Ik heb 10 Gb veilig kunnen stellen. Ik wéet dat daar hoogstwaarschijnlijk ook "nieuwe" data bij staat, maar ik zag sowieso ook oude data. De vraag is alleen hoeveel.quote:Op woensdag 4 november 2009 08:41 schreef AMDB het volgende:
[..]
Is je recovery nog gelukt? (geen zin om terug te lezen)
Hoe reageerde de baas?quote:Op woensdag 4 november 2009 08:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb 10 Gb veilig kunnen stellen. Ik wéet dat daar hoogstwaarschijnlijk ook "nieuwe" data bij staat, maar ik zag sowieso ook oude data. De vraag is alleen hoeveel.
Verder moet ik het ook uitzoeken, want het staat niet netjes in mapjes zoals voor de format
Niet. Ik heb hem nog niet op de hoogte gebracht. Wil eerst concreet resultaat zien voordat ik hem straks blij maak met een dode mus..quote:
Jawel, maar te veel te doen enzo..quote:Op woensdag 4 november 2009 08:53 schreef AMDB het volgende:
[..]
Is dit niet je vrije dag?![]()
Desalniettemin, goedemorgen
Succes!quote:
SOA-test?quote:
quote:
quote:
Je doet niet andersquote:
ik opzich ook, maar ik wil graag eens een keer goed uit kunnen slapen, echt GOEDquote:
Ach, het is weer bijna weekendquote:Op woensdag 4 november 2009 09:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik opzich ook, maar ik wil graag eens een keer goed uit kunnen slapen, echt GOED
nu maar weer college volgen
Ga je lekker een masturbatiemarathon houden dan?quote:Op woensdag 4 november 2009 09:47 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ach, het is weer bijna weekend
Al zal ik dit weekend weinig slapen maar toch
Goed luisteren beste studenten..quote:Op woensdag 4 november 2009 09:50 schreef AMDB het volgende:
Belt net m'n school op dat m'n begeleider een zware hernia heeft en dat ze op zoek zijn naar een nieuwe begeleider. Ze waren ook nogal verbaasd dat ik van niks wist.
Begeleider heeft mij dus helemaal niks laten weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Is me veel te vermoeiend. Gewoon asociaal zuipen is al vermoeiend zat..quote:Op woensdag 4 november 2009 09:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ga je lekker een masturbatiemarathon houden dan?
Nee, ik heb wel een marathonquote:Op woensdag 4 november 2009 10:00 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Is me veel te vermoeiend. Gewoon asociaal zuipen is al vermoeiend zat..
Ach, jij zult het hele weekend nog bezig zijn met het recoveren van een harde schijf
quote:
Emmer!quote:
quote:
quote:
Die verhalen verzint en stoere onzin praat moet er eigenlijk staan...quote:Manianman -> Die alleen meepraat! Soms verhalen vertelt en adviezen geeft...
Niks geamputeerd?quote:
Moet jij niet eens solliciteren bij Beter Bed of Slaapwereld?quote:Op woensdag 4 november 2009 10:07 schreef jna het volgende:
Bootje wordt ontslagen ole ole
Hij komt hier niet meer, want hij is weggepest. Hij kan wel uit de OP dusquote:Op woensdag 4 november 2009 10:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Die verhalen verzint en stoere onzin praat moet er eigenlijk staan...
Of je sloopt hem er uitquote:Op woensdag 4 november 2009 10:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Die verhalen verzint en stoere onzin praat moet er eigenlijk staan...
Beterschapquote:Op woensdag 4 november 2009 10:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee hoor. Enkel maar even advies gehad + een verwijzing voor krukken gekregen.
Phew, geen SOA dus..quote:Op woensdag 4 november 2009 10:12 schreef Puala het volgende:
[..]
En het advies was om je scooter te verkopen?quote:Op woensdag 4 november 2009 10:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat dus.quote:
Dankjewelquote:
Daar zat ik ook niet over in eerlijk gezegdquote:
Nope.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:15 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En het advies was om je scooter te verkopen?
Ja weet ik veel wat je doet op je 1e date?quote:Op woensdag 4 november 2009 10:16 schreef Puala het volgende:
Daar zat ik ook niet over in eerlijk gezegd![]()
Pff, zeker geen seksquote:Op woensdag 4 november 2009 10:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja weet ik veel wat je doet op je 1e date?
Niet iedereen is zo'n slet als jouquote:Op woensdag 4 november 2009 10:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja weet ik veel wat je doet op je 1e date?
Nah.. Probeerde wel een chickie te hosselen in KPD, maar die haakte op het laatste moment afquote:Op woensdag 4 november 2009 10:23 schreef jna het volgende:
[..]
Anders moest jij je ook laten testen zeker?
Dan zal die toch eerst een date moeten hebben?quote:Op woensdag 4 november 2009 10:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo'n slet als jou
Whehehehe pwned. Hoezo dacht je dat je kans maakte dan? En wie was het? ( mag ook via pm)quote:Op woensdag 4 november 2009 10:24 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nah.. Probeerde wel een chickie te hosselen in KPD, maar die haakte op het laatste moment af
Ene Blush007.. Had zich onder laten spritsen door Moody_h.. (zie pics in KPD) en ach, als die zo makkelijk is, moet mij dat ook dus lukken..quote:Op woensdag 4 november 2009 10:27 schreef jna het volgende:
[..]
Whehehehe pwned. Hoezo dacht je dat je kans maakte dan? En wie was het? ( mag ook via pm)
* rent naar kpdquote:Op woensdag 4 november 2009 10:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ene Blush007.. Had zich onder laten spritsen door Moody_h.. (zie pics in KPD) en ach, als die zo makkelijk is, moet mij dat ook dus lukken..
Onderschat helaas
Met die foto's zeker?quote:
Ja, dat is even wennen inderdaadquote:Op woensdag 4 november 2009 10:42 schreef Puala het volgende:
Ik ga is ff oefenen om met krukken te lopen hier in huis. Het is echt drama met die rotdingen
Ja gok ook dat ik het morgen echt ga voelen in mijn schouders ofzoquote:Op woensdag 4 november 2009 10:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, dat is even wennen inderdaad
Heb het zelf 1x gehad en vond het niet heel moeilijk, wel heel erg irritant.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:42 schreef Puala het volgende:
Ik ga is ff oefenen om met krukken te lopen hier in huis. Het is echt drama met die rotdingen
Je moet er eventjes handigheid in krijgenquote:Op woensdag 4 november 2009 10:45 schreef AMDB het volgende:
[..]
Heb het zelf 1x gehad en vond het niet heel moeilijk, wel heel erg irritant.
Ja maar toen realiseerde ik me dat het niet zo makkelijk is om met mn laptop onder de douche te gaan staan.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Met die foto's zeker?![]()
Ik ga ff naar school toe. Tot vanmiddag!
mwah, dat sletje was wel makkelijk want het 1e wat hij zei in haar fobo was "neucken?" en ze hapte meteen.. wat doet moody h in jouw fobo btw..? wordt jij zijn volgende target..?quote:Op woensdag 4 november 2009 10:46 schreef Puala het volgende:
Bootje, je legt de lat ook wel hoog voor jezelf met die meid geloof ik
quote:Op woensdag 4 november 2009 11:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
mwah, dat sletje was wel makkelijk want het 1e wat hij zei in haar fobo was "neucken?" en ze hapte meteen.. wat doet moody h in jouw fobo btw..? wordt jij zijn volgende target..?
quote:
Ik moet van het weekend ook enorm op krukken steunen.. Alleen zijn dat barkrukkenquote:Op woensdag 4 november 2009 10:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Je moet er eventjes handigheid in krijgenik moet mee blijven lopen terwijl ik steun op die krukken.. dat is echt bagger
Dat vind je vast niet ergquote:Op woensdag 4 november 2009 11:33 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik moet van het weekend ook enorm op krukken steunen.. Alleen zijn dat barkrukken
Meestal is het dan lastig lopen als je van de kruk af bentquote:Op woensdag 4 november 2009 11:33 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik moet van het weekend ook enorm op krukken steunen.. Alleen zijn dat barkrukken
Ja, maar om nou met die krukken te gaan lopen....quote:Op woensdag 4 november 2009 11:35 schreef AMDB het volgende:
[..]
Meestal is het dan lastig lopen als je van de kruk af bent
Wordt jij....quote:Op woensdag 4 november 2009 11:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
mwah, dat sletje was wel makkelijk want het 1e wat hij zei in haar fobo was "neucken?" en ze hapte meteen.. wat doet moody h in jouw fobo btw..? wordt jij zijn volgende target..?
quote:Op woensdag 4 november 2009 11:37 schreef jna het volgende:
[..]
Wordt jij....
Nep taalnazi
maar ik ga ook maar eens met die blush pm'en dan
Ze zijn wel aardig.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:41 schreef jna het volgende:
[..]
Heb je die foto's gezien
niet gespoten is altijd mis.
quote:Op woensdag 4 november 2009 11:41 schreef jna het volgende:
[..]
Heb je die foto's gezien
niet gespoten is altijd mis.
Met of zonder krukken..?quote:
Mexicaanse griepquote:
Nu hoor je er eindelijk bij!quote:
Het moet niet gekker worden!quote:
Als je 1x kucht heb je al mexicaanse griep, dus jij moet het al zeker hebben..quote:
Picsquote:Op woensdag 4 november 2009 13:36 schreef DjRex89 het volgende:![]()
![]()
Zitten hier rustig te werken valt er in 1x een bult water uit het plafondBlijkbaar hadden ze eerder al een lekkage maar nu dus weer. Hier is alles ondertussen zeiknat
Aston Martinquote:
Oh, ik dacht dat niemand me zag.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zal ik je dan maar wel groeten?
Hoi!
misschien zien ze je wel, maar zijn ze gewoon niet aardig.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:10 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat niemand me zag.
Hoi!
Nou, niemand is het verplicht hoor.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
misschien zien ze je wel, maar zijn ze gewoon niet aardig.
Dat ben ik altijd wel
Of ze waren gewoon even sprakeloos door zoveel schoonheidquote:Op woensdag 4 november 2009 14:10 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat niemand me zag.
Hoi!
quote:Op woensdag 4 november 2009 14:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Of ze waren gewoon even sprakeloos door zoveel schoonheid
Och, die enkele keer dat dat gebeurd is het mij wel gegund toch?quote:
Welterusten.quote:
Ook hoi. ^^ Jup, lekker vroeg thuis en straks (eigenlijk een half uur geleden) ga ik even in het centrum winkelen (meer rondkijken, maargoed).quote:
Ik ookquote:
Ga je werken.quote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 14:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
echt, geef me een kussen en ik slaap
en ik moet nog zoveel doen
ik gun jou alles jongen!quote:Op woensdag 4 november 2009 14:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Och, die enkele keer dat dat gebeurd is het mij wel gegund toch?
Oh, ook lekker vroeg vandaag thuis dus!quote:Op woensdag 4 november 2009 14:33 schreef The_Dean het volgende:
Ja prima
Nog anderhalf uur, en dan lekker weer op huis aan. Gitaarspelen
Wel een klere eind fietsen eerst, maar zolang het droog blijft is dat niet een groot probleem. Wel goed voor de conditie heb ik vanochtend gemerkt
jij was te laat wakker voor 1 van zijn eerste posts vandaag zeker?quote:Op woensdag 4 november 2009 14:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh, ook lekker vroeg vandaag thuis dus!
Goedzo, maar waarom neem je geen auto mee? Of is het puur omdat je je conditie weer op peil wilt hebben?
of heb ik iets gemist..
quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik weet het man. Zag het zelf ook liever anders. Geld op, tank leeg, dat word dus fietsen... en als het meezit in de stromende regen
Och, ik mis hier ook vaak vanalles hoorquote:Op woensdag 4 november 2009 14:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jij was te laat wakker voor 1 van zijn eerste posts vandaag zeker?
geeft niet.. ik had het toevallig niet gemistquote:Op woensdag 4 november 2009 14:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Och, ik mis hier ook vaak vanalles hoor
Nja, het regent hier gewoon zo nu en dan even... op dit moment droog en zon, maar wel dreigende wolken.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:40 schreef DjRex89 het volgende:
Hier stortregent het al de hele dagHeb medelijden met iedereen die in dit weer zou moeten fietsen..
Hoi?quote:
Hoi!quote:
Hier is het echt niet normaal.. Soms gaat het zo tekeer dat iedereen het gevoel heeft dat ie naar huis moet zwemmenquote:Op woensdag 4 november 2009 14:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, het regent hier gewoon zo nu en dan even... op dit moment droog en zon, maar wel dreigende wolken.
En nat thuiskomen is niet zo erg, even douchen en droge kleren aan... zeiknat op je werk komen is veel vervelender!
Wel goed voor je haar, regenwater
Blijkbaar.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jij was te laat wakker voor 1 van zijn eerste posts vandaag zeker?
Hier regent het zelfs binnenquote:Op woensdag 4 november 2009 14:44 schreef AMDB het volgende:
Hier is het de hele dag al redelijk droog
Mwah, 25 km moeten zwemmen gaat mij ook wat te ruigquote:Op woensdag 4 november 2009 14:43 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hier is het echt niet normaal.. Soms gaat het zo tekeer dat iedereen het gevoel heeft dat ie naar huis moet zwemmen
Een anderhalf uur fietsen. Pff.. Vermoeiend zeg.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:39 schreef The_Dean het volgende:
Geld op
Tank leeg
Maar niet lekker vroeg thuis hoor. 16:00 klaar en dan nog ruim anderhalf uur fietsen
Vind fietsen opzich niet erg hoor, het is natuurlijk goed voor vanalles... gezondheid, conditie, frisse lucht, milieu...
qft!quote:Op woensdag 4 november 2009 14:47 schreef Bootje84 het volgende:
Ben ik ff blij dat ik geen enkel probleem heb als waar jullie nu over klagen
hier is het alleen droog als ik op de motor zitquote:Op woensdag 4 november 2009 14:43 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hier is het echt niet normaal.. Soms gaat het zo tekeer dat iedereen het gevoel heeft dat ie naar huis moet zwemmen
Ach, jij hebt het nog druk zat met je harde schijfquote:Op woensdag 4 november 2009 14:47 schreef Bootje84 het volgende:
Ben ik ff blij dat ik geen enkel probleem heb als waar jullie nu over klagen
...quote:Op woensdag 4 november 2009 14:53 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ach, jij hebt het nog druk zat met je harde schijf![]()
M'n motor laat ik lekker in de garage staan met dit weer, beetje zondequote:Op woensdag 4 november 2009 14:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hier is het alleen droog als ik op de motor zit
Lekkage..quote:
zonde? Het is een gebruiksvoorwerp, geen kunstquote:Op woensdag 4 november 2009 14:55 schreef Peet11 het volgende:
[..]
M'n motor laat ik lekker in de garage staan met dit weer, beetje zonde
Oh hehe.quote:
Ga weg mensquote:Op woensdag 4 november 2009 14:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zonde? Het is een gebruiksvoorwerp, geen kunst
Wat rijd jequote:Op woensdag 4 november 2009 14:55 schreef Peet11 het volgende:
[..]
M'n motor laat ik lekker in de garage staan met dit weer, beetje zonde
Ik wíst dat jij zou komen na die opmerking.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ga weg mens.
't Moet wel leuk blijven, ik rijd voor m'n plezier ja. Rijden in de regen is kut.
ik ookquote:Op woensdag 4 november 2009 15:03 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik wíst dat jij zou komen na die opmerking.
Goed gelokt zeg!quote:Op woensdag 4 november 2009 15:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ook
Isdatzo lurkt gewoon
Ben net thuis en 't ging over motoren, meant to bequote:Op woensdag 4 november 2009 15:03 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik wíst dat jij zou komen na die opmerking.
quote:Op woensdag 4 november 2009 15:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik weet wat Isdatzo lekker vindt
ik vind ze heul nie mooiquote:
Dan moet jij nodig eens een keer op een duc rijdenquote:Op woensdag 4 november 2009 15:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik vind ze heul nie mooiecht niet! Mijn eigen motor is ook niet prachtig, daar niet van, maar ik vind geen enkele motor echt mooi
ik rijd er gewoon op omdat het tof is. De rijeigenschappen boeien me meer dan welk kontje of welke knippers erop zitten
'als je er niet op rijdt, koop dan ene poster, veel goedkoper'
nee, zonde van 't geldquote:Op woensdag 4 november 2009 15:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan moet jij nodig eens een keer op een duc rijden.
Hoi.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:08 schreef WarPuppy het volgende:
Pff, nog 7uur stage hier... maar zaagmans is gister al langsgeweest!
quote:Op woensdag 4 november 2009 15:16 schreef Peet11 het volgende:
Effe kijken of het lukt:
[ afbeelding ]
ik pleur 'm makkelijk om, of er zit zo een kras op van m'n helm ofzoquote:
Mooi!quote:Op woensdag 4 november 2009 15:16 schreef Peet11 het volgende:
Effe kijken of het lukt:
[ afbeelding ]
*mental note to self: moblo niet in de buurt van mijn duc laten komen*quote:Op woensdag 4 november 2009 15:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik pleur 'm makkelijk om, of er zit zo een kras op van m'n helm ofzo
ik ben totaal niet voorzichtig met die dingen hoor, kijk maar naar de staat van mn huidige motoren
Beetje jammer dat je zo snel oordeelt.quote:
goed plan..quote:Op woensdag 4 november 2009 15:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
*mental note to self: moblo niet in de buurt van mijn duc laten komen*
ik heb er op gezeten op de beurs, en dan hoef ik er al niet meer op te rijden, als ik een hernia krijg van het er alleen even opzittenquote:Op woensdag 4 november 2009 15:18 schreef Peet11 het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je zo snel oordeelt.
Je zegt een motor te waarderen om z'n rij eigenschappen, heb nog nooit een Duc gereden, maar weet wel dat je het zonde van je geld vindt.
Dan kan je beter gewoon niks zeggen vind ik.
Dat is met wind meequote:Op woensdag 4 november 2009 14:45 schreef L.no het volgende:
[..]
Een anderhalf uur fietsen. Pff.. Vermoeiend zeg.
Succes straks. [ afbeelding ]
Zorg voor een KVO' tjequote:
Ik heb een Yamaha Diversion 900 S uit 1997 met inmiddels bijna 100.000 op de teller (nog 50 km!) (voor 2500 euro gekocht vorig jaar met nog geen 70.000km, grap van de eeuw) en een Yamaha XT600S uit 1990 met noppenbanden eronder om te offroadenquote:
Oke, dat maakt het weer makkelijk. Nergens hele grote heuvels ofzo?quote:
Ben 't wel met je eens dat de hedendaagse supersports nogal op elkaar lijken idd.. uitzondering daarop zijn triumph en ducati en nog wat onbekendere merken.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
goed plan..
voor mij zien al die dingen er hetzelfde uit. Of het nou een CBR, een R<vulmaarin>, een GSX <vulmaarin> R.. ik vind ze tegenwoordig allemaal op elkaar lijken. De ouderwetseren verschillen nog iets, en dat vind ik dan wel weer grappig..
Je zou maar voor je plezier door regen willen rijdenquote:Verder moet ik gewoon comfortabel zitten aangezien ik er aardig wat mee rijd door weer en wind, en moet de tweede motor ook door het zand kunnen baggeren
Ik voel me niet thuis op een toermotorquote:Sportmotoren.. vind ze niet lekker rijden, niet mooi en het geld niet waard. Maargoed, dat vind ik voor mijzelf en mijn eigen portemonnaie,
Ik ga een beetje een motor kopen omdat iemand anders 'm mooi vindt, mwhehe neequote:als jullie maar blij zijn met jullie eigen motoren, anders was dat ook zonde van het geld, als je het alleen doet omdat anderen ze mooi vinden![]()
In Friesland?quote:Op woensdag 4 november 2009 15:31 schreef L.no het volgende:
[..]
Oke, dat maakt het weer makkelijk. Nergens hele grote heuvels ofzo?
Ik snap niet dat mensen met hun motor door pekel gaan rijden. Je fiets roest gewoon onder je kont vandaanquote:Op woensdag 4 november 2009 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik snap alleen niet dat mensen een motor een hele winter binnen kunnen laten staanals ik 3 dagen niet heb gereden praat ik al verontschuldigend tegen mijn barreltje 'dat ik echt binnenkort weer een ritje met 'm ga maken'
Dat was dus net hierquote:Op woensdag 4 november 2009 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
teringjezus, wat een teringweer hier
Weet ik veel.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
In Friesland?
Nee, valt mee, een hoge brug over.
50.000 is best netjesquote:Op woensdag 4 november 2009 15:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb een Yamaha Diversion 900 S uit 1997 met inmiddels bijna 100.000 op de teller (nog 50 km!) (voor 2500 euro gekocht vorig jaar met nog geen 70.000km, grap van de eeuw) en een Yamaha XT600S uit 1990 met noppenbanden eronder om te offroaden
Rijd jaarlijks >30.000km enkel plezier en vakanties. Voorheen >50.000 omdat ik toen nog in Den Haag woonde en mijn vriend in Nijmegen
Maargoed, wat doe jij met je motor en hoe houd je het zo lang zonder uit?
Ik gebruik hem hoofdzakelijk voor circuitdagen. Op de foto zitten de normale kuipen erop, nu heb ik eigenlijk al vanaf mei de circuit kuipen erop (dus een kuipen set zonder lichtsparing enzo) nu is het seizoen afgelopen, dus staat hij lekker in de garage.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb een Yamaha Diversion 900 S uit 1997 met inmiddels bijna 100.000 op de teller (nog 50 km!) (voor 2500 euro gekocht vorig jaar met nog geen 70.000km, grap van de eeuw) en een Yamaha XT600S uit 1990 met noppenbanden eronder om te offroaden
Rijd jaarlijks >30.000km enkel plezier en vakanties. Voorheen >50.000 omdat ik toen nog in Den Haag woonde en mijn vriend in Nijmegen
Maargoed, wat doe jij met je motor en hoe houd je het zo lang zonder uit?
Het is hier ook 'vrij vlak'quote:Op woensdag 4 november 2009 15:34 schreef L.no het volgende:
[..]
Weet ik veel.Ik weet wel dat Flevoland nogal plat is.
Als m'n R6 verkocht is ga ik waarschijnlijk kijken voor een 999 / 848 uit engeland alleen ik twijfel nog of ik hem alleen voor 't circuit ga gebruiken of dat ik hem ook laat keuren en een kenteken aanvraag. Dilemma'squote:Op woensdag 4 november 2009 15:35 schreef Peet11 het volgende:
[..]
Ik gebruik hem hoofdzakelijk voor circuitdagen. Op de foto zitten de normale kuipen erop, nu heb ik eigenlijk al vanaf mei de circuit kuipen erop (dus een kuipen set zonder lichtsparing enzo) nu is het seizoen afgelopen, dus staat hij lekker in de garage.
Heb ik naast een gheyl leren pak ook waterdichte meuk die ik nagenoeg nooit gedragen hebquote:Op woensdag 4 november 2009 15:35 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, ik wacht nu ook even met rijden tot de (ergste) regen weg is, maargoed, heb geen auto en als ik ergens heen moet wat verder is dan fietsen en OV is niet fijn of komt niet goed uit, dan stap ik gewoon op de motor. Heb naast een gheyl leren pak ook waterdichte meuk waarmee ik een eind kom
het was vooral noodzaak toen.. al die snelwegkm's en vierkante bandenquote:Op woensdag 4 november 2009 15:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
50.000 is best netjes. Ik heb er dit jaar 14.000 gereden.., dat was ook voor 95% plezierritjes.
Ik vond het niet zo'n dilemma... In NL op de openbare weg rijden is echt niets meer aan..quote:Op woensdag 4 november 2009 15:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als m'n R6 verkocht is ga ik waarschijnlijk kijken voor een 999 / 848 uit engeland alleen ik twijfel nog of ik hem alleen voor 't circuit ga gebruiken of dat ik hem ook laat keuren en een kenteken aanvraag. Dilemma's.
Mja, nou.. je kan het nog best leuk maken hoorquote:Op woensdag 4 november 2009 15:40 schreef Peet11 het volgende:
[..]
Ik vond het niet zo'n dilemma... In NL op de openbare weg rijden is echt niets meer aan..
Ja, zeker. Op een 848 ben je al gauw 4500/5000 euro goedkoper uit. Nou, daar doe ik 't wel voor hoorquote:Koop denk ik wel door de tijd er nog een Duc Monster bij voor de fun.
Scheelt dat vanuit Engeland invoeren.. nu met de stand van de pond natuuurlijk...
quote:Zit het stuur dan rechts?
Toen wij naar de dolomieten gingen ging er mooi een busje met bagage richting Italiequote:Op woensdag 4 november 2009 15:43 schreef motorbloempje het volgende:
na een dag rijden merk ik het niet meer. En bagage is heel iets anders dan een persoon, dat scheelt. Rijd ook 100 keer makkelijker met bepakking dan met een persoon achterop, dat vind ik echt niets
En ach, 2 weken kamperen met de motor, dan moet je wat spullen meenemen. Later als we groot en rijk zijn, hebbe we nog steeds paupermotoren, maar wel geld voor 2 of 3 weken hotel
Ja, over het algemeen is Nederland sowieso vlak.. behalve Limburg natuurlijk.quote:
Wat aandoenlijk jaquote:Op woensdag 4 november 2009 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
en er zijn nog mensen aan het proberen een niet motor-gerelateerd gesprek te voeren
Kerel die regelmatig met ons meerijdt heeft z'n supersport ingeruild voor een cb1000 in de hoop dan rustiger te gaan rijden. Resultaat: uitlaatbochten aan de grond, keer op keerquote:Op woensdag 4 november 2009 15:48 schreef motorbloempje het volgende:
geen last van gehadzijn vanaf maastricht toen naar de dolomieten ook alleen maar binnendoor gegaan, met nieuwe bandjes, en zijn prima aangekomen daar, ook de bandjes. Geen schaamranden meer te bekennen
ik rij dan wel niet hard, maar plat gaan lukt nog aardig, en dat op een Div
(tot zover hij kan, want de uitlaten hoeven niet stuk
)
Och, één meer maakt ook niet veel uit he. Merkt toch niemandquote:Op woensdag 4 november 2009 15:52 schreef motorbloempje het volgende:
schattig...
zeg, had jij net niet nog een note minder?
Ja pff, ik heb geen zin om te blijven lurken.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
en er zijn nog mensen aan het proberen een niet motor-gerelateerd gesprek te voeren
nou, wanneer ga jij aan je motorrijbewijs beginnen?quote:Op woensdag 4 november 2009 15:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja pff, ik heb geen zin om te blijven lurken.
Nadat ze bij mij achterop is geweest, doh.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou, wanneer ga jij aan je motorrijbewijs beginnen?
Gelukkig wel. Om nu naar de baas drie bergen te moeten beklimmen vind ik ook wat overdrevenquote:Op woensdag 4 november 2009 15:50 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, over het algemeen is Nederland sowieso vlak.. behalve Limburg natuurlijk.
Ik vind L.No wel iets voor een verlengde achterbrugquote:Op woensdag 4 november 2009 15:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nadat ze bij mij achterop is geweest, doh.
Niet? Tenminste..eerst liever denken aan een autorijbewijs.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou, wanneer ga jij aan je motorrijbewijs beginnen?
Ze woont niet in suriname hoorquote:Op woensdag 4 november 2009 15:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik vind L.No wel iets voor een verlengde achterbrug
Oja, ik moet het eerst ervaren via jou natuurlijk.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nadat ze bij mij achterop is geweest, doh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
Bergen? Hahaha, het is Oostenrijk niet ofzo.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Om nu naar de baas drie bergen te moeten beklimmen vind ik ook wat overdreven
quote:Op woensdag 4 november 2009 15:57 schreef L.no het volgende:
[..]
Bergen? Hahaha, het is Oostenrijk niet ofzo.
quote:Op woensdag 4 november 2009 15:57 schreef DjRex89 het volgende:
Motorenik denk dat je er wel 2 krijgt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Ben ook weleens met de Duc in Limburg wezen "knallen". Dat is inderdaad ook wel leuk..quote:Op woensdag 4 november 2009 15:50 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, over het algemeen is Nederland sowieso vlak.. behalve Limburg natuurlijk.
quote:Op woensdag 4 november 2009 15:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik denk dat je er wel 2 krijgt..
Nice teamwork, moblo. *boks*quote:Op woensdag 4 november 2009 15:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik denk dat je er wel 2 krijgt..
Best kut, al die zondagsrijders en wielrenners die denken dat ze armstrong himself zijn. Nee, dan kan je beter een uurtje verder rijden.. naar de Eifelquote:Op woensdag 4 november 2009 15:59 schreef Peet11 het volgende:
[..]
Ben ook weleens met de Duc in Limburg wezen "knallen". Dat is inderdaad ook wel leuk..
Wat vind je tot nu toe de leukste extra feature die je erbij hebt gekregen?quote:Op woensdag 4 november 2009 15:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
whihi
dat mod zijn is best leuk*boks*
op een dinsdag ofzo, in meiquote:Op woensdag 4 november 2009 16:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Best kut, al die zondagsrijders en wielrenners die denken dat ze armstrong himself zijn. Nee, dan kan je beter een uurtje verder rijden.. naar de Eifel.
inderdaad.. vorige keer in Valkunburg was er ook nog eens een "Michael Boogerd Memorial" ofzo.. Teringirritantquote:Op woensdag 4 november 2009 16:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Best kut, al die zondagsrijders en wielrenners die denken dat ze armstrong himself zijn. Nee, dan kan je beter een uurtje verder rijden.. naar de Eifel.
waar staat die?quote:Op woensdag 4 november 2009 16:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat vind je tot nu toe de leukste extra feature die je erbij hebt gekregen?
Ik <3 editgeschiedenis.
Ik ben daar sowieso nooit geweest.. 0% er mee te maken ook.quote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 15:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee?
Dus ze ze had niet alleen een internetrelatie met Bootje?
Op zondag is 't meestal ook goed te doen hoor. Niet in de dorpjes zelf nee, maar daar buiten is 't vaak redelijk rustig, zelfs op zondagquote:Op woensdag 4 november 2009 16:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
op een dinsdag ofzo, in meianders ishet ook fucking druk daar.. maargoed.. niet zo druk als in Limboland nee
Op 't edit-knopje naast een post drukken en je ziet de editgeschiedenis van die post.quote:
Misschien als ik m'n Monster heb.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Op zondag is 't meestal ook goed te doen hoor. Niet in de dorpjes zelf nee, maar daar buiten is 't vaak redelijk rustig, zelfs op zondag.
Ik dacht bijna dat bootje blauw was gewordenquote:
Uienquote:Op woensdag 4 november 2009 16:05 schreef Peet11 het volgende:
[..]
Misschien als ik m'n Monster heb.
Eerst maar effe m'n auto laten maken.. zal wel weer alles kosten
Openbaar vervoer is echt uien!
jij wilt ook een note?quote:Op woensdag 4 november 2009 16:06 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik dacht bijna dat bootje blauw was geworden
Tip: gewijzigde posts in KPD, geëditte berichten door andere mods/fa's, lege posts.quote:
3 in 10min? Lijkt me wat overdrevenquote:
Was die er maarquote:Op woensdag 4 november 2009 16:06 schreef AMDB het volgende:
Is er geen motorforum voor jullie?
Best handigquote:Op woensdag 4 november 2009 16:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Tip: gewijzigde posts in KPD, geëditte berichten door andere mods/fa's, lege posts..
quote:
Of vraag aan Nico of ie een nieuw forum maakt?quote:Op woensdag 4 november 2009 16:10 schreef AMDB het volgende:
Stel een nieuw forum voor, jullie zijn crew. Zat belangstellenden denk ik.
ja.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:10 schreef motorbloempje het volgende:
nee.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |