abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 november 2009 @ 09:12:12 #151
56471 pinquit
oh my lama!
pi_74375184
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:11 schreef snoopy het volgende:
leuk, een brusje voor Max
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_74375257
Max lekker onder de wol!

Leuk bankje dit! Ik wilde vroeger bloemist worden en hielp de buurman in de bloemisterij (haha ik maakte de strikjes voo aan de bossen bloemen), het lijkt me nog steeds wel leuk. Daarna wilde ik "iets" met dieren. Heb nog wel een tijdje op de dierenambulance gewerkt als vrijwilliger. Nu doe ik iets wat ik heel niet wilde maar wel de opleiding voor gevolgd he, verzekeringen. Gewoon administratief bij een uitvaartverzekeraar. Gewoon leuk.
Maar toch als het er ooit van komt wil ik nog steeds iets met dieren, opvang of pension of gecombineerd. Maar dat is voor als ik ook de staatsloterij win!
  Jubileum moderator woensdag 4 november 2009 @ 09:29:50 #153
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_74375566
De 1e griepprik is gelukt bij Eva Jeroen had haar, net als vorig jaar voorbereid door te prikken met een vorkje in haar arm, en daardoor ging de prik ontzettend goed
Nog 2 te gaan in de komende weken
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 4 november 2009 @ 09:31:09 #154
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_74375609
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:29 schreef Lois het volgende:
De 1e griepprik is gelukt bij Eva Jeroen had haar, net als vorig jaar voorbereid door te prikken met een vorkje in haar arm, en daardoor ging de prik ontzettend goed
Nog 2 te gaan in de komende weken
yeah!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 4 november 2009 @ 09:31:23 #155
56471 pinquit
oh my lama!
pi_74375620
oh lois wat fijn!!
  † In Memoriam † woensdag 4 november 2009 @ 09:36:23 #156
7074 moussy
kuttekop
pi_74375730
Lois goed zeg!
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:15 schreef Lenaatje het volgende:
Max lekker onder de wol!

Leuk bankje dit! Ik wilde vroeger bloemist worden en hielp de buurman in de bloemisterij (haha ik maakte de strikjes voo aan de bossen bloemen), het lijkt me nog steeds wel leuk. Daarna wilde ik "iets" met dieren. Heb nog wel een tijdje op de dierenambulance gewerkt als vrijwilliger. Nu doe ik iets wat ik heel niet wilde maar wel de opleiding voor gevolgd he, verzekeringen. Gewoon administratief bij een uitvaartverzekeraar. Gewoon leuk.
Maar toch als het er ooit van komt wil ik nog steeds iets met dieren, opvang of pension of gecombineerd. Maar dat is voor als ik ook de staatsloterij win!
Ik ben nog een poosje assistent beheerder van een dierenasiel geweest, daar heb ik toch wel een hele leuke tijd gehad. Bijv. met een bevroren kat klaar staan omdat een heule boze meneer over het hek wilde klimmen om zijn in beslag genomen hond op te halen
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_74375772
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:09 schreef pinquit het volgende:
normaal eet ik niks 's ochtends, en dan om 10u een koekje. en om 13u eens een boterham ofzo.
ik ben gek geworden denk ik. of zwanger
Dude, what?
dan heb je sex gehad, dat is veel stoerder dan een brusje!
  woensdag 4 november 2009 @ 09:42:02 #158
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_74375875
Wat ik eigenlijk ook nog wel zou willen worden stiekem, is verpleegkundige op neonatologie. Misschien later, als ik echt groot ben.
En als m`n lijf weer heel is
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_74375911
Oh echt Moussy! Leuk lijkt me dat. Die bevroren kat, wilde je hem daar mee gaan slaan? Haha ik krijg er beeld bij! Ik heb echt een leuke bijzondere tijd gehad daar. Met hele mooie dingen maar ook nare dingen. Heb nog eens een aangereden overleden kat voor het oog schoongemaakt omdat de baasjes met de kinderen kwam kijken. Kon je toch nog iets doen dan alleen vertellen dat ie overleden was.
Het leukste vond ik jonge eendjes ophalen, hoe triest ook dat mama eend overreden was, en die naar de opvang brengen. Mooie tijd!

Wat fijn Lois dat het goed gegaan is1
pi_74375922
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 21:24 schreef livelink het volgende:
Het is eigenlijk grappig. Als je vraagt wat mensen willen of wilden worden krijg je altijd van die echte beroepen, zoals journalist, rechter, lerares, (dieren)arts en zo. Ik kan me nooit voorstellen dat iemand ooit uit zichzelf applicatiebeheerder of officemanager of productmanager etc. wil worden, maar ergens onderweg gebeurt dat dus wel. Ja, ook bij mij is het ergens mis gegaan op dat punt
echte beroepen ja...
weet je dat dat hetgeen is waar ik nu tegenaan loop, ik heb straks zeven jaar ( ) gestudeerd en ik kan niks, afgezien van Chinees spreken/lezen/schrijven, maar niets concreets. Ik moet straks met een baan gewoon onderaan beginnen en nog helemaal getraind worden en dergelijke. En dat is iets wat mij op dit moment zo enorm tegenstaat.
Misschien ook wel daarom dat het beroep van verloskundige me zo aantrekkelijk lijkt. Als je klaar bent met de opleiding "ben" je echt iets en je kunt iets. Het is wel een beroep met uitdaging en diversiteit maar het is niet zo dat je gestudeerd hebt en uiteindelijk nog niets concreets kunt.

Pinq! heb je vieze dingen gedaan?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74375941
2!
pi_74375943
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat ik eigenlijk ook nog wel zou willen worden stiekem, is verpleegkundige op neonatologie. Misschien later, als ik echt groot ben.
En als m`n lijf weer heel is
bij de LOI kun je ook basisopleidingen verpleegkunde doen. Is dat niet wat voor je? Wel vanuit huis enzo en in je eigen tijd maar toch een erkend diploma.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 4 november 2009 @ 09:45:43 #163
56471 pinquit
oh my lama!
pi_74375957
heul vies smerige makreel gegeten om 9:00.

muh. i wish.
  woensdag 4 november 2009 @ 09:46:24 #164
56471 pinquit
oh my lama!
pi_74375975
ik wil eigenlijk later piloot worden. maar ik ben te arm en te klein
  woensdag 4 november 2009 @ 09:51:11 #165
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_74376082
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:45 schreef huuphuup het volgende:

[..]

bij de LOI kun je ook basisopleidingen verpleegkunde doen. Is dat niet wat voor je? Wel vanuit huis enzo en in je eigen tijd maar toch een erkend diploma.
Dat is een goede eerste stap inderdaad Ben daar ook al naar aan het kijken geweest. Wil nog wel wachten tot Bep iets ouder is en langer dan 1 minuut zelf kan spelen

Lois fijn dat het prikken bij Eva goed ging!
  woensdag 4 november 2009 @ 09:52:03 #166
56471 pinquit
oh my lama!
pi_74376100
ik vind t wel heel gaaf dat alle ouders hier nog graag willen leren.

het is droog hier. zal ik nog ffies de stad inschieten voordat k max ga halen?
  † In Memoriam † woensdag 4 november 2009 @ 09:56:31 #167
7074 moussy
kuttekop
pi_74376196
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:43 schreef Lenaatje het volgende:
Oh echt Moussy! Leuk lijkt me dat. Die bevroren kat, wilde je hem daar mee gaan slaan? Haha ik krijg er beeld bij!
Nou, ik was dus een kat aan het klaar maken om te laten zien en opeens hing die kerel hysterisch te gilen aan het hek, die kat oppakken om eventueel mee uit te halen was sneller dan de politie bellen, maar hij kwam er met zn brakke lijf niet overheen

Ach, ik zou er en boekje over kunnen schrijven, het was echt leuk op de gaten in mn lijf van hond en kkatten na..
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_74376202
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:52 schreef pinquit het volgende:
ik vind t wel heel gaaf dat alle ouders hier nog graag willen leren.
Ik zou het ook wel willen, als ik nou eens wist wat ik ECHT HEEL ERG LEUK zou vinden ..
  woensdag 4 november 2009 @ 10:00:25 #169
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_74376300
Leuk bankje! Haai, ik zwaai ook weer even.

Ik wilde vroeger journalist worden! En ben het nog geworden ook. En nu zou ik wel wat anders willen zijn. Juf of organisator van leuke feestjes of fulltime leuke dingen naaider of digitale foto-album maker of eigenlijk alles wat ik leuk vind als hobby.

Mmm, had ik het woord 'leuk' vandaag al genoemd?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  woensdag 4 november 2009 @ 10:05:25 #170
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_74376409
Heb je het jurkje eigenlijk al af genaaid Memmel?
  woensdag 4 november 2009 @ 10:07:46 #171
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_74376466
Ik ga er een broekpak van maken voor mijn zoon...
Zou Beppie er nog inpassen?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  woensdag 4 november 2009 @ 10:10:15 #172
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_74376522
Komende zomer wel, denk ik. Ze zit nu in maat 86/92
  woensdag 4 november 2009 @ 10:11:12 #173
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_74376553
Ik ga het opduiken, van mij mag je 'm hebben hoor als je wilt?!
  woensdag 4 november 2009 @ 10:11:51 #174
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_74376576
Dan mag ik het zeker zelf afmaken?
Ja hoor is goed, leuk
pi_74376657
Ik denk dat ik nog steeds lerares Nederlands zou willen worden op een middelbare school als ik later groot ben.. Maar ik durf niet meer zo goed aan een studie te beginnen, want ik maak toch nooit iets af

Vroeger wilde ik zangeres worden, even later actrice , daarna dierenarts en toen journalist.. Tussendoor nog kort danseres ook, maar bovenal wilde ik altijd mama worden, en dat is me gelukt
pi_74376697
ahw Chan

das wel herkenbaar ook van dat mama
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 4 november 2009 @ 10:25:36 #177
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_74376970
TF, ik wil het ook wel afmaken, maar of Bep het dan ook gaat dragen??
pi_74377045
Fijn dat de prik gelukt is, Lois!

Ik ben zo ontzettend geschrokken vanochtend. Lief had de kachel op turbostand gezet en wilde hem weer uitzetten, met Ko op zijn arm. Toen kwam Ko zijn handje op de kachel.
Brandblaartjes op zijn vingers en meteen naar de dokter gegaan. Zalf gekregen en paracetamol gegeven en nu ligt hij gelukkig te slapen, maar wat moest hij huilen zeg, hartverscheurend.
Ik heb er helemaal pijn van in mijn buik. Mijn mooie jongetje.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_74377072
jeutje Oeke, wat zal je geschrokken zijn!!
voor jullie!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74377175
Oeke wat een schrik arme Ko. voor jullie
pi_74377195
Ik moet steeds eraan denken dat hij zo brulde van de pijn.
  woensdag 4 november 2009 @ 10:33:25 #182
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74377219
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 21:52 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik werk in een verpleeghuis zowel somatiek als pg (maar het liefst op pg)

Heerlijk die eerlijkheid van die mensen
ik in gesprek met PG bewoonster: wat vind u van mijn nieuwe kleren en laarzen? De betreffende mevrouw: ja, mooi hoor! Nu je haar nog! Ikke:
pi_74377252
Ooh Oeke wat zul je geschrokken zijn! voor jou en Kobus!
pi_74377501
haha Asy dat je het maar weet

Oeke ach gut arm manneke, en arme jij! Wat zul je geschrokken zijn. Kun je niet heel eventjes met Ko in jullie bed kruipen? Even cuddle-time
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 4 november 2009 @ 10:42:27 #185
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_74377531
Even een dikke voor Ko en oeke

En nu een lading bij lezen gaat etc man.. tis echt niet tof bijna een hele week geen tv en internet eigenlijk best wel erg he
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_74377673
quote:
Op woensdag 4 november 2009 10:28 schreef oeke het volgende:
Fijn dat de prik gelukt is, Lois!

Ik ben zo ontzettend geschrokken vanochtend. Lief had de kachel op turbostand gezet en wilde hem weer uitzetten, met Ko op zijn arm. Toen kwam Ko zijn handje op de kachel.
Brandblaartjes op zijn vingers en meteen naar de dokter gegaan. Zalf gekregen en paracetamol gegeven en nu ligt hij gelukkig te slapen, maar wat moest hij huilen zeg, hartverscheurend.
Ik heb er helemaal pijn van in mijn buik. Mijn mooie jongetje.
achgossie wat ontzettend sneu, ik zou me ook helemaal lam schrikken
  woensdag 4 november 2009 @ 10:48:17 #187
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74377697
och arme Kobus en arme (m)oeke

Evenstar, ik raak al geïrriteerd als het een halve dag niet werkt zoals het hoort...
ben je inmiddels wel opgeknapt?
pi_74377713
Wij hadden trouwens wat 'oude rommel'gekregen van schoonvaders, om te verkopen op marktplaats zodat ik kon sparen voor een kickass moederfiets..een minuut nadat het erop stond 9oude cameraatjes enzo) had ik al een bod van 250 euro
ja hallo, tof!!
pi_74377754
Hij wilde net niet knuffelen maar afgeleid worden, en bij Ko is dat met papa of mama uit het raam kijken. Dus dat hebben we gedaan, daarna gedronken.
En nu ligt hij lekker te slapen in zijn bedje, met zijn handje houdt hij zijn pijnlijke handje vast.
Maar ik laat hem gewoon lekker liggen, volgens mij is slaap het beste.

Pfft, we zijn hier helemaal van slag en misselijk ervan.
  woensdag 4 november 2009 @ 11:00:55 #190
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_74378109
Och Kobus wat zielig! En oeke wat een schrik! Begrijpelijk dat je ervan van slag bent
  woensdag 4 november 2009 @ 11:01:50 #191
56471 pinquit
oh my lama!
pi_74378136
getsie oeke, wat naar!! beterschap voor zn handje
pi_74378150
och wat zielig
voor jullie ook hoor
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 4 november 2009 @ 11:08:33 #193
56471 pinquit
oh my lama!
pi_74378386
net voor max deze gekocht

lelijk he maar zo lekkerrrrr voor in de modder/sneeuw/regen/whatever
pi_74378520
quote:
Op woensdag 4 november 2009 10:50 schreef oeke het volgende:
Hij wilde net niet knuffelen maar afgeleid worden, en bij Ko is dat met papa of mama uit het raam kijken. Dus dat hebben we gedaan, daarna gedronken.
En nu ligt hij lekker te slapen in zijn bedje, met zijn handje houdt hij zijn pijnlijke handje vast.
Maar ik laat hem gewoon lekker liggen, volgens mij is slaap het beste.

Pfft, we zijn hier helemaal van slag en misselijk ervan.
brrr ik zou me helemaal naar voelen idd. Ik kwam erachter dat als ik de verwarming hier op 1 zet, de bovenkant loeiheet wordt..daar kwam ik dan gelukkig net op tijd achter, maar god, af en toe is het net een hindernisbaan/ spookhuis zo'n huiskamer
pi_74379074
War sneu Oeke.

Tyler wil hier telkens naar de verwarming. Nu loeit die niet zo hard, maar ik kijk wel extra uit.

Pinquit leuk toch. Kim heeft een soort snowboots van nijntje. Bij de speelgoed/kledingbeurs op de kop getikt.
  woensdag 4 november 2009 @ 11:27:42 #196
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_74379101
BOO

Hebben jullie me gemist?
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  woensdag 4 november 2009 @ 11:29:34 #197
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_74379175
Niet echt
pi_74379221
Mogguh!
ff koffiepauze

Hoera voor Eva met de griepprik

Ai Oeke, wat naar voor Ko en voor jullie, zo pijnlijk

Welcome back Evenstar

Stoere laars hoor Pinq , idd heerlijk voor in de modder en sneeuw (zouden we dat krijgen deze winter? )

Ik wilde vroeger dierenarts ass. worden, maar aangezien ik schrik van plotseling geblaf is dat niks geworden . Op de huishoudschool kantoor/winkelpraktijk gedaan, daarna KV/JV, en er verder niks mee gedaan. Nu ben ik strijkmutz bij een soort van party center

En later als ik groot ben lijkt laborante me wel wat
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 november 2009 @ 11:34:08 #199
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_74379343
oeke, wat zielig, wat zullen jullie geschrokken zijn, arme Ko

evenstar aeque
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_74379346
Oh Oeke, wat een ramp is zoiets voor je gevoel he? Hopelijk heeft Kobus er vlug geen last meer van en zakt het bij jullie zelf ook snel weg. Maar aaaaah, die dingen zijn zó rot!

Zo heeft mijn man ooit een stukje van het duimpje van mijn dochter erafgeknipt Bij het nageltjes knippen dus. Echt, buuuuuuuh. Maar kleine baby'tjes genezen vlug!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')