Ja, ik moet eerlijk bekennen dat ik in die docu veel herkende!quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:37 schreef m@x het volgende:
Dat doet me denken aan een [url=http://www.fanthemovie.com/]documentaire/url] die ik net heb gekeken PM. Echt een aanrader. Ohja, filmmaker wilde ik ook nog worden, of schrijver en ik wilde met John Travolta trouwen (maar toen was ik 4).
Toen ik later weer alles terugkeek, vond ik die twee ook minstens net zo leuk!quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:40 schreef m@x het volgende:
Ik was zo'n fan van die serie, maar dan vooral van Emma en Sam.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:42 schreef m@x het volgende:
Ik zou het ook nog wel eens terug willen zien. Even zoeken of het ook op dvd uit is.
Een echte dokter, of wilde je Geoff worden? Dan konden we namelijkquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ohh ik wilde vroeger ook nog Flying Doctor worden
Ja maar ja maar ja maar, het is voor mij het zaterdagavondgevoel uit mijn jeugd. Douchen, roze badjas aan, bakje met chips en pinda's en dan kijken naar 12 steden 13 ongelukken en dan daarna FD!quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:44 schreef snoopy het volgende:
jullie zijn echt erg! Flying doctors op dvd. Tsssss...
wat stoer! ik wil dat wel, een rechter in mijn kennissenkringquote:
Ik weet nog veel ergere dingen. Vriendin van me heeft alle afleveringen van Candy Candy op dvd. Die gaan we binnenkort allemaal achter elkaar kijkenquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:44 schreef snoopy het volgende:
jullie zijn echt erg! Flying doctors op dvd. Tsssss...
Moet je toch proberen om in een rijtje met Cattie te komen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:47 schreef kezz het volgende:
[..]
wat stoer! ik wil dat wel, een rechter in mijn kennissenkring
"Lima Tango Foxtrot"quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:45 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Een echte dokter, of wilde je Geoff worden? Dan konden we namelijk
Dat klinkt best goed, voor een eerste werkdag! Die heb je vast gehad!quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:47 schreef miss_sly het volgende:
Flying Doctors
Keek ik altijd met mijn moeder. Was nou eens een van de weinige dingen waar ook mijn moeder naar wilde kijken, dus hadden mijn vader en zusje en broertje weinig andere mogelijkheden dan meekijken
De dag is voorbijDe ochtend ging nog wel, maar na de lunch kon het me niet snel genoeg 5 uur worden
Senna heeft een leuke dag gehad met mijn ouders, goed gedronken, lekker gewandeld en goed geslapen en ze straalde toen ze mij zag
![]()
Thuiskomen was dus een feestje
Morgen weer werken, en donderdag gelukkig niet! Verheug ik me vreselijk op, weer een dagje kneuteren
ja, das waarquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Moet je toch proberen om in een rijtje met Cattie te komen.
Neequote:
Mijquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:49 schreef kezz het volgende:
[..]
ja, das waar
wie moet ik omkopen daarvoor?
Lima Tango was vast ook ergens vanquote:
Ik heb een heel goed geheugen voor teksten, dus ik zou een hele goede zangeres zijn....ware het niet dat ik ontzettend vals zingquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:56 schreef She-Wolf het volgende:
Fame![]()
![]()
Maar ik wilde vroeger dan ook zangeres worden. Wat best lastig is als je én geen zangtalent hebt en je stemvolume erg laag is.
Nou, dan doe ik het toch voor jou! Judge Cattie.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:47 schreef kezz het volgende:
[..]
wat stoer! ik wil dat wel, een rechter in mijn kennissenkring
Ik ben ook enorm benieuwd! Ik ben namelijk ook goed in teksten onthouden én ik ben best maatgevoelig.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:03 schreef miss_sly het volgende:
Enlighten me! Ik heb wel zin in een carriere-switch
Judge Cattiequote:Op dinsdag 3 november 2009 21:04 schreef cattie het volgende:
[..]
Nou, dan doe ik het toch voor jou! Judge Cattie.![]()
![]()
(Al zijn er dan wel stemmen dat rechters niet op fora deel mogen nemen, dus dan zal ik misschien helemaal undercover moeten gaan.)
Flying Doctors, echt jeugdsentiment.
Ik ook! En psycholoog, dierenarts, en kinderboekenillustratrice. Mijn oude juf van de basisschool is met mijn oom getrouwd (gekoppeld door mijn mama, destijdsquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:13 schreef k_i_m het volgende:
Ik wilde vroeger altijd journalist worden. En nu nog steeds.
tja, wat zal ik zeggen? Het was op zich wel leuk om mijn collega's weer te zien, maar ik vond mijn terugkomst eignelijk best een beetje een tegenvaller. Het was net of ik een weekje weggeweest was, gewoon meteen business as usual, ik werd niet even bijgepraat over hoe het gegaan is, er werd niet gevraagd hoe ik het heb gehad en gevonden zo lang thuis, geen overdracht, gewoon gaan zitten en werken. Dat viel me een beetje tegen, eigenlijk. Ik had geen welkomstfeest verwacht, maar een beetje opvang om er weer in te komen wel.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:10 schreef kezz het volgende:
was het ondanks het gemis ook wel fijn om te werken miss sly?
Mijn man is Hoofd HR en Ive vraagt tegenwoordig wat papa gaat doen. Eeeuh, tja, met mensen praten?quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:24 schreef livelink het volgende:
Het is eigenlijk grappig. Als je vraagt wat mensen willen of wilden worden krijg je altijd van die echte beroepen, zoals journalist, rechter, lerares, journalist en zo. Ik kan me nooit voorstellen dat iemand ooit uit zichzelf applicatiebeheerder of officemanager of productmanager etc. wil worden, maar ergens onderweg gebeurt dat dus wel. Ja, ook bij mij is het ergens mis gegaan op dat punt
Ja! Dat! Het is echt hetzelfde, idereen doet hetzelfde, reageert hetzelfde, maakt dezelfde grapjes, er is niets veranderd daar.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:24 schreef cattie het volgende:
Dat is inderdaad minder. Maar het klinkt mij heel bekend in de oren. Voor mij was (zeker bij Ive) mijn hele wereld veranderd en op het werk was alles hetzelfde en deed iedereen hetzelfde.
Ik doe de administratie en officemanagement bij een vastgoedontwikkelingsbedrijf. Erg leuk kantoor en erg leuk werk. Ik zou eigenlijk Kunstgeschiedenis gaan studeren, 21 jaar geleden, maar ik zakte voor mijn VWO-eindexamen. En aangezien ik ging trouwen, wilde ik enit terug naar school een jaar om het over te doen. KOn ook niet, want ik moest geld verdienen. Dus werd ik kantinejufquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:25 schreef Vivi het volgende:
Wat doe jij eiks Miss_Sly?
En ja, ik ben nu eenmaal secretaresse geworden. Jaren in de horeca gewerkt ook nog. Maar ik zou idd heel graag alsnog een ECHT beroep willen. Alleen ik vind teveel leuk en daarom kies ik nooit
.
Als je niet aan je kinderen kunt uitleggen wat je doet, is dat al een veeg teken inderdaadquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:25 schreef cattie het volgende:
[..]
Mijn man is Hoofd HR en Ive vraagt tegenwoordig wat papa gaat doen. Eeeuh, tja, met mensen praten?
Human resourcesquote:
Nou weet ik in ieder geval wat ik niet wil worden. Ik vind het serieus knap als je dat soort werk enigszins blijmoedig kunt doen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:41 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb nooit geweten wat ik nou eigenlijk wilde worden.
ik heb vanaf mijn 12de allerlei keurige en minder keurige (bij-)baantjes gehad.
volgens mij heb ik wel een voorkeur voor vieze baantjes
(vanmiddag moest ik iemand schoon zien te krijgen die van onder tot boven onder de shit zat en het water was afgesloten. ik had 1 teiltje koud water en een stapel washandjes. ik vond het toch wel redelijk ranzig dat ik naderhand niet eens mijn handen kon wassen, zelfs al droeg ik handschoenen)
ik zou het niet eens enigszins blijmoedig willen noemen. ik heb er gewoon plezier inquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou weet ik in ieder geval wat ik niet wil worden. Ik vind het serieus knap als je dat soort werk enigszins blijmoedig kunt doen.
ik werk in een verpleeghuis zowel somatiek als pg (maar het liefst op pg)quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:46 schreef Moonah het volgende:
Iiieeuw LadyWRB.![]()
Zit je in de thuiszorg?
*ril, dat zou ik echt niet kunnen...
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:51 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik zou het niet eens enigszins blijmoedig willen noemen. ik heb er gewoon plezier in
ik hou van het contact met de bewoners op welke manier dan ook, dus ook zulke dingen horen er gewoon bij.
zo heb ik vanmiddag ook even bij een stervende vrouw gezeten. ik vond het zo triest. ze lag gewoon de hele dag alleen in dr kamertje in dr bed. geen familie te zien. dan voel ik me best schuldig dat ik gewoon geen tijd heb om af en toe even te kijken, alleen maar die tien minuten even over dr hoofd aaien, hand vasthouden en wat tegen dr zeggen en uiteindelijk een muziekje opzetten, hopend dat ze het fijn vindt om wat te horen ipv die doodse stilte.
Dát vind ik rot. daarbij vergeleken is het verschonen een simpele zaak.
grappig is dat, dat werd me onlangs op mijn werk ook gezegd door familie van een bewoonster.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:53 schreef oeke het volgende:
Echt bijzonder vind ik het, hoe jij altijd over je werk praat, Lady. Volgens mij haal je er veel voldoening uit en heb je echt hart voor je werk.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:51 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik zou het niet eens enigszins blijmoedig willen noemen. ik heb er gewoon plezier in
ik hou van het contact met de bewoners op welke manier dan ook, dus ook zulke dingen horen er gewoon bij.
zo heb ik vanmiddag ook even bij een stervende vrouw gezeten. ik vond het zo triest. ze lag gewoon de hele dag alleen in dr kamertje in dr bed. geen familie te zien. dan voel ik me best schuldig dat ik gewoon geen tijd heb om af en toe even te kijken, alleen maar die tien minuten even over dr hoofd aaien, hand vasthouden en wat tegen dr zeggen en uiteindelijk een muziekje opzetten, hopend dat ze het fijn vindt om wat te horen ipv die doodse stilte.
Dát vind ik rot. daarbij vergeleken is het verschonen een simpele zaak.
psycho geriatrie (demente mensen)quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:57 schreef snoopy het volgende:
en wat is dan pg lady-wrb?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:58 schreef oeke het volgende:
Hihi, Snoopy als Morris wat groter is kan je zeggen dat papa mag zeggen wat de burgemeester met zijn centjes moet doen.
Gheghe, ik heb nog model gestaan voor een reclamefolder voor van die tekenmappen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:18 schreef lcicle het volgende:
Ik wilde vroegah gewoon ook zo'n gave tekenmap hebben, als al die lui die ik op het station zag. Toen ik er eindelijk achter was naar welke school ze gingen, ben ik daar ook maar heen gegaan
*aansluit*quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:10 schreef snoopy het volgende:
[..]
![]()
![]()
lady-wrb, ik ben er niet geschikt voor maar ik ben blij dat er mensen zoals jij zijn en wat fijn dat je die mevrouw misschien nog wel even een fijn moment hebt kunnen geven.
Dan maak je toch gewoon lelijke dingen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:17 schreef Lishe het volgende:
Wat een leuk onderwerp!
Ik wilde een eigen winkeltje, heb ook een tijdje mode&kleding gedaan. Nu ben ik jongerenwerkster en ik heb een heeeele leuke baan.
Als we verhuist zijn wil ik eigenlijk het roer om en mooie dingen maken, maar dat zal wel niet.
Miss, fijn dat het goed ging! En jammer, zo'n flauwe terugkom.
beter vind ik niet de juiste woordkeuze. Mooier en makkelijker wel;)quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:21 schreef snoopy het volgende:
is ie toch beter dan je andere foon Phluph?
Ah, dat klinkt mij als een heerlijk baantje in de oren!quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik denk dat ik vandaag eens begin als beddentester![]()
beter dusquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:26 schreef phluphy het volgende:
[..]
beter vind ik niet de juiste woordkeuze. Mooier en makkelijker wel;)
Ben je dan straks niet meer de collega van Lois?quote:Op woensdag 4 november 2009 06:20 schreef kezz het volgende:
Ik heb over 2 weken een sollicitatiegesprek, spannend! Verder wist ik nooit wat ik wilde wordenNog steeds niet trouwens
Indien er sprake is van koorts vind ik het geen optie meer op überhaupt nog aan het werk te gaan.quote:Op woensdag 4 november 2009 07:10 schreef m@x het volgende:
JawelNet nu ik de komende vier dagen allemaal belangrijke overleggen heb
Balen, dat ten eerste.quote:Op woensdag 4 november 2009 07:08 schreef m@x het volgende:
Wat zouden jullie doen als je koorts hebt, veel aan het kuchen bent en overal spierpijn hebt?
Geen idee. De symptomen komen wel overeen maar volgens mij komen ze ook overeen met een gewone griep. Nog 10 minuten en dan kan ik mijn werk bellen en daarna slapen.quote:Op woensdag 4 november 2009 07:19 schreef Kleurdoos het volgende:
*gaap* beterschap Max, denk je aan Mexicaanse griep oid?
yeah!quote:Op woensdag 4 november 2009 09:29 schreef Lois het volgende:
De 1e griepprik is gelukt bij Eva
Jeroen had haar, net als vorig jaar voorbereid door te prikken met een vorkje in haar arm, en daardoor ging de prik ontzettend goed
![]()
Nog 2 te gaan in de komende weken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |