Stuur de link anders, ik zal ze reserverenquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:52 schreef Zero2Nine het volgende:
Ik wil geldheb gewoon maar 1.000 in kas nu
Heb al een aantal straten gespot die ik wil kopen, zul je zien dat ze morgen weg zijn
Kan ik ze zeker voor een vriendenprijsje overnemen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:54 schreef Jump het volgende:
[..]
Stuur de link anders, ik zal ze reserveren
Als die minder dan 7 miljoen kost moet je linkje maar sturen, dan moet je morgen maar het minimum botd vragenquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:56 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Kan ik ze zeker voor een vriendenprijsje overnemen?
Bedankt voor het aanbod, maar ik waag de gok wel.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:01 schreef Jump het volgende:
[..]
Als die minder dan 7 miljoen kost moet je linkje maar sturen, dan moet je morgen maar het minimum botd vragen
Op de fiets?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:03 schreef diertjuh het volgende:
Morgen ook maar weer opzoek naar lange straten
Laat morgen wel even weten welke straat het wasquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:11 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbod, maar ik waag de gok wel.
ja fijn hoor, zo'n stadion in je achtertuintje....quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:24 schreef Jump het volgende:
Heb ik mijn stadion een beetje mooi ingeplant in de omgeving?
[ link | afbeelding ]
Zou ik ook doen als ik hem was lolquote:Op woensdag 4 november 2009 08:33 schreef detulp050 het volgende:
Die Segundopremio houdt maar niet op met slopenWeer twee torens kwijt.
Potverdorie!
ik ga wel kanskaarten voor hem sparenquote:Op woensdag 4 november 2009 08:33 schreef detulp050 het volgende:
Potverdorie!
Ik heb 6 bonusgebouwen bij hem gesloopt zojuist en met 3 milieuvervuilers zijn 2 duurste straten plat gelegd...quote:Op woensdag 4 november 2009 08:33 schreef detulp050 het volgende:
Potverdorie!
Eh ja, maar eigenlijk is ieder spel nutteloos.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:11 schreef DaFan het volgende:
Whatever ik kap er ook mee, het is eigenlijk best een nutteloos spel
You rule! Erg bedanktquote:Op woensdag 4 november 2009 10:29 schreef lump het volgende:
[..]
Ik heb 6 bonusgebouwen bij hem gesloopt zojuist en met 3 milieuvervuilers zijn 2 duurste straten plat gelegd...
Daarom, ik speel liever een half uurtje meer poker dan MSCquote:Op woensdag 4 november 2009 10:40 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Eh ja, maar eigenlijk is ieder spel nutteloos.(tenzij je er geld mee kan verdienen)
hoef je bij FF niet na elk gesloopt huisje te refreshen? ik ben gisteren heel de avond bezig geweest om 60 huisjes te verwijderenquote:Op woensdag 4 november 2009 14:47 schreef NoMercy285 het volgende:
Ik werd helemaal gek van de traagheid van internet explorer bij MCS en vooral het feit dat je maar 1 huisje per keer kon vernietigen.. speciaal firefox geļnstalleerd en ben weer helemaal happy
Zulke programma's maken het spel er toch niet leuker op? Een spel gaat om je te amuseren, niet om de beste te worden door allerlei tools te gebruiken in mijn ogen..quote:Op woensdag 4 november 2009 16:27 schreef Marreke het volgende:
Met MCS tools hoef je in ieder geval niet meer handmatig te bouwen. En verwijderen is ook fijner met 1 klik :-)
Gewoon meteen zodra het scherm terug wil gaan je knop induwen op de kaart, dan ben je toch nog gewoon bij je werkplek?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:11 schreef Jump het volgende:
Het is echt niet prettig werken dat de straat terug naar het center wel gaan, bij elke stap dat je doetJe moet eens proberen op een lange straat 10 gebouwen te verkopen aan het verste hoekje
en? valt het mee of tegen...quote:Op woensdag 4 november 2009 21:12 schreef DragonFire het volgende:
ah, eindelijk kan ik nu de prijs kaal zien van mijn eigen straten
Zijn dat straten binnen Nederland?quote:Op woensdag 4 november 2009 22:15 schreef DragonFire het volgende:
haha is nog steeds goed, heb weinig straten onder de 3.5 mil kaal
Verkoop je niet toevallig Road Y of State road 5?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:32 schreef Buss82 het volgende:
Hallo ik ben nieuw hier:)
[ afbeelding ]
Die bied ik te koop aan:)
Volgebouwd met Sky High Towers.
Prijs: 1.000.000.000
Leuk hebbedingetje...
Ik neem me ook steeds voor om nog een beetje achter de hand te houden voor later op de dag. Vandag begon in met 40M aan inkomsten maar dan zie ik die kleine huisjes en high reach places staan (op een kleine straat) en dan moet ik die gewoon vervangen. Het meeste geld heb ik wel verstandiger geinvesteerd in het verder bebouwen van lange straten met dure gebouwen.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:55 schreef Marreke het volgende:
Dan wacht je toch tot ´s avonds met bouwen
nee.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:11 schreef Marreke het volgende:
Hoe je straten moet kopen?? Is dat een grapje?
Ik heb begin deze week voor meer dan jouw bedrag een straat gekocht van 17,4 miljoen kaalquote:Op donderdag 5 november 2009 15:18 schreef Marreke het volgende:
ik bied 1,000,000,000 voor een straat met een kale waarde van boven 10,000,000
County Road 186quote:Op donderdag 5 november 2009 19:41 schreef Jump het volgende:
Iemand nog een lang straatje dat die voor een vriendenprijsje wil weg doen?
dus dit was gewoon een verkapte "kijk mijn straat mensen" post? prima.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
County Road 186? 487M nu waard en staat nog niet helemaal vol. Ook staat er nog een stukje met flatjes van 300.000 op, maar die gaan morgen plat voor die gouden torens
![]()
Is m'n duurste straat verkoop 'm nu niet
Eigenlijk wel. Jij mag ook wel even patsenquote:Op donderdag 5 november 2009 19:49 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dus dit was gewoon een verkapte "kijk mijn straat mensen" post? prima.
Hij is al wegquote:
QFTquote:
Soms kunnen gebouwen wel eens overlappen, gebouwen op andere straten staan jou echter NOOIT in de weg... als het iemand is met meer geld kan hij jou wel eens heel erg gaan kloten ja, dat ga je niet leuk vindenquote:Op donderdag 5 november 2009 20:07 schreef FunkyHomosapien het volgende:
dan heb ik nog wel even een vraagje: moet ik al mijn geld opmaken aan huisjes en morgen verder gaan of wat achter de hand houden? half miljoen ofzo?
en ik kreeg een kanskaart en heb een kerel zijn grote gebouw gemold omdat die op mij stond, wordt dit een probleem?![]()
shitquote:Op donderdag 5 november 2009 20:11 schreef NoMercy285 het volgende:
[..]
Soms kunnen gebouwen wel eens overlappen, gebouwen op andere straten staan jou echter NOOIT in de weg... als het iemand is met meer geld kan hij jou wel eens heel erg gaan kloten ja, dat ga je niet leuk vinden
Ik zou het uitgeven want dan heb je morgen meer inkomsten.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:13 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
shitzo'n beetje al het blauwe wat om mij heen zit is hij.
en over het geld? moet ik het nu uitgeven of sparen? want ik zie nog wel een leuk plekje.
Ik zie al meer nieuwe gebouwenquote:Op donderdag 5 november 2009 20:19 schreef Jump het volgende:
Zie ik nu goed dar er een nieuw gebouw van 60 miljoen bijgekomen is?
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:29 schreef Jump het volgende:
Alle gebouwen van goedkoop naar duur (links naar rechts), enkel de twee duurste staan er niet op:
[ afbeelding ]
Iets doen met je geld héquote:
In het begin zeker uitgeven, sparen schiet gezien de geringe huuropbrengsten niet zo op. Je kan 50.000 op de bank houden, je kan het ook in het goedkoopste huisje stoppen dan krijg je elke dag weer 50.000 (exclusief evt belasting) voor dat huisje op een voldoende lange straat.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:13 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
shitzo'n beetje al het blauwe wat om mij heen zit is hij.
en over het geld? moet ik het nu uitgeven of sparen? want ik zie nog wel een leuk plekje.
Ik ben nog steeds 16 miljard waard, huh?quote:Op donderdag 5 november 2009 20:20 schreef cptmarco het volgende:
er zijn meer nieuwe gebouwen er bij gekomen...
480 stratenquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:50 schreef cptmarco het volgende:
zoekt iemand nog straten...?
deze eigenaar deinemuddaa heeft heel veel straten, waarvan veel nog helemaal kaal
een aantal van >10M
Check deze straat: http://www.monopolycitystreets.com/game.html#-1360307z514920909quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:50 schreef cptmarco het volgende:
zoekt iemand nog straten...?
deze eigenaar deinemuddaa heeft heel veel straten, waarvan veel nog helemaal kaal
een aantal van >10M
480 * 3 = 1440% belasting. Oh nee wacht de eerste 5 zijn belastingvrij dus slechts 475 * 3 = 1425%quote:
ga naar www.tinypic.com en upload daar de afbeelding, en dan hiero de url invoeren.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:22 schreef Marreke het volgende:
Subse7en heeft 1522 straten, waarvan de goedkoopste M4 is.
Volgens mij komen er geen lange straten meer bij, wat vrijkomt wordt geloof ik in stukjes gehakt :-(
Lukt me niet om een afbeelding in te voegen, dan wordt er een URL gevraagd.
Tip: Drenthe, daar zijn nog best leuke lange straatje beschikbaar. Relatief lang bedoel ik dan he, rond 1,5M kaal (niets vergeleken met die lange Amerikaanse straten).quote:
Je bent 1 ']' op het eind vergeten en een slashquote:Op zaterdag 7 november 2009 13:59 schreef Marreke het volgende:
Even proberen, in de preview zie ik niets verschijnen :-(
[img]http://i36.tinypic.com/2w7lrue.jpg[img
quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:59 schreef Marreke het volgende:
Even proberen, in de preview zie ik niets verschijnen :-(
[img]http://i36.tinypic.com/2w7lrue.jpg[img
1 |
Nu nog de slash in de afsluittagquote:Op zaterdag 7 november 2009 14:02 schreef Marreke het volgende:
[img]http://i36.tinypic.com/2w7lrue.jpg[img]
is ook nauwelijks sneller als je het typen van de tags gewend bent.quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:06 schreef cptmarco het volgende:
dat gebruik ik werkelijk nooit... ik doe het nog gewoon old skool...
Ik ook, maar voor sommige héquote:Op zaterdag 7 november 2009 14:06 schreef cptmarco het volgende:
dat gebruik ik werkelijk nooit... ik doe het nog gewoon old skool...
1 |
Ik ben dan ook mijn snelheid verloren samen met mijn donkerblauw kleurtjequote:
misschien moet je dan maar weer crew worden...quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:15 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik ben dan ook mijn snelheid verloren samen met mijn donkerblauw kleurtjeJij hebt het nog
48.9 miljoen.quote:Op zondag 8 november 2009 12:11 schreef Zero2Nine het volgende:
Wat is de duurste straat kaal in het spel die jullie zijn tegengekomen?
Jammer danquote:Op zondag 8 november 2009 13:35 schreef cptmarco het volgende:
ik krijg alleen een melding dat ik 24 uur moet wachten voor dat ik het bod accepteren mag...
Voor drie miljard neem ik hem over. Zal dan wel even twee dagen sparenquote:Op zondag 8 november 2009 18:48 schreef detulp050 het volgende:
Ik heb trouwens voor de liefhebbers een 10miljoen straat te koop. Is geheel onbebouwd.
Vraagprijs 4 miljard.
quote:Ik heb trouwens voor de liefhebbers een 10miljoen straat te koop. Is geheel onbebouwd.
Vraagprijs 4 miljard.
Geld heeft de voorkeurquote:Op zondag 8 november 2009 21:04 schreef DragonFire het volgende:
dan ga ik bieden ook!
Mag ik er ook straten voor geven? Dan bedoel ik dus straten die meer dan een miljard waard zijn.
RANGE ROAD 195quote:Op zondag 8 november 2009 22:25 schreef -J-D- het volgende:
Iemand nog een leuk straatje gezien die lekker lang is?
Iets te veel van het goedequote:Op zondag 8 november 2009 22:39 schreef detulp050 het volgende:
[..]
RANGE ROAD 195
Vraagprijs 500 miljoen euro. Kale prijs iets boven de 4 miljoen volgens mij.
Er komt straks een bod naar jou toequote:Op zondag 8 november 2009 22:39 schreef detulp050 het volgende:
[..]
RANGE ROAD 195
Vraagprijs 500 miljoen euro. Kale prijs iets boven de 4 miljoen volgens mij.
Hmm, er staan toch een hoop gebouwen, of heb je twee straten emt zelfde naam?quote:Op zondag 8 november 2009 22:57 schreef detulp050 het volgende:
Hij is wel kaal he, Jump. Dat is geen bezwaar?
En ik blij met de iets meer dan 100 miljoen aan inkomstenquote:Op maandag 9 november 2009 12:24 schreef Jump het volgende:
Woei, 1.8 miljard inkomstenEen stijging van 0.5
De 10 miljoen straat gaat die zelf houden, die RR210 verkoopt hijquote:Op maandag 9 november 2009 12:06 schreef DragonFire het volgende:
Naampje graag van de 10 mil straat, dan kan ik een bod uitbrengen.
Bod gedaanquote:Op maandag 9 november 2009 07:25 schreef detulp050 het volgende:
Bieden staat vrij hoor. Hoogste bod vanavond om 22 uur voor Range Road 210 mag hem hebben wat mij betreft
Tip: klik rechtsonder op die mannetjes, en ga naar het tabbladje "'Friends". Klik op die tekst die zegt "click here to add ...'' en vul daar DETULP050 in en bevestig. Dan kan je tulp direct volgen, en door op zijn naam te klikken zie je zijn straten en dergelijke.quote:Op maandag 9 november 2009 22:18 schreef Marreke het volgende:
Ik heb 2 Range Road 210 gevonden, beiden met een kale waarde van in de 4 miljoen.
1 is van Cognito en de ander van Glamnico
9 miljard nu Tulp :-)quote:Er is inmiddels 5,5 6.5 8 miljard geboden op mijn Steam Mill Rd, vanavond laatste kans
1 |
Ik had vanmiddag precies hetzelfde. Later zag ik dat diegene helemaal geen straten meer had.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:20 schreef Jump het volgende:
Zalig, had ik deze middag een bod uitgebracht op een straat. Is dat afgewezen, ga ik naar de straat: is ze te koop. Straatje van 8 miljoen
Edit: dit is toch wel de duurste straat die ik ooit tegengekomen ben!!!
[ afbeelding ]
Ik zie een bod van negen miljard door KTMONOPOLY of zo.quote:
10 miljard of zoquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:01 schreef justmattie het volgende:
Bij hoeveel euro aan vermogen ging je ook alweer naar niv. 6 ?
Daar was ik al mee bezig. Het valt me op dat hij alleen straten aanvalt die geen bonusgebouwen hebben. Dus ik denk dat hij niet weet dat je ook bonusgebouwen kunt slopenquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:51 schreef lump het volgende:
Segundopremio begint mij ook terug te pakken, tijd voor een offensief tegen hem weer?
Had ik gisteren dus andersomquote:Op woensdag 11 november 2009 09:05 schreef cptmarco het volgende:
dat geloof je toch niet...![]()
wil je even helpen om die Segundopremio aan te pakken, bouw je tig van die kleine klote huisjes en dan krijg je een kanskaart voor een park...
en normaal word je doodgegooid met kaartjes van milieuvervuilers of slopen...
1 |
quote:Op woensdag 11 november 2009 22:10 schreef Marreke het volgende:
[ code verwijderd ]
Dan is hij/zij de straten en geld kwijtgeraakt wegens cheaten, je bent dan je bod ook gelijk kwijt :-(
Het kan hoger, gisteren of eergisteren een gekregen van 1 miljardquote:
Jij bent geen level 5quote:Op woensdag 11 november 2009 22:35 schreef Jump het volgende:
[..]
Het kan hoger, gisteren of eergisteren een gekregen van 1 miljard
ah ja, ik kon geen grotere meer vindenquote:Op woensdag 11 november 2009 23:23 schreef Marreke het volgende:
Ik heb steeds de gebouwen omgewisseld voor duurdere. Overigens kan je beter wat langere straten kopen :-)
Nog genoeg 1miljoen straten te vinden. Gewoon je zoekgebied wat uitbreidenquote:Op woensdag 11 november 2009 23:24 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ah ja, ik kon geen grotere meer vinden![]()
Oxylus11 heeft eindelijk een totaalscore van meer dan 2 Miljardquote:Op donderdag 12 november 2009 12:27 schreef Jump het volgende:
* Jump heeft vandaag voor de eerste keer meer als 2 miljard inkomsten![]()
Zit momenteel pas op de helft, maar heb nog 2 straten (1 van 6m kaal en en van 10m kaal) die nog maar minimaal bebouwd zijn.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:27 schreef Jump het volgende:
* Jump heeft vandaag voor de eerste keer meer als 2 miljard inkomsten![]()
bedankt, rond drenthe heb ik 2 straten gevonden, ik heb die kleintjes verkocht!quote:Op woensdag 11 november 2009 23:27 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nog genoeg 1miljoen straten te vinden. Gewoon je zoekgebied wat uitbreiden.
quote:Op donderdag 12 november 2009 22:35 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
bedankt, rond drenthe heb ik 2 straten gevonden, ik heb die kleintjes verkocht!
1 |
oeh bedankt! bookmarked.quote:Op donderdag 12 november 2009 23:12 schreef Marreke het volgende:
[ code verwijderd ]
komen jullie weleens op de Marketpoly site?
http://marketpoly.fridaycode.org/bargains.php
had de site eerder deze week al beetje bekeken. Moet even de tijd nemen om het goed te bekijken. Dus ik heb um gebookmarkedquote:Op donderdag 12 november 2009 23:12 schreef Marreke het volgende:
[ code verwijderd ]
quote:Op donderdag 12 november 2009 23:12 schreef Marreke het volgende:
[ code verwijderd ]
ah daar ga ik ook maar eens kijken iddquote:Op donderdag 12 november 2009 23:12 schreef Marreke het volgende:
[ code verwijderd ]
Bedankt!quote:Op vrijdag 13 november 2009 08:42 schreef cptmarco het volgende:
@Marreke
als je rechtsboven de post kijkt zie je deze tekentjes: [ afbeelding ]
als je op éen daarvan klikt dan kun je makkelijk een bericht quooten van iemand...
En vandaag nog eens 890 en 180 miljoenquote:
Voor maar 40 miljoenquote:Op zondag 15 november 2009 14:26 schreef Zero2Nine het volgende:
Bijna 5 miljoen kaal en dat in Nederlandnetjes hoor
Ze brengen ook een hoop opquote:Op zondag 15 november 2009 15:01 schreef Zero2Nine het volgende:
Wat zijn die Skyhigh Towers mooi zeg(ja ben nog niet zo lang level 5) maar wel gruwelijk duur (gezien mijn inkomen).
Tja, met de toren van 100 miljoen pas na 20 dagenquote:Op zondag 15 november 2009 17:34 schreef Zero2Nine het volgende:
Zeker, maar de terugverdientijd is veel langer dan bij de ander gebouwen die ik gewend was. Na 8 dagen huur cashen heb je ze pas terugverdiend. De wat goedkopere grote gebouwen heb je in 2 of 3 dagen eruit en de allergoedkoopste huisjes na 1 dag.
Sorry, heb er al een ander doel voor, had misschien eerst ff moeten denken voordat ik ze te koop zettequote:Op zondag 15 november 2009 18:34 schreef justmattie het volgende:
ik wil 48, 64 en N Division ave wel van je kopen. 10-15 milj. per stuk?
1 is ook wel goed ter compensatie danquote:Op zondag 15 november 2009 18:45 schreef lump het volgende:
[..]
Sorry, heb er al een ander doel voor, had misschien eerst ff moeten denken voordat ik ze te koop zette
quote:Op zondag 15 november 2009 18:50 schreef justmattie het volgende:
[..]
1 is ook wel goed ter compensatie dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |