idd heel erg weinig.. Wat sommige als raar bestempelen is volgens mij redelijk gewoon... Zo'n 90% wat hier is neergezet dusquote:
Mensen die op een verjaardag een tompouce (proberen te) eten alsof het een stuk appeltaart isquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vind het eerder apart als je het tegelijk kunt eten![]()
In een pizzeria snij ik eerst de rand eruit. Dan leg ik de grote cirkel naast mn bord en eet ik mn pizza op
Amen.quote:Op donderdag 12 november 2009 01:57 schreef Mirjam het volgende:
en patat in een puntzak, daar heb ik echt een gloeiende hekel aan
als ik de saus niet apart kan krijgen, kunnen ze oprotten met hun patat, dan wil ik het ook echt niet
ik eet ook pasta's met ketjap... maar kroket met mosterd raar?quote:Op maandag 16 november 2009 23:14 schreef T-Force het volgende:
Ik eet mijn Macaroni Ham-Kaas altijd met ketjap, en eigenlijk eet ik alle pasta's met ketjap.
Verder is een pizza hawaii met een laagje kip-kerrie salade eroverheen erg lekker![]()
Kroket met mosterd is niet raar toch?
Dat is geen rare eetgewoonte, dat is dwangneurose..quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:41 schreef Tammymara het volgende:
Oh ja, Ik vind het SMERIG als mijn groente mijn aardappelen aanraken.of het vlees, of wat dan ook. Het ligt op mijn bord zodat het elkaar niet aanraakt, en ik eet altijd eerst de aardappelen,dan de groente en dan het vlees (Dat viel me pas op toen mijn man er iets van zei, of ik dat express deed)
maar hoe dan ook: als het elkaar maar niet aanraakt want dan laat ik de stukjes die elkaar aangeraakt hebben liggen
Mergpijpjes bedoel jij vastquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:41 schreef Tammymara het volgende:
Dat brood met kaas in de magnetron doe ik ook.
Kaas met mosterd (niet zo heel vreemd) kaas met aardbeienjam(ook niet heel vreemd),kaas met stroop.Kaas met hagelslag heel soms, vind ik heerlijk
Smarties/m en M's per kleur eten,Doe ik ook.
Die koekjes, hoe heten ze nou, niet bokkepootjes maar die andere,Eerst de chocoladekanten eraf bijten en dan pas het midden.Brood eet ik ook eerst de korstjes eraf en dan pas de rest.
Oh ja, Ik vind het SMERIG als mijn groente mijn aardappelen aanraken.of het vlees, of wat dan ook. Het ligt op mijn bord zodat het elkaar niet aanraakt, en ik eet altijd eerst de aardappelen,dan de groente en dan het vlees (Dat viel me pas op toen mijn man er iets van zei, of ik dat express deed)
maar hoe dan ook: als het elkaar maar niet aanraakt want dan laat ik de stukjes die elkaar aangeraakt hebben liggen
Nog eentje: Als ik simpele macaroni maak, gehakt is klaar en de saus zit eroverheen en is warm,Dan schep ik het op een witte boterham, plak kaas erover, weer een schep,dan weer een boterham en dat eet ik op![]()
Mijn man doet trouwens ook maggi over frietjes, eet graag pijpmacaroni met jus () en volgens mij zijn dat wel alle achterlijke dingen die ik kan bedenken.
Ja, zo kwam dat ook op mij overquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
Dat is geen rare eetgewoonte, dat is dwangneurose..
een beetje roomijs erbij en je hebt een bananasplitquote:Op woensdag 4 november 2009 17:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik moest denken aan iemand hier op het forum. Zij hield van banaan met chocolade uit de oven.
Ja hoor! Jum jum. De gele is trouwens ook gewoon errrg lekker met een gebakken ei.quote:iemand al een keer een gebakken ei met groene aromat geprobeerd?
toch wel in de vorm van een dino hequote:Op woensdag 18 november 2009 22:46 schreef chocolonely het volgende:
[..]
Ja hoor! Jum jum. De gele is trouwens ook gewoon errrg lekker met een gebakken ei.
Klinkt goedquote:Op woensdag 4 november 2009 17:10 schreef LostFormat het volgende:
Standaard van de snack haal ik patat en een kaassoufflee. Eerst drie kantjes van de kaassoufflee opeten. Openklappen en met de friet de kaas er uit eten. Als de kaas op is patat op de plek van de kaas leggen. Dichtklappen en opeten.
Krentenbollen vind ik niet lekker maar als er kaas op zit njamquote:Op vrijdag 13 november 2009 06:37 schreef Lord Katundro het volgende:
Een krentenbol met kaas. Heel erg lekker
Een van de eerste rare dingen hierquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:16 schreef nktc het volgende:
Veel mensen kijken mij nogal raar aan als ik ze dit vertel, maar ik vind het echt heerlijk:
*Frikandel met banaan.
* Frikandel met vanille vla
* Pindakaas met ketchup op brood
* Patat met appelmoes, mayo en satesaus (sauzen door elkaar)
Sorry maar het lijkt mij niet echt smakelijkquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:16 schreef nktc het volgende:
Veel mensen kijken mij nogal raar aan als ik ze dit vertel, maar ik vind het echt heerlijk:
*Frikandel met banaan.
* Frikandel met vanille vla
Haha, maar het is wel echt heel erg lekker......:)quote:Op donderdag 26 november 2009 08:36 schreef theKiD het volgende:
[..]
Een van de eerste rare dingen hier![]()
De rest is gewoon niet raar hier qua eetgewoontes..
Dat hoor je mij ook niet zeggen, aangezien over smaak niet te twisten valtquote:Op donderdag 26 november 2009 09:31 schreef nktc het volgende:
[..]
Haha, maar het is wel echt heel erg lekker......:)
Ik prak juist altijd mijn vlees en aardappelen door elkaar. Maar mijn vlees moet mijn groente ook niet rakenquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:41 schreef Tammymara het volgende:
Ach ja in Japan heb ik even moeten wennen aan het ontbijt, maar na een dag of twee krijg je er ook gewoon trek in.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:29 schreef 14medusa het volgende:
ik eet sochtends vaak wat er over was van de avond er voor of het nou chili con carne is, lasagne, pizza of stamppot met dikke kruidige gehaktballen: ik eet t rusitg op tijdens het nieuws van 7 uur...... met een bakkie thee en een peukie daarna. mensen vinden hetmaar k heb nergens last van
Ik vind het nietquote:Op donderdag 26 november 2009 11:29 schreef 14medusa het volgende:
ik eet sochtends vaak wat er over was van de avond er voor of het nou chili con carne is, lasagne, pizza of stamppot met dikke kruidige gehaktballen: ik eet t rusitg op tijdens het nieuws van 7 uur...... met een bakkie thee en een peukie daarna. mensen vinden hetmaar k heb nergens last van
quote:Op donderdag 26 november 2009 12:11 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ach ja in Japan heb ik even moeten wennen aan het ontbijt, maar na een dag of twee krijg je er ook gewoon trek in.
[ afbeelding ]
Een toastie met kaas en marmite !!!quote:Op donderdag 26 november 2009 16:47 schreef Lord Katundro het volgende:
Een boterham met smeerleverworst en marmite met daaroverheen een plak kaas is heel erg lekkerOf een boterham met pindakaas en marmite. Ook erg lekker
[ afbeelding ]
![]()
Precies, mijn opa (boer) heeft dit ook van huis uit meegekregen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
bruine bonen met stroop is helemaal niet raar. Dat werd vroeger en nog veel gegeten.
Een bord vol bruine bonen met stroop, uitgebakken spek en scheutje spekvet
Dat doet mijn vader ook. die vind de frietsaus en zo smerig van de mcdonald.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:49 schreef DropGup het volgende:
Owhhhhhh en ik neem ook altijd me eigen Mayo mee naar de Mcdonalds... Tjee kunnen mensen dan stom kijken zeg![]()
Wel vrij triest om in de meest smakeloze fast food-tent ter wereld zulke culinaire pretenties tentoon te spreiden.quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:14 schreef Riann het volgende:
[..]
Dat doet mijn vader ook. die vind de frietsaus en zo smerig van de mcdonald.
Ik ook ! Ik vind dat heerlijk.quote:Op zondag 29 november 2009 17:15 schreef MissMSX het volgende:Boterham met soepgroenten en -ballen Mijn moeder maakt wel eens komkommer in azijn met peper en zout. Als alle komkommer op is drink ik het azijnmengsel op
Je kunt dan inderdaad ook beter gelijk je eigen friet, een knapperig broodje en een goede hamburger meenemen, als je toch bezig bent.quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:10 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wel vrij triest om in de meest smakeloze fast food-tent ter wereld zulke culinaire pretenties tentoon te spreiden.
Heerlijk!! En (warme) nasi op brood is ook erg lekker...quote:Op maandag 30 november 2009 21:02 schreef LPFAN het volgende:
ik eet regelmatig gebakken aardappelen op brood
is dat zo raar? iedereen aan wie ik het vertel zit me dan heel dom aan te staren en vinden het enorm raar
Nee lekker, met ketchup!quote:Op maandag 30 november 2009 21:02 schreef LPFAN het volgende:
ik eet regelmatig gebakken aardappelen op brood
is dat zo raar? iedereen aan wie ik het vertel zit me dan heel dom aan te staren en vinden het enorm raar
zeker zeker!!!quote:quote:
Ik eet graag een broodje gesmolten kaas (dan pak ik een witte boterham, doe er een beetje boter op.. en dan een plak kaas en laat het dan 30sec in de magnetron doen) << Zijn er mensen die dit ook doen??
IK! heerlijk met hela curry erbij
Ook hier in Nieuw Zeeland, laagje beslag er om heen en zo het frituur in...mier en mierzoet..!!quote:Op maandag 30 november 2009 22:54 schreef phileine het volgende:
Trouwens, over gekke eetgewoontes gesproken. Hoorde van een Ierse buurman dat het in Engeland Schotland heel normaal is om een gefrituurde Mars-reep te eten. Ik dacht dat hij me voor de gek zat te houden, maar het is nog waar ook!
dat hangt er vanaf hoe het precies is klaar gemaakt, dat kan idd. lekker zijnquote:Op zondag 29 november 2009 17:15 schreef MissMSX het volgende:Mijn moeder maakt wel eens komkommer in azijn met peper en zout. Als alle komkommer op is drink ik het azijnmengsel op
Yup. Je krijg in England heel vaak een zakje chips (crips) erbij. Vaak bij de lunch maar idd ook soms bij het ontbijt en avondeten.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:13 schreef vosss het volgende:
Jaren geleden heb ik ooit bij een engels gezin gegeten die op een of andere engelse militaire basis in duitsland zaten en daar kreeg je bij de spaghetti een bakje bolognese chips.
Ik vond het een beetje vreemd, maar wel lekker.
Zij deden dat altijd; geen idee of dat normaal is in engeland verder, maar lekker was het wel.
Zegmaar de kroepoek bij de rijst alleen dan de chips bij de spaghetti
heerlijk!quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:48 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Het liefst dan Salt&Vinegar smaak maarja als dat een Nederlander geeft spuugt die het uit.
donkerbruin brood met appelmoes is ook lekkerquote:Op zondag 29 november 2009 18:25 schreef Joel-Smeets het volgende:
Ik eet (bijna) alles met Appelmoes,nu weet ik niet of dat zo apart is?
Koude patat.. ewwwwwwquote:Op woensdag 2 december 2009 22:46 schreef littledrummergirl het volgende:
ik vind koude patat lekker![]()
en idd de buitenkant van maaltijdloempia'stot het laatst bewaren en dan opeten
Yukquote:Op woensdag 2 december 2009 13:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Mijn broertje eet wel eens vla met kroepoek erdoor
Als kind was ik gek op bevroren witte boterhammen met appelmoesquote:En verder eet ik soms ook bevroren brood.
dat lijkt me erg lekker!quote:Op woensdag 2 december 2009 22:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als kind was ik gek op bevroren witte boterhammen met appelmoes
Ook dit is in Nieuw Zeeland heel gewoon, een boterham met chips...maar ja we zijn dan ook net "little England"quote:Op woensdag 2 december 2009 22:35 schreef Bluurgh het volgende:
Doet me denken aan een Brit die ik een boterham met kaas en paprikachips zag eten
Jup.. Knapperig zonder toastig te zijn.. Een bevroren snee wit tijgerbrood, en dan met pindakaasquote:Op donderdag 3 december 2009 08:53 schreef Rbhp het volgende:
bevroren boterhammen, is dat echt lekker? hmm.
Dat spul is echt smerigquote:Op donderdag 26 november 2009 16:47 schreef Lord Katundro het volgende:
Een boterham met smeerleverworst en marmite met daaroverheen een plak kaas is heel erg lekkerOf een boterham met pindakaas en marmite. Ook erg lekker
[ afbeelding ]
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |