En ik blij met de iets meer dan 100 miljoen aan inkomstenquote:Op maandag 9 november 2009 12:24 schreef Jump het volgende:
Woei, 1.8 miljard inkomstenEen stijging van 0.5
De 10 miljoen straat gaat die zelf houden, die RR210 verkoopt hijquote:Op maandag 9 november 2009 12:06 schreef DragonFire het volgende:
Naampje graag van de 10 mil straat, dan kan ik een bod uitbrengen.
Bod gedaanquote:Op maandag 9 november 2009 07:25 schreef detulp050 het volgende:
Bieden staat vrij hoor. Hoogste bod vanavond om 22 uur voor Range Road 210 mag hem hebben wat mij betreft
Tip: klik rechtsonder op die mannetjes, en ga naar het tabbladje "'Friends". Klik op die tekst die zegt "click here to add ...'' en vul daar DETULP050 in en bevestig. Dan kan je tulp direct volgen, en door op zijn naam te klikken zie je zijn straten en dergelijke.quote:Op maandag 9 november 2009 22:18 schreef Marreke het volgende:
Ik heb 2 Range Road 210 gevonden, beiden met een kale waarde van in de 4 miljoen.
1 is van Cognito en de ander van Glamnico
9 miljard nu Tulp :-)quote:Er is inmiddels 5,5 6.5 8 miljard geboden op mijn Steam Mill Rd, vanavond laatste kans
| 1 |
Ik had vanmiddag precies hetzelfde. Later zag ik dat diegene helemaal geen straten meer had.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:20 schreef Jump het volgende:
Zalig, had ik deze middag een bod uitgebracht op een straat. Is dat afgewezen, ga ik naar de straat: is ze te koop. Straatje van 8 miljoen
Edit: dit is toch wel de duurste straat die ik ooit tegengekomen ben!!!
[ afbeelding ]
Ik zie een bod van negen miljard door KTMONOPOLY of zo.quote:
10 miljard of zoquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:01 schreef justmattie het volgende:
Bij hoeveel euro aan vermogen ging je ook alweer naar niv. 6 ?
Daar was ik al mee bezig. Het valt me op dat hij alleen straten aanvalt die geen bonusgebouwen hebben. Dus ik denk dat hij niet weet dat je ook bonusgebouwen kunt slopenquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:51 schreef lump het volgende:
Segundopremio begint mij ook terug te pakken, tijd voor een offensief tegen hem weer?
Had ik gisteren dus andersomquote:Op woensdag 11 november 2009 09:05 schreef cptmarco het volgende:
dat geloof je toch niet...![]()
wil je even helpen om die Segundopremio aan te pakken, bouw je tig van die kleine klote huisjes en dan krijg je een kanskaart voor een park...
en normaal word je doodgegooid met kaartjes van milieuvervuilers of slopen...
| 1 |
quote:Op woensdag 11 november 2009 22:10 schreef Marreke het volgende:
[ code verwijderd ]
Dan is hij/zij de straten en geld kwijtgeraakt wegens cheaten, je bent dan je bod ook gelijk kwijt :-(
Het kan hoger, gisteren of eergisteren een gekregen van 1 miljardquote:
Jij bent geen level 5quote:Op woensdag 11 november 2009 22:35 schreef Jump het volgende:
[..]
Het kan hoger, gisteren of eergisteren een gekregen van 1 miljard
ah ja, ik kon geen grotere meer vindenquote:Op woensdag 11 november 2009 23:23 schreef Marreke het volgende:
Ik heb steeds de gebouwen omgewisseld voor duurdere. Overigens kan je beter wat langere straten kopen :-)
Nog genoeg 1miljoen straten te vinden. Gewoon je zoekgebied wat uitbreidenquote:Op woensdag 11 november 2009 23:24 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ah ja, ik kon geen grotere meer vinden![]()
Oxylus11 heeft eindelijk een totaalscore van meer dan 2 Miljardquote:Op donderdag 12 november 2009 12:27 schreef Jump het volgende:
* Jump heeft vandaag voor de eerste keer meer als 2 miljard inkomsten![]()
Zit momenteel pas op de helft, maar heb nog 2 straten (1 van 6m kaal en en van 10m kaal) die nog maar minimaal bebouwd zijn.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:27 schreef Jump het volgende:
* Jump heeft vandaag voor de eerste keer meer als 2 miljard inkomsten![]()
bedankt, rond drenthe heb ik 2 straten gevonden, ik heb die kleintjes verkocht!quote:Op woensdag 11 november 2009 23:27 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nog genoeg 1miljoen straten te vinden. Gewoon je zoekgebied wat uitbreiden.
quote:Op donderdag 12 november 2009 22:35 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
bedankt, rond drenthe heb ik 2 straten gevonden, ik heb die kleintjes verkocht!
| 1 |
oeh bedankt! bookmarked.quote:Op donderdag 12 november 2009 23:12 schreef Marreke het volgende:
[ code verwijderd ]
komen jullie weleens op de Marketpoly site?
http://marketpoly.fridaycode.org/bargains.php
had de site eerder deze week al beetje bekeken. Moet even de tijd nemen om het goed te bekijken. Dus ik heb um gebookmarkedquote:Op donderdag 12 november 2009 23:12 schreef Marreke het volgende:
[ code verwijderd ]

quote:Op donderdag 12 november 2009 23:12 schreef Marreke het volgende:
[ code verwijderd ]
ah daar ga ik ook maar eens kijken iddquote:Op donderdag 12 november 2009 23:12 schreef Marreke het volgende:
[ code verwijderd ]
Bedankt!quote:Op vrijdag 13 november 2009 08:42 schreef cptmarco het volgende:
@Marreke
als je rechtsboven de post kijkt zie je deze tekentjes: [ afbeelding ]
als je op éen daarvan klikt dan kun je makkelijk een bericht quooten van iemand...
En vandaag nog eens 890 en 180 miljoenquote:
Voor maar 40 miljoenquote:Op zondag 15 november 2009 14:26 schreef Zero2Nine het volgende:
Bijna 5 miljoen kaal en dat in Nederlandnetjes hoor
Ze brengen ook een hoop opquote:Op zondag 15 november 2009 15:01 schreef Zero2Nine het volgende:
Wat zijn die Skyhigh Towers mooi zeg(ja ben nog niet zo lang level 5) maar wel gruwelijk duur (gezien mijn inkomen).
Tja, met de toren van 100 miljoen pas na 20 dagenquote:Op zondag 15 november 2009 17:34 schreef Zero2Nine het volgende:
Zeker, maar de terugverdientijd is veel langer dan bij de ander gebouwen die ik gewend was. Na 8 dagen huur cashen heb je ze pas terugverdiend. De wat goedkopere grote gebouwen heb je in 2 of 3 dagen eruit en de allergoedkoopste huisjes na 1 dag.
Sorry, heb er al een ander doel voor, had misschien eerst ff moeten denken voordat ik ze te koop zettequote:Op zondag 15 november 2009 18:34 schreef justmattie het volgende:
ik wil 48, 64 en N Division ave wel van je kopen. 10-15 milj. per stuk?
1 is ook wel goed ter compensatie danquote:Op zondag 15 november 2009 18:45 schreef lump het volgende:
[..]
Sorry, heb er al een ander doel voor, had misschien eerst ff moeten denken voordat ik ze te koop zette
quote:Op zondag 15 november 2009 18:50 schreef justmattie het volgende:
[..]
1 is ook wel goed ter compensatie dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |