar wel 'mobiel' : de iPad. Daarvoor was de iPhone het laatste 'wow' apparaat. Sinds de release van iPhone zijn de rest v/d fabrikanten opeens wakker geworden en zijn toestellen stukken beter geworden maar niks dat er echt tussenuit springt, niet echt een bedrijf dat ff de boel wakker schud.
Uiteraard zijn er wel een hoop devices met een hoog 'gadget' gehalte, b.v. de X10 mini.
Het is wel behoorlijk off-topic, maar toch maar even reageren:quote:Op donderdag 1 april 2010 23:26 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
De iPad vind ik nu niet bepaald een wow-factor hebben. Het is een tablet die de ervaring van de iPhone uitbreidt/vergroot, meer niet.
Ben ik het niet helemaal mee eens. Het pluspunt van de iPad is dat het niet blijft hangen bij het idee dat je op een tablet ook maar een volledig OS moet zetten. Zo'n OS is namelijk gebouwd om met een muis te werken. Apple heeft het met de iPad slimmer aangepakt. Er zijn echter nog wel meer tablets die ook een aangepast OS leveren, zoals de JooJoo: http://www.engadget.com/2010/04/01/the-joojoo-is-here-seriously/quote:Op vrijdag 2 april 2010 08:33 schreef Masegate het volgende:
[..]
Het is wel behoorlijk off-topic, maar toch maar even reageren:
Ik snap niet waarom iemand een iPad zou willen als je ook zo'n ding kunt kopen van de bekendere laptop-fabrikanten. Daar heb je toch 10x zoveel aan dan een iPad?
Zal wel komen omdat het Apple is...
Ligt eraan wat je wenst te spelen, de doorsnee mobiele spellen werken prima en emulators voor bijvoorbeeld een snes lopen wat moeizamer gezien het gebrek aan knoppen en omdat je dient te lopen/springen en bukken (Mario Allstars) op je touchscreen zelf en die reageert niet altijd even geweldig mét die software, zonder geen probleem ervaren tot nu toe.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:03 schreef Kn0x het volgende:
Anywhoo, hij is al uit. Hoe zit het met spelen van spelletjes op de X10. Bevalt het? Mis je de multi touch niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |