beter vind ik niet de juiste woordkeuze. Mooier en makkelijker wel;)quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:21 schreef snoopy het volgende:
is ie toch beter dan je andere foon Phluph?
Ah, dat klinkt mij als een heerlijk baantje in de oren!quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik denk dat ik vandaag eens begin als beddentester![]()
beter dusquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:26 schreef phluphy het volgende:
[..]
beter vind ik niet de juiste woordkeuze. Mooier en makkelijker wel;)
Ben je dan straks niet meer de collega van Lois?quote:Op woensdag 4 november 2009 06:20 schreef kezz het volgende:
Ik heb over 2 weken een sollicitatiegesprek, spannend! Verder wist ik nooit wat ik wilde wordenNog steeds niet trouwens
Indien er sprake is van koorts vind ik het geen optie meer op überhaupt nog aan het werk te gaan.quote:Op woensdag 4 november 2009 07:10 schreef m@x het volgende:
JawelNet nu ik de komende vier dagen allemaal belangrijke overleggen heb
Balen, dat ten eerste.quote:Op woensdag 4 november 2009 07:08 schreef m@x het volgende:
Wat zouden jullie doen als je koorts hebt, veel aan het kuchen bent en overal spierpijn hebt?
Geen idee. De symptomen komen wel overeen maar volgens mij komen ze ook overeen met een gewone griep. Nog 10 minuten en dan kan ik mijn werk bellen en daarna slapen.quote:Op woensdag 4 november 2009 07:19 schreef Kleurdoos het volgende:
*gaap* beterschap Max, denk je aan Mexicaanse griep oid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |