Whehequote:Op woensdag 4 november 2009 10:19 schreef 3FMaster het volgende:
"Die bal moet in het net! Babbbbyyy, die bal moet in het net!"
Erg geestig iddquote:
Owja, Fosco was 't. Was al aan 't denken van wie dat ook alweer was.quote:
had je dit zeker nog niet gezienquote:Op woensdag 4 november 2009 10:16 schreef 3FMaster het volgende:
Zit ik hier te eten, zie ik die banner hieronder van het WSPA over een beer
quote:Op woensdag 4 november 2009 10:32 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik had mijn post net verNederlandst.
zit ik bij de tandarts danquote:michielveenstra Krijg net de bevestiging dat Rob weer terug is op 3FM vanmiddag.... dus ook eindelijk de finale van het #djduel???
Nee, ik heb te veel gezegd.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:32 schreef on_air het volgende:
[..]
Maar ja, ga jij nog de discussie aan met mensen die inderdaad in the spotlight zingen?
Maar dat zou Bart dan moeten doenquote:Op woensdag 4 november 2009 10:33 schreef muisje-eliza het volgende:
hmz... lees net dit op twitter
[..]
zit ik bij de tandarts dan
Naar de tandarts gaan?quote:Op woensdag 4 november 2009 10:35 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Maar dat zou Bart dan moeten doen
tisdur mis met Bartquote:Op woensdag 4 november 2009 10:35 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 november 2009 10:35 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 november 2009 10:38 schreef JDude het volgende:
Zo te horen is John Mayer.
Bij mij blijft 't kwartje nog ergens hangenquote:Op woensdag 4 november 2009 10:49 schreef -Hans- het volgende:
Gewoon Megahit maken deze plaat. Wat een juweeltje zeg.
Zit je er nog dan?quote:Op woensdag 4 november 2009 10:57 schreef Sirolf het volgende:
Dalet is het nieuwe Twitter, volgens Timur.
[ afbeelding ]
Nee, is een foto van Bart Arens via Twitter.quote:
Dat is wel leuk.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, is een foto van Bart Arens via Twitter.
Al ga ik er volgende week weer een dagje naartoe, want ik doe wel nog steeds wat werkzaamheden voor ze.
Hoop dat 'ie nog valt want het is best een bijzonder liedje, vind ik danquote:Op woensdag 4 november 2009 10:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bij mij blijft 't kwartje nog ergens hangen.
Aldus @Muffiezelf (ex-producer van Bring It On!) op Twitterquote:Stenders is beter dus bij Paradise FM wordt alles in gereedheid gebracht om Rab de finale van het DJ-duel te laten spelen... op Curacao!
Spuit 11quote:Op woensdag 4 november 2009 11:54 schreef themauster het volgende:
Van twitter: Stenders is beter dus bij Paradise FM wordt alles in gereedheid gebracht om Rab het DJ-Duel te laten spelen... op Curacao!
Echt top van Rabbering in zijn vakantie gewoon
Tofheid.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Aldus @Muffiezelf (ex-producer van Bring It On!) op Twitter
Ik had Sirolf zijn bericht nog niet gezienquote:
K'voorgeef het jequote:Op woensdag 4 november 2009 11:57 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik had Sirolf zijn bericht nog niet gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |