abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 november 2009 @ 22:26:47 #251
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_74367375
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 22:19 schreef BrandX het volgende:

[..]

mjah, daarin verschillen we dan van mening .

Als je ook ziet hoe historisch gezien kinderen werden opgevoed door alle vrouwen van de stam en niet specifiek en alleen de moeder, vaak zelfs zonder vader die weken van kamp weg was op jacht....

Tuurlijk, biologische ouders kan heel prima werken, maar of het persée beter is als niet biologische ouders? Nee. Dat denk ik niet. En het gegeven dat geadopteerde kinderen hun biologische ouders willen zoeken zit hem meestal meer gegeven in natuurlijke nieuwsgierigheid dan wat anders.

En ja, daar ken ik in persoonlijke sfeer een voorbeeld van. Indonesische meisje, geadopteerd toen ze 2 was. Op 16 jarige leeftijd samen met haar niet biologische ouders gaan zoeken naar haar 'echte' ouders. Gevonden, gesproken, was spannend, emotioneel en what not, maar ze is gewoon mee terug gegaan naar Nederland en heeft ze nooit meer gezien. Dat is nu bijna 20 jaar geleden. Ze zei dat ze wel een soort van band voelde, maar dat dat meer een gevoel was omdat dat van haar werd verwacht dan wat anders. Ze denkt nog wel eens aan ze, maar voelt er zeer weinig tot niets mee. En dan is zei een van de warmste personen die ik ken.

Wat dat betreft is het allemaal heel erg gelegen aan de omstandigheden denk ik. En tja, de een zal wel zichzelf helemaal verliezen in de net gevonden biologische ouders, waar de ander reageert zoals die kennis van mij. En alles wat er tussen zit.
Nou, ik denk dat je na zo´n lange periode heel moeilijk een natuurlijk band opbouwt. Dit meisje had haar ouders eigenlijk nooit gekend, je begint vanaf nul. Dat vereist flink investeren, en dat op zo´n afstand, dus kans van slagen niet erg groot. Daarbij had ze al liefhebbende adoptieouders.

Kijk, ik zeg niet dat adoptie altijd verkeerd is of tot ellende zal leiden, zo ook natuurlijk voor homostellen met kinderwens. Het zal heus vaak goed gaan, en in voorkomende gevallen zelfs beter zijn dan de natuurlijke situatie. Toch denk ik dat als je kunt kiezen, het natuurlijke gezin de voorkeur heeft, de redenen daarvoor heb ik gegeven. Dat is alles.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  dinsdag 3 november 2009 @ 22:28:36 #252
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_74367468
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 22:16 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Ze had geen rationele aanwijzingen, en ze ´wist´ het al op zeer jeudige leeftijd, waar haar niets was verteld. Gewoon, omdat ze helemaal niet leek op haar vader, ze voelde geen verwantschap. Overigens een prima vader, maar toch niet als ´echt´.
Dat is toch gewoon een rationele aanwijzing?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 3 november 2009 @ 22:32:09 #253
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_74367646
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 22:28 schreef wonderer het volgende:

[..]

Dat is toch gewoon een rationele aanwijzing?
Ja hallo, je lijkt praktisch nooit op mensen die geen familie van je zijn.
  dinsdag 3 november 2009 @ 22:33:26 #254
64108 EgoTrippin
what I mean, not what I say
pi_74367716
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 22:06 schreef Seven. het volgende:

[..]

1 uitzondering maakt geen regel. En verder: 5 tot 10% van de kinderen heeft een andere biologische vader zonder het te weten en die merken het bijna allemaal niet.
En die vinden het natuurlijk ook helemaal niet erg als ze daar tenslotte achter komen...
of niet
  dinsdag 3 november 2009 @ 22:34:55 #255
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74367782
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 22:33 schreef EgoTrippin het volgende:

[..]

En die vinden het natuurlijk ook helemaal niet erg als ze daar tenslotte achter komen...
Ja, maar dat is dan weer het rationele gebeuren. Voor die tijd interesseert het ze niet eens en gaan ze er klakkeloos vanuit dat het in orde is. Ze voelen zelden dat er geen biologische band is met hun vader.
Resistance is futile.
  dinsdag 3 november 2009 @ 22:51:43 #256
278075 TeaserRay
Deception, so is life.
pi_74368651
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 19:32 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Eens een keer een homoseksueel contact maakt je geen homo. Je moet echt sterke voorkeuren in die richting hebben dan. En zo bezien worden mijn cijfers inderdaad door wiki bevestigd, ik zit zelfs nog aan de hoge kant.
Nee maar dit maakt je wel 100% bi. Niets mis mee, en dat meen ik, twee van mijn goede vrienden zijn 100% homo en ik respecteer ze misschien wel juist daarom des te meer. Maar ik als 100% hetero, walg eigenlijk al bij het zien van een piemel. En NEE ik ben niet homofoob, want ik knuffel mijn vrienden zo af en toe. En op de sportschool douche ik ook gewoon met mannen zonder me te generen of ergens over te denken.
Maar het zijn toch vrouwen, vrouwelijk gedrag, vrouwelijke uitstraling, vrouwelijke meningen, elegantie van de vrouw het hele uiterlijk en lichaam van de vrouw die mij aantrekken.
Mannen zijn m'n matties en die zie ik in de kroeg, drink ik een biertje mee...
Maar als een van die gasten z'n tong in m'n mond steekt. Of we zijn met vrienden op vakantie en liggen met vier kerels in een tent en eentje begint me af te zuigen. Dan ben ik wel degene die opstaat, wegrent en de tent achter mij dichtdoet. Een zogenaamde heteroman die in zijn vrije uurtjes z'n matties pijpt, die is ZEKER geen hetero...
Dat maak je mij niet wijs...
Life's often a bitch, cherish your bitch
  dinsdag 3 november 2009 @ 22:55:37 #257
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_74368854
@ Sachertorte: Het komt bij lesbiennes nog al eens voor dat er voor een donor wordt gekozen die familie is van de ander, zodat van beide kanten het kind bloedverwant is. En zo kunnen homo's er ook voor kiezen een zus of nicht als draagmoeder te vragen met het sperma van de ander.

Keur je dit dan ook af (beetje grof gezegd)?
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
pi_74369585
In plaats van een lange tekst, heb ik een afbeelding gemaakt om mijn mening weer te geven:

Duidelijker dan dit kan ik niet zijn.
  dinsdag 3 november 2009 @ 23:27:36 #259
278075 TeaserRay
Deception, so is life.
pi_74370187
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 21:42 schreef Seven. het volgende:
Aah, baggertorte heeft geen bewijs en kakelt zijn SPW-boekjes na. Schattig.
Geadresseerd aan 'Seven' en consorten:
Ieder zijn mening... heb géén enkel probleem met homoseksualiteit in context dat twee mensen die bij elkaar horen een innige relatie aangaan, dus ook homosex hebben enz. Ik heb een huisgenoot één van m'n beste vrienden (die van z'n relaties overigens een complete puinzooi maakt) die ik avond na avond moet horen, stoor ik mij niet aan en in de zin dat het gedrag zou afwijken van de norm, heb ik allang mijn vrede gesloten met het feit dat dit kan...
Maar gezinnen waarin beide ouders van gelijke sexe zijn, dat komt op mij nogal vreemd over. En dit is niet in het voordeel van het kind. Een argument als: ja maar, sommige heterostellen maken er een potje van, wij kunnen het vast beter... dat vind ik een zwak argument. Dat zegt niets positiefs over homohuwelijk + kind in het algemeen. Da's alleen maar iets anders afzeiken zodat het 'eigen' wel goed lijkt.

Mannen (baby's/kinderen/volwassenen) hebben een voorbeeld nodig om naar op te kijken van hun eigen sexe, dit is bewezen. En zij hebben het nodig een innige familierelatie aan te gaan met iemand van het andere geslacht om zo ook om te leren gaan met het andere geslacht. Respectievelijk de vader en de moeder (het is niet voor niets dat mannen vaak op vrouwen vallen die in meer of mindere mate op hun moeder lijken in gedrag en uiterlijk).
Vrouwen (baby's/kinderen/volwassenen) hebben ook een voorbeeld nodig om naar op te kijken van hun eigen sexe. En zij hebben het ook nodig een innige familierelatie aan te gaan met iemand van het andere geslacht om zo ook om te leren gaan met het andere geslacht. Respectievelijk de moeder en de vader (het is niet voor niets dat mannen vaak op vrouwen vallen die in meer of mindere mate op hun moeder lijken in gedrag en uiterlijk).

Hierop verder geredeneerd, is het zo dat mannen mannen blijven wat voor etiket ze seksueel ook op hebben geplakt gekregen door hunzelf of de maatschappij. Daar horen ook bepaalde kenmerken bij. Mannenkenmerken. En als je dat gaat bagataliseren, dan stuit je op twee (bijvoorbeeld mannelijke) ouders die een soort "midden" zijn in hun gedrag. Het zijn mannen met zegmaar soms zachte vrouwelijke kenmerken. Andersom zijn het dan vaak vrouwen met wat meer pontificale trekken die normaal mannen ook hebben. Je krijgt een soort gemiddelden.
De man en vrouw zijn qua overbrengen van gedrag en kenmerken juist sterk OMDAT ze uitersten zijn van elkaar. OMDAT ze veel van elkaar verschillen. Mannen en vrouwen heffen elkaar letterlijk op en vullen elkaar aan (dan wil ik niet gaan lopen beweren dat dit 'spiritueel/individueel/conseptueel' niet kan met gelijke stellen / homostellen), maar het zijn die uitersten die een kind nodig heeft om te leren kennen wat jij zelf bent. Óf een man óf een vrouw. En het is geen waardeoordeel, maar we weten allemaal homo's inclusief, dat homoseksuelen qua gedrag, temperament en andere kenmerken leunen naar hun seksuele tegenpool.
Dus als je in de volle overtuiging bent dat homo's / lesbo's perfect kinderen kunnen opvoeden, dan heb je het mis. Strikt genomen kunnen ze dat WEL... maar er zijn vele psychologische invloeden die dat heeft op een kind en het ervaren van een eigen seksuele identiteit.

En misschien is dit wel een vooroordeel, maar ik zou mij voor kunnen stellen, omdat ik denk dat ik dat zou doen als ik homo was: dat je bijna prefereert dat je kinderen een dergelijk hang naar homoseksualiteit ook hebben. En dan vind ik de wens dat je kinderen perfect in de samenleving passen en dat je dus NIET hoopt op een dergelijk identiteit voor je kind, dan denk ik dat je verkeert redeneert. Een zorgeloze jeugd zonder vragen over eigen seksualiteit voor je kinderen die opgroeien in een homogezin, kan MISSCHIEN, maar dan krijg je een andere; kinderen kunnen dan in de wereld en op school gediscrimineerd gaan worden omdat de ouders anders zijn.

GEEN WAARDEOORDEEL. ALLEEN DE WAARHEID
  dinsdag 3 november 2009 @ 23:29:34 #260
278075 TeaserRay
Deception, so is life.
pi_74370251
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 23:12 schreef isogram het volgende:
In plaats van een lange tekst, heb ik een afbeelding gemaakt om mijn mening weer te geven:

[ afbeelding ]

Duidelijker dan dit kan ik niet zijn.
Wat kan niet duidelijker zijn?????
  dinsdag 3 november 2009 @ 23:34:35 #261
71919 wonderer
pi_74370417
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 23:27 schreef TeaserRay het volgende:

[..] kinderen kunnen dan in de wereld en op school gediscrimineerd gaan worden omdat de ouders anders zijn.
En wiens schuld is dat?

Juist, van de hetero-oudders die hun kinderen leren dat flikkers vies en onnatuurlijk zijn.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  dinsdag 3 november 2009 @ 23:37:06 #262
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74370485
Ik ben even discussie-moe.
Resistance is futile.
pi_74370495
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 23:29 schreef TeaserRay het volgende:
Wat kan niet duidelijker zijn?????
Ik niet. Ik kan het niet duidelijker uitbeelden dan hoe ik met dat plaatje heb gedaan. Dit is mijn opvatting en reëel gezien ook de waarheid. Klinkt arrogant, maar je moet feitelijk kijken naar begrippen als 'sekse' (wat geslacht betekent) en wat we verstaan onder seksualiteit. Ik versta onder seks: gemeenschap tussen twee wilsbekwame mensen. Alles wat binnen die definitie valt, betitel ik als variatie. Alles wat er niet binnenvalt, betitel ik als afwijking. Voorbeelden zijn pedofilie, polygamie, necrofilie, etc.
  dinsdag 3 november 2009 @ 23:42:36 #264
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_74370651
quote:
Dus als je in de volle overtuiging bent dat homo's / lesbo's perfect kinderen kunnen opvoeden, dan heb je het mis. Strikt genomen kunnen ze dat WEL... maar er zijn vele psychologische invloeden die dat heeft op een kind en het ervaren van een eigen seksuele identiteit.
Ik zou het redelijk met je eens zijn als het kind uitsluitend de ouders zag in zijn leven. De invloed (goed en fout) van anderen dan de ouders alleen laat je helemaal buiten beschouwing en dáár ga je de mist in.
quote:
En misschien is dit wel een vooroordeel, maar ik zou mij voor kunnen stellen, omdat ik denk dat ik dat zou doen als ik homo was: dat je bijna prefereert dat je kinderen een dergelijk hang naar homoseksualiteit ook hebben.

Echt onzin. Hoe kom je erbij

Ouders willen dat hun kinderen gelukkig zijn. Daar zijn hoowmoows niet anders in dan heeteroos.
quote:
Geen waardeoordeel maar de waarheid? Je maakt een grapje
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  dinsdag 3 november 2009 @ 23:42:36 #265
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74370652
Sinds wanneer heeft polygamie met wilsonbekwaamheid te maken?
Resistance is futile.
pi_74370887
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 23:42 schreef Seven. het volgende:
Sinds wanneer heeft polygamie met wilsonbekwaamheid te maken?
Beter lezen. Waar polygamie afwijkt is op het getal twee, niet op de wilsbekwaamheid. De voorbeelden van afwijkingen heb ik vlug gekozen; het is niet zo bijster relevant, het gaat me meer om de gedachte erachter: normale vormen van seksualiteit (variaties) en abnormale vormen (afwijkingen).

Beste voorbeeld is dat een pedofiel zowel heteroseksueel, biseksueel als homoseksueel geörienteerd kan zijn, als je zijn seksuele voorkeur (let op: sekse betekent gewoon geslacht) rangschikt naar geslacht. Wat er afwijkend (en ziek) aan is, is de behoefte van de pedofiel om die seks te bedrijven met kinderen, in plaats van wilsbekwame volwassenen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2009 23:51:16 ]
pi_74371539
tuurlijk is het een afwijking. dat er niks mis mee is, duidelijk. maar het is een afwijking
  woensdag 4 november 2009 @ 00:21:48 #268
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_74371702
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 22:55 schreef Qebbel het volgende:
@ Sachertorte: Het komt bij lesbiennes nog al eens voor dat er voor een donor wordt gekozen die familie is van de ander, zodat van beide kanten het kind bloedverwant is. En zo kunnen homo's er ook voor kiezen een zus of nicht als draagmoeder te vragen met het sperma van de ander.

Keur je dit dan ook af (beetje grof gezegd)?
Afkeuren is een groot woord, maar heel erg wenselijk acht ik het niet.
  woensdag 4 november 2009 @ 00:23:04 #269
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_74371719
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 22:34 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ja, maar dat is dan weer het rationele gebeuren. Voor die tijd interesseert het ze niet eens en gaan ze er klakkeloos vanuit dat het in orde is. Ze voelen zelden dat er geen biologische band is met hun vader.
Nee nee, dat is een gevoelskwestie. Het heeft weinig met rationaliteit te maken, als dat zo was kan ik me niet voorstellen dat er iemand een probleem mee zou hebben.
  woensdag 4 november 2009 @ 00:32:53 #270
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_74371879
quote:

[..]

Geadresseerd aan 'Seven' en consorten:
Ieder zijn mening... heb géén enkel probleem met homoseksualiteit in context dat twee mensen die bij elkaar horen een innige relatie aangaan, dus ook homosex hebben enz. Ik heb een huisgenoot één van m'n beste vrienden (die van z'n relaties overigens een complete puinzooi maakt) die ik avond na avond moet horen, stoor ik mij niet aan en in de zin dat het gedrag zou afwijken van de norm, heb ik allang mijn vrede gesloten met het feit dat dit kan...
Maar gezinnen waarin beide ouders van gelijke sexe zijn, dat komt op mij nogal vreemd over. En dit is niet in het voordeel van het kind. Een argument als: ja maar, sommige heterostellen maken er een potje van, wij kunnen het vast beter... dat vind ik een zwak argument. Dat zegt niets positiefs over homohuwelijk + kind in het algemeen. Da's alleen maar iets anders afzeiken zodat het 'eigen' wel goed lijkt.
Nou, het zegt in dusverre iets positiefs, wat al eerder is genoemd in dit topic: homostellen zullen er hoogstwaarschijnlijk minder snel een potje van maken (gemiddeld gezien) dan heterostellen, omdat ze nooit per ongeluk zwanger kunnen worden, of ongewenst kinderen op de wereld kunnen zetten!
En het mag op jou dan vreemd overkomen. Er zijn tig verschillende soorten gezinssituaties op te noemen, die onder het kopje "vreemd" zouden kunnen vallen. Is vreemd voor jou per defenitie minder goed? Beetje een achterhaalde gedachte, alles wat niet volgens de meerderheid gaat, is ondergeschikt?
quote:
Mannen (baby's/kinderen/volwassenen) hebben een voorbeeld nodig om naar op te kijken van hun eigen sexe, dit is bewezen. En zij hebben het nodig een innige familierelatie aan te gaan met iemand van het andere geslacht om zo ook om te leren gaan met het andere geslacht. Respectievelijk de vader en de moeder (het is niet voor niets dat mannen vaak op vrouwen vallen die in meer of mindere mate op hun moeder lijken in gedrag en uiterlijk).
Vrouwen (baby's/kinderen/volwassenen) hebben ook een voorbeeld nodig om naar op te kijken van hun eigen sexe. En zij hebben het ook nodig een innige familierelatie aan te gaan met iemand van het andere geslacht om zo ook om te leren gaan met het andere geslacht. Respectievelijk de moeder en de vader (het is niet voor niets dat mannen vaak op vrouwen vallen die in meer of mindere mate op hun moeder lijken in gedrag en uiterlijk).
Wat een ongelooflijke bull shit. Geef op zn minst een fatsoenlijke bron erbij. Geniaal echt! Het enige wat belangrijk is voor kinderen is een rustige, stabiele, veilige en liefdevolle omgeving waarin ze opgroeien. Normen en waarden over de andere sekse kunnen door iedere ouder bijgebracht worden. Bovendien zijn er veel meer opvoedfactoren in de omgeving van een kind(rest familie/school/clubs). Er zijn ook kinderen uit heteroreleaties die zonder 1 van de ouders opgroeien. Missen zij ook een gezaghebbend persoon van het andere geslacht in hun leven?? Of ben jij van mening dat er echt maar 1 juiste gezinsvorm bestaat?
[/quote]
quote:
Hierop verder geredeneerd, is het zo dat mannen mannen blijven wat voor etiket ze seksueel ook op hebben geplakt gekregen door hunzelf of de maatschappij. Daar horen ook bepaalde kenmerken bij. Mannenkenmerken. En als je dat gaat bagataliseren, dan stuit je op twee (bijvoorbeeld mannelijke) ouders die een soort "midden" zijn in hun gedrag. Het zijn mannen met zegmaar soms zachte vrouwelijke kenmerken. Andersom zijn het dan vaak vrouwen met wat meer pontificale trekken die normaal mannen ook hebben. Je krijgt een soort gemiddelden.
De man en vrouw zijn qua overbrengen van gedrag en kenmerken juist sterk OMDAT ze uitersten zijn van elkaar. OMDAT ze veel van elkaar verschillen. Mannen en vrouwen heffen elkaar letterlijk op en vullen elkaar aan (dan wil ik niet gaan lopen beweren dat dit 'spiritueel/individueel/conseptueel' niet kan met gelijke stellen / homostellen), maar het zijn die uitersten die een kind nodig heeft om te leren kennen wat jij zelf bent. Óf een man óf een vrouw. En het is geen waardeoordeel, maar we weten allemaal homo's inclusief, dat homoseksuelen qua gedrag, temperament en andere kenmerken leunen naar hun seksuele tegenpool.
Nog een keer bull shit. Over onderzoeken gesproken: ga maar eens zoeken naar onderzoeken naar kinderen van homoseksuele ouders. Het blijkt juist dat zij het uitstekend doen in de maatschappij, ze in hun jeugd absoluut niet ongelukkiger zijn geweest dan andere kinderen en er totaal geen zorgelijke verschillen te vinden zijn tussen hun en de rest. Even geen zin meer om de bron op te zoeken, maar stond onlangs nog een heel stuk over in de NRC Next en de Metro.
En dan reageer ik nog niet eens op die onzin over vrouwelijke homo's en mannelijke lesbo's. Ik ken zat heterostellen waarbij de vrouw stoerder is dan de man, of andersom. So what? Iedereen is anders, ieder zn ding. Heeft NIKS te maken met wat je overbrengt op je kinderen!
quote:
En misschien is dit wel een vooroordeel, maar ik zou mij voor kunnen stellen, omdat ik denk dat ik dat zou doen als ik homo was: dat je bijna prefereert dat je kinderen een dergelijk hang naar homoseksualiteit ook hebben. En dan vind ik de wens dat je kinderen perfect in de samenleving passen en dat je dus NIET hoopt op een dergelijk identiteit voor je kind, dan denk ik dat je verkeert redeneert. Een zorgeloze jeugd zonder vragen over eigen seksualiteit voor je kinderen die opgroeien in een homogezin, kan MISSCHIEN, maar dan krijg je een andere; kinderen kunnen dan in de wereld en op school gediscrimineerd gaan worden omdat de ouders anders zijn.

JOUW waarheid. Maar niet de mijne en ik denk ook niet van heel veel anderen! En kinderen die gediscrimineerd worden op school: ben jij vroeger nooit gepest? Het hangt er maar net vanaf hoe de school ermee omgaat. Kinderen kunnen juist heel flexibel zijn. Ouders daarintegen kunnen struikelblokken vormen. Ik hoop dat als jouw kind in de klas komt bij iemand met homo ouders, dat je hem toch deze onzin niet bijbrengt. Laat staan als je kind zelf homo blijkt te zijn.
Laatst een heel programma gezien hierover. Lesbostel met 3 kinderen en hoe die kinderen dat ervaren met vriendjes en op school enzo. Geen problemen! Post morgen wel een linkje.

Verder mag je natuurlijk absoluut hierover denken wat je wilt. Ieder zn mening en die respecteer ik ook. Maar ik ben het gewoon niet met je eens.
pi_74372186
Niks mis met homoseksuelen, maar het is duidelijk een afwijking van de norm: je aangetrokken voelen tot het andere geslacht. Anders is voortplanting niet mogelijk en was den mensch er niet eens geweest.

Wat interessanter is, is de bron van de grote groepen homoseksuelen onder de mensheid vergeleken met de dierenpopulatie (waar wij uiteraard deels toe behoren, maar niet gelijk aan zijn). Naar mijn mening is de bron van de grote groep homoseksuelen die wij kennen vergeleken met de dierenpopulatie te wijten aan de maatschappelijke acceptatie die er eeuwenlang niet is geweest.

Dieren doen immers waar zij zin in hebben, als zij op hun soortgenoot vallen, dan hebben ze daar seks mee en planten zij zich logischerwijs niet voort. Zij voelen zich niet gedwongen met de andere sekse te paren vanwege sociale druk. De mens doet dit wél. Eeuwenlang zijn er mensen geweest die, ondanks dat zij zich niet tot de andere sekse aangetrokken voelden, toch voortgeplant hebben. Dit alles vanwege de sociale druk om vooral maar normaal te doen. Dit heeft er naar mijn mening voor gezorgd dat homoseksuele genen door de jaren heen hebben kunnen 'overleven' in de genenpoel. Want het ís een genetische afwijking. Wacht een jaar of x en denk dan aan deze post terug wanneer het gen dat homoseksualiteit veroorzaakt gevonden wordt.

Aardig detail aan deze visie is dat wanneer de maatschappij homoseksualiteit volledig accepteert, deze vrijwel geheel zal verdwijnen omdat homoseksuelen zich dan niet langer gedwongen zullen voelen aan het heteroseksuele standaardbeeld te voldoen, waarmee ze zich meer dan eens voortplanten tegen hun natuur in. Dit gaat uiteraard slechts op wanneer er geen kunstmatige ingrepen als draagmoeders oid aan te pas komen.

Je zou eens met dit verhaal naar de kerk moeten gaan, zij blij want als ze het accepteren dan is de verwachting dat het fenomeen verdwijnt, homo's blij want eindelijk geaccepteerd. Wat een feest.

-disclaimer- Ik heb niets, maar dan ook NIETS tegen homoseksuelen. Dit is dan ook helemaal niet als negatief verhaal bedoeld ondanks dat enkele debielen het toch als zodanig zullen opvatten. Ik heb een hele goede vriend van me die een tijd geleden uit de kast is gekomen en die ik onvoorwaardelijk zou steunen en ook gesteund heb. Homoseksualiteit is geen ziekte, het is niet slecht, het is volkomen natuurlijk. Je tegen je zin voortplanten met een vrouw als mannelijke homo is daarentegen wel onnatuurlijk in mijn ogen.

Oh en jullie hebben wel altijd hele leuke feestjes waar ik graag naartoe ga, omdat jullie in tegenstelling tot de gemiddelde heteroseksueel wél weten hoe je een mooie partij bouwt.
pi_74372936
quote:
Op woensdag 4 november 2009 00:53 schreef WTFbbq het volgende:
Niks mis met homoseksuelen, maar het is duidelijk een afwijking van de norm: je aangetrokken voelen tot het andere geslacht. Anders is voortplanting niet mogelijk en was den mensch er niet eens geweest.
Niet mee eens. De norm is dat je op den duur seksuele gevoelens ontwikkelt als mens (op een kleine groep aseksuelen na) en die gevoelens kunnen zich dan richten op het andere geslacht, zelfde geslacht of allebei. Seks is meer dan alleen een manier van voortplanting. Je kunt seks hebben zonder dat het leidt tot voortplanting. Zelfs omgekeerd kan: je kunt je voortplanten zonder dat er seks bij komt kijken.
quote:
Dit heeft er naar mijn mening voor gezorgd dat homoseksuele genen door de jaren heen hebben kunnen 'overleven' in de genenpoel. Want het ís een genetische afwijking. Wacht een jaar of x en denk dan aan deze post terug wanneer het gen dat homoseksualiteit veroorzaakt gevonden wordt.
Als een gen iets veroorzaakt, is dat nog niet meteen een afwijking. Er zijn ook genen die ervoor zorgen dat mensen blauwe ogen of blond haar krijgen. Ik zou zoiets kenmerken willen noemen, in plaats van afwijkingen.
quote:
Aardig detail aan deze visie is dat wanneer de maatschappij homoseksualiteit volledig accepteert, deze vrijwel geheel zal verdwijnen omdat homoseksuelen zich dan niet langer gedwongen zullen voelen aan het heteroseksuele standaardbeeld te voldoen, waarmee ze zich meer dan eens voortplanten tegen hun natuur in. Dit gaat uiteraard slechts op wanneer er geen kunstmatige ingrepen als draagmoeders oid aan te pas komen.
Homoseksueel zijn hangt niet af van maatschappelijke acceptatie. Je homoseksueel gedragen voor een bepaalde groep mensen wel. Een kind van een homo is niet automatisch een homo, net zo min als dat het kind van een hetero automatisch hetero is...
pi_74372948
Laat iedereen in zijn waarde

En als dat gay is so be it
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_74372976
het is een afwijking en tegen de natuur in

sex is bedoeld om ons voort te planten

2 mannen alleen kunnen nooit

2 vrouwen alleen ook niet

het ei en het zaad moet bij elkaar (zo werkt de natuur)
en dat kan alleen met 'n man EN 'n vrouw
pi_74374213
vrouwen die geen kinderen kunnen krijgen zijn ook een afwijking, waarom word hier geen topic over geopend?
Voices tell me I'm the shit.
pi_74374900
quote:
Op woensdag 4 november 2009 02:04 schreef LongTallErnie het volgende:

nee, sex is om je driften en lusten bot te vieren , eventuele voortplanting is soms het gevolg, (al dan niet gewenst)
Maar je kunt ook een kindspersoon adopteren als je dat persee wil
En hoe meer homo's hoe minder concurrentie zeg ik maar
  woensdag 4 november 2009 @ 09:28:54 #277
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_74375544
quote:

Bij mensen gaat dat al lang niet meer op. Gezinnen met 13 of meer kinderen zie ik in ieder geval niet zo heel erg veel meer..
  woensdag 4 november 2009 @ 09:56:00 #278
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_74376186
Zoals beloofd, filmpje:
Opvoeden doe je zo Twee moeders, een gezin.
  woensdag 4 november 2009 @ 10:53:59 #279
251745 Baltar
Did you see me coming
pi_74377871
quote:

De kerk heeft het ervan gemaakt, dat sex enkel voor de voortplanting is
Het komt goed. Zo niet, dan toch
  woensdag 4 november 2009 @ 11:33:18 #280
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74379312
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:56 schreef Qebbel het volgende:
Zoals beloofd, filmpje:
Tof filmpje!
Resistance is futile.
  woensdag 4 november 2009 @ 11:41:20 #281
71919 wonderer
pi_74379613
quote:
Op woensdag 4 november 2009 11:33 schreef Seven. het volgende:

[..]

Tof filmpje!
Wel schrijnend dat zelfs de kinderen van lesbo's zo geindoctrineerd worden door de "buitenwereld" dat ze gaan denken dat gezinnen met twee moeders niet kunnen.
  woensdag 4 november 2009 @ 11:43:09 #282
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74379681
quote:
Op woensdag 4 november 2009 11:41 schreef wonderer het volgende:

[..]

Wel schrijnend dat zelfs de kinderen van lesbo's zo geindoctrineerd worden door de "buitenwereld" dat ze gaan denken dat gezinnen met twee moeders niet kunnen.
Ja. Maar die twee pakken het dan wel weer relaxt op, tenminste, dat lijkt toch zo.
Resistance is futile.
  woensdag 4 november 2009 @ 11:52:42 #283
71919 wonderer
pi_74380031
quote:
Op woensdag 4 november 2009 11:43 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ja. Maar die twee pakken het dan wel weer relaxt op, tenminste, dat lijkt toch zo.
MIsschien nu, maar ik kan me levendig voorstellen dat ze wel even moesten slikken.
pi_74380805
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:56 schreef Qebbel het volgende:
Zoals beloofd, filmpje:
wat ik dan wel weer denk bij die twee is; ze vallen op vrouwen terwijl ze er beide bepaald niet vrouwelijk uitzien. dan denk ik, dan kun je toch net zo goed alsnog een vent nemen

[ Bericht 0% gewijzigd door apenkutkop op 04-11-2009 12:25:20 ]
  woensdag 4 november 2009 @ 12:22:37 #285
221559 JarnoF
De goede goedzak
pi_74380960
Big deal !!
Laat ze gewoon in hun waarde.
Steek geen moeite in een vrouw, maar je penis
  woensdag 4 november 2009 @ 13:10:25 #286
71919 wonderer
pi_74382522
quote:
Op woensdag 4 november 2009 12:16 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

wat ik dan wel weer denk bij die twee is; ze vallen op vrouwen terwijl ze er beide bepaald niet vrouwelijk uitzien. dan denk ik, dan kun je toch net zo goed alsnog een vent nemen
De domheid...
pi_74386570
Afwijking of niet, homoseksuelen blijven bestaan.
Daar doe je niks aan. People die iemand proberen te 'genezen' (wat natuurlijk belachelijk is, ook al bestaan er wel priesters in vooral Amerika die het proberen) 'genezen' dan misschien wel 1 iemand, maar elders zal er weer een homoseksueel geboren worden.
Ik heb zelf geen problemen met homo's/lesbiennes, aangezien zij ook tot mijn vriendenkring behoren.
Men vergeet vaak gewoon dat we allemaal mensen zijn, ongeacht wel ras of afkomst, of seksuele voorkeur!
Het enigste dat we zeker weten, is dat we twijfelen...
  woensdag 4 november 2009 @ 17:32:30 #288
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_74391582
Als je het biologisch/wetenschappelijk bekijkt is het geen afwijking, want het hoort zo bij die mensen. Maar als je hebt in context met hetero's zet wel natuurlijk. Evenals pedofilie is dat gewoon het resultaat van processen in je hoofd, en zeker geen persoonlijke voorkeur of keuze.
  woensdag 4 november 2009 @ 17:33:46 #289
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_74391616
quote:
Op woensdag 4 november 2009 15:07 schreef ninedollarbill het volgende:
Afwijking of niet, homoseksuelen blijven bestaan.
Daar doe je niks aan. People die iemand proberen te 'genezen' (wat natuurlijk belachelijk is, ook al bestaan er wel priesters in vooral Amerika die het proberen) 'genezen' dan misschien wel 1 iemand, maar elders zal er weer een homoseksueel geboren worden.
Ik heb zelf geen problemen met homo's/lesbiennes, aangezien zij ook tot mijn vriendenkring behoren.
Men vergeet vaak gewoon dat we allemaal mensen zijn, ongeacht wel ras of afkomst, of seksuele voorkeur!
Je kunt net zogoed iemand genezen van homo zijn als dat je iemand zijn lievelingskleur kunt veranderen naar goudkleurig
pi_74391729
Misschien door invloeden uit de vroege vroege jeugd?
Zelf denk ik dat het geen afwijking is. Het is al eeuwenoud, en we dienen eenieder simpelweg te respecteren. Waarom wordt er eigenlijk een kwestie gemaakt over homo's?
"Wat is er voor kwaad in, een man te zien die bezit neemt van een vrouw! Is het de bedoeling, dat de dieren meer vrijheid zullen genieten dan wij mensen?" - Pietro Aretino (⨂1492, Arezzo - † 1556, Venetië)
  woensdag 4 november 2009 @ 17:39:54 #291
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_74391791
TVP, dit wil ik nog even lezen straks.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 4 november 2009 @ 17:41:53 #292
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_74391844
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 19:12 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Vrouwelijk homoseksualiteit is geen afwijking, maar een verrijking.
Voor wie? Niet voor de mannen in ieder geval! .

En je meent toch niet serieus dat homoseksualiteit af te leren is? .
Niet meer actief op Fok!
  Boks-Chick woensdag 4 november 2009 @ 17:49:41 #293
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')