quote:Op woensdag 4 november 2009 00:04 schreef redunzl het volgende:
Speciaal voor de NKC-ers onder ons, chapeau overigens, ik ben al bij vraag 3 met heeeel veel hulp
gevraagd: het adres (de straat is voldoende) van de voorzitter van een vereniging die zich inzet voor bepaalde gevederde vrienden, hier woonachtig:
hint:
Eerdere delenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GroningenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DrentheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OverijsselSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FlevolandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GelderlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UtrechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noord HollandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zuid HollandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZeelandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noord-BrabantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LimburgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederlandse AntillenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP vind je hier!
Wiki met meer informatie vind je [url=http://wiki.fok.nl/index.php/Google_Earth_Quiz_Editie_Nederland]hier!![]()
Hahaha....de Nederlandse Kleurkanarie Club![]()
http://docs.google.com/gview?a=v&q=cache:BRuVxBt9oaYJ:www.kleurkanarie.nl/Organisatiestructuur/bestuurspagina%2520kleur%2520juni%25202009.pdf+simons+touwslagerij+maassluis&hl=en&sig=AFQjCNFZKdryWJDDHQp6OQaqp_FELqj-Rg
Tino Simons http://www.kleurkanarie.nl/![]()
Touwslagerij in Maassluis is goed!![]()
.... de voorzitter van de Nederlandse Kleurkanarie Club
http://www.kleurkanarie.nl/
TARAraboemdijee 17
Maizena 14
Rockfire 9
zonnetjeinhuis 6
JufMariska 3
Nieuwschierig 2
Bram2301 2
redunzl 2
en_door_slecht 1
Its-Jojo-4you 1
Pleasureman Gunther 1
Zuid-Holland:
Touwslagerij 2, Maassluis![]()
ik heb er nog een hoop lol aan gehadquote:Op woensdag 4 november 2009 13:17 schreef Maizena het volgende:
http://docs.google.com/gview?a=v&q=cache:BRuVxBt9oaYJ:www.kleurkanarie.nl/Organisatiestructuur/bestuurspagina%2520kleur%2520juni%25202009.pdf+simons+touwslagerij+maassluis&hl=en&sig=AFQjCNFZKdryWJDDHQp6OQaqp_FELqj-Rg
Tino Simons http://www.kleurkanarie.nl/
![]()
![]()
Ik was even aan het kijken in de oude topics maar weet niet of onderstaande fout al was opgemerkt.Er wordt gezegd dat dit Scheepswerf de Merwede is, maar het is Van Noordenne Staal wat er op de foto te zien is. De Merwede ligt iets meer naar het westen. Zie deze link.quote:![]()
![]()
En ik maar denken dat ik een TVP had geplaatst. Anyway, de wiki bijwerken kom ik even niet aan toe denk ik. Misschien morgenochtendIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Ik moest denken aan de manager van Elvis met zijn geverfde kanaries.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:17 schreef Maizena het volgende:
Tino Simons http://www.kleurkanarie.nl/
![]()
Dat heb ik al gedaanquote:Op woensdag 4 november 2009 18:48 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En ik maar denken dat ik een TVP had geplaatst. Anyway, de wiki bijwerken kom ik even niet aan toe denk ik. Misschien morgenochtend
![]()
![]()
Koudekerke (bij Burgh-Haamstede), De Plompe Toren
http://nl.wikipedia.org/wiki/Plompe_TorenIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Klopt!quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Plompe_Toren
TARAraboemdijee 18
Maizena 14
Rockfire 9
zonnetjeinhuis 6
JufMariska 3
Nieuwschierig 2
Bram2301 2
redunzl 2
en_door_slecht 1
Its-Jojo-4you 1
Pleasureman Gunther 1
Zuid-Holland:
Touwslagerij 2, Maassluis
Zeeland:
Koudekerke (bij Burgh-Haamstede), De Plompe Toren![]()
En de nieuwe:
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Dank je voor de schop. Ik moest even denken waar het ook alweer was. Maar ik weet het weer. Volgens mij is dit niet omdat het zo moeilijk is, toch?In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Het is anders een best bijzonder puntIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Misschien moet je het heel erg in het oosten zoeken
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
en dan nog verder in het oostenquote:Op zaterdag 28 november 2009 10:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Misschien moet je het heel erg in het oosten zoeken
Heel goed. Het meest oostelijke puntje van Nederland!
TARAraboemdijee 18
Maizena 14
Rockfire 10
zonnetjeinhuis 6
JufMariska 3
Nieuwschierig 2
Bram2301 2
redunzl 2
en_door_slecht 1
Its-Jojo-4you 1
Pleasureman Gunther 1
Groningen:
Nieuweschans, grensovergang, meest oostelijke punt van Nederland
Zuid-Holland:
Zeeland:
Koudekerke (bij Burgh-Haamstede), De Plompe TorenIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Aan de bebouwing en wegmarkering te zien een grensovergang tussen Nederland en België... maar welke?It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"![]()
Deze was al eens geweest Rockfire
Ohja, de grensovergang bij Sluis. Volgens mij heb ik die zelf nog geplaatst destijds.It's always around me, all this noise
Voor de volledigheid, bij St. Anna ter Muiden, even ten westen van Sluis.It's always around me, all this noise
Meest westelijke punt van NederlandIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Meest westelijke grensovergang wel, in ieder geval.It's always around me, all this noise
Ook meest westelijke punt, nahja, 100 meter ten noordwesten van de grensovergang ofzo
Staat in ieder geval wel op dit plaatjeIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Even grens aangegeven met de meest westelijke punt van Nederland
Mijn fout, ik had gekeken onder de plaatsnaam Sluis. Ik heb nu helaas geen mogelijkheid een nieuwe te plaatsen. Dat mag iemand van jullie doen, of jullie moeten wachten tot maandagquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Deze was al eens geweest Rockfire
![]()
![]()
OK, aangezien ik bovenaan sta plaats ik wel een nieuwe
Wat is dit, en waar?
De Noordkaap van Nederland, het meest noordelijke puntje vasteland. Net ten westen van DelfzijlDeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
voor de volledigheid:quote:Noordkaap is het meest noordelijke puntje van het vasteland van Nederland.
De Noordkaap bevindt zich in de Emmapolder, in de gemeente Eemsmond in de provincie Groningen. Op de dijk staat hier een monument. Deze Noordkaap is alleen te voet of per fiets te bereiken.
Om de plek te markeren is er een monument opgericht.DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Ten westen van Delfzijl is wat ruim genomen, het ligt zo'n 30 km uit elkaar. Delfzijl is de Eemshaven niet! Maar Emmapolder, Eemsmond, Noordkaap, dat klopt inderdaad. Het dichtstbijzijnde plaatsje is Valom
TARAraboemdijee 18
Maizena 14
Rockfire 10
zonnetjeinhuis 6
JufMariska 3
Nieuwschierig 2
Bram2301 2
redunzl 2
en_door_slecht 1
Its-Jojo-4you 1
Pleasureman Gunther 1
rubbereend 1
Groningen:
Valom, Noordkaap, meest noordelijke punt vasteland Nederland
Zuid-Holland:
Zeeland:
Koudekerke (bij Burgh-Haamstede), De Plompe TorenIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
![]()
Waar? En wat is het?DeLuna vindt me dik ;(
hintje?DeLuna vindt me dik ;(
TARAraboemdijee 18
Maizena 14
Rockfire 10
zonnetjeinhuis 6
JufMariska 3
Nieuwschierig 2
Bram2301 2
redunzl 2
en_door_slecht 1
Its-Jojo-4you 1
Pleasureman Gunther 1
rubbereend 1
TwanTwan 1
Groningen:
Zuid-Holland:
Zeeland:
Gelderland
Appeltern, Herberg en Forellenvijver 't MunDeLuna vindt me dik ;(
En dat is natuurlijk goed.
TARAraboemdijee 18
Maizena 14
Rockfire 10
zonnetjeinhuis 7
JufMariska 3
Nieuwschierig 2
Bram2301 2
redunzl 2
en_door_slecht 1
Its-Jojo-4you 1
Pleasureman Gunther 1
rubbereend 1
TwanTwan 1
Groningen:
Zuid-Holland:
Zeeland:
Kruisdijkschans, Sluis
Gelderland
Appeltern, Herberg en Forellenvijver 't Mun![]()
zonnetje? nieuwe opgave?In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Ik kom even binnenvallen als nieuwkomer, maar dat is het Schachtgebouw bij de Sofiatunnel (Betuwelijn) bij Zwijndrecht in de buurt. Kunstenaar is Marcel KronenburgIk wens je een dolfijne dag![]()
Dat is dan een lekker binnenkomertje, helemaal goed, officieel Hendrik Ido Ambacht, maar iig vlak naast Zwijndrecht
TARAraboemdijee 18
Maizena 14
Rockfire 10
zonnetjeinhuis 7
JufMariska 3
Nieuwschierig 2
Bram2301 2
redunzl 2
en_door_slecht 1
Its-Jojo-4you 1
Pleasureman Gunther 1
rubbereend 1
TwanTwan 1
Pinterman 1
Groningen:
Zuid-Holland:
Hendrik Ido Ambacht, schacht Sofiatunnel met kunstwerk 'Spinnenweb'
Maassluis, Touwslagerij 2
Zeeland:
Kruisdijkschans, Sluis
Gelderland
Appeltern, Herberg en Forellenvijver 't Mun
Je mag een nieuwe opgave plaatsen Pinterman![]()
De citadel, Den Bosch
Provinciaal archief
http://nl.wikipedia.org/wiki/Citadel_van_%27s-Hertogenbosch
Is deze al niet eens geplaatst?Nobody expects the Spanish Inquisition!![]()
ja, is al eens geplaatst. Denk dat je even een andere neer moet zetten
(ik woon er zo ongeveer tegenover, dus moeilijk was hij niet)Nobody expects the Spanish Inquisition!![]()
Pinterman, in de eerste post kun je per provincie, geordend op plaatsnaam, zien welke opgaves geweest zijn. Dan zul je ook deze zien:Ik weet het, het is een lange lijst en er is al een boel voorbij gekomen. Maar spelers van het eerste uur (zoals ik, ItsJojo, SpiekerJozef, Maizena, redunzl, Rockfire en zonnetje) hoeven dan niet eens te zoeken om te weten wat het is. Zoals dus met de Citadel en nu met de Apenheul het geval isquote:Apeldoorn, ApenheulIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Dan hebben die spelers van het eerste uur er een gratis puntje bijKan/kon even niks beters bedenken, daarnaast niet zo veel tijd want kerstmis. Ik geef het stokje door aan de volgende
Ik wens je een dolfijne dag![]()
Terrein Westergasfabriek...Polonceaukade, Amsterdam.
http://www.westergasfabriek.nl/westergasfabriek/historie.php
Gashouder
Het gas werd opgeslagen in gashouders. In totaal hebben er vier gashouders op het terrein gestaan, waarvan drie kleinere en één grote. Alleen het fundament van de grote Gashouder (gebouwd in 1903) staat er nog steeds. Bovenop deze Gashouder stond een telescopische constructie waarin het gas werd opgeslagen. Op het fundament van twee kleinere gashouders liggen nu vijvers.![]()
Juist die zocht ikquote:Op woensdag 30 december 2009 06:11 schreef Maizena het volgende:
Terrein Westergasfabriek...Polonceaukade, Amsterdam.
http://www.westergasfabriek.nl/westergasfabriek/historie.php
Gashouder
Het gas werd opgeslagen in gashouders. In totaal hebben er vier gashouders op het terrein gestaan, waarvan drie kleinere en één grote. Alleen het fundament van de grote Gashouder (gebouwd in 1903) staat er nog steeds. Bovenop deze Gashouder stond een telescopische constructie waarin het gas werd opgeslagen. Op het fundament van twee kleinere gashouders liggen nu vijvers.
TARAraboemdijee 18
Maizena 15
Rockfire 10
zonnetjeinhuis 7
JufMariska 3
Nieuwschierig 2
Bram2301 2
redunzl 2
en_door_slecht 1
Its-Jojo-4you 1
Pleasureman Gunther 1
rubbereend 1
TwanTwan 1
Pinterman 1
Groningen:
Zuid-Holland:
Zeeland:
Kruisdijkschans, Sluis
Gelderland
Noord Holland
Terrein Westergasfabriek...Polonceaukade, Amsterdam.![]()
Shit, tvp vergeten.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)![]()
Ik heb destijds wel alle foto's op nufoto.nl doorgekeken, maar ik kon deze niet vinden.
Misschien nog een kleine hint?![]()
Ik heb ook lopen kijken, lijkt op een gemeentehuisquote:Op zondag 24 januari 2010 16:08 schreef Habushun het volgende:
Ik heb destijds wel alle foto's op nufoto.nl doorgekeken, maar ik kon deze niet vinden.
Misschien nog een kleine hint?
![]()
Wat doen we hier mee?
Het topic ligt al bijna een maand op z'n gat, dat is toch zonde....
Is er dan niemand die het weet? Of wil maizena nog 1 hintje geven?![]()
Gecontroleerd en het kloptquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:21 schreef redunzl het volgende:
Crabbehof Kasteel
Talmaweg 10
3317 RB Dordrecht
TARAraboemdijee 18
Maizena 15
Rockfire 10
zonnetjeinhuis 7
redunzl 3
JufMariska 3
Nieuwschierig 2
Bram2301 2
en_door_slecht 1
Its-Jojo-4you 1
Pleasureman Gunther 1
rubbereend 1
TwanTwan 1
Pinterman 1
Groningen:
Zuid-Holland:
Dordrecht. Crabbehof Kasteel
Zeeland:
Kruisdijkschans, Sluis
Gelderland
Noord Holland
Terrein Westergasfabriek...Polonceaukade, Amsterdam![]()
Mja, het is de omgeving Marie Mensingpad/Klara Zetkinstraat in Almelo. Maar geen idee wat dat ding in de vijver moet voorstellen.It's always around me, all this noise
daar doen we het meequote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:09 schreef JDude het volgende:
Mja, het is de omgeving Marie Mensingpad/Klara Zetkinstraat in Almelo. Maar geen idee wat dat ding in de vijver moet voorstellen.
![]()
http://www.kreta-almelo.nl/
http://www.flickr.com/photos/oosteres/370838310/
TARAraboemdijee 18
Maizena 15
Rockfire 10
zonnetjeinhuis 7
redunzl 3
JufMariska 3
Nieuwschierig 2
Bram2301 2
en_door_slecht 1
Its-Jojo-4you 1
Pleasureman Gunther 1
rubbereend 1
TwanTwan 1
Pinterman 1
Jdude 1
Groningen:
Overijssel
Klara Zetkinstraat, oude fabriekspijp en restaurant in vijver, Almelo
Zuid-Holland:
Zeeland:
Kruisdijkschans, Sluis
Gelderland
Noord Holland
Terrein Westergasfabriek...Polonceaukade, Amsterdam![]()
De hint gaf wel de doorslag.
Nieuwe:
It's always around me, all this noise
He, verrek. Volgens mij heb ik daar wel eens gegeten.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:18 schreef redunzl het volgende:
[..]
daar doen we het mee![]()
http://www.kreta-almelo.nl/
http://www.flickr.com/photos/oosteres/370838310/
Op uitnodiging van een vriendin, die een clubje getrouwen had uitgenodigd om haar ex-werkgever daar (de bibliotheek) een groot FUCK YOU toe te wensen.Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)![]()
tvpOp maandag 24 augustus 2009 11:04 schreef Salvad0R het volgende:
Aan alle chicks; eet/drink geen light producten, krijg je tumoren van.![]()
Klein hintje:
ja kak hoe heet hij ook alweer
DeLuna vindt me dik ;(
Hm. Nog een hintje dan maar?
Nou nog even de straatnaam googlen en je hebt een punt.It's always around me, all this noise
Ik ga niet googlen voor een straatnaam. Ik kom geregeld over die weg. Die achterlijke situatie waar de weg al jaren nog niet is doorgetrokken omdat de brug over het kanaal niet gebouwd wordt.
Je ziet net de lekke tunnel niet..
![]()
Vooruit dan maar.
Tussenstand
TARAraboemdijee 18
Maizena 15
Rockfire 10
zonnetjeinhuis 7
redunzl 3
JufMariska 3
Nieuwschierig 2
Bram2301 2
en_door_slecht 1
Its-Jojo-4you 1
Pleasureman Gunther 1
rubbereend 1
TwanTwan 1
Pinterman 1
Jdude 1
Flitspaal 1
Locaties
Groningen:
Overijssel
Klara Zetkinstraat, oude fabriekspijp en restaurant in vijver, Almelo
Zuid-Holland:
Noord-Brabant:
Tilburg, Burgemeester Brokxweg
Zeeland:
Kruisdijkschans, Sluis
Gelderland
Noord Holland
Terrein Westergasfabriek...Polonceaukade, AmsterdamIt's always around me, all this noise
doe maar een andere opgavequote:Op zondag 7 februari 2010 18:51 schreef Flitspaal het volgende:
Moet ik dan een andere stellen of een punt uitdelen?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: