Eens. Maar ik heb er ook weleens gezeten omdat het nog even duurde voor mijn aansluitende trein kwam en ik liever daar zat dan op het koude perron.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:01 schreef Rookert het volgende:
Of de mensen die 'lekker op het terras' gaan zitten op Utrecht CS, terwijl je daar ongeveer tegen de achterkand van de Free Record Shop aan kijkt
ik mis de links naar voorgaande delenquote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 15:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik mis de links naar voorgaande delen
Werd je binnen half uur geholpen dan?quote:Op woensdag 4 november 2009 15:06 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Eens. Maar ik heb er ook weleens gezeten omdat het nog even duurde voor mijn aansluitende trein kwam en ik liever daar zat dan op het koude perron.
Ik blijf er de eerste week ver vandaan. Ik zie de rijen al voor me, dat gedeelte van CS is al niet zo breedquote:
Hoelang tel je al af?quote:
Niet want ik drink die shit niet, maar voel me toch wat verbonden op een vage manierquote:Op woensdag 4 november 2009 15:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hoelang tel je al af?![]()
Ik was trouwens laatst voor het eerst op Amsterdam CS sinds april (Koninginnedag...) en die tunnel is mooi gelukt!Duurde alleen wel erg lang..
Leiden CS
Dan pasquote:Op woensdag 4 november 2009 15:08 schreef Adelante het volgende:
Starbucks Arnhem Centraal (opening bij voltooiing stationshal, est. 2017)
Ja hoor, de keren dat ik er geweest ben binnen zo'n 5 minuten. Ga geen half uur wachten op een kop koffie.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
Werd je binnen half uur geholpen dan?![]()
Niet vergeten een foto te maken!quote:Op woensdag 4 november 2009 15:32 schreef Diconnected het volgende:
Oeh ik ga de 15e naar Amsterdam, dus dat word dan ook een Starbucks Ice Coffee
Met beker in de hand en logo duidelijk naar voren gericht.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:33 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Niet vergeten een foto te maken!
precies!quote:Op woensdag 4 november 2009 15:35 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Met beker in de hand en logo duidelijk naar voren gericht.
Kan ik er nog net 1 pakken voor de vakantiequote:Op woensdag 4 november 2009 19:43 schreef Extraordinaire het volgende:
Mooie OP, Tonio!
Leiden Centraal opent *weg op verzoek*
Ik zal express m'n camera meenemen.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:33 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Niet vergeten een foto te maken!
Ik ben er niet geweest, maar het was druk en duur, maar wel lekkerquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:26 schreef Extraordinaire het volgende:
Hee, vandaag ging de Amsterdamse vestiging open!Iemand ervaringen te delen?
Nou ja, eigenlijk is 't gewoon: middel, groot, heel grootquote:Op zondag 8 november 2009 07:42 schreef gebrokenglas het volgende:
In drie groottes te krijgen:
Tall, Grande, Vente.
oftewel: groot, groter, grootst.
Denk eraan dat je de drinkopening van het deksel aan de andere kant van de vouw doet van je beker.
Anders zit je vrolijk over je t-shirt te lekken bij het drinken.
Onoverkomelijk veel euros, en een onmetelijk klein kopje.quote:Op zondag 8 november 2009 14:43 schreef Qunix het volgende:
Die hot chocolate... Hoe groot is de kleinste en hoe duur zou zoiets zijn?
Ik wil dat wel eens proberen bij Amsterdam CS.
Gister op de rustigste dag van de week op CS stond de hele tent vol. Ik wil niet weten hoe het is als het echt druk is op CSquote:Op zondag 8 november 2009 14:43 schreef Qunix het volgende:
Die hot chocolate... Hoe groot is de kleinste en hoe duur zou zoiets zijn?
Ik wil dat wel eens proberen bij Amsterdam CS.
Ah.quote:
Voor de opening was het al ontzettend druk (8.30 toen ik langs liep).quote:Op zondag 8 november 2009 14:50 schreef C_a_K_e het volgende:
[..]
Gister op de rustigste dag van de week op CS stond de hele tent vol. Ik wil niet weten hoe het is als het echt druk is op CS
Ik doe 5.quote:Op zondag 8 november 2009 15:11 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Het was een gok, neem voor de zekerheid ¤2,75 mee
Boven de toonbank hangen borden.quote:Op zondag 8 november 2009 15:19 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik doe 5.
Ik kan nergens vinden wat ze nou uiteindelijk allemaal verkopen en voor hoeveel... Website is dan ook globaal en niet A'dam CS specifiek.
En die borden zijn al in Kerststijl. Tenminste, op Utrecht CS wel.quote:Op zondag 8 november 2009 15:21 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Boven de toonbank hangen borden.
Veel plezier
Zul je zien dat die houding de volgende "hype" wordt!quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:47 schreef abominabel het volgende:
Ik heb wel zoveel mogelijk het logo op de beker weggedraaid en zo min mogelijk blij gekeken. Voor je het weet wordt je door de anti starbucksmaffia uitgemaakt voor droeftoeter die tof loopt te doen met z'n koffie.
Amsterdam CS?quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:38 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Wat een sukkels daar bij de starbucks. Werken er vijf Nederlanders en één Amerikaan, laten ze de Amerikaanse bestellingen opnemen. Er zijn genoeg mensen die geen engels kunnen. Overigens moet hij aan een hoortoestel, ik verliet de winkel met een bekertje waar Nathan op was geschreven. (Ze schrijven je naam op de beker)
Die heb ik nog niet geprobeerd, maar al wel twee keer die Hot Toffee with Nuts (of zoietsquote:Op woensdag 11 november 2009 10:02 schreef dabadbass het volgende:
ot: Dark Cherry Moccha.maar ¤ 5,00 voor een middelmaat (grande)
Oh, die Gingerbread Special is dus ook wel lekker? Die heb ik nog niet geprobeerd.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:56 schreef misz--kelliej het volgende:
I really love starbucks a lot.
Ik hou niet van koffie, maar met al die smaakjes vind ik het perfect
Vooral de Caramel macciato en Gingerbread special
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
Ik kom zeker langs! De zaak ziet er nu al goed uit. Lekker licht zo met de glazen wanden en uitzicht op het stationsplein.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:03 schreef Extraordinaire het volgende:
Wat een leuke foto's, Tourniquet!
Vandaag was de store set-up, (bijna) alle stoelen, fauteuils en tafels zijn neergezet, de machines aangesloten, de koffie geprijsd, de eerste mock training gehad.
Hele gezellige groep, fantastische trainers - hopelijk komen jullie allemaal 'n keertje langs (als we opengaan!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je wilt niet afgeleid raken dus ga je op een plek zitten waar iedereen continue in en uit komt lopen? Het is stereotype ja, maar als jij het prettig vind..quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:32 schreef noplayer het volgende:
ik zoek van leuke spots waar ik lekker koffie kan drinken en met m'n laptop paar uurtjes kan werken.. aangezien ik thuis teveel afleiding heb en op school de omgeving nu ook wel ken
is het raar om bijv. op utrecht centraal in de Starbucks met m'n lappie te zitten?
volgens mij is dat echt zo stereotypeof valt het wel mee? moet ik me dan schamen
Utrecht heeft vast wel een Openbare bibliotheek.quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:32 schreef noplayer het volgende:
ik zoek van leuke spots waar ik lekker koffie kan drinken en met m'n laptop paar uurtjes kan werken.. aangezien ik thuis teveel afleiding heb en op school de omgeving nu ook wel ken
is het raar om bijv. op utrecht centraal in de Starbucks met m'n lappie te zitten?
volgens mij is dat echt zo stereotypeof valt het wel mee? moet ik me dan schamen
ben niet het type dat ontzettend "hip" wil wezen, maar hou wel van lekkere koffie
hihihihiihiquote:Op zaterdag 5 december 2009 23:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Starbucks, serving lukewarm milkshakes to a world of people who dont like coffee
Hangt een beetje af van je referentiekader. Dat de kiosk vloeibare poep verkoopt maakt niet dat starbucks goeie koffie heeft.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:24 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
hihihihiihi
Je bent je er van bewust dat ze ook normale koffie verkopen? En dat deze goed te pruimen is, en zelfs goedkoper dan de kiosk e.d?
Ik vergeleek enkel de prijs met de de kiosk, ik heb genoeg koffie gedronken om slootwater te onderscheiden.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hangt een beetje af van je referentiekader. Dat de kiosk vloeibare poep verkoopt maakt niet dat starbucks goeie koffie heeft.
Het wordt eerder?quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:57 schreef Extraordinaire het volgende:
Wat betreft de opening.. die is verzet, maar ik kan helaas niet vertellen naar welke datum..
Dat is absoluut waar. Welke koffie lekkerder smaakt is natuurlijk voor iedereen persoonlijk, maar dat SB kwantitatief hoger scoort is duidelijk.quote:Op zondag 6 december 2009 13:17 schreef Extraordinaire het volgende:
Tja, ik ben natuurlijk niet volledig objectief.. maar wat de Kiosk schenkt voor ¤2,50, daarvoor heb je bij ons de grootste maat beker (Venti, 20 fl. oz./ 591.4 ml) verse 'normale' koffie
Op Wikipedia staat nu 5 januari!quote:Op zondag 6 december 2009 13:17 schreef Extraordinaire het volgende:
Tja, ik ben natuurlijk niet volledig objectief.. maar wat de Kiosk schenkt voor ¤2,50, daarvoor heb je bij ons de grootste maat beker (Venti, 20 fl. oz./ 591.4 ml) verse 'normale' koffie (danwel Estima Fair Trade, danwel een elke week wisselende roast)..
Wordt niet eerder, Tourniquet..
Preciesquote:Op zondag 6 december 2009 14:18 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat is absoluut waar. Welke koffie lekkerder smaakt is natuurlijk voor iedereen persoonlijk, maar dat SB kwantitatief hoger scoort is duidelijk.
Bij een Lebkuchen Latte krijg ik ineens hele andere associatiesquote:
In Amsterdam hebben ze -logisch- een Amsterdam-mok. Een rijtje grachtenpandjes dacht ik, in beige.quote:Op zondag 6 december 2009 23:49 schreef SigmundFreud het volgende:
Dankzij Sinterklaas heb ik mijn mokkenverzameling uitgebreid met Parijs. Zijn er ook in Nederland mokken verkrijgbaar met een bijzondere opdruk? Utrecht CS heb ik niets bijzonders gezien, in ieder geval.
bronquote:Schiphol krijgt vierde Starbucks
SCHIPHOL - Schiphol krijgt een vierde zaak van Starbucks. Op 11 december wordt op een van de drukste kruispunten van Schiphol, de D-Pier, een verkooppunt van de bekende koffieketen geopend.
D-Pier wordt de vierde zaak van Starbucks op Schiphol. Eerder opende Starbucks een unit in Lounge 1, gevolgd door Schiphol Plaza en in Aankomst 4. De zaak wordt geëxploiteerd door HMSHost, de grootste horeca-exploitant van Schiphol en dochtermaatschappij van het Italiaanse Autogrill S.p.A. HMSHost is vaste partners van Starbucks op Schiphol.
Managing Director van HMSHost, Walter Seib, over de vierde Starbucks op Schiphol: ‘We zijn erg trots dat de succesvolle samenwerking tussen HMSHost en Starbucks verder wordt uitgebreid’. Seib vervolgt: ‘Nu kunnen nog meer passagiers genieten van deze kwaliteitskoffie die perfect aansluit op onze slogan “Making The Traveler’s Day Better”’.
Klopt!quote:Op woensdag 9 december 2009 23:32 schreef Rookert het volgende:
Volgens mij krijgen ze in Leiden nu allemaal cursus Starbucks![]()
Druk in de weer met formulieren enzo. Eentje zal op z'n Amerikaans met z'n laptopje daar![]()
Leiden CS is wel echt een mooi station geworden
Nouja, trainen dus!quote:Op woensdag 9 december 2009 23:28 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Het was maandagavond zeker een leuke avond? Zat helemaal vol bij jullie
De servicedienst van Mediamarkt is de grootste faal ooit.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:29 schreef Burakius het volgende:
Weet je die chocomel van Starbucks is echt goor. Zal ik jullie een geheimpje vertellen:
Bij de servicedienst van Mediamarkt te Amsterdam Bijlmer, kun je voor 20 cent bij het automaatje een kopje warme chocomel halen. Was één van de lekkerste chocomel ooit in mijn leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |