Android Apps:quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:14 schreef Underdoggy het volgende:
Hij is inderdaad gaaf! Lekker spelen vanavond! Iemand al tips?
Thanks!quote:Op woensdag 14 april 2010 09:00 schreef Masegate het volgende:
Edit: Na wat ge-Google twee handige (gratis) Android Apps gevonden:
- TaskPanel - Taakmanager, je kunt hier toepassingen selecteren die uit moeten uitgeschakeld wanneer de telefoon op 'standby' gaat. Ook kun je in een lijst de actieve toepassingen sluiten.
- Data on Demand - Hier kun je een schema maken waar de dataverbindingen wel of niet gebruikt mogen worden. Ik heb nu dus elke dag om 11 uur 's avond het datagebruik op 'auto' gezet, wat ervoor zorgt, dat 'ie alleen dataverbindingen gebruikt als de telefoon niet op 'standby' staat. Om 7 uur 's ochtends gaat het datagebruik weer op 'on', waardoor de telefoon weer om de zoveel tijd op mail en updates controleert.
En dat voor ¤50,-quote:Specification
Storage
Internal Memory 1M
Packed with Memory Card N/A
Support Extend Card 2G
Screen
Display Size 2.0inch
Screen Resolution QVGA(240×320 pixels)
Screen Type TFT
Display Color 256K
Support Format
Ringtones Type Polyphonic/MP3
Audio File Format MP3/WAV/AMR/AWB
Video File Format 3GP/MPEG4 (AVI)
Image File Format JPEG/BMP/GIF
E-book Format TXT
FM Radio Yes
Data Transfer & Connectivity
Data Transfer USB/Bluetooth
GPRS Yes
Mobile internet WAP
Camera
Camera Pictrue Resolution 640×480/320×240/240×320/60×120/80×60
Battery
Stand-by Time Up to 400 hours
Talk Time Up to 4 hours
Power
charger USB/Travel Charger
Input
Input Handwrite
General
Announced 2009.Aug
Languages English
Phone Book 300 Entries
Messaging SMS/MMS
Color Red,Pink, Green,White,Purple,Black
Dimensions/W*D*H 80×46×13mm
Net Weight 0.071Kg
Additional Feaures:
* Dual cards standby phone
* Bluetooth
* MP3 / MP4 player
* Calendar
* Alarm clock
* World time
* Stopwatch
* Calculator
* Voice recorder
* Support memory card
* Support GPRS
* Sound recorder
* To do list
* Shortcuts
* Touch Screen
* E-book reader
* FM
* MMS
* WAP
Ik heb hem ook in mijn hand gehad vandaag. Maar ik vind hem echt niet mooi. Die X10 is veel strakker en voelt minder plastic aanquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:54 schreef resque het volgende:
heb toch de desire gehaald. geen minuut spijt gehad. wat een prachtapparaat!
Kan je nagaan wat de x10 wel niet is dan. Gemaakt door de hand van godquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:54 schreef resque het volgende:
heb toch de desire gehaald. geen minuut spijt gehad. wat een prachtapparaat!
Ik heb daarnet even met die van mn baas zitten spelen en inderdaad superstrak apparaatje, misschien ga ik toch die X10mini nog kopenquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:45 schreef KurDro het volgende:
Kan je nagaan wat de x10 wel niet is dan. Gemaakt door de hand van god
Op de X10 zit standaard een speciale applicatie hiervoor :quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:41 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ik heb daarnet even met die van mn baas zitten spelen en inderdaad superstrak apparaatje, misschien ga ik toch die X10mini nog kopen
Maar wat wel een beetje jammer is is dat hij hem juist voor de sync met Exchange had gehaald en dat standaard met Android niet echt schijnt te werken...iemand tips,hints en truuks hoe je dat wel aan de praat krijgt?
Name please? dan kan ik weer een goeie beurt scoren maandag of als tie gefrustreerd opbelt,...quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:52 schreef Underdoggy het volgende:
Op de X10 zit standaard een speciale applicatie hiervoor :
design is mooier ja... maar zonder multitouch toch een gemiste kans ehquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:45 schreef KurDro het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat de x10 wel niet is dan. Gemaakt door de hand van god
Ikzelf gebruik het niet, maar volgens mij kun je dat doen met de Moxier applicaties.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:19 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Name please? dan kan ik weer een goeie beurt scoren maandag of als tie gefrustreerd opbelt,...
"nee joh je moet ff daar&daarnaar kijken*
M'n baas, ik, KPN&onze automatiseerder kregen het niet voor elkaar om het syncen te laten verlopen zoals m'n baas wilde, op test X10's wel, op de zijne niet, toestel omgeruild weer niet, resultaat, X10 retour en hij heeft nu een HTC met WinMo 6.5quote:Op maandag 19 april 2010 12:10 schreef Masegate het volgende:
Ikzelf gebruik het niet, maar volgens mij kun je dat doen met de Moxier applicaties.
Moxier Mail dus voor mail.
quote:Op donderdag 29 april 2010 22:17 schreef YuckFou het volgende:
[..]
M'n baas, ik, KPN&onze automatiseerder kregen het niet voor elkaar om het syncen te laten verlopen zoals m'n baas wilde, op test X10's wel, op de zijne niet, toestel omgeruild weer niet, resultaat, X10 retour en hij heeft nu een HTC met WinMo 6.5
I know...beetje jammer, maar ik heb er niet genoeg tijd voor om zijn toestel uit te zoeken en dat aan de gang te slingeren, sowieso was het mn eerste kennismaking met android en wist ik uberhaupt niet waar ik dat sync gezeik moest zoeken, moxier bleef fouten geven (uw exchange&active sync moeten geupdate worden) terwijl dat bij de eerste melding al volledig was gedaan, testtoestellen bij kpn haalden wel de mail op, de zijne (2 versch. toestellen) beide niet en hij is vrij ongeduldig dus toen was t exit X10,wel jammer want t werkt leuk en t scherm is prachtigquote:
Dat kun je aanpassen (voor linkshandigen). Je moet de bovenkant van het boogje naar links schuiven. Dan draait 'ie.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:33 schreef Sickert het volgende:
Lol!
Iemand al gehad dat je ontgrendel slide ineens de andere kant op staat?
of ligt dat aan mij![]()
eerst ging hij van linksonder naar rechts en nu andersom? of is het mijn verbeelding?
Ik kreeg vandaag te horen "volgende week dinsdag".quote:Op donderdag 15 april 2010 13:33 schreef Tuckgamer het volgende:
Heeft iemand de X10 al bij een vodafone winkel zien liggen of nog niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |