Zijn dat straten binnen Nederland?quote:Op woensdag 4 november 2009 22:15 schreef DragonFire het volgende:
haha is nog steeds goed, heb weinig straten onder de 3.5 mil kaal
Verkoop je niet toevallig Road Y of State road 5?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:32 schreef Buss82 het volgende:
Hallo ik ben nieuw hier:)
[ afbeelding ]
Die bied ik te koop aan:)
Volgebouwd met Sky High Towers.
Prijs: 1.000.000.000
Leuk hebbedingetje...
Ik neem me ook steeds voor om nog een beetje achter de hand te houden voor later op de dag. Vandag begon in met 40M aan inkomsten maar dan zie ik die kleine huisjes en high reach places staan (op een kleine straat) en dan moet ik die gewoon vervangen. Het meeste geld heb ik wel verstandiger geinvesteerd in het verder bebouwen van lange straten met dure gebouwen.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:55 schreef Marreke het volgende:
Dan wacht je toch tot ´s avonds met bouwen
nee.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:11 schreef Marreke het volgende:
Hoe je straten moet kopen?? Is dat een grapje?
Ik heb begin deze week voor meer dan jouw bedrag een straat gekocht van 17,4 miljoen kaalquote:Op donderdag 5 november 2009 15:18 schreef Marreke het volgende:
ik bied 1,000,000,000 voor een straat met een kale waarde van boven 10,000,000
County Road 186quote:Op donderdag 5 november 2009 19:41 schreef Jump het volgende:
Iemand nog een lang straatje dat die voor een vriendenprijsje wil weg doen?
dus dit was gewoon een verkapte "kijk mijn straat mensen" post? prima.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
County Road 186? 487M nu waard en staat nog niet helemaal vol. Ook staat er nog een stukje met flatjes van 300.000 op, maar die gaan morgen plat voor die gouden torens
![]()
Is m'n duurste straat verkoop 'm nu niet
Eigenlijk wel. Jij mag ook wel even patsenquote:Op donderdag 5 november 2009 19:49 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dus dit was gewoon een verkapte "kijk mijn straat mensen" post? prima.
Hij is al wegquote:
QFTquote:
Soms kunnen gebouwen wel eens overlappen, gebouwen op andere straten staan jou echter NOOIT in de weg... als het iemand is met meer geld kan hij jou wel eens heel erg gaan kloten ja, dat ga je niet leuk vindenquote:Op donderdag 5 november 2009 20:07 schreef FunkyHomosapien het volgende:
dan heb ik nog wel even een vraagje: moet ik al mijn geld opmaken aan huisjes en morgen verder gaan of wat achter de hand houden? half miljoen ofzo?
en ik kreeg een kanskaart en heb een kerel zijn grote gebouw gemold omdat die op mij stond, wordt dit een probleem?![]()
shitquote:Op donderdag 5 november 2009 20:11 schreef NoMercy285 het volgende:
[..]
Soms kunnen gebouwen wel eens overlappen, gebouwen op andere straten staan jou echter NOOIT in de weg... als het iemand is met meer geld kan hij jou wel eens heel erg gaan kloten ja, dat ga je niet leuk vinden
Ik zou het uitgeven want dan heb je morgen meer inkomsten.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:13 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
shitzo'n beetje al het blauwe wat om mij heen zit is hij.
en over het geld? moet ik het nu uitgeven of sparen? want ik zie nog wel een leuk plekje.
Ik zie al meer nieuwe gebouwenquote:Op donderdag 5 november 2009 20:19 schreef Jump het volgende:
Zie ik nu goed dar er een nieuw gebouw van 60 miljoen bijgekomen is?
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:29 schreef Jump het volgende:
Alle gebouwen van goedkoop naar duur (links naar rechts), enkel de twee duurste staan er niet op:
[ afbeelding ]
Iets doen met je geld héquote:
In het begin zeker uitgeven, sparen schiet gezien de geringe huuropbrengsten niet zo op. Je kan 50.000 op de bank houden, je kan het ook in het goedkoopste huisje stoppen dan krijg je elke dag weer 50.000 (exclusief evt belasting) voor dat huisje op een voldoende lange straat.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:13 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
shitzo'n beetje al het blauwe wat om mij heen zit is hij.
en over het geld? moet ik het nu uitgeven of sparen? want ik zie nog wel een leuk plekje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |