abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Boks-Chick woensdag 4 november 2009 @ 21:45:34 #176
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_74401693
quote:
Op woensdag 4 november 2009 21:39 schreef JayKudo het volgende:

[..]

Dus omdat iemand mooie woorden gebruikt mag je een complete groep uitsluiten? Ik gebruik het woord 'kutgeloof' express omdat een idealogie die anderen uitsluit zo verwerpelijk is.

En nogmaals, het verschil is keuze. Een geloof kies je, homo zijn niet, dus dat weerlegt je verhaal over vrijheid. Vrijheid is de mogelijkheid hebben om te kiezen.
hij sluit de groep niet uit, hij is het niet eens met hun levenswijze. Dat is een levensgroot verschil imo.
Jij denkt/vindt/gelooft het een, hij het ander. Hij blijft gewoon normaal discussieren, jij gaat vloeken. Dàt is waar ik mij aan erger .
Blijkbaar mag trigger zijn recht op vrijheid in godsdienst van jou niet uitoefenen. Hij houdt zich namelijk gewoon aan de Nederlandse wet. Hij is geen potenrammer, hij veracht ze niet, hij respecteert hun levenswijze als in live and let live, hij vindt de levenswijze an sich alleen niet de goede.
lolwut
pi_74401752
quote:
Op woensdag 4 november 2009 21:45 schreef DennisMoore het volgende:
En dan wél mod durven zijn in W&T .
Ik benader het dan wel vanuit een zorgvuldig wetenschappelijk perspectief. Op levensbeschouwelijk en filosofisch niveau heeft het homo-zijn natuurlijk totaal geen poot om op te staan, net name omdat de natuur het juist bedoeld heeft om je aangetrokken te voelen tot de vrouw en alles wat je op seksueel gebied bij een man kunt doen ook bij een vrouw kunt doen, meer zelfs.
  woensdag 4 november 2009 @ 21:47:04 #178
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_74401756
quote:
Op woensdag 4 november 2009 21:31 schreef Triggershot het volgende:
Ik snap gewoon niet dat er ontkend wordt dat je op basis van niet-reguliere omstandigheden homo wordt, het is natuurlijk een fijn idee dat er een kern van natuur in je is waardoor je het wordt, maar laten we eerlijk wezen. Als je het niet wou, was je het ook niet geweest, nogmaals ik vind het prima hoor, wie je doet, wat je doet en hoe je het doet, maar ga me niet vertellen dat je er niets aan kunt doen. Het idee dat je ermee geboren wordt is allang achterhaalt en wishfullthinking.
Ik durf mn hand ervoor in het vuur te steken dat niemand homo "wordt". Alsof het een soort van leefstijl keuze is, ofzo. (Hoor je ook nog weleens mensen roepen). Je bent gewoon homo in je genen, net zoals je links- of rechtshandig bent, een bril draagt, of blond haar hebt.
Hetero's onderschatten ook nog weleens de problemen waar homo's mee struggelen. Het leven is namelijk niet gemakkelijker voor homo's. Ik denk ook dat er op de wereld heel wat homoseksuelen rondlopen die goud zouden betalen voor een pilletje om hetero te "worden", maar zo simpel ligt het gewoon niet.
En dat je tegenwoordig steeds meer homo's ziet, komt omdat men het steeds meer accepteert, in westerse landen dan, met name. Niet omdat het een soort van trend is om homo te "worden".
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
pi_74401811
Maar begreep ik het nou goed dat Trig dit eik alleen op mannelijke homo's van toepassing vindt?
pi_74401856
quote:
Op woensdag 4 november 2009 21:48 schreef Modus het volgende:
Maar begreep ik het nou goed dat Trig dit eik alleen op mannelijke homo's van toepassing vindt?
Vanuit persoonlijk redeneren wel ja.
  woensdag 4 november 2009 @ 21:49:24 #181
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_74401859
Ik sta trouwens ook niet achter een levenswijze waarbij mensen zich aan vleeshaken laten ophangen en door een ruimte laten zwaaien .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_74401900
quote:
Op woensdag 4 november 2009 21:46 schreef Triggershot het volgende:
Ik benader het dan wel vanuit een zorgvuldig wetenschappelijk perspectief. Op levensbeschouwelijk en filosofisch niveau heeft het homo-zijn natuurlijk totaal geen poot om op te staan, net name omdat de natuur het juist bedoeld heeft om je aangetrokken te voelen tot de vrouw en alles wat je op seksueel gebied bij een man kunt doen ook bij een vrouw kunt doen, meer zelfs.
Iets concretere herhaling van mijn eerdere vraag: noem eens een nietreligieuze bron die de onzin bevestigt die jij nu spuit.

Dat je homoseksualiteit niks vindt, is tot daar aan toe, maar probeer je gevoel niet goed te praten met onwaarheden.

Hoe de natuur het bedoeld heeft, heeft ze jou vast niet ingefluisterd. De legio voorbeelden van homoseksuele dieren ondersteunen je visie nou niet in het bijzonder.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_74401906
quote:
Op woensdag 4 november 2009 21:45 schreef BrandX het volgende:

hij sluit de groep niet uit, hij is het niet eens met hun levenswijze. Dat is een levensgroot verschil imo.
FYI: geaardheid is geen 'levenswijze'.
quote:
Jij denkt/vindt/gelooft het een, hij het ander. Hij blijft gewoon normaal discussieren, jij gaat vloeken. Dàt is waar ik mij aan erger .
Dus als ik heel beschaafd formuleer dat ik 'vind/denk/geloof' dat ik het niet eens ben met de 'levenswijze' van Joden en negers, dan moet ik dat ook gewoon kunnen uiten op fok? Of krijg ik dan een enkeltje Stormfront?
quote:
Blijkbaar mag trigger zijn recht op vrijheid in godsdienst van jou niet uitoefenen. Hij houdt zich namelijk gewoon aan de Nederlandse wet. Hij is geen potenrammer, hij veracht ze niet, hij respecteert hun levenswijze als in live and let live, hij vind de levenswijze an sich alleen niet de goede.
En iemand met dergelijke achterhaalde middeleeuwse waarschijnlijk religieus geïnspireerde denkbeelden maken we mod van W&T .

Hoe kan ik heel beschaafd mijn walging van de denk- en levenswijze van Triggershot c.s. tot uitdrukking brengen?
  woensdag 4 november 2009 @ 21:50:15 #184
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_74401907
quote:
Op woensdag 4 november 2009 21:36 schreef Finitio het volgende:
' Is homoseksualiteit een afwijking? '

Ja, gaat tegen de natuur in.. zo is het gewoon..
En daar ga je de fout in. Als het tegen de natuur is zou het niet in de natuur voorkomen. Dieren kunnen immers ook homosexueel zijn en kiezen daar niet bewust voor. De sexuele geaardheid van dieren wordt ook niet gevormd door hun omgeving. Dieren missen de intelligentie en het zelfbewustzijn om op die manier voor een sexuele geaardheid te kiezen. Dat geeft dus al aan dat het natuurlijk is en als het natuurlijk is heeft het een functie.

*wacht op de eerste die zegt dat pedofilie dan ook een functie heeft*
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_74401926
quote:
Op woensdag 4 november 2009 21:45 schreef BrandX het volgende:

[..]

Blijkbaar mag trigger zijn recht op vrijheid in godsdienst van jou niet uitoefenen. Hij houdt zich namelijk gewoon aan de Nederlandse wet. Hij is geen potenrammer, hij veracht ze niet, hij respecteert hun levenswijze als in live and let live, hij vindt de levenswijze an sich alleen niet de goede.
Mja ik word hier gewoon erg boos van en jij snapt het gewoon echt niet. Jij doet net alsof triggershot in zijn eentje staat, maar hij praat hier een ideologie goed die de meest verschrikkelijke dingen met homos doet. En dan ga jij een beetje zeuren over woordgebruik, te zielig voor woorden.

Ik heb liever iemand die mensen tolereert dan iemand die netjes discussieert.
  woensdag 4 november 2009 @ 21:51:05 #186
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_74401935
quote:
Ja, het is en blijft een heteroman he . Die zijn zelden erg rationeel mbt tot vrouwen.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_74401950
quote:
Op woensdag 4 november 2009 21:46 schreef Triggershot het volgende:

Ik benader het dan wel vanuit een zorgvuldig wetenschappelijk perspectief.
Je maakt de wetenschap te schande, bedoel je. Of wellicht heb je het over middeleeuwse wetenschap?
quote:
..omdat de natuur het juist bedoeld heeft..
.
pi_74401971
quote:
Op woensdag 4 november 2009 21:49 schreef Triggershot het volgende:
Omdat je de gedachte aan twee vrouwen wel lekker geil vindt?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  woensdag 4 november 2009 @ 21:53:05 #189
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74402038
quote:
Op woensdag 4 november 2009 21:49 schreef Triggershot het volgende:

[..]

OK, je begrijpt wel dat je enorm hypocriet overkomt?
Resistance is futile.
  woensdag 4 november 2009 @ 21:53:39 #190
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_74402055
quote:
Op woensdag 4 november 2009 21:31 schreef Triggershot het volgende:
Ik snap gewoon niet dat er ontkend wordt dat je op basis van niet-reguliere omstandigheden homo wordt, het is natuurlijk een fijn idee dat er een kern van natuur in je is waardoor je het wordt, maar laten we eerlijk wezen. Als je het niet wou, was je het ook niet geweest, nogmaals ik vind het prima hoor, wie je doet, wat je doet en hoe je het doet, maar ga me niet vertellen dat je er niets aan kunt doen. Het idee dat je ermee geboren wordt is allang achterhaalt en wishfullthinking.
En hoe verklaar je homoseksualiteit in het dierenrijk dan? Ook opvoeding? Wel eens gehoord van mensen die geboren zijn als meisje maar zich een jongen voelen en dat dit al zichtbaar is vanaf hun 2e levensjaar? Ook aangeleerd zeker.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
  Boks-Chick woensdag 4 november 2009 @ 21:54:04 #191
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_74402078
quote:
Op woensdag 4 november 2009 21:50 schreef JayKudo het volgende:

[..]

Mja ik word hier gewoon erg boos van en jij snapt het gewoon echt niet. Jij doet net alsof triggershot in zijn eentje staat, maar hij praat hier een ideologie goed die de meest verschrikkelijke dingen met homos doet. En dan ga jij een beetje zeuren over woordgebruik, te zielig voor woorden.

Ik heb liever iemand die mensen tolereert dan iemand die netjes discussieert.
Jouw tolerantie ten opzichte van trigger is dan erg laag.
Nogmaals, dat is zijn geloofsovertuiging die hij volgt binnen de grenzen van het Nederlands recht. Niets meer en niets minder.

iemand die anderen verachten om hun godsdienst zijn imo net zo kortzichtig bezig als trigger mbt homo's. Zo simpel is het. En vandaar uit verder redenerend zie ik jou hetzelfde doen als trigger + vloeken. Pot, ketel, zwart enz.

Dat je boos wordt is niet mijn intentie. Ik probeer enkel de discussie open te houden. Zie ook de post van Tha_erik:
quote:
Op woensdag 4 november 2009 21:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, wat BrandX zegt . En ik zei het in het eerste topic ook al ergens, ik zie liever iemand die zo zijn mening ventileert dan mensen die overal maar "homo's " roepen. Dit is ook een van de weinige discussies over dit onderwerp die niet uitlopen in goedkoop gaybashen (al lijkt het wel een beetje religiebashen te worden, jammer).
En Eirk is op en top homo .
lolwut
pi_74402088
quote:
Op woensdag 4 november 2009 21:53 schreef Seven. het volgende:

[..]

OK, je begrijpt wel dat je enorm hypocriet overkomt?
Uiteraard, subjectiviteit is onderhevig aan een tal van inconsistente zaken.
pi_74402089
quote:
Op woensdag 4 november 2009 21:51 schreef Vanyel het volgende:

Omdat je de gedachte aan twee vrouwen wel lekker geil vindt?
Volgende stap is dat ie ze dan maar een boerka aantrekt, vermoed ik. Of ze aanpraat dat het hun eigen keuze is een boerka aan te trekken... .
pi_74402128
quote:
Op woensdag 4 november 2009 21:54 schreef Triggershot het volgende:

Uiteraard, subjectiviteit is onderhevig aan een tal van inconsistente zaken.
Je praat poep, dat weet je?
  woensdag 4 november 2009 @ 21:56:05 #195
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_74402173
Ik ben trouwens wel benieuwd waarom vele mannen die afkeurend staan tegenover homo's datzelfde standpunt niet hebben tegenover lesbo's. Dan is het ineens van "oh wat geil, moet je die 2 hete chicks zien!"
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
  woensdag 4 november 2009 @ 21:56:13 #196
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74402185
quote:
Op woensdag 4 november 2009 18:01 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je kunt zekere fysieke neigingen, interesses en behoeften onderdrukking, in dat verband is het wel een keuze. Ik val mensen nergens op aan, ze doen maar wat ze willen, hoe knusser hoe beter, zou me echt niet kunnen schelen. Andere seksuele voorkeuren of geloven vind ik ook te zot voor woorden en laat ik me over uit, betekent niet dat ik ze aanval, is een verschil tussen hun keus en de personen zelf namelijk.
Hier vind ik wel dat Triggershot gelijk heeft. Iedereen kan er voor kiezen om zijn levenlang in de kast te blijven. Gelukkig doet bijna niemand dat omdat de meesten het gevoel hebben enorm aan zichzelf voorbij te gaan en daar dan weer ongelukkig van worden.
Resistance is futile.
pi_74402191
En waardoor wordt het bij vrouwen dan veroorzaakt? Teveel broers gehad? Een vader die alleen maar Playboy TV keek, vrachtwagenchauffeur was en zware shag rookte? .
  woensdag 4 november 2009 @ 21:56:34 #198
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_74402200
quote:
Op woensdag 4 november 2009 21:50 schreef PalmRoyale het volgende:

[..]

*wacht op de eerste die zegt dat pedofilie dan ook een functie heeft*
Ja, das ook nogal een regelmatig gemaakte vergelijking: pedofielen, homo's en mens-dierenseks(heeft dat een naam??) in één lijn noemen. Die begrijpen er werkelijk helemaal niks van
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
pi_74402208
quote:
Dat vind ik dus ook het wonderlijke eraan.
Consequent gezien zou je dezelfde vragen moeten hebben bij lesbiennes.
Dat is ook wat het iets verdachter maakt, dan een volledig objectief gevoel.

Zoals ik al eerder zei, ik heb nog nooit gehoord van "lesborammers"...
pi_74402226
quote:
Op woensdag 4 november 2009 21:53 schreef pisnicht het volgende:

[..]

En hoe verklaar je homoseksualiteit in het dierenrijk dan? Ook opvoeding? Wel eens gehoord van mensen die geboren zijn als meisje maar zich een jongen voelen en dat dit al zichtbaar is vanaf hun 2e levensjaar? Ook aangeleerd zeker.
Wij zijn toch rationeel denkers, wij hebben een bewustzijn en weten wat we doen, dat onderscheid ons van dieren, homoseksualiteit bij de mens kan je dan ook zien als bagage wat we nog niet hebben afgeschud van ons, maar in de komende eeuwen vast wel doen via natuurlijke selectie verwacht ik.

Nogmaals ik wil niemand beledigen of trollen, als je het zo ervaart negeer me aub of kaart het aan.
ik zal me aanpassen dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')