Whehequote:Op woensdag 4 november 2009 10:19 schreef 3FMaster het volgende:
"Die bal moet in het net! Babbbbyyy, die bal moet in het net!"
Erg geestig iddquote:
Owja, Fosco was 't. Was al aan 't denken van wie dat ook alweer was.quote:
had je dit zeker nog niet gezienquote:Op woensdag 4 november 2009 10:16 schreef 3FMaster het volgende:
Zit ik hier te eten, zie ik die banner hieronder van het WSPA over een beer
quote:Op woensdag 4 november 2009 10:32 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik had mijn post net verNederlandst.
zit ik bij de tandarts danquote:michielveenstra Krijg net de bevestiging dat Rob weer terug is op 3FM vanmiddag.... dus ook eindelijk de finale van het #djduel???
Nee, ik heb te veel gezegd.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:32 schreef on_air het volgende:
[..]
Maar ja, ga jij nog de discussie aan met mensen die inderdaad in the spotlight zingen?
Maar dat zou Bart dan moeten doenquote:Op woensdag 4 november 2009 10:33 schreef muisje-eliza het volgende:
hmz... lees net dit op twitter
[..]
zit ik bij de tandarts dan
Naar de tandarts gaan?quote:Op woensdag 4 november 2009 10:35 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Maar dat zou Bart dan moeten doen
tisdur mis met Bartquote:Op woensdag 4 november 2009 10:35 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 november 2009 10:35 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 november 2009 10:38 schreef JDude het volgende:
Zo te horen is John Mayer.
Bij mij blijft 't kwartje nog ergens hangenquote:Op woensdag 4 november 2009 10:49 schreef -Hans- het volgende:
Gewoon Megahit maken deze plaat. Wat een juweeltje zeg.
Zit je er nog dan?quote:Op woensdag 4 november 2009 10:57 schreef Sirolf het volgende:
Dalet is het nieuwe Twitter, volgens Timur.
[ afbeelding ]
Nee, is een foto van Bart Arens via Twitter.quote:
Dat is wel leuk.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, is een foto van Bart Arens via Twitter.
Al ga ik er volgende week weer een dagje naartoe, want ik doe wel nog steeds wat werkzaamheden voor ze.
Hoop dat 'ie nog valt want het is best een bijzonder liedje, vind ik danquote:Op woensdag 4 november 2009 10:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bij mij blijft 't kwartje nog ergens hangen.
Aldus @Muffiezelf (ex-producer van Bring It On!) op Twitterquote:Stenders is beter dus bij Paradise FM wordt alles in gereedheid gebracht om Rab de finale van het DJ-duel te laten spelen... op Curacao!
Spuit 11quote:Op woensdag 4 november 2009 11:54 schreef themauster het volgende:
Van twitter: Stenders is beter dus bij Paradise FM wordt alles in gereedheid gebracht om Rab het DJ-Duel te laten spelen... op Curacao!
Echt top van Rabbering in zijn vakantie gewoon
Tofheid.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Aldus @Muffiezelf (ex-producer van Bring It On!) op Twitter
Ik had Sirolf zijn bericht nog niet gezienquote:
K'voorgeef het jequote:Op woensdag 4 november 2009 11:57 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik had Sirolf zijn bericht nog niet gezien
Het zal toch gvd niet waar zijn hè?quote:Zo richting A'dam voor een Krezip meeting. Krezip meeting? Ja, Krezip meeting!
Ik kijk nergens van opquote:Op woensdag 4 november 2009 12:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/JoostvanHaaren/status/5418186921
[..]
Het zal toch gvd niet waar zijn hè?
quote:Krezip is de bijl aan de stam van de muziek.
Misschien dat ze om die flesjes te vullen m'n waterleiding wel voor de 8e keer gaan afsluiten! :-)quote:Op woensdag 4 november 2009 13:02 schreef -Hans- het volgende:
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/indexwm.asp?actie=totaalbericht&pid=86288
Jammer dat het niet deze is geworden:quote:
Thanksquote:Op woensdag 4 november 2009 13:57 schreef Sirolf het volgende:
Zometeen om 14 uur een persconferentie van Plasterk over het voortbestaan van LLiNK en de mogelijke toelating van nieuwe omroepen, te volgen via Journaal24 ( http://www.omroep.nl/live/thema/nos_journaal24-bb.asx ).
quote:Op woensdag 4 november 2009 14:03 schreef 3FMaster het volgende:
Is Plasterk nou naar de kapper geweest, of ken ik hem niet zonder zn hoed
Had je dit niet in een spoiler kunnen plakkenquote:Op woensdag 4 november 2009 14:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/rudymackay/status/5419416102
[..]
Da's niet cool.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/rudymackay/status/5419416102
[..]
Bejaardenomroepquote:Op woensdag 4 november 2009 14:17 schreef Noortje. het volgende:
Wat is MAX dan weer voor omroep, daar heb ik nog noooooit van gehoord.
Omroep voor ouderen, zenden vooral veel in de middag uit.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:17 schreef Noortje. het volgende:
Wat is MAX dan weer voor omroep, daar heb ik nog noooooit van gehoord.
Wakker Nederland...quote:Op woensdag 4 november 2009 14:09 schreef Sirolf het volgende:
De uitspraken van Plasterk:
- TROS mag blijven, maar er zal wel extra op worden toegezien qua sponsoring
- MAX mag blijven, en wordt dus volwaardig omroep
- LLiNK moet verdwijnen, doelstellingen niet behaald, vernieuwing op tv/radio niet behaald, organisatorische chaos
- Wakker Nederland: Vragen over de doelgroep, kanttekening over onafhankelijkheid. Krijgt WEL toestemming om als aspirant-omroep aan de slag te gaan. Blijft wel goed toezien op onafhankelijkheid.
- Powned: Kim ontpopte al voor de uitspraak over WNL de champagne!Worden toegelaten!
Zal zo editten met meer.
quote:
Verklaart een hoop.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Omroep voor ouderen, zenden vooral veel in de middag uit.
IKON en RKK ken je ook niet zekerquote:
Nee?quote:
Moet dat?quote:Op woensdag 4 november 2009 14:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
IKON en RKK ken je ook niet zeker
Nee ...quote:
Balen!quote:Op woensdag 4 november 2009 14:53 schreef Piles het volgende:
![]()
![]()
![]()
Luchtverkeersleiding met een half jaar uitgesteld. Gisteren de laatste plaatsen voor april vergeven, en ik ben nu aan de beurt
Geen ideequote:Op woensdag 4 november 2009 14:55 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Balen!
Wat ga je dat half jaar doen?
Yup.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Is pas om 15.40 ongeveer
Is Rob er weer eigenlijk?
Tering jij ook al een baal dag , ik ook.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:53 schreef Piles het volgende:![]()
![]()
![]()
Luchtverkeersleiding met een half jaar uitgesteld. Gisteren de laatste plaatsen voor april vergeven, en ik ben nu aan de beurt
Waarom heb je een baaldag als ik vragen mag?quote:Op woensdag 4 november 2009 15:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Tering jij ook al een baal dag , ik ook.
quote:Op woensdag 4 november 2009 15:47 schreef Sirolf het volgende:
Ghehe, via de webstream van Paradise FM is het popduel nu ook te horen...
Iddquote:Op woensdag 4 november 2009 15:53 schreef TheZapster het volgende:
Prachtig, die Rob die het echt geen moer interesseert en een Paul die het bloedserieus neemt
Ja heerlijkquote:Op woensdag 4 november 2009 15:53 schreef TheZapster het volgende:
Prachtig, die Rob die het echt geen moer interesseert en een Paul die het bloedserieus neemt
Zou zijn hele vakantie nu verpest zijn?quote:Op woensdag 4 november 2009 15:53 schreef TheZapster het volgende:
quote:Op woensdag 4 november 2009 15:59 schreef broer het volgende:
Oe, fuck, als je na het dj-duel de radio iets te lang op 3FM laat staan, hoor je opeens Bart Aren(d)s...
En als je 'm nog langer laat staan krijg je Coen en Sander.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:59 schreef broer het volgende:
Oe, fuck, als je na het dj-duel de radio iets te lang op 3FM laat staan, hoor je opeens Bart Aren(d)s...
De magische uurtjesquote:Op woensdag 4 november 2009 16:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En als je 'm nog langer laat staan krijg je Coen en Sander.
Ja, maar Sander is leuk, dus dat is niet erg.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:01 schreef Sirolf het volgende:
Vorige week gesolliciteerd , allemaal koek en ei. Gisteravond voicemail bericht, heel enthouasist , wil je morgen even terugbellen. Volgende morgen dan horen, jammer maar voor ander gekozen met zelfde ervaring maar dan een WO-er ipv HBO+-erquote:Op woensdag 4 november 2009 15:20 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Waarom heb je een baaldag als ik vragen mag?
Als je hem nog langer laat aanstaan hoor je meneer venemaquote:Op woensdag 4 november 2009 16:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Pff, dat is wel kut zeg.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vorige week gesolliciteerd , allemaal koek en ei. Gisteravond voicemail bericht, heel enthouasist , wil je morgen even terugbellen. Volgende morgen dan horen, jammer maar voor ander gekozen met zelfde ervaring maar dan een WO-er ipv HBO+-er
Mee eens.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:19 schreef Zapper het volgende:
Echt niets bijzonders die nieuwe van John Mayer.
Nooit wat met zijn muziek gehad. Te saaiquote:Op woensdag 4 november 2009 17:03 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Zijn hele nieuwe album niet. Doe mij maar John Mayer Trio.
haha geweldig shirtquote:Op woensdag 4 november 2009 17:20 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
t shirt is binnen
![]()
[ afbeelding ]
lekker tochquote:Op woensdag 4 november 2009 17:41 schreef Brennel het volgende:
En toen viel je, zittend op de bank met de radio aan en laptop op schoot, in slaap
Het zijn ook hun teksten die depressief zijn.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:48 schreef LeonH het volgende:
Volgens Sander zijn de Editors een band die je gezien moet hebben voordat je sterft.... Heb ze in 2008 gehoord op Pinkpop en had juist het idee dat ik op een begrafenis was....
quote:Op woensdag 4 november 2009 17:41 schreef Brennel het volgende:
En toen viel je, zittend op de bank met de radio aan en laptop op schoot, in slaap
Editors zijn top!quote:Op woensdag 4 november 2009 17:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het zijn ook hun teksten die depressief zijn.
Voor de rest: Editors
Koekoek!quote:
Wordt het de tweede Australische band dit jaar die Megahit wordt.quote:
Dat zou echt zo tof zijnquote:
Qua hoeveelheid airplay begint 'ie de huidige MH al te evenaren.quote:
Daarom zal ie het wel niet wordenquote:Op woensdag 4 november 2009 19:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat zou echt zo tof zijn. Unieke plaat als 3FM megahit. Mag je als station best trots op zijn om zo'n plaat lekker vaak de ether in te slingeren.
Och, liever Sanne Hans dan Anouk, maar ik ben met je eens dat deze plaats niet echt bij haar stem past. Klinkt wat te nasaal, alsof ze verkouden was bij het inzingen.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:16 schreef Marc63 het volgende:
Ik erger me kapot aan de stem van Sanne Hans bij deze plaat. Had ik bij haar andere platen minder last van.
Ik irriteer me aan iedere vezel van haarquote:Op woensdag 4 november 2009 19:16 schreef Marc63 het volgende:
Ik erger me kapot aan de stem van Sanne Hans bij deze plaat. Had ik bij haar andere platen minder last van.
Klinkt erg nasaal idd. Het is ook een beetje alsof een bouwvakker met overgewicht het Zwanenmeer danst.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, liever Sanne Hans dan Anouk, maar ik ben met je eens dat deze plaats niet echt bij haar stem past. Klinkt wat te nasaal, alsof ze verkouden was bij het inzingen.
Giel zal bij 't inzingen wel aan haar oorlelletje aan het likken zijn geweestquote:Op woensdag 4 november 2009 19:16 schreef Marc63 het volgende:
quote:Op woensdag 4 november 2009 19:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Klinkt erg nasaal idd. Het is ook een beetje alsof een bouwvakker met overgewicht het Zwanenmeer danst.
QFT.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik irriteer me aan iedere vezel van haar
Klonk Sanne Hans ook zo bij haar tot nu toe uitgebrachte nummers? Ik merk een patroon...quote:Op woensdag 4 november 2009 19:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, liever Sanne Hans dan Anouk, maar ik ben met je eens dat deze plaats niet echt bij haar stem past. Klinkt wat te nasaal, alsof ze verkouden was bij het inzingen.
Nu weet ik waar mijn haat vandaan komt... ze klikt met Gielquote:Op woensdag 4 november 2009 19:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Giel zal bij 't inzingen wel aan haar oorlelletje aan het likken zijn geweest.
Dat het patroon maar snel doorbroken wordt door snel met muziek te stoppen. Al die gehypte serious 'talents'quote:Op woensdag 4 november 2009 19:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Klonk Sanne Hans ook zo bij haar tot nu toe uitgebrachte nummers? Ik merk een patroon...
Het is zo'n heerlijke wegdroomplaat...quote:Op woensdag 4 november 2009 19:24 schreef Marc63 het volgende:
Verdiende nr.1 voor Snow Patrol. Mooie plaat. De Nokia-reclame zal wel een handje geholpen hebben.
Bertolf vind ik wel heel goed. Aanrader om eens live te gaan beluisteren.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat het patroon maar snel doorbroken wordt door snel met muziek te stoppen. Al die gehypte serious 'talents'. Die Bertolf komt ook niet verder dan twee kutnummerd en wat covertjes bij WAUW WAUW WAUW TE GEK Giel.
Mwah, dan geef mij maar Hit me TV of Rigbyquote:Op woensdag 4 november 2009 19:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Bertolf vind ik wel heel goed. Aanrader om eens live te gaan beluisteren.
'Another Day' heb ik wel op MP3, maar daar zal het ook bij blijven.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat het patroon maar snel doorbroken wordt door snel met muziek te stoppen. Al die gehypte serious 'talents'. Die Bertolf komt ook niet verder dan twee kutnummerd en wat covertjes bij WAUW WAUW WAUW TE GEK Giel.
Hit Me TV is ook erg goed. Rigby is nu (in nieuwe bezetting) huisband bij DWDD, maar daar heb ik niet zulke goeie dingen over gehoord. In de oude bezetting vond ik ze wel goed.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah, dan geef mij maar Hit me TV of Rigby
Eens.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat is nu precies wat ik zo walgelijk vind aan Giel... die meid kan inderdaad niet veel maar hij heeft haar wel ruim een jaar in zijn show gehaald als geil stuk behangquote:Op woensdag 4 november 2009 19:27 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf luistert het 101TV Backstage-moment van vanochtend even terug.
Giel en Gerard haalden daar flink uit naar Ancilla, door te zeggen dat ze niks kan...
Daarnaast zegt Gerard dat hij gaat stoppen met Twitter, omdat hij er helemaal gek van wordt...!![]()
Wie niet?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:27 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf luistert het 101TV Backstage-moment van vanochtend even terug.
Giel en Gerard haalden daar flink uit naar Ancilla, door te zeggen dat ze niks kan...
Daarnaast zegt Gerard dat hij gaat stoppen met Twitter, omdat hij er helemaal gek van wordt...!![]()
Ook een beetje achterbaks om dat in een TV-stukje openlijk te zeggen, waar dus bijna niemand naar kijkt en wat ook niet terug te luisteren valt (tenzij je 't zelf opneemt).quote:Op woensdag 4 november 2009 19:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is nu precies wat ik zo walgelijk vind aan Giel... die meid kan inderdaad niet veel maar hij heeft haar wel ruim een jaar in zijn show gehaald als geil stuk behang![]()
![]()
Ja ok, maar in het programma van Gerard speelde ze niet zo'n grote rol als bij Giel natuurlijk... die laatste kwam al klaar als ze de studio binnenliepquote:Op woensdag 4 november 2009 19:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ook een beetje achterbaks om dat in een TV-stukje openlijk te zeggen, waar dus bijna niemand naar kijkt en wat ook niet terug te luisteren valt (tenzij je 't zelf opneemt).
Overigens was het niet alleen Giel die dat zei, Gerard deed er even hard aan mee. Niet helemaal terecht om het alleen op Giel af te schuiven dus.
Inderdaad. Dit heet natrappen.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is nu precies wat ik zo walgelijk vind aan Giel... die meid kan inderdaad niet veel maar hij heeft haar wel ruim een jaar in zijn show gehaald als geil stuk behang![]()
![]()
Ik heb er weinig last van, aangeziek ik alleen ga twitteren als ik er tijd en zin in heb, waardoor ik meestal doordeweeks 2 golven aan tweets heb (heen- en terugweg in de bus/treinquote:Op woensdag 4 november 2009 19:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wie niet?
Ik houd het bij drie of vier tweets per dag, misschien zal ik volgende maand een gratis dienst opstarten.
Zingt John zo zacht dan? Dan hadden ze gewoon de microfoon dichterbij moeten houden bij de opname.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:32 schreef Marc63 het volgende:
De radio kan weer een stuk harder!
Ik denk dat ik wat meer met mijn account moet doen.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb er weinig last van, aangeziek ik alleen ga twitteren als ik er tijd en zin in heb, waardoor ik meestal doordeweeks 2 golven aan tweets heb (heen- en terugweg in de bus/trein) en in het weekend bijna niets.
da's hetzelfde laken en pak.... maar als je vindt dat dat soort lui niks kunnen moet je ze ook niet in je show vragen.... Coen en Sander hebben daar ook een handje van.. die heb ik ook al menig maal iemand tot op het bot beledigd horen worden en een paar weken later zitten ze er als gast in de studio en lopen ze schijnheilig hielen te likkenquote:Op woensdag 4 november 2009 19:30 schreef Sirolf het volgende:
Oh, en alsof die Dorien wel wat kan...
Ik zou er niet zo zeker van zijn dat Giel zo over Dorien zou gaan praten. Ze doet namelijk alles wat Giel zegt.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit heet natrappen.
Ik voorspel dat Dorien Rose hetzelfde overkomt, maar Dorien Rose heeft er ook zelf om gevraagd. Denk niet dat nog meer sidekicks zich zullen aandienen bij Giel (of ze moeten wel wanhopig zijn, maar dat is een ander verhaal).
Er zijn genoeg mensen die heel erg graag beroemd willen worden, en de Freaknacht is best een aardig opstapje. Als Dorien dus eindelijk eens weggaat verwacht ik dan ook dat Giel binnen de kortste keren een nieuwe sidechick heeft.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit heet natrappen.
Ik voorspel dat Dorien Rose hetzelfde overkomt, maar Dorien Rose heeft er ook zelf om gevraagd. Denk niet dat nog meer sidekicks zich zullen aandienen bij Giel (of ze moeten wel wanhopig zijn, maar dat is een ander verhaal).
Misschien iets voor Sunchaser... die geilt ook genoeg op zichzelf om zich zo voor lul te laten zettenquote:Op woensdag 4 november 2009 19:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die heel erg graag beroemd willen worden, en de Freaknacht is best een aardig opstapje. Als Dorien dus eindelijk eens weggaat verwacht ik dan ook dat Giel binnen de kortste keren een nieuwe sidechick heeft.
Waarschijnlijk heeft Giel iets te verbergen, anders doe je zulke dingen niet.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zou er niet zo zeker van zijn dat Giel zo over Dorien zou gaan praten. Ze doet namelijk alles wat Giel zegt.
Precies de reden ook waarom Carlijn niet meer mag komen
* Ofyles2 durft 500 euro te wedden op Sunchaser die op de Grote Markt stript.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien iets voor Sunchaser... die geilt ook genoeg op zichzelf om zich zo voor lul te laten zetten
Ik heb het fragment niet gezien, dus ik weet niet in wat voor sfeer Giel en Gerard die dingen hebben gezegd. Ik weet ook niet wat de aanleiding was om op een doordeweekse woensdagmorgen over Ancilla te gaan praten.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft Giel iets te verbergen, anders doe je zulke dingen niet.
Zelfde met Lange Zwans en Ali Crap. Krijgen ook keer op keer weer ALLE ruimte van TE GEK MAN Giel om eens flink reclame te maken voor hun nieuwste crapsingle. Je hoort die overigens verder nooit op 3FM dus ik vraag me werkelijk wat dat op 3FM doet en wie daar überhaupt op zit te wachten.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
![]()
Zal ik 'm even uploaden?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb het fragment niet gezien, dus ik weet niet in wat voor sfeer Giel en Gerard die dingen hebben gezegd. Ik weet ook niet wat de aanleiding was om op een doordeweekse woensdagmorgen over Ancilla te gaan praten.
Dat maakt me nog niet zoveel uit... zolang Giel maar ontbreekt in het Glazen Huis... die heeft het vorig jaar aardig voor me vergaldquote:Op woensdag 4 november 2009 19:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 durft 500 euro te wedden op Sunchaser die op de Grote Markt stript.
Wat is er dan precies illegaal aanquote:Op woensdag 4 november 2009 19:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zal ik 'm even uploaden?
Denk alleen dat het niet slim is om het openbaar op YT te gaan zetten, dus upload ik 'm wel ergens anders naartoe onder een wachtwoord oid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |