nee, sex is om je driften en lusten bot te vieren , eventuele voortplanting is soms het gevolg, (al dan niet gewenst)quote:Op woensdag 4 november 2009 02:04 schreef LongTallErnie het volgende:
het is een afwijking en tegen de natuur in
sex is bedoeld om ons voort te planten
2 mannen alleen kunnen nooit
2 vrouwen alleen ook niet
het ei en het zaad moet bij elkaar (zo werkt de natuur)
en dat kan alleen met 'n man EN 'n vrouw
Bij mensen gaat dat al lang niet meer op. Gezinnen met 13 of meer kinderen zie ik in ieder geval niet zo heel erg veel meer..quote:Op woensdag 4 november 2009 02:04 schreef LongTallErnie het volgende:
quote:Op woensdag 4 november 2009 02:04 schreef LongTallErnie het volgende:
2 mannen alleen kunnen nooit
2 vrouwen alleen ook niet
het ei en het zaad moet bij elkaar (zo werkt de natuur)
en dat kan alleen met 'n man EN 'n vrouw
Tof filmpje!quote:Op woensdag 4 november 2009 09:56 schreef Qebbel het volgende:
Zoals beloofd, filmpje:
Opvoeden doe je zo Twee moeders, een gezin.
Wel schrijnend dat zelfs de kinderen van lesbo's zo geindoctrineerd worden door de "buitenwereld" dat ze gaan denken dat gezinnen met twee moeders niet kunnen.quote:
Ja. Maar die twee pakken het dan wel weer relaxt op, tenminste, dat lijkt toch zo.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wel schrijnend dat zelfs de kinderen van lesbo's zo geindoctrineerd worden door de "buitenwereld" dat ze gaan denken dat gezinnen met twee moeders niet kunnen.
MIsschien nu, maar ik kan me levendig voorstellen dat ze wel even moesten slikken.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:43 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja. Maar die twee pakken het dan wel weer relaxt op, tenminste, dat lijkt toch zo.
wat ik dan wel weer denk bij die twee is; ze vallen op vrouwen terwijl ze er beide bepaald niet vrouwelijk uitzien. dan denk ik, dan kun je toch net zo goed alsnog een vent nemenquote:Op woensdag 4 november 2009 09:56 schreef Qebbel het volgende:
Zoals beloofd, filmpje:
Opvoeden doe je zo Twee moeders, een gezin.
De domheid...quote:Op woensdag 4 november 2009 12:16 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
wat ik dan wel weer denk bij die twee is; ze vallen op vrouwen terwijl ze er beide bepaald niet vrouwelijk uitzien. dan denk ik, dan kun je toch net zo goed alsnog een vent nemen
Je kunt net zogoed iemand genezen van homo zijn als dat je iemand zijn lievelingskleur kunt veranderen naar goudkleurigquote:Op woensdag 4 november 2009 15:07 schreef ninedollarbill het volgende:
Afwijking of niet, homoseksuelen blijven bestaan.
Daar doe je niks aan. People die iemand proberen te 'genezen' (wat natuurlijk belachelijk is, ook al bestaan er wel priesters in vooral Amerika die het proberen) 'genezen' dan misschien wel 1 iemand, maar elders zal er weer een homoseksueel geboren worden.
Ik heb zelf geen problemen met homo's/lesbiennes, aangezien zij ook tot mijn vriendenkring behoren.
Men vergeet vaak gewoon dat we allemaal mensen zijn, ongeacht wel ras of afkomst, of seksuele voorkeur!
Voor wie? Niet voor de mannen in ieder geval!quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vrouwelijk homoseksualiteit is geen afwijking, maar een verrijking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |