Bij een Lebkuchen Latte krijg ik ineens hele andere associatiesquote:
In Amsterdam hebben ze -logisch- een Amsterdam-mok. Een rijtje grachtenpandjes dacht ik, in beige.quote:Op zondag 6 december 2009 23:49 schreef SigmundFreud het volgende:
Dankzij Sinterklaas heb ik mijn mokkenverzameling uitgebreid met Parijs. Zijn er ook in Nederland mokken verkrijgbaar met een bijzondere opdruk? Utrecht CS heb ik niets bijzonders gezien, in ieder geval.
bronquote:Schiphol krijgt vierde Starbucks
SCHIPHOL - Schiphol krijgt een vierde zaak van Starbucks. Op 11 december wordt op een van de drukste kruispunten van Schiphol, de D-Pier, een verkooppunt van de bekende koffieketen geopend.
D-Pier wordt de vierde zaak van Starbucks op Schiphol. Eerder opende Starbucks een unit in Lounge 1, gevolgd door Schiphol Plaza en in Aankomst 4. De zaak wordt geëxploiteerd door HMSHost, de grootste horeca-exploitant van Schiphol en dochtermaatschappij van het Italiaanse Autogrill S.p.A. HMSHost is vaste partners van Starbucks op Schiphol.
Managing Director van HMSHost, Walter Seib, over de vierde Starbucks op Schiphol: ‘We zijn erg trots dat de succesvolle samenwerking tussen HMSHost en Starbucks verder wordt uitgebreid’. Seib vervolgt: ‘Nu kunnen nog meer passagiers genieten van deze kwaliteitskoffie die perfect aansluit op onze slogan “Making The Traveler’s Day Better”’.
Klopt!quote:Op woensdag 9 december 2009 23:32 schreef Rookert het volgende:
Volgens mij krijgen ze in Leiden nu allemaal cursus Starbucks![]()
Druk in de weer met formulieren enzo. Eentje zal op z'n Amerikaans met z'n laptopje daar![]()
Leiden CS is wel echt een mooi station geworden
Nouja, trainen dus!quote:Op woensdag 9 december 2009 23:28 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Het was maandagavond zeker een leuke avond? Zat helemaal vol bij jullie
De servicedienst van Mediamarkt is de grootste faal ooit.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:29 schreef Burakius het volgende:
Weet je die chocomel van Starbucks is echt goor. Zal ik jullie een geheimpje vertellen:
Bij de servicedienst van Mediamarkt te Amsterdam Bijlmer, kun je voor 20 cent bij het automaatje een kopje warme chocomel halen. Was één van de lekkerste chocomel ooit in mijn leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |