In dit hele verhaal is er maar een die vervelend is en dat ben jij.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat heb ik een hekel aan sommige dakloze krant verkopers zeg!
Denk aub niet dat ik gierig bent, want ik koop rond de kerstdagen af en toe zo'n krantje !
Vandaag ging ik even naar de AH, stond er buiten zo'n mannetje van Turkse afkomst de dakloze krant aan mensen aan het aansmeren.
Toen ik voorbij liep vroeg hij of ik er een wilde kopen, waarop ik bedankte, prima dus
Toen ik eenmaal boodschappen had gedaan liep ik weer naar buiten, waar de beste man natuurlijk nog steeds stond.
Hij keek me dit keer weer aan en begon met het krantje voor m'n hoofd te wapperen, waarop ik zei:
"Nee dank je, ik heb al een abonnement ! "
Hij antwoordde daarop: "Dat kan helemaal niet !! "
Dus ik zeg: "Jij niet nee, jij hebt geen huisadres ! "
Klacht: vervelende dakloze krant verkopers!
Ook alweer zo'n ouwe garpquote:Op woensdag 4 november 2009 13:24 schreef Suisse het volgende:
Tuurlijk was het een Turk.
Hij zou meer geld krijgen als hij in een winkelcentrum met een bord voor zich ging zitten met daarop: IK HEB 10 EURO TEKORT VOOR EEN ENKELE REIS NAAR TURKIJE, GEEF A.U.B.
DAN IS 10 EURO MIJ NIKS TEVEEL!
Dus als een grap niet slaagt, draag je de schuld maar over aan de bedenker.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Grap was trouwens gestolen van:
Ik vind het een goeie grap, en geef gewoon toe dat de grap van hem isquote:Op woensdag 4 november 2009 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus als een grap niet slaagt, draag je de schuld maar over aan de bedenker.
En anders hou je voor je dat de grap niet van jouw eigen hand is?
Met een beetje metro erbij is et goed te doen jaquote:Op woensdag 4 november 2009 13:41 schreef L2S het volgende:
Soms neem ik er wel is eentje mee naar huis en eet ik em op
Als het toch niet boeiend is wat wij ervan vinden, waarom dan posten?quote:Op woensdag 4 november 2009 13:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik vind het een goeie grap, en geef gewoon toe dat de grap van hem is
Boeiend wat jullie er van vinden
Meneer, mag ik u wat vragen?quote:Op woensdag 4 november 2009 13:53 schreef Apebeer het volgende:
Op Utrecht Centraal staat altijd zo'n eikel:
"Goedemiddag, wilt u mij een goede dag bezorgen?"
Ik: Nee![]()
Ga werken
Geef ze dan meteen heroïnequote:Op woensdag 4 november 2009 13:45 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ik geef die zwervers vaak een blik export
Die blik, priceless, alsof je een kind snoep geeft!
Geeft mij een gewoon een warm gevoel!
Die is baas jaquote:Op woensdag 4 november 2009 13:25 schreef kasper het volgende:
Op Utrecht Centraal staat tegenwoordig een hele vrolijke verkoper.
Aan één stuk door roept hij: "Goedemorgen, een mooie krant voor mooie mensen. Hallo, wat een mooie mensen voor deze mooie krant..." etc.
quote:Op woensdag 4 november 2009 13:25 schreef kasper het volgende:
Aan één stuk door roept hij: "Goedemorgen, een mooie krant voor mooie mensen. Hallo, wat een mooie mensen voor deze mooie krant..." etc.
Hebben we het over dezelfde kerel?quote:Op woensdag 4 november 2009 13:53 schreef Apebeer het volgende:
Ga werken
Van hem koop ik ook nog weleens een krant, gewoon omdat hij zo vriendelijk is.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:25 schreef kasper het volgende:
Stoer zeg, niks kopen.quote:
Dat dóet ie.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:53 schreef Apebeer het volgende:
Ga werken
Hij staat altijd op de helling als je van Hoog Catharijne naar Utrecht CS loopt.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:57 schreef kasper het volgende:
[..]
[..]
Hebben we het over dezelfde kerel?
Waarom zit je niet gewoon in de bus of tram?quote:Op woensdag 4 november 2009 14:02 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Hij staat altijd op de helling als je van Hoog Catherijne naar Utrecht CS loopt.
Ik kom dan altijd van de tram of bus af
Waarom zit je op Fok?quote:Op woensdag 4 november 2009 14:02 schreef Equites het volgende:
[..]
Waarom zit je niet gewoon in de bus of tram?
HAHAHAHAHA wat een LOLz
Dat is 'm.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:02 schreef Apebeer het volgende:
Hij staat altijd op de helling als je van Hoog Catharijne naar Utrecht CS loopt.
Ik kom dan altijd van de tram of bus af
Die man zorgt altijd voor een glimlach op m'n gezicht in de morgen!quote:Op woensdag 4 november 2009 13:25 schreef kasper het volgende:
Zegt iemand met een KW avatarquote:Op woensdag 4 november 2009 14:01 schreef Equites het volgende:
SSB begint me steeds meer te irriteren.
Niks stoer, ik heb gewoon geen behoefte aan een krantje waar niks instaat, dan ga ik hem ook niet kopen. Bovendien heb ik altijd haast op stations, dus Unicef loop ik ook voorbij hoor.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:59 schreef zovty het volgende:
[..]
Stoer zeg, niks kopen..
Weet je wat echt stoer is? Gewoon een waardeloos vodje kopen om iemand te helpen.
Super Smash Bros is best lachenquote:Op woensdag 4 november 2009 14:01 schreef Equites het volgende:
SSB begint me steeds meer te irriteren.
Het gaat ook niet echt om de inhoud hequote:Op woensdag 4 november 2009 14:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Niks stoer, ik heb gewoon geen behoefte aan een krantje waar niks instaat, dan ga ik hem ook niet kopen. Bovendien heb ik altijd haast op stations, dus Unicef loop ik ook voorbij hoor.
M'n vader kocht er wel eens eentje in de trein, was ie een week oud
Ik hoef me verder niet te verantwoorden hoorquote:Op woensdag 4 november 2009 14:12 schreef zovty het volgende:
[..]
Het gaat ook niet echt om de inhoud he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 november 2009 14:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Niks stoer, ik heb gewoon geen behoefte aan een krantje waar niks instaat, dan ga ik hem ook niet kopen. Bovendien heb ik altijd haast op stations, dus Unicef loop ik ook voorbij hoor.
M'n vader kocht er wel eens eentje in de trein, was ie een week oud
[..]
Super Smash Bros is best lachen![]()
Zozo. Iemand heeft een assertiviteits cursusje gevolgd. Goed voor je!quote:Op woensdag 4 november 2009 14:13 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik hoef me verder niet te verantwoorden hoor
Jongen, laat lekker waaien dit, we hoeven allebei niet het laatste woord te hebbenquote:Op woensdag 4 november 2009 14:25 schreef zovty het volgende:
[..]
Zozo. Iemand heeft een assertiviteits cursusje gevolgd. Goed voor je!
Haha nu heb jij het laatste woordquote:Op woensdag 4 november 2009 14:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
Jongen, laat lekker waaien dit, we hoeven allebei niet het laatste woord te hebben
Mijn god, ik ben alleen op internet een ongemanierde hork, maar jij bent het irl.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:01 schreef De_Logica het volgende:
SLOTJE!
Oh, en van die verkopers die vóór je gaan staan en je ze vervolgens tegenaan loopt waardoor ze al hun kranten laten vallen!!!![]()
![]()
Combo breakerquote:Op woensdag 4 november 2009 15:01 schreef De_Logica het volgende:
SLOTJE!
Oh, en van die verkopers die vóór je gaan staan en je ze vervolgens tegenaan loopt waardoor ze al hun kranten laten vallen!!!![]()
![]()
Dus jij vind dat ze gewoon voor je mogen springen en die dingen praktisch in je neus douwen? Daarnaast was ik op dat moment nog een brugklasser dus was hij serieus in de veronderstelling dat ik iets ging kopen?quote:Op woensdag 4 november 2009 15:02 schreef zovty het volgende:
[..]
Mijn god, ik ben alleen op internet een ongemanierde hork, maar jij bent het irl.
Is er iets mis met je ouders?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |