abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74691719
En een rare drinkgewoonte:
Als ik een nieuwe fles cola open maak en het eerste glas inschenk dan "slurp" ik het schuim op!
pi_74767623
Ik eet mijn Macaroni Ham-Kaas altijd met ketjap, en eigenlijk eet ik alle pasta's met ketjap.
Verder is een pizza hawaii met een laagje kip-kerrie salade eroverheen erg lekker
Kroket met mosterd is niet raar toch?
  dinsdag 17 november 2009 @ 02:05:26 #107
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_74771319
quote:
Op donderdag 12 november 2009 01:57 schreef Mirjam het volgende:
en patat in een puntzak, daar heb ik echt een gloeiende hekel aan
als ik de saus niet apart kan krijgen, kunnen ze oprotten met hun patat, dan wil ik het ook echt niet
Amen.
pi_74773524
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:14 schreef T-Force het volgende:
Ik eet mijn Macaroni Ham-Kaas altijd met ketjap, en eigenlijk eet ik alle pasta's met ketjap.
Verder is een pizza hawaii met een laagje kip-kerrie salade eroverheen erg lekker
Kroket met mosterd is niet raar toch?
ik eet ook pasta's met ketjap... maar kroket met mosterd raar?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:37:45 #109
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_74776864
M&M's leg ik op kleur en dan eet ik eerst M&M's op waarvan er er "teveel" zijn. Zodat k van alle kleuren dus evenveel snoepjes heb.

Stroopwafels: ik neem 1 gewone hap en vervolgens eet ik de randjes zo op dat ik een rechthoek heb en dan een vierkantje dat ik steeds kleiner eet tot ongeveer de helft van de oorspronkelijke grootte. Dan wil ik vaak nog wel de koeken van elkaar afschuiven.

Pannenkoeken eet ik ook vaak met alleen een beetje zout.

Ik kan gerust 's ochtends een stevige erwtensoep eten.

Mijn man eet maakt altijd een prakje van z'n gekookte aardappelen en erwtjes en doet er dan suiker overheen...Bah.
klerkje
pi_74777133
inderdaad weinig vage combinaties, ik vind verse haring met pindasaus erg lekker, ook ben ik een erge voorstander van sambalsmeerkaas met buggles. iemand al een keer een gebakken ei met groene aromat geprobeerd? Oja en niet te vergeten komkommer met pindasaus
pi_74777593
Gekookte kruimige aardappels hakken in kleine stukjes, extra zou naar smaak toevoegen en overgieten met verse karnemelk. Lepel erin en genieten maar.
pi_74778579
evenveel van alle snoepjes, ja dat doe ik ook, niet alleen met m&m's, maar ook met winegoms, kleurendrop, gemengde nootjes, eigenlijk alles wat met verschillenden in een zakje zit...

krentebrood met gekookt ei is zoooo lekker

brood met pindakaas met extra pure hagelslag!

en als ik kipblokjes bak om ergens door te doen, haal ik altijd een paar kleine stukjes uit de pan die het mooist bruin geworden zijn en eet die dan met een lepel ketchup.

bij kroket schijnt mosterd te horen (kreeg bij de snackbar bij mn oude huis tenminste altijd een zakje mosterd erbij, onze 'nieuwe' snackbar doet dat niet), maar ik vind em met mayo toch veeel lekkerder.

ik eet nu (gelukkig) wel veel normaler dan als kind, toen haalde ik alles uitelkaar: bij froufrou's eerste de creme ertussen uit, bij cafe noirtjes eerst dat laagje eraf, biscuitjes eerst dat randje eraf, gevulde koek dat stukje met de amandel tot het laatst (hoewel dat zie ik me nu ook wel doen, maar ik eet eigenlijk nooit meer gevulde koek).

de tompoes haal ik natuurlijk wel uit elkaar, dat krijgt toch niemand zo naar binnen, maar ieder heeft wel z'n eigen methode. die van mij: met een vork zorgen dat de onderkant los komt (met een beetje van het gele eraan), dan die in je ene hand houden en opeten, en ondertussen met je andere hand de andere kant vasthouden, op de kop, dus met de gele room naar boven. zo ben je heel snel van die stomme onderkant af, en dan heb je nog de lekkere bovenkant met veel room!
pi_74791271
Dat brood met kaas in de magnetron doe ik ook.
Kaas met mosterd (niet zo heel vreemd) kaas met aardbeienjam(ook niet heel vreemd),kaas met stroop.Kaas met hagelslag heel soms, vind ik heerlijk

Smarties/m en M's per kleur eten,Doe ik ook.

Die koekjes, hoe heten ze nou, niet bokkepootjes maar die andere,Eerst de chocoladekanten eraf bijten en dan pas het midden.Brood eet ik ook eerst de korstjes eraf en dan pas de rest.

Oh ja, Ik vind het SMERIG als mijn groente mijn aardappelen aanraken.of het vlees, of wat dan ook. Het ligt op mijn bord zodat het elkaar niet aanraakt, en ik eet altijd eerst de aardappelen,dan de groente en dan het vlees (Dat viel me pas op toen mijn man er iets van zei, of ik dat express deed)
maar hoe dan ook: als het elkaar maar niet aanraakt want dan laat ik de stukjes die elkaar aangeraakt hebben liggen

Nog eentje: Als ik simpele macaroni maak, gehakt is klaar en de saus zit eroverheen en is warm,Dan schep ik het op een witte boterham, plak kaas erover, weer een schep,dan weer een boterham en dat eet ik op

Mijn man doet trouwens ook maggi over frietjes, eet graag pijpmacaroni met jus ( ) en volgens mij zijn dat wel alle achterlijke dingen die ik kan bedenken.
  dinsdag 17 november 2009 @ 20:27:59 #114
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_74793018
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 19:41 schreef Tammymara het volgende:

Oh ja, Ik vind het SMERIG als mijn groente mijn aardappelen aanraken.of het vlees, of wat dan ook. Het ligt op mijn bord zodat het elkaar niet aanraakt, en ik eet altijd eerst de aardappelen,dan de groente en dan het vlees (Dat viel me pas op toen mijn man er iets van zei, of ik dat express deed)
maar hoe dan ook: als het elkaar maar niet aanraakt want dan laat ik de stukjes die elkaar aangeraakt hebben liggen
Dat is geen rare eetgewoonte, dat is dwangneurose..
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_74793169
Kroket eet ik ook met mayo
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74794117
quote:
Dat brood met kaas in de magnetron doe ik ook.
Kaas met mosterd (niet zo heel vreemd) kaas met aardbeienjam(ook niet heel vreemd),kaas met stroop.Kaas met hagelslag heel soms, vind ik heerlijk

Smarties/m en M's per kleur eten,Doe ik ook.

Die koekjes, hoe heten ze nou, niet bokkepootjes maar die andere,Eerst de chocoladekanten eraf bijten en dan pas het midden.Brood eet ik ook eerst de korstjes eraf en dan pas de rest.

Nog eentje: Als ik simpele macaroni maak, gehakt is klaar en de saus zit eroverheen en is warm,Dan schep ik het op een witte boterham, plak kaas erover, weer een schep,dan weer een boterham en dat eet ik op

Mijn man doet trouwens ook maggi over frietjes, eet graag pijpmacaroni met jus ( ) en volgens mij zijn dat wel alle achterlijke dingen die ik kan bedenken.
Mergpijpjes bedoel jij vast die eet ik ook altijd zo!
pi_74794214
Ja!
Mergpijpjes! Pfff, zat er de hele tijd over na te denken hoe die dingen nou ook alweer heten
pi_74796380
die zijn het lekkerst als er cake in zit, niet die mini dingen met alleen creme
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_74798568
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 20:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
Dat is geen rare eetgewoonte, dat is dwangneurose..
Ja, zo kwam dat ook op mij over

Niet zo lang geleden in een pepernotenbui alles met pepernoten gegeten. Geweldige combinaties ontdekt. Aanraders: pepernoten met olijven en pepernoten met droge worst. Yum!

Tompouce en mergpijpjes sloop ik ook uit elkaar. En dan het zoetste het laatst (roze glazuur en het marsepein)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_74798745
quote:
Op woensdag 4 november 2009 17:11 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik moest denken aan iemand hier op het forum. Zij hield van banaan met chocolade uit de oven.
een beetje roomijs erbij en je hebt een bananasplit

is lekker..
  woensdag 18 november 2009 @ 01:36:28 #121
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_74804333
Ik doe borrelnoten in mijn soep (favoriet: Yum yum noedelsoep shrimp of verse groentesoep / rundvleessoep)
Verder gooi ik op veel gerechten curry

Curry met vissticks
Macaroni met curryi en kaas in de magnetron smelten
Doperwten prakken en curry er doorheen mixen
satehc/goulashkroket stukje eraf snjden en je patat friet erin dippen
Ik leng mijn frisdrank altijd aan ondat ie te zoet is .
The best firms advertise the least...
pi_74804612
eet van gamba's en garnalen altijd discreet de pootjes en de kopjes op
en sommige mensen lust ik ook met huid en haar
Jusqu'ici tout va bien...
pi_74835111
quote:
iemand al een keer een gebakken ei met groene aromat geprobeerd?
Ja hoor! Jum jum. De gele is trouwens ook gewoon errrg lekker met een gebakken ei.
be consistent, but not all the time
pi_74836002
quote:
Op woensdag 18 november 2009 22:46 schreef chocolonely het volgende:

[..]

Ja hoor! Jum jum. De gele is trouwens ook gewoon errrg lekker met een gebakken ei.
toch wel in de vorm van een dino he
pi_74853844
Ik eet weleens pizza met mayonaise erbij. Is dat heel raar?
I am happy
pi_74855048
quote:
Op woensdag 4 november 2009 17:10 schreef LostFormat het volgende:
Standaard van de snack haal ik patat en een kaassoufflee. Eerst drie kantjes van de kaassoufflee opeten. Openklappen en met de friet de kaas er uit eten. Als de kaas op is patat op de plek van de kaas leggen. Dichtklappen en opeten.
Klinkt goed
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
pi_74855232
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 06:37 schreef Lord Katundro het volgende:
Een krentenbol met kaas. Heel erg lekker
Krentenbollen vind ik niet lekker maar als er kaas op zit njam
pi_74855433
Stampot boerenkool met surinaamse piccalily en ui

Patat speciaal met curry en surinaamse sambal

Boterham met kaas, mosterd, zuurkool en rauwe ui

Kaassouffle met surinaamse piccalily

Broodje osseworst met oude kaas, ui en sambal
pi_74961744
Veel mensen kijken mij nogal raar aan als ik ze dit vertel, maar ik vind het echt heerlijk:

*Frikandel met banaan.
* Frikandel met vanille vla
* Pindakaas met ketchup op brood
* Patat met appelmoes, mayo en satesaus (sauzen door elkaar)
Face up to the fact that you are who you are, and nothing can change that believe, JUST BE YOU.
pi_75010579
Misschien ook wel raar, maar vooral nogal ongezond: 's morgens ontbijt ik met een blikje Redbull...
Face up to the fact that you are who you are, and nothing can change that believe, JUST BE YOU.
pi_75010761
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 11:16 schreef nktc het volgende:
Veel mensen kijken mij nogal raar aan als ik ze dit vertel, maar ik vind het echt heerlijk:

*Frikandel met banaan.
* Pindakaas met ketchup op brood
* Patat met appelmoes, mayo en satesaus (sauzen door elkaar)

Een van de eerste rare dingen hier

De rest is gewoon niet raar hier qua eetgewoontes..
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_75011077
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 11:16 schreef nktc het volgende:

*Frikandel met banaan.
Sorry maar het lijkt mij niet echt smakelijk
pi_75011579
quote:
Op donderdag 26 november 2009 08:36 schreef theKiD het volgende:

[..]

Een van de eerste rare dingen hier

De rest is gewoon niet raar hier qua eetgewoontes..
Haha, maar het is wel echt heel erg lekker......:)
pi_75011996
quote:
Op donderdag 26 november 2009 09:31 schreef nktc het volgende:

[..]

Haha, maar het is wel echt heel erg lekker......:)
Dat hoor je mij ook niet zeggen, aangezien over smaak niet te twisten valt
Maar t valt me wel op dat 99% van wat hier gepost word, niet raar is qua eetgewoonten, maar het wel als zodanig bestempeld word.
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_75014391
ik eet sochtends vaak wat er over was van de avond er voor of het nou chili con carne is, lasagne, pizza of stamppot met dikke kruidige gehaktballen: ik eet t rusitg op tijdens het nieuws van 7 uur...... met een bakkie thee en een peukie daarna. mensen vinden het maar k heb nergens last van
pi_75015378
quote:

Ik prak juist altijd mijn vlees en aardappelen door elkaar. Maar mijn vlees moet mijn groente ook niet raken
De volgorde is ook altijd hetzelfde eerst mijn stuk vlees en dan schep ik pas de aardappels en groente op.

Daarnaast heb ik mezelf al jaren geleden aangeleerd om altijd wat eten te laten liggen.Er blijven altijd nog 2 a 3 happen op mn bord liggen. (wat weer bijzonder irritand kan zijn met opruimen)
pi_75015703
quote:
Op donderdag 26 november 2009 11:29 schreef 14medusa het volgende:
ik eet sochtends vaak wat er over was van de avond er voor of het nou chili con carne is, lasagne, pizza of stamppot met dikke kruidige gehaktballen: ik eet t rusitg op tijdens het nieuws van 7 uur...... met een bakkie thee en een peukie daarna. mensen vinden het maar k heb nergens last van
Ach ja in Japan heb ik even moeten wennen aan het ontbijt, maar na een dag of twee krijg je er ook gewoon trek in.

pi_75016211
Ik vind het zelf heel normaal, maar mensen in m'n omgeving verklaren me allemaal voor gek dat ik stroop over de hutspot doe. Tot ze het zelf ook proberen en het heerlijk vinden. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_75016327
Boterhammen met warme tomatenpasta-saus en kaas.
pi_75016373
quote:
Op donderdag 26 november 2009 11:29 schreef 14medusa het volgende:
Ik vind het niet lekker juist . Heb ook nergens last van
pi_75017441
-edit-

[ Bericht 99% gewijzigd door MissHobje op 26-11-2009 13:25:26 (Post dan gewoon niets, als het niet leuk is.) ]
pi_75017462
Damn, wat een hoop smerige dingen worden hier gemeld.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_75018661
ik vind die frikandel met vanille vla nog wel het ranzigst

heb wel eens een banaan met leverpastei gegeten dat was eigenlijk best goed te doen
  donderdag 26 november 2009 @ 15:10:38 #144
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_75021475
Broodje bakbanaan met mayo (Ik weet het, zeer schandelijk, maar toch lekker )
pi_75022975
quote:
Op donderdag 26 november 2009 12:11 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Ach ja in Japan heb ik even moeten wennen aan het ontbijt, maar na een dag of twee krijg je er ook gewoon trek in.

[ afbeelding ]
Jusqu'ici tout va bien...
pi_75024840
Een boterham met smeerleverworst en marmite met daaroverheen een plak kaas is heel erg lekker Of een boterham met pindakaas en marmite. Ook erg lekker

I am happy
  donderdag 26 november 2009 @ 19:10:25 #147
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_75029399
quote:
Op donderdag 26 november 2009 16:47 schreef Lord Katundro het volgende:
Een boterham met smeerleverworst en marmite met daaroverheen een plak kaas is heel erg lekker Of een boterham met pindakaas en marmite. Ook erg lekker

[ afbeelding ]

Een toastie met kaas en marmite !!!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_75030731
Euhm eitje koken en dan het eiwit in stukjes fixen en dan slasaus en sladressing erbij en dan lekker koud worden in de koelkast... en dan even later heerlijk op smullen Mjammmm

stukjes komkommer bij witte bonen in tomatensaus... die saus met komkommer is echt lekker. Doe ik altijd me bord rondom met plakjes komkommer... ziet er nog best grappig uit ook

Macaroni met gebakken ei en heel veel zilveruitjes.. maar das denk niet zo heel raar?

Met rook worst.. deed ik altijd alleen ut velletje eten.. de rest mocht me vader altijd opeten

Owhhhhhh en ik neem ook altijd me eigen Mayo mee naar de Mcdonalds... Tjee kunnen mensen dan stom kijken zeg

Mja niet echt raar allemaal.. maar me omgeving vind dat nou eenmaal wel zo, misschien zijn hun zelf gewoon raar

trouwens die frikandel met vanille vla.. ga ik toch eens uitproberen
pi_75030847
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 12:34 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

bruine bonen met stroop is helemaal niet raar. Dat werd vroeger en nog veel gegeten.
Een bord vol bruine bonen met stroop, uitgebakken spek en scheutje spekvet
Precies, mijn opa (boer) heeft dit ook van huis uit meegekregen.

Verder zie ik niks vreemds, of tenminste voor mij niet. Veel van die combinaties op brood (kaas en sambal, kaas en jam, pindakaas en sambal enz werden bij mij thuis gewoon veel gegeten.
pi_75030906
Behalve soepballen en frikandellen met toetjes dan, dats echt ranzig
pi_75045166
quote:
Op donderdag 26 november 2009 19:49 schreef DropGup het volgende:

Owhhhhhh en ik neem ook altijd me eigen Mayo mee naar de Mcdonalds... Tjee kunnen mensen dan stom kijken zeg
Dat doet mijn vader ook. die vind de frietsaus en zo smerig van de mcdonald.
pi_75091204
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 09:14 schreef Riann het volgende:

[..]

Dat doet mijn vader ook. die vind de frietsaus en zo smerig van de mcdonald.
Wel vrij triest om in de meest smakeloze fast food-tent ter wereld zulke culinaire pretenties tentoon te spreiden.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_75114287
  • Boterham met soepgroenten en -ballen

• Mijn moeder maakt wel eens komkommer in azijn met peper en zout. Als alle komkommer op is drink ik het azijnmengsel op
  • Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
    50.000 O+
    pi_75115250
    quote:
    Op zondag 29 november 2009 17:15 schreef MissMSX het volgende:
  • Boterham met soepgroenten en -ballen

• Mijn moeder maakt wel eens komkommer in azijn met peper en zout. Als alle komkommer op is drink ik het azijnmengsel op
  • Ik ook ! Ik vind dat heerlijk.
    pi_75115949
    Ik eet (bijna) alles met Appelmoes,nu weet ik niet of dat zo apart is?
    AFC Ajax
    pi_75156823
    quote:
    Op zaterdag 28 november 2009 19:10 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Wel vrij triest om in de meest smakeloze fast food-tent ter wereld zulke culinaire pretenties tentoon te spreiden.
    Je kunt dan inderdaad ook beter gelijk je eigen friet, een knapperig broodje en een goede hamburger meenemen, als je toch bezig bent.

Ik heb geloof ik niet echt gekke gewoontes, maar mijn vader komt uit Indië en die gooit bij alles sambal dus ik ben veel gewend. En zoet/zuur/zout is daar ook heel normaal. Komkommer met pindasaus is gewoon een deel van een Indisch gerecht (gado gado), en erg lekker trouwens. Ik gooi in mijn spagettisaus altijd zout, suiker, azijn en sambal. Dat vinden veel mensen belachelijk, maar het smaakt wel lekker.

Wat ik hier in Spanje extra heb geleerd is zoet met zout. Salade van sinasappel met rauwe rode ui en olijven. Toastje met tonijn uit blik met kiwi, dat soort dingen. Altijd erg lekker.
    mooi he, alles
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')