yeah!quote:Op woensdag 4 november 2009 09:29 schreef Lois het volgende:
De 1e griepprik is gelukt bij Eva
Jeroen had haar, net als vorig jaar voorbereid door te prikken met een vorkje in haar arm, en daardoor ging de prik ontzettend goed
![]()
Nog 2 te gaan in de komende weken
Ik ben nog een poosje assistent beheerder van een dierenasiel geweest, daar heb ik toch wel een hele leuke tijd gehad. Bijv. met een bevroren kat klaar staan omdat een heule boze meneer over het hek wilde klimmen om zijn in beslag genomen hond op te halenquote:Op woensdag 4 november 2009 09:15 schreef Lenaatje het volgende:
Max lekker onder de wol!
Leuk bankje dit! Ik wilde vroeger bloemist worden en hielp de buurman in de bloemisterij (haha ik maakte de strikjes voo aan de bossen bloemen), het lijkt me nog steeds wel leuk. Daarna wilde ik "iets" met dieren. Heb nog wel een tijdje op de dierenambulance gewerkt als vrijwilliger. Nu doe ik iets wat ik heel niet wilde maar wel de opleiding voor gevolgd he, verzekeringen. Gewoon administratief bij een uitvaartverzekeraar. Gewoon leuk.
Maar toch als het er ooit van komt wil ik nog steeds iets met dieren, opvang of pension of gecombineerd. Maar dat is voor als ik ook de staatsloterij win!
Dude, what?quote:Op woensdag 4 november 2009 09:09 schreef pinquit het volgende:
normaal eet ik niks 's ochtends, en dan om 10u een koekje. en om 13u eens een boterham ofzo.
ik ben gek geworden denk ik. of zwanger
echte beroepen ja...quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:24 schreef livelink het volgende:
Het is eigenlijk grappig. Als je vraagt wat mensen willen of wilden worden krijg je altijd van die echte beroepen, zoals journalist, rechter, lerares, (dieren)arts en zo. Ik kan me nooit voorstellen dat iemand ooit uit zichzelf applicatiebeheerder of officemanager of productmanager etc. wil worden, maar ergens onderweg gebeurt dat dus wel. Ja, ook bij mij is het ergens mis gegaan op dat punt
bij de LOI kun je ook basisopleidingen verpleegkunde doen. Is dat niet wat voor je? Wel vanuit huis enzo en in je eigen tijd maar toch een erkend diploma.quote:Op woensdag 4 november 2009 09:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat ik eigenlijk ook nog wel zou willen worden stiekem, is verpleegkundige op neonatologie. Misschien later, als ik echt groot ben.
En als m`n lijf weer heel is
Dat is een goede eerste stap inderdaadquote:Op woensdag 4 november 2009 09:45 schreef huuphuup het volgende:
[..]
bij de LOI kun je ook basisopleidingen verpleegkunde doen. Is dat niet wat voor je? Wel vanuit huis enzo en in je eigen tijd maar toch een erkend diploma.
Nou, ik was dus een kat aan het klaar maken om te laten zien en opeens hing die kerel hysterisch te gilen aan het hek, die kat oppakken om eventueel mee uit te halen was sneller dan de politie bellen, maar hij kwam er met zn brakke lijf niet overheenquote:Op woensdag 4 november 2009 09:43 schreef Lenaatje het volgende:
Oh echt Moussy! Leuk lijkt me dat. Die bevroren kat, wilde je hem daar mee gaan slaan? Haha ik krijg er beeld bij!
Ik zou het ook wel willen, als ik nou eens wist wat ik ECHT HEEL ERG LEUK zou vinden ..quote:Op woensdag 4 november 2009 09:52 schreef pinquit het volgende:
ik vind t wel heel gaaf dat alle ouders hier nog graag willen leren.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:52 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik werk in een verpleeghuis zowel somatiek als pg (maar het liefst op pg)
achgossiequote:Op woensdag 4 november 2009 10:28 schreef oeke het volgende:
Fijn dat de prik gelukt is, Lois!
Ik ben zo ontzettend geschrokken vanochtend. Lief had de kachel op turbostand gezet en wilde hem weer uitzetten, met Ko op zijn arm. Toen kwam Ko zijn handje op de kachel.![]()
![]()
Brandblaartjes op zijn vingers en meteen naar de dokter gegaan. Zalf gekregen en paracetamol gegeven en nu ligt hij gelukkig te slapen, maar wat moest hij huilen zeg, hartverscheurend.![]()
Ik heb er helemaal pijn van in mijn buik. Mijn mooie jongetje.
brrr ik zou me helemaal naar voelen idd. Ik kwam erachter dat als ik de verwarming hier op 1 zet, de bovenkant loeiheet wordt..daar kwam ik dan gelukkig net op tijd achter, maar god, af en toe is het net een hindernisbaan/ spookhuis zo'n huiskamerquote:Op woensdag 4 november 2009 10:50 schreef oeke het volgende:
Hij wilde net niet knuffelen maar afgeleid worden, en bij Ko is dat met papa of mama uit het raam kijken. Dus dat hebben we gedaan, daarna gedronken.
En nu ligt hij lekker te slapen in zijn bedje, met zijn handje houdt hij zijn pijnlijke handje vast.![]()
Maar ik laat hem gewoon lekker liggen, volgens mij is slaap het beste.
Pfft, we zijn hier helemaal van slag en misselijk ervan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |