Tering jij ook al een baal dag , ik ook.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:53 schreef Piles het volgende:![]()
![]()
![]()
Luchtverkeersleiding met een half jaar uitgesteld. Gisteren de laatste plaatsen voor april vergeven, en ik ben nu aan de beurt
Waarom heb je een baaldag als ik vragen mag?quote:Op woensdag 4 november 2009 15:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Tering jij ook al een baal dag , ik ook.
quote:Op woensdag 4 november 2009 15:47 schreef Sirolf het volgende:
Ghehe, via de webstream van Paradise FM is het popduel nu ook te horen...
Iddquote:Op woensdag 4 november 2009 15:53 schreef TheZapster het volgende:
Prachtig, die Rob die het echt geen moer interesseert en een Paul die het bloedserieus neemt
Ja heerlijkquote:Op woensdag 4 november 2009 15:53 schreef TheZapster het volgende:
Prachtig, die Rob die het echt geen moer interesseert en een Paul die het bloedserieus neemt
Zou zijn hele vakantie nu verpest zijn?quote:Op woensdag 4 november 2009 15:53 schreef TheZapster het volgende:
quote:Op woensdag 4 november 2009 15:59 schreef broer het volgende:
Oe, fuck, als je na het dj-duel de radio iets te lang op 3FM laat staan, hoor je opeens Bart Aren(d)s...
En als je 'm nog langer laat staan krijg je Coen en Sander.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:59 schreef broer het volgende:
Oe, fuck, als je na het dj-duel de radio iets te lang op 3FM laat staan, hoor je opeens Bart Aren(d)s...
De magische uurtjesquote:Op woensdag 4 november 2009 16:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En als je 'm nog langer laat staan krijg je Coen en Sander.
Ja, maar Sander is leuk, dus dat is niet erg.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:01 schreef Sirolf het volgende:
Vorige week gesolliciteerd , allemaal koek en ei. Gisteravond voicemail bericht, heel enthouasist , wil je morgen even terugbellen. Volgende morgen dan horen, jammer maar voor ander gekozen met zelfde ervaring maar dan een WO-er ipv HBO+-erquote:Op woensdag 4 november 2009 15:20 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Waarom heb je een baaldag als ik vragen mag?
Als je hem nog langer laat aanstaan hoor je meneer venemaquote:Op woensdag 4 november 2009 16:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Pff, dat is wel kut zeg.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vorige week gesolliciteerd , allemaal koek en ei. Gisteravond voicemail bericht, heel enthouasist , wil je morgen even terugbellen. Volgende morgen dan horen, jammer maar voor ander gekozen met zelfde ervaring maar dan een WO-er ipv HBO+-er
Mee eens.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:19 schreef Zapper het volgende:
Echt niets bijzonders die nieuwe van John Mayer.
Nooit wat met zijn muziek gehad. Te saaiquote:Op woensdag 4 november 2009 17:03 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Zijn hele nieuwe album niet. Doe mij maar John Mayer Trio.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |