Ja, ik moet eerlijk bekennen dat ik in die docu veel herkende!quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:37 schreef m@x het volgende:
Dat doet me denken aan een [url=http://www.fanthemovie.com/]documentaire/url] die ik net heb gekeken PM. Echt een aanrader. Ohja, filmmaker wilde ik ook nog worden, of schrijver en ik wilde met John Travolta trouwen (maar toen was ik 4).
Toen ik later weer alles terugkeek, vond ik die twee ook minstens net zo leuk!quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:40 schreef m@x het volgende:
Ik was zo'n fan van die serie, maar dan vooral van Emma en Sam.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:42 schreef m@x het volgende:
Ik zou het ook nog wel eens terug willen zien. Even zoeken of het ook op dvd uit is.
Een echte dokter, of wilde je Geoff worden? Dan konden we namelijkquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ohh ik wilde vroeger ook nog Flying Doctor worden
Ja maar ja maar ja maar, het is voor mij het zaterdagavondgevoel uit mijn jeugd. Douchen, roze badjas aan, bakje met chips en pinda's en dan kijken naar 12 steden 13 ongelukken en dan daarna FD!quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:44 schreef snoopy het volgende:
jullie zijn echt erg! Flying doctors op dvd. Tsssss...
wat stoer! ik wil dat wel, een rechter in mijn kennissenkringquote:
Ik weet nog veel ergere dingen. Vriendin van me heeft alle afleveringen van Candy Candy op dvd. Die gaan we binnenkort allemaal achter elkaar kijkenquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:44 schreef snoopy het volgende:
jullie zijn echt erg! Flying doctors op dvd. Tsssss...
Moet je toch proberen om in een rijtje met Cattie te komen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:47 schreef kezz het volgende:
[..]
wat stoer! ik wil dat wel, een rechter in mijn kennissenkring
"Lima Tango Foxtrot"quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:45 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Een echte dokter, of wilde je Geoff worden? Dan konden we namelijk
Dat klinkt best goed, voor een eerste werkdag! Die heb je vast gehad!quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:47 schreef miss_sly het volgende:
Flying Doctors
Keek ik altijd met mijn moeder. Was nou eens een van de weinige dingen waar ook mijn moeder naar wilde kijken, dus hadden mijn vader en zusje en broertje weinig andere mogelijkheden dan meekijken
De dag is voorbijDe ochtend ging nog wel, maar na de lunch kon het me niet snel genoeg 5 uur worden
Senna heeft een leuke dag gehad met mijn ouders, goed gedronken, lekker gewandeld en goed geslapen en ze straalde toen ze mij zag
![]()
Thuiskomen was dus een feestje
Morgen weer werken, en donderdag gelukkig niet! Verheug ik me vreselijk op, weer een dagje kneuteren
ja, das waarquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Moet je toch proberen om in een rijtje met Cattie te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |