Dat is de mobiele versiequote:Op woensdag 4 november 2009 20:29 schreef kthxbye het volgende:
is de baggerlayout die oude? Oranje met geel? Bazenlayout dat, gebruik hem nu op mijn mobiel, nog steeds gratis hoor
Bagger is nieuwste.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:29 schreef kthxbye het volgende:
is de baggerlayout die oude? Oranje met geel? Bazenlayout dat, gebruik hem nu op mijn mobiel, nog steeds gratis hoor
Cydia + sbsettings + UAFaker.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:52 schreef Agiath het volgende:
Modjes, doe er wat aan!
Ik heb naast mijn unlock nu ook dat Cydia ofzo, maar ik zie er nog niet echt nuttige dingen op staan
Ik hoopte eigenlijk op een goed navigatie systeem maar dat zag ik niet. tzal wel
en dat doetquote:
Zal het onthouden, heb sinds vandaag Cydiaquote:
Ik weet niet of Danny dat zo leuk vindt hoorquote:
ok chillquote:Op woensdag 4 november 2009 20:33 schreef zarGon het volgende:
Screenshots komen zo.
User Agent Faker gok ik zo. Dan lijtk het voor de server net alsof je via de pc zit te internettenquote:
Een programma dat je User-Agent (aka: browser)-identificatie faket, zodat FOK! denkt dat je op een desktop-pc zit.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:32 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat is UAFaker?
Beveiliging op basis van door browser verstuurde gegevens moet je nooit op vertrouwen. Dat is oa. de reden dat het toen mogelijk was om op justeat.nl voor 1 cent pizza te bestellenquote:Op woensdag 4 november 2009 20:35 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik weet niet of Danny dat zo leuk vindt hoor
Dat is echt fucking handig.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:36 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Heb je Safari Download Manager (en iFile) ook?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:57 schreef Agiath het volgende:
Heb t nu ook
wist eerst niet hoe je dat menutje deed
Jij hebt cimcim als provider?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je Safari Download Manager (en iFile) ook?
Jep. Veel sneller, gebruiksvriendelijker en leest ook lekkerder.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:06 schreef Adelante het volgende:
Die oranje versie is te lelijk, maar wel drie keer zo snel als de bagger layout.
Die oranje layout werkt nog steeds niet op Androidquote:Op woensdag 4 november 2009 21:06 schreef Adelante het volgende:
Die oranje versie is te lelijk, maar wel drie keer zo snel als de bagger layout.
Hoe kan zo'n simpele versie nou niet werkenquote:Op woensdag 4 november 2009 21:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die oranje layout werkt nog steeds niet op Android.
quote:Op woensdag 4 november 2009 21:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die oranje layout werkt nog steeds niet op Android.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:47 schreef Sander het volgende:
Gaat gefixt worden in een toekomstige release.
FOK! denkt dat android een normale pc is en je kan de mobiele layout ook niet handig inschakelen.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:08 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Hoe kan zo'n simpele versie nou niet werken?
Die gebruikt echt alleen basishtml
Dat weet ik, d'r is ook een Android-telefoon hier in huis. Maar ik wou even aangeven dat er aan gewerkt wordt.quote:
Dat is toch iets wat in 5 minuten gefixed kan worden?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
FOK! denkt dat android een normale pc is en je kan de mobiele layout ook niet handig inschakelen.
Blijkbaar niet, dit is al zo sinds de release van androidquote:Op woensdag 4 november 2009 21:11 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat is toch iets wat in 5 minuten gefixed kan worden?
Inderdaad... Gelukkig heb ik Loccy's Better Browser in m'n ROM, zodat ik kan faken dat ik een iPhone heb en dus wel de mobiele layout krijgquote:Op woensdag 4 november 2009 21:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, dit is al zo sinds de release van android.
Het zou toch echt niet meer moeten zijn dan de UserAgent van Android in de database in te voerenquote:Op woensdag 4 november 2009 21:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, dit is al zo sinds de release van android.
iMC = iMobileCinema. Plug-in voor Safari, om flash video's af te spelen. Niet alles werkt, maar Google Video's bijvoorbeeld wel.quote:
Dude waar haal je al die shit vandaan??? kan je mij niet pm'en met wat info want dat is echt rete goed allemaalquote:Op woensdag 4 november 2009 21:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
iMC = iMobileCinema. Plug-in voor Safari, om flash video's af te spelen. Niet alles werkt, maar Google Video's bijvoorbeeld wel.
AFP = Apple Filing Protocol. Zorgt ervoor dat ik de bestanden op de iPhone kan beheren via Finder op Mac OS X.
Whehe, allemaal gekraakte appsquote:Op woensdag 4 november 2009 22:20 schreef zarGon het volgende:
Oude Cydia-repo (van maandje of 2 geleden) online gegooid: http://fok.zargon.nl/apt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |