quote:Op donderdag 12 november 2009 23:12 schreef Marreke het volgende:
[ code verwijderd ]
komen jullie weleens op de Marketpoly site?
http://marketpoly.fridaycode.org/bargains.php
ah daar ga ik ook maar eens kijken iddquote:Op donderdag 12 november 2009 23:12 schreef Marreke het volgende:
[ code verwijderd ]
komen jullie weleens op de Marketpoly site?
http://marketpoly.fridaycode.org/bargains.php
Bedankt!quote:Op vrijdag 13 november 2009 08:42 schreef cptmarco het volgende:
@Marreke
als je rechtsboven de post kijkt zie je deze tekentjes: [ afbeelding ]
als je op éen daarvan klikt dan kun je makkelijk een bericht quooten van iemand...
En vandaag nog eens 890 en 180 miljoenquote:
Voor maar 40 miljoenquote:Op zondag 15 november 2009 14:26 schreef Zero2Nine het volgende:
Bijna 5 miljoen kaal en dat in Nederlandnetjes hoor
Ze brengen ook een hoop opquote:Op zondag 15 november 2009 15:01 schreef Zero2Nine het volgende:
Wat zijn die Skyhigh Towers mooi zeg(ja ben nog niet zo lang level 5) maar wel gruwelijk duur (gezien mijn inkomen).
Tja, met de toren van 100 miljoen pas na 20 dagenquote:Op zondag 15 november 2009 17:34 schreef Zero2Nine het volgende:
Zeker, maar de terugverdientijd is veel langer dan bij de ander gebouwen die ik gewend was. Na 8 dagen huur cashen heb je ze pas terugverdiend. De wat goedkopere grote gebouwen heb je in 2 of 3 dagen eruit en de allergoedkoopste huisjes na 1 dag.
Sorry, heb er al een ander doel voor, had misschien eerst ff moeten denken voordat ik ze te koop zettequote:Op zondag 15 november 2009 18:34 schreef justmattie het volgende:
ik wil 48, 64 en N Division ave wel van je kopen. 10-15 milj. per stuk?
1 is ook wel goed ter compensatie danquote:Op zondag 15 november 2009 18:45 schreef lump het volgende:
[..]
Sorry, heb er al een ander doel voor, had misschien eerst ff moeten denken voordat ik ze te koop zette
quote:Op zondag 15 november 2009 18:50 schreef justmattie het volgende:
[..]
1 is ook wel goed ter compensatie dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |