abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75158991
Doe ik gelijk die tonijn met kiwi, dat is altijd een enorm succesnummer als borrelhapje of tapa.

Blikje tonijn nemen, mengen met wat mayonaise, zout en peper. Op een simpel toastje scheppen (geen melba alsjeblieft) en een plakje kiwi erop. Ziet er leuk uit, en ik ben nog niemand tegengekomen die het niet lekker vond.
mooi he, alles
  maandag 30 november 2009 @ 20:56:52 #162
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_75159832
*Copypast* .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 30 november 2009 @ 21:02:25 #163
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_75160067
ik eet regelmatig gebakken aardappelen op brood

is dat zo raar? iedereen aan wie ik het vertel zit me dan heel dom aan te staren en vinden het enorm raar
pi_75162277
quote:
Op maandag 30 november 2009 21:02 schreef LPFAN het volgende:

is dat zo raar? iedereen aan wie ik het vertel zit me dan heel dom aan te staren en vinden het enorm raar
Heerlijk!! En (warme) nasi op brood is ook erg lekker...
Face up to the fact that you are who you are, and nothing can change that believe, JUST BE YOU.
pi_75162818
quote:
Op maandag 30 november 2009 21:02 schreef LPFAN het volgende:

Nee lekker, met ketchup!
mooi he, alles
  maandag 30 november 2009 @ 22:51:58 #166
252563 misterddude
wait whut ?? :S
pi_75164971
quote:
quote:
Ik eet graag een broodje gesmolten kaas (dan pak ik een witte boterham, doe er een beetje boter op.. en dan een plak kaas en laat het dan 30sec in de magnetron doen) << Zijn er mensen die dit ook doen??

IK! heerlijk met hela curry erbij
zeker zeker!!!

kaas met chokopasta op brood
“I want to die in my sleep like my grandfather... Not screaming and yelling like the passengers in his car.”
pi_75165079
Trouwens, over gekke eetgewoontes gesproken. Hoorde van een Ierse buurman dat het in Engeland Schotland heel normaal is om een gefrituurde Mars-reep te eten. Ik dacht dat hij me voor de gek zat te houden, maar het is nog waar ook!

[ Bericht 2% gewijzigd door phileine op 30-11-2009 23:23:41 ]
mooi he, alles
  maandag 30 november 2009 @ 23:45:46 #168
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_75166960
quote:
Op maandag 30 november 2009 22:54 schreef phileine het volgende:
Trouwens, over gekke eetgewoontes gesproken. Hoorde van een Ierse buurman dat het in Engeland Schotland heel normaal is om een gefrituurde Mars-reep te eten. Ik dacht dat hij me voor de gek zat te houden, maar het is nog waar ook!
Ook hier in Nieuw Zeeland, laagje beslag er om heen en zo het frituur in...mier en mierzoet..!!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_75167898
Jaren geleden heb ik ooit bij een engels gezin gegeten die op een of andere engelse militaire basis in duitsland zaten en daar kreeg je bij de spaghetti een bakje bolognese chips.

Ik vond het een beetje vreemd, maar wel lekker.
Zij deden dat altijd; geen idee of dat normaal is in engeland verder, maar lekker was het wel.

Zegmaar de kroepoek bij de rijst alleen dan de chips bij de spaghetti
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_75168506
quote:
Op zondag 29 november 2009 17:15 schreef MissMSX het volgende:

• Mijn moeder maakt wel eens komkommer in azijn met peper en zout. Als alle komkommer op is drink ik het azijnmengsel op
  • dat hangt er vanaf hoe het precies is klaar gemaakt, dat kan idd. lekker zijn
    - En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
    - Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
    - Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
    pi_75168677
    Omelet ham/kaas en dan daarover heen veel mayo

Me vrienden vinden het gek, mayo over ei, maar weet je niet hoe lekker!
    Buy it, use it, break it, fix it,
    Trash it, change it, mail - upgrade it,
    Charge it, point it, zoom it, press it,
    Snap it, work it, quick - erase it,
      dinsdag 1 december 2009 @ 00:48:07 #172
    30751 DaMayan
    Turtle Warriors
    pi_75168903
    quote:
    Op dinsdag 1 december 2009 00:13 schreef vosss het volgende:
    Jaren geleden heb ik ooit bij een engels gezin gegeten die op een of andere engelse militaire basis in duitsland zaten en daar kreeg je bij de spaghetti een bakje bolognese chips.

Ik vond het een beetje vreemd, maar wel lekker.
    Zij deden dat altijd; geen idee of dat normaal is in engeland verder, maar lekker was het wel.

Zegmaar de kroepoek bij de rijst alleen dan de chips bij de spaghetti
    Yup. Je krijg in England heel vaak een zakje chips (crips) erbij. Vaak bij de lunch maar idd ook soms bij het ontbijt en avondeten.
    Het liefst dan Salt&Vinegar smaak maarja als dat een Nederlander geeft spuugt die het uit.
    One good thing about music. When it hits you feel no pain.
    pi_75168951
    quote:
    Op dinsdag 1 december 2009 00:48 schreef DaMayan het volgende:

[..]
    Het liefst dan Salt&Vinegar smaak maarja als dat een Nederlander geeft spuugt die het uit.
    heerlijk!
    pi_75169222
    Ik wil altijd vaste combi's van groenten met vlees. Zo "hoort" bij rode kool altijd gehakt, bij rode bietjes altijd uitgebakken speklapjes, bij sperzieboontjes hoort hamplapjes (of ander draadjesvlees). Een andere combi is niet mogelijk, speklapjes bij sperzieboontjes is vies!

Brood eet ik altijd met mes en vork. Per hap snij ik een stukje af, als een pizzapuntje. Op die manier wordt de korst verdeeld over al het brood en proef ik er niet te veel van (korstjes heb ik als kind nooit gegeten, ze smaken aangebrand).

De broodmaaltijd wordt altijd afgesloten met een flinke reep jong-belegen kaas, die gedipt wordt in vruchtenhageltjes (of als die er niet zijn, in suiker) waarvan ik een beetje op m'n bord doe.

De lekkerste pannekoek is die met spek/uien/prei/kaas en stroop.

Bij hartige trek 's avonds, wil ik nog wel eens een klein portie macaroni maken, met alleen ketchup en geraspte kaas.

Snickers eet ik altijd eerst de bovenkant eraf, tot er een bonk met pinda's overblijft.
    Die snickers of mars smaakt ook heerlijk op een tosti.

De lekkerste tosti is die met plakjes appel en suiker en kaneel.

Mijn man eet een boterham met appelstroop, met daaroverheen nog een flinke schep suiker. Ook worden zijn boterhammen altijd in de koffie gesopt bij iedere hap (alleen hier thuis hoor, zover heb ik hem al).

Zondag 's morgens eten we hier vaak een soort Engels ontbijt: gebakken eieren, bacon, witte bonen in tomatensaus, sauzijsje, röstirondjes, gebakken halve tomaten en toast. Dan heb je tot het diner geen honger meer.

Overigens las ik ergens over bruine bonen met stroop: de "opgiet" van een potje bruine bonen bevat ook stroop.
    pi_75169613
    quote:
    Op zondag 29 november 2009 18:25 schreef Joel-Smeets het volgende:
    Ik eet (bijna) alles met Appelmoes,nu weet ik niet of dat zo apart is?
    donkerbruin brood met appelmoes is ook lekker

weet niet of het raar is , maar tis wel lekker
      dinsdag 1 december 2009 @ 09:59:03 #176
    97079 Jeff89
    Conquer All
    pi_75173546
    Bevroren boterhammen met pindakaas..
    Vroegah, voordat we een magnetron hadden, kreeg ik van mama vaak een 'knapperbroodje' als ik honger had vlak voor het eten.. Een boterham uit de vriezer dus.. En ookal kan ik ze nu snel ontdooien, meestal doe ik het toch niet..
    pi_75173658
    Ik vind bepaalde gerechten koud het lekkerst(Niet koelkast koud, maar gewoon, niet heet )
    Zoals bijvoorbeeld ovenschotel(Y)
    lol?
    pi_75190842
    Sinds kort eet ik graag spaghetti bolognese met een lauwe tortilla.

Frieten met satékruiden, rauwe ajuin en ketchup zijn lekker. Vroeger bestelde ik vaak een Spablo Spaghetti, omhuld met deeg en gefrituurd. De blok opensnijden, de vulling eruit halen om het omhulsel apart te houden.
    In dezelfde categorie: een maaltijdloempia doormidden snijden, het vulsel eruit halen om het omhulsel apart op te eten.
    pi_75209856
    Mijn broertje eet wel eens vla met kroepoek erdoor

Ik zelf val wel mee qua rare eetgewoontes, gooi alleen wel overal ketchup op. Maar dan ook echt overal. Ik eet vaak genoeg brood met ketchup bijvoorbeeld. Ook op dingen als kroket gooi ik vaak ketchup (alhoewel ik dat bijna nooit eet). En verder eet ik soms ook bevroren brood.
    pi_75230297
    Doet me denken aan een Brit die ik een boterham met kaas en paprikachips zag eten
    pi_75230779
    ik vind koude patat lekker ( wel gebakken, maar weer afgekoeld zeg maar)

en idd de buitenkant van maaltijdloempia's tot het laatst bewaren en dan opeten

[ Bericht 6% gewijzigd door littledrummergirl op 02-12-2009 22:53:35 ]
    In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
    Everybody needs a bosom for a pillow!
      woensdag 2 december 2009 @ 22:48:29 #182
    102177 fs180
    ik rem voor katten
    pi_75230851
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 22:46 schreef littledrummergirl het volgende:
    ik vind koude patat lekker

en idd de buitenkant van maaltijdloempia's tot het laatst bewaren en dan opeten
    Koude patat.. ewwwwww
    pi_75230852
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 13:27 schreef Irritatie100 het volgende:
    Mijn broertje eet wel eens vla met kroepoek erdoor
    Yuk
    Ik lust geen vla en geen kroepoek, maar al zou ik het lusten dan zou dat nog steeds extreem smerig zijn...
    quote:
    En verder eet ik soms ook bevroren brood.
    Als kind was ik gek op bevroren witte boterhammen met appelmoes
    pi_75231066
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 22:48 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Als kind was ik gek op bevroren witte boterhammen met appelmoes
    dat lijkt me erg lekker!
      woensdag 2 december 2009 @ 23:04:29 #185
    245675 diorcharm
    curry gewürz
    pi_75231497
    Mijn man maakt deeg voor koekjes en eet het deeg op..
    Zelf eet ik geen broodkorsten (bijna niet)
    pi_75231586
    Beiden vrij normaal
      donderdag 3 december 2009 @ 05:58:58 #187
    210227 rechtsedirecte
    Southern most Fok!ker
    pi_75236119
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 22:35 schreef Bluurgh het volgende:
    Doet me denken aan een Brit die ik een boterham met kaas en paprikachips zag eten
    Ook dit is in Nieuw Zeeland heel gewoon, een boterham met chips...maar ja we zijn dan ook net "little England"
    'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
    'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
    'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
      donderdag 3 december 2009 @ 08:53:45 #188
    238694 Rbhp
    sakwadicock
    pi_75237267
    bevroren boterhammen, is dat echt lekker? hmm.
    No bad soldiers under a good leader
    pi_75237412
    (in Amerika gezien): Een broodje met tonijnsalade en verkruimelde Doritos jummmm
    Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
      donderdag 3 december 2009 @ 15:35:41 #190
    97079 Jeff89
    Conquer All
    pi_75249129
    quote:
    Op donderdag 3 december 2009 08:53 schreef Rbhp het volgende:
    bevroren boterhammen, is dat echt lekker? hmm.
    Jup.. Knapperig zonder toastig te zijn.. Een bevroren snee wit tijgerbrood, en dan met pindakaas
    pi_75251117
    quote:
    Op donderdag 26 november 2009 16:47 schreef Lord Katundro het volgende:
    Een boterham met smeerleverworst en marmite met daaroverheen een plak kaas is heel erg lekker Of een boterham met pindakaas en marmite. Ook erg lekker

[ afbeelding ]

Dat spul is echt smerig
    pi_75252102
    Als je pannenkoekenbeslag maakt, eerst een banaan in de blender doen en daarna het beslag er bij schenken, en dan mixen tot bananenpannenkoekenbeslag.
    Koude pannenkoeken van de avond ervoor vind ik ook lekker, met chocoladepasta, wist ook niet dat dat raar was.
    Pure chocoladepasta op een plakje ontbijtkoek.
    Roomijs in de cola.
    Verder weet ik even niks.

oja, brood met kaas en aarbeienjam!

[ Bericht 3% gewijzigd door K.Weenie op 03-12-2009 17:12:17 ]
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')