quote:Op woensdag 4 november 2009 17:18 schreef larry_flynt het volgende:
Net Duke Nukem 3D gekocht in de appstore. Was maar 79 cent
gewoon even installous downloaden :-)quote:Op woensdag 4 november 2009 18:52 schreef Agiath het volgende:
Modjes, doe er wat aan!
Ik heb naast mijn unlock nu ook dat Cydia ofzo, maar ik zie er nog niet echt nuttige dingen op staan
Ik hoopte eigenlijk op een goed navigatie systeem maar dat zag ik niet. tzal wel
Met blackra1n, neem ik aan? Ging het bij jou ook zo snel, soepel en makkelijk?quote:Op woensdag 4 november 2009 17:11 schreef Agiath het volgende:
oh nice!!!
Net mijn iphone unlocked, ik kan er nu lekker mee bellen
Ja mooi, t ging echt lkkr soepelquote:Op woensdag 4 november 2009 20:00 schreef phluphy het volgende:
[..]
Met blackra1n, neem ik aan? Ging het bij jou ook zo snel, soepel en makkelijk?
Ik heb me daar echt over verbaasd, had me al voorbereid op een drama!
Bij een vriendin van me werkte het niet. Hij wilde niet meer opstarten na het jailbraken. Ik heb 'm met moeite kunnen restoren naar z'n originele staat.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:00 schreef phluphy het volgende:
[..]
Hier lukte het de eerste keer ook niet. Hij startte wel weer op, maar had blackra1n gewoon niet geïinstalleerd.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:41 schreef NJ het volgende:
Bij een vriendin van me werkte het niet. Hij wilde niet meer opstarten na het jailbraken. Ik heb 'm met moeite kunnen restoren naar z'n originele staat.
Tevens TT aangepast.
*zucht* Was alles maar zo eenvoudig..quote:Op donderdag 5 november 2009 12:29 schreef nelisb het volgende:
3g aan de pc, je ziet hem in iTunes.
Op je iPhone gaan staan, daar kan je kiezen reservekopie maken.
3gs aan de pc. Reservekopie terugzetten.
Bij mij is het een dramaquote:Op woensdag 4 november 2009 20:00 schreef phluphy het volgende:
[..]
http://www.redmondpie.com(...)ackra1n-rc3-9140079/quote:Op donderdag 5 november 2009 23:41 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Bij mij is het een drama
Hebben jullie nog bepaalde guide gevolgd ofzo? Hij blijft bij mij al hangen opstekkertje en iTunes logotje hele tijd :s
Toevallig is het net op de derde computer gelukt!quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:15 schreef Agiath het volgende:
[..]
http://www.redmondpie.com(...)ackra1n-rc3-9140079/
http://www.redmondpie.com(...)h-blacksn0w-9140082/
Deze twee.
Nergens last van nog
quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:21 schreef c0nd0r het volgende:
Toevallig is het net op de derde computer gelukt!
Heeft iemand nu een idee waarom ik geen bereik krijg?quote:
Had je er wel een lock op dan?quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:42 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Heeft iemand nu een idee waarom ik geen bereik krijg?
Ik heb hem niet proberen te unlocken.. Dus ik denk dat ie nog niet geactiveerd is op één of andere manier?
Kan ik dat nu alsnog handmatig doen ergens ofzo?
Er zit gewoon een T-mobile lock op en ik heb een T-mobile kaartje (ben alleen van 3G naar 3Gs gegaan) en ik heb geen baat bij unlocken alleen jailbreak, dan is het toch gewoon blackra1n draaien en klaar?quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:25 schreef phluphy het volgende:
[..]
Had je er wel een lock op dan?
Zo ja:
Als je blackra1n geïnstalleerd hebt (=jailbreak) moet je daarna blacksn0w draaien (=unlock).
Zie onderstaande linkje van enkele posts hierboven.
(deze fase begint eigenlijk met de blackra1in applicatie (zwarte druppel) te openen, kies "snow", volg de rest van de stappen zoals in het linkje beschreven).
Ik denk het wel ja, maar je had dus voor blackra1n wel bereik?quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:30 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Er zit gewoon een T-mobile lock op en ik heb een T-mobile kaartje (ben alleen van 3G naar 3Gs gegaan) en ik heb geen baat bij unlocken alleen jailbreak, dan is het toch gewoon blackra1n draaien en klaar?
Naja dat heb ik dus gedaan dat ging allemaal goed eindelijk maar nu krijg ik geen bereik meer.. Ik heb een vermoeden dat het ligt aan het feit dat ik mijn iPhone helemaal gerestored heb. Toen heb ik niet mijn telefoon geactiveerd maar heb ik direct blackra1n gedraait. Mijn menu was op één of andere manier ook Engels e.d. dus misschien nu eerst weer herstellen, SIM kaart/iPhone activeren en dan pas blackra1n?
Jaquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:43 schreef phluphy het volgende:
Ja, dat zou ik ook proberen dan (herstellen = fabriekinstellingen neem ik aan).
En ook ja!quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:43 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja, maar je had dus voor blackra1n wel bereik?
Lijkt mij wel dat dat zo kan.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:39 schreef c0nd0r het volgende:
Gelukt!
Was inderdaad wat ik dacht!
Weet iemand nu nog toevallig of ik hier mijn Apps eerst naar iTunes kan syncen van oude telefoon en weer terug naar nieuwe?
Dat ik niet ineens al mijn Apps ook kwijt ben op m'n oude telefoon
Valt mee hoor je moet flink je best doen wil je je iPhone echt bricken!quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lijkt mij wel dat dat zo kan.
Maar als ik het allemaal lees is dat jailbreaken wel een gedoe met risico's.
Vanavond ook ff doen als ik m'n 3GSquote:Op donderdag 5 november 2009 12:29 schreef nelisb het volgende:
3g aan de pc, je ziet hem in iTunes.
Op je iPhone gaan staan, daar kan je kiezen reservekopie maken.
3gs aan de pc. Reservekopie terugzetten.
Goeie postquote:
Heb je ook SBSettings of Spoof of Hide icons ( via SBSettings)? Want op die manier krijg je ze weer terug. Dat heb ik ook wel eens gehad.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:30 schreef Chav het volgende:
Ik heb ook weer een heerlijk probleempje!
Gisteren eindelijk van 3.0 naar 3.1.2 geupdate en jailbreak, allemaal goed gegaan maar moest natuurlijk de Cydia apps weer herinstalleren. Categories opnieuw geinstalleerd, spelletjes en apps erin gedaan, categories doet helemaal niks meer! Laat niks zien, staat dat de mappen leeg zijn etc. Verwijderd, ja hoor, spelletjes en apps weg. Als ik itunes open zie ik ze wel op mn springboard staan maar niet op mn Iphone. Alles opnieuw geinstalleerd, werkt niet. Alles uit mn Itunes gegooid en weer opnieuw, werkt niet. Instellingen-algemeen-herstel alle instellingen, werkt niet. Via Iphonebrowser de apps eraf gegooid en weer opnieuw installeren via Itunes, werkt niet!
Nu maken de bullshit apps me niet zo uit, maar Tetris, Bejeweled etc zou ik toch wel graag terugwillen
Deze zijn trouwens via Appulous gedaan
Iemand die me kan helpen?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:48 schreef phluphy het volgende:
[..]
Goeie quote!![]()
Oh wacht, ik had hier al gepost, had geen tvp meer nodig!
SBsettings wel maar daar staan ze ook niet! Als ik ze er nu op wil zetten doet itunes het ook niet, die zegt doodleuk: tetris etc is niet overgezet.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:38 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Heb je ook SBSettings of Spoof of Hide icons ( via SBSettings)? Want op die manier krijg je ze weer terug. Dat heb ik ook wel eens gehad.
Of flink naar rechts scrollen. Misschien staan ze daar?
Yup, da's het planquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:13 schreef nelisb het volgende:
Valt weinig te kijken! Reservekopie 3G, daarna 3gS aan pc. Reservekopie terugzetten. Thats it!
Heb je AppSync wel geinstalleerd via Cydia?quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:22 schreef Chav het volgende:
[..]
SBsettings wel maar daar staan ze ook niet! Als ik ze er nu op wil zetten doet itunes het ook niet, die zegt doodleuk: tetris etc is niet overgezet.
Ehh, nee... waaromquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:03 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Heb je AppSync wel geinstalleerd via Cydia?
Voor mij net niet genoeg voordelen om te upgraden, zeker niet nu ik inmiddels een externe bluetooth gps kan aansluiten. Ben benieuwd waar ze komende zomer weer mee komen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ben er tevreden over de 3GS: veel sneller en meer mogelijkheden dan de 2G. En natuurlijk veel meer ruimte (32 vs 8 GB)
Ik had er max 225 voor over. Dat is een hele goede prijs(gewoon goedkoop). 250 is wel een redelijke prijs.quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:43 schreef Aventura het volgende:
Wat is een redelijke prijs voor een gebruikte, maar in goede staat zijnde iPhone 8GB 3G denken jullie? Ik heb al op Marktplaats gekeken maar de prijzen lopen sterk uiteen.
Mee eens. Meer dan ¤ 300 zou ik er niet voor betalen: dan mag je wel een 16 GB variant verwachten (voor ¤ 300 of meer).quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:25 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Ik had er max 225 voor over. Dat is een hele goede prijs(gewoon goedkoop). 250 is wel een redelijke prijs.
Dé reden dat ik de mijne gejailbreakt heb.quote:Op zondag 8 november 2009 10:58 schreef JohnnyStardust het volgende:
Een aan te passen lockscreen zou wel tof zijn. Dat je ook bijvoorbeeld je gemiste oproepen/ontvangen berichten/mails kunt zien (mis ik nu) en welke afspraken je binnenkort hebt.
En wat draai je hiervoor? Infolock (als ik me niet vergis) is betaald maar raad wel iedereen aan.quote:Op zondag 8 november 2009 11:23 schreef NJ het volgende:
[..]
Dé reden dat ik de mijne gejailbreakt heb.
LockCalendarquote:Op zondag 8 november 2009 19:54 schreef ruffian het volgende:
[..]
En wat draai je hiervoor? Infolock (als ik me niet vergis) is betaald maar raad wel iedereen aan.
Ik blijf Nederlander en wil iets gratis
Dit?quote:Op maandag 9 november 2009 11:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb iets gevonden waardoor je websites gewoon op de normale manier laat zien binnen Safari.
Voorbeeldje: als je bij naar www.forum.fok.nl gaat krijg je die oranje vage mobiele uitvoering.
Ik heb nu dus een manier gevonden hoe hij de website (zonder dat je een fok! abbo neemt) op de manier laat zien zoals je het op de pc ziet (bagger lay-out)
Is er hier animo voor een uitleg, en mag ik het überhaupt posten hier ?
quote:
Dat komt omdat je een abonnement hebtquote:Op maandag 9 november 2009 11:44 schreef Copycat het volgende:
Ik heb dezelfde gepersonaliseerde FOK!layout op PC en iPhone, zonder dat ik daar iets voor heb moeten aanpassen.
Wat So_Surreal_Baby hierboven heeft gezegd.quote:Op maandag 9 november 2009 11:44 schreef Copycat het volgende:
Ik heb dezelfde gepersonaliseerde FOK!layout op PC en iPhone, zonder dat ik daar iets voor heb moeten aanpassen.
Dat kun je via Instellingen - Telefoon zelf aanpassen tochquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:16 schreef Copycat het volgende:
Vraagje!
Mijn nummer is gisteren eindelijk overgezet, maar in mijn iPhone staat nog steeds mijn tijdelijke nummer als mijn nummer vermeld.
Iemand enig idee of dit vanzelf uiteindelijk wordt gewijzigd in mijn oude -en dus nu weer actuele- nummer of moet ik daar capriolen voor uithalen?
Welke update?quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:14 schreef Tacobell het volgende:
Vannochtend een update binnen gekregen via Cydia en nu is mijn iPhone compleet gecrashed en komt niet meer verder dan het Apple boot logo.
Dat wordt dus wachten tot ik thuis ben en hopelijk in DFU-modus kunnen zetten.
Kut jailbreak.
...quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat kun je via Instellingen - Telefoon zelf aanpassen toch
Settlers op de iPhone? Fucking baas!quote:Op maandag 9 november 2009 11:50 schreef larry_flynt het volgende:
Iemand Settlers al gedownload? Werkt het een beetje?
Ik had er niet goed opgelet en die naam was ook nogal vreemd dus heb het niet kunnen onthouden sorry.quote:
Waar is dat eigenlijk nuttig voor?quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
...
ja
...
![]()
Ik dacht dat dat automatisch werd herkend/aangepast.
Je hebt via safari ingelogd en dat onthoudt ie. Oplossing is om onderaan op die pagina op afmelden te klikken. Desnoods cookies verwijderen via instellingen >> Safariquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:42 schreef Stansfield het volgende:
Ook even een vraag. Ik heb mijn hotmailaccount als email account ingesteld op mijn iphone. Maar nu gebruik ik ook nog een ander hotmail account. Het lukt me niet om die via safari gewoon te openen. Dus naar hotmail te gaan en dan in te loggen onder die andere account. Ik kom altijd automatisch in mijn vast ingestelde hotmailaccount. Klopt dat of is dat nog ergens aan te passen?
Ik heb Red Alert op mn iphone staan, maar omdat ze hem in 3D hebben uitgebracht is de gameplay totaal niet relaxt.. Als ze nou (zoals de ouderwete C&C: Red Alert) in 2D zouden hebben uitgebracht, was het echt een te vet spel. Nu valt het allemaal wat tegen..quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:28 schreef Kremers het volgende:
The Settlers kopenRed Alert voor de iPhone ken ik niet maar op basis van de reviews koop ik hem nog niet. Wellicht als er een update voor vrij gegeven wordt.
Het is EA hè?quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:28 schreef Kremers het volgende:
Wellicht als er een update voor vrij gegeven wordt.
Dit dus. Wel weer typisch EA: graphics ten koste vd gameplay. Gemiste kans, erg jammerquote:Op dinsdag 10 november 2009 18:11 schreef Greatmarked het volgende:
[..]
Ik heb Red Alert op mn iphone staan, maar omdat ze hem in 3D hebben uitgebracht is de gameplay totaal niet relaxt.. Als ze nou (zoals de ouderwete C&C: Red Alert) in 2D zouden hebben uitgebracht, was het echt een te vet spel. Nu valt het allemaal wat tegen..
Hoe is dat met settlers? Wel in 2d?
eerste hit google op "iphone block number": iblacklistquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:27 schreef Maraca het volgende:
Is er toevallig een app (mag via jailbreak) dat ervoor zorgt dat "geblokkeerde" nummers direct door worden gestuurd naar de voicemail ofzo. Ik begin het een heel klein beetje zat te worden
quote:Free: the Free version only works with two contacts in Blacklist and Whitelist and has some features disabled
Full: to get your unlock key for the full version we ask for a small fee through paypal, to help us keep up the good work
Dat programma ken ik wel, maar dat is toch alleen om bekende nummers te blokkeren? Probleem is dat ik vaak gebeld word door een "geblokkeerd" nummer. In het begin nam ik nog wel eens op (stond ingeschreven bij een uitzendbureau, dus je weet maar nooit), maar ik hoor ook gewoon niks. Vanavond ook weer 2x gebeldquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:38 schreef gohan16 het volgende:
[..]
eerste hit google op "iphone block number": iblacklist
edit: kost wel centen zie ik, zo tussen de regels door denk ik dat je het er wel voor over hebt.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |