Wordt het de tweede Australische band dit jaar die Megahit wordt.quote:
Dat zou echt zo tof zijnquote:
Qua hoeveelheid airplay begint 'ie de huidige MH al te evenaren.quote:
Daarom zal ie het wel niet wordenquote:Op woensdag 4 november 2009 19:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat zou echt zo tof zijn. Unieke plaat als 3FM megahit. Mag je als station best trots op zijn om zo'n plaat lekker vaak de ether in te slingeren.
Och, liever Sanne Hans dan Anouk, maar ik ben met je eens dat deze plaats niet echt bij haar stem past. Klinkt wat te nasaal, alsof ze verkouden was bij het inzingen.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:16 schreef Marc63 het volgende:
Ik erger me kapot aan de stem van Sanne Hans bij deze plaat. Had ik bij haar andere platen minder last van.
Ik irriteer me aan iedere vezel van haarquote:Op woensdag 4 november 2009 19:16 schreef Marc63 het volgende:
Ik erger me kapot aan de stem van Sanne Hans bij deze plaat. Had ik bij haar andere platen minder last van.
Klinkt erg nasaal idd. Het is ook een beetje alsof een bouwvakker met overgewicht het Zwanenmeer danst.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, liever Sanne Hans dan Anouk, maar ik ben met je eens dat deze plaats niet echt bij haar stem past. Klinkt wat te nasaal, alsof ze verkouden was bij het inzingen.
Giel zal bij 't inzingen wel aan haar oorlelletje aan het likken zijn geweestquote:Op woensdag 4 november 2009 19:16 schreef Marc63 het volgende:
quote:Op woensdag 4 november 2009 19:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Klinkt erg nasaal idd. Het is ook een beetje alsof een bouwvakker met overgewicht het Zwanenmeer danst.
QFT.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik irriteer me aan iedere vezel van haar
Klonk Sanne Hans ook zo bij haar tot nu toe uitgebrachte nummers? Ik merk een patroon...quote:Op woensdag 4 november 2009 19:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, liever Sanne Hans dan Anouk, maar ik ben met je eens dat deze plaats niet echt bij haar stem past. Klinkt wat te nasaal, alsof ze verkouden was bij het inzingen.
Nu weet ik waar mijn haat vandaan komt... ze klikt met Gielquote:Op woensdag 4 november 2009 19:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Giel zal bij 't inzingen wel aan haar oorlelletje aan het likken zijn geweest.
Dat het patroon maar snel doorbroken wordt door snel met muziek te stoppen. Al die gehypte serious 'talents'quote:Op woensdag 4 november 2009 19:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Klonk Sanne Hans ook zo bij haar tot nu toe uitgebrachte nummers? Ik merk een patroon...
Het is zo'n heerlijke wegdroomplaat...quote:Op woensdag 4 november 2009 19:24 schreef Marc63 het volgende:
Verdiende nr.1 voor Snow Patrol. Mooie plaat. De Nokia-reclame zal wel een handje geholpen hebben.
Bertolf vind ik wel heel goed. Aanrader om eens live te gaan beluisteren.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat het patroon maar snel doorbroken wordt door snel met muziek te stoppen. Al die gehypte serious 'talents'. Die Bertolf komt ook niet verder dan twee kutnummerd en wat covertjes bij WAUW WAUW WAUW TE GEK Giel.
Mwah, dan geef mij maar Hit me TV of Rigbyquote:Op woensdag 4 november 2009 19:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Bertolf vind ik wel heel goed. Aanrader om eens live te gaan beluisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |