quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Ik zag die posticons steeds linksonder mijn reactie, ipv linksboven. En dat terwijl ik ze helemaal niet had aangeklikt. Maar nu zie ik ze ook niet meer. Het zal dan wel aan mijn browser liggen idd.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat zijn geen smilies, maar zoals de naam als zegt posticons (PI's)..
Maar kan je het iets duidelijker vertellen?
Je ziet ze niet meer? Dat kan niet. Je ziet altijd wel een PI. Welke lay-out gebruik je? Standaard lay-out?quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zag die posticons steeds linksonder mijn reactie, ipv linksboven. En dat terwijl ik ze helemaal niet had aangeklikt. Maar nu zie ik ze ook niet meer. Het zal dan wel aan mijn browser liggen idd.
Je kunt in je instellingen instellen wat je in het reageerscherm wil zien.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:29 schreef Bortecinem het volgende:
Yani, ik zag ze wanneer ik een reactie had geplaatst. Niet in dat veld waar je typt zeg maar.
Je bedoelt naast de reacties van andere users? Of?quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:30 schreef Bortecinem het volgende:
Jahaa, maar ik zag dan een smiley of een hartje ofzo. En dat terwijl ik ze niet had aangeklikt.
Nee, helaas niet.quote:
Had. Wat wil je zien dan?quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:38 schreef appelsjap het volgende:
Waarom heeft geen enkele turk een fobo?
Ik wil niet dat mijn broers en neven erachter komen dat ik op internet zit, anders krijg ik klappen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:38 schreef appelsjap het volgende:
Waarom heeft geen enkele turk een fobo?
Ik zag die net steeds voor mijn post, maar dan niet boven maar onder. Echt raar.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:39 schreef ClioSporT het volgende:
Kijk ik heb nu een hartje voor mn post.
Maak anders even een screenshot. Wordt alles duidelijker.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zag die net steeds voor mijn post, maar dan niet boven maar onder. Echt raar.
Misschien staat je scherm nu wel recht en daarvoor niet.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zag die net steeds voor mijn post, maar dan niet boven maar onder. Echt raar.
Zoiets dacht ik al ja.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik wil niet dat mijn broers en neven erachter komen dat ik op internet zit, anders krijg ik klappen.
Je hoofd.quote:
Z'n neus bedoel je.quote:
Laat je snor groeien, drink raki en leer schelden.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:43 schreef appelsjap het volgende:
hoi ik ben stiekem geen turk maar wil er wel eentje worden
maymounquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Laat je snor groeien, drink raki en leer schelden.
Eerst schelden, dan stelen en dan Nederlanders pesten.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Laat je snor groeien, drink raki en leer schelden.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:43 schreef appelsjap het volgende:
hoi ik ben stiekem geen turk maar wil er wel eentje worden
Ik ben geen vrouw.quote:
Volgens mij zie ik daar toch een lul(letje) hangenquote:
Oh, besneden ben ik al.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:51 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik daar toch een lul(letje) hangen
HET IS EEN JOOD!!!!!!!!!!!!!!1quote:
Gewoon omdat het kan!quote:
Nop.quote:
Niemand gaat een stukje van z'n penis afsnijden omdat het kan. Zonder aanleiding.quote:
Dus je snijdt gewoon je piemol eraf omdat het kan. Loop je in het weekend ook in travestietenkleding, omdat het kan ?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:58 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Dus je snijdt gewoon je piemol eraf omdat het kan. Loop je in het weekend ook in travestietenkleding, omdat het kan ?
Dan zeg je dat en niet "omdat het kan".quote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:04 schreef ClioSporT het volgende:
"Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershit en yvonnede doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks."
Niet dat ik het erg vind, maar straks gaat ie weer lobby'en bij yvonne thuis en wordt iedereen voor minstens een maand gebanned..
oa.quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
!
Dat is mijn fout. Verbeterd. Mijn onderbewustzijn maakte er shit van.
Ei.. Ben je bang dat de echte ahmadinejad ook op fok zit en jou anders gaat stalken?quote:
details graagquote:
Z'n naam stamt er waarschijnlijk vanaf ja.quote:
mwahquote:
Alleen die persoon waarvan de moeder ten tijde van de geboorte een Jodin was of de persoon die zich vrijwillig tot het jodendom heeft bekeerd op grond van de Joodse wetten is Joodsquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij is dan toch nog steeds een etnische Jood?
dattequote:Op dinsdag 3 november 2009 18:18 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Alleen die persoon waarvan de moeder ten tijde van de geboorte een Jodin was of de persoon die zich vrijwillig tot het jodendom heeft bekeerd op grond van de Joodse wetten is Joods
Ja maar dit is geloof. Het Jood zijn is net als Arabier zijn ook een etniciteit. Snap je? Net zoals jij en ik een Turk zijn.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:18 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Alleen die persoon waarvan de moeder ten tijde van de geboorte een Jodin was of de persoon die zich vrijwillig tot het jodendom heeft bekeerd op grond van de Joodse wetten is Joods
Ja en laat die hele bevolking nou best extremistisch gelovig zijn.quote:
dan belanden bij een wat is etniciteit discussiequote:Op dinsdag 3 november 2009 18:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja maar dit is geloof. Het Jood zijn is net als Arabier zijn ook een etniciteit. Snap je? Net zoals jij en ik een Turk zijn.
Dat klopt. Joden hebben zo'n raar systeem dat dat een hele moeilijke discussie wordt. Veel Israeliers stammen bijvoorbeeld af van de Khazars, Turken dus.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:23 schreef Slayage het volgende:
[..]
dan belanden bij een wat is etniciteit discussie
Klopt. Maar wat ik bedoelde is dus dat Joden behalve aanhangers van het Joodse geloof, ook nog een etniciteit vormen (of vormden).quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:23 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ja en laat die hele bevolking nou best extremistisch gelovig zijn.
waar baseer je dat op?quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
mwah
het is een vreemde vogel, die denkt dat ie heilig is ofzo
hun werden toch joods omdat de koning 3 predikers van het geloof, jodendom, christendom en islam vroeg welk geloof moest volgen en voor het jodendom koos omdat hij dacht dat de andere 2 kopieën waren ofzo?quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat klopt. Joden hebben zo'n raar systeem dat dat een hele moeilijke discussie wordt. Veel Israeliers stammen bijvoorbeeld af van de Khazars, Turken dus.
Ik weet het ook niet precies. Maar Joden hebben een die hard assimilatie proces waardoor ieder die zich bekeerd ook gelijk een etnische Jood wordt. Ik bedoel, waar zijn de Khazars, op een handjevol in Oost-Europa na, heen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:32 schreef Gratau het volgende:
[..]
hun werden toch joods omdat de koning 3 predikers van het geloof, jodendom, christendom en islam vroeg welk geloof moest volgen en voor het jodendom koos omdat hij dacht dat de andere 2 kopieën waren ofzo?
ik zag een tijdje terug een filmpje van em hij zat in een kamer met een kleine groep mensen om em heen hij was net terug van een toespraak bij de VN en hij had het over de manier waarop mensen naar hem keken, vol bewondering, open mond, zelfs de mensen die hem niet mochten konden hun ogen niet van hem afhouden, ze voelden zich als het ware aangetrokken tot zijn beeld, hij deed voorkomen alsof hij omgeven was door een hemelse aura, was echt een raar filmpjequote:Op dinsdag 3 november 2009 18:31 schreef Gratau het volgende:
[..]
waar baseer je dat op?
[ afbeelding ]
deel die ding swaquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:38 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik zag een tijdje terug een filmpje van em hij zat in een kamer met een kleine groep mensen om em heen hij was net terug van een toespraak bij de VN en hij had het over de manier waarop mensen naar hem keken, vol bewondering, open mond, zelfs de mensen die hem niet mochten konden hun ogen niet van hem afhouden, ze voelden zich als het ware aangetrokken tot zijn beeld, hij deed voorkomen alsof hij omgeven was door een hemelse aura, was echt een raar filmpje
quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:38 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik zag een tijdje terug een filmpje van em hij zat in een kamer met een kleine groep mensen om em heen hij was net terug van een toespraak bij de VN en hij had het over de manier waarop mensen naar hem keken, vol bewondering, open mond, zelfs de mensen die hem niet mochten konden hun ogen niet van hem afhouden, ze voelden zich als het ware aangetrokken tot zijn beeld, hij deed voorkomen alsof hij omgeven was door een hemelse aura, was echt een raar filmpje
Moslims die andere mensen OPLEGGEN dat ze een hoofddoek MOETEN dragen, maar in de gevangenissen vrouwen verkrachten, of miljarden euro's "stelen".quote:
Dat ben jij maar dan gewoon "moslims" vervangen door "bilmirem". Mischien dat je het dan wel snapt.quote:
Ik ben geen turk.quote:
Zie je toch wel op mijn foto?quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:46 schreef zarGon het volgende:
Nooit gedacht dat jij een buitenlander was, sjappie..
nou en, je wilt er toch een zijn. als je azeri bent mag je trouwens jezelf gelijk tot turk rekenen als je wilquote:
dat is wel hypocriet jaquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:46 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Moslims die andere mensen OPLEGGEN dat ze een hoofddoek MOETEN dragen, maar in de gevangenissen vrouwen verkrachten, of miljarden euro's "stelen".
Nee dat niet, maar mijn ouders kunnen wel turks.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:49 schreef Gratau het volgende:
[..]
nou en, je wilt er toch een zijn. als je azeri bent mag je trouwens jezelf gelijk tot turk rekenen als je wil
hoe weet je dat ik een moslim ben?quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:46 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Dat ben jij maar dan gewoon "moslims" vervangen door "bilmirem". Mischien dat je het dan wel snapt.
Je bent een Azeri?quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:49 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar mijn ouders kunnen wel turks.
Moslims die heel vroom doen tegenover vrienden en familie maar toch gewoon alcohol drinken, sletjes neuken e.d.quote:
ok, dat doe ik nietquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Moslims die heel vroom doen tegenover vrienden en familie maar toch gewoon alcohol drinken, sletjes neuken e.d..
is alweer een tijdje terug en ik zag et op tv , geen idee hoe ik het zou kunnen opzoekenquote:
Nee.quote:
Nee dat bedoel ik niet. Het gaat hier om veel groter, wat is alcohol drinken nouquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Moslims die heel vroom doen tegenover vrienden en familie maar toch gewoon alcohol drinken, sletjes neuken e.d..
Ik zeg niet dat je moslim ben, integendeel ik vraag je het woord "moslim" te vervangen door "bilmirem"quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hoe weet je dat ik een moslim ben?
en 2: klopt niet wat je zegt volgens die appel z'n uitspraak
hmm, je ouders wilden misschien ook turks zijn?quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:49 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar mijn ouders kunnen wel turks.
OMG OMG OMG. JUST SHUT THE FUCK UP.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
Bortecinem, waarom vergeleek jij mij gister met een DTP-er?
Ben 't even vergeten.. als je 't wil herhalen, je vond het toch achterlijk om "Turkum dogruyum, caliskanim ....." af te schaffen.
moeten we weer doorgaan hiermee?quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:46 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Dat ben jij maar dan gewoon "moslims" vervangen door "bilmirem". Mischien dat je het dan wel snapt.
Dan leer je me het woordje hypocriet?quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:52 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je moslim ben, integendeel ik vraag je het woord "moslim" te vervangen door "bilmirem"
Heb je weer aan je potje lijm gesnoven voordat je je pctje opstartte ?
Voor een (strenge) moslim toch wel wat. Maar ik begrijp je punt, dit is maar een kleine mate van hypocrisie.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:52 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Nee dat bedoel ik niet. Het gaat hier om veel groter, wat is alcohol drinken nou
je kan toch ja of nee zeggen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
OMG OMG OMG. JUST SHUT THE FUCK UP.
zuchtquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
Bortecinem, waarom vergeleek jij mij gister met een DTP-er?
Ben 't even vergeten.. als je 't wil herhalen, je vond het toch achterlijk om "Turkum dogruyum, caliskanim ....." af te schaffen.
westerse propaganda, ik dacht dat jij wel beter wistquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:51 schreef Slayage het volgende:
[..]
is alweer een tijdje terug en ik zag et op tv , geen idee hoe ik het zou kunnen opzoeken
Laat maar..quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dan leer je me het woordje hypocriet?
En mijn gedrag als moslim... ja een hypocriete moslim, zo?
voor op mijn pannekoek?quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:55 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Laat maar..
Neem nog wat..
[ afbeelding ]
gereksiz geneuzel ondan, agzi olan konusuyo, daar moet je het gewoon op houdenquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Waarom zucht je? Ik wil weten waarom ik daarmee vergeleken word.
Smeer het op je muts en probeer het op te snuiven voor mij part.quote:
video is video, propaganda of nietquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:54 schreef Gratau het volgende:
[..]
westerse propaganda, ik dacht dat jij wel beter wist
dan weet hij iig dat het op mijn naam slaatquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ah, veel duidelijker inderdaad.
Verkracht jij vrouwen ja? En steel je miljarden?quote:
Wat ?quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dan weet hij iig dat het op mijn naam slaat
ik weet het niet
Yup. Voetbal kijken.quote:
ik ben geen jongetjequote:Op dinsdag 3 november 2009 18:59 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Verkracht jij vrouwen ja? En steel je miljarden?
quote:
ik nietquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alsof vrouwen beide dingen niet kunnen doen.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik wel even ging fantaseren wanneer jij wel iemand zou verkrachten.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik steel en verkracht niet, zo duidelijk genoeg voor jou?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:06 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk toegeven dat ik wel even ging fantaseren wanneer jij wel iemand zou verkrachten.
How does that make you feel?quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik niet
laat ik het anders zeggen
ik steel en verkracht niet, zo duidelijk genoeg voor jou?
Kapster maakt van overvaller seksslaaf.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alsof vrouwen beide dingen niet kunnen doen.
Daar dacht ik o.a. aanquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kapster maakt van overvaller seksslaaf.
ik wil die pleister in t echt plakken op mensen hun bekquote:
Slecht voorbeeld hoor. Wie zet z'n principes nou niet even opzij voor een paar miljard. Het is niet eens echt stelen... ""quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:46 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Moslims die [...] miljarden euro's "stelen".
Gelukkig heb ik geen mensen zoals jij in mijn buurt.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik wil die pleister in t echt plakken op mensen hun bekze lijken op jou
hoe zou jij het noemenquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:10 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Slecht voorbeeld hoor. Wie zet z'n principes nou niet even opzij voor een paar miljard. Het is niet eens echt stelen... ""
ikquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:10 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Slecht voorbeeld hoor. Wie zet z'n principes nou niet even opzij voor een paar miljard. Het is niet eens echt stelen... ""
quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik vind het wel jammer dat ik geen mensen zoals jij in mn buurt heb en dit meen ik serieusquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen mensen zoals jij in mijn buurt.
De OP moet trouwens nog aangepast worden. Andere usericons moeten er even bij toegevoegd worden.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:10 schreef Burakius het volgende:
tvp. avatar weer veranderd naar die van de op.
ik kan geen mooi plaatje vindenquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
De OP moet trouwens nog aangepast worden. Andere usericons moeten er even bij toegevoegd worden.
Bilmiyorem, waarom neem je geen plaatje onder je nick?
ik word vergeleken met een DTP-er, borderliner, allemaal nieuw voor mequote:Op dinsdag 3 november 2009 19:13 schreef Bortecinem het volgende:
Volgens mij heeft Bilmiyorem Borderline.
Net zeg je van wel.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik vind het wel jammer dat ik geen mensen zoals jij in mn buurt heb en dit meen ik serieus
quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik kan geen mooi plaatje vinden
heb jij begrijpend lezen gehad? al betwijfel ik of je dat nodig hebt om dit te begrijpenquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Net zeg je van wel.Borderline en Schizofrenie..
quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:06 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk toegeven dat ik wel even ging fantaseren wanneer jij wel iemand zou verkrachten.
Welke wedstrijd ga je kijken dan?quote:
Ik heb ook mijn behoefte..quote:
Harbi geri zekali.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
heb jij begrijpend lezen gehad? al betwijfel ik of je dat nodig hebt om dit te begrijpen
ik zei dat ik in het echt een pleister op mensen hun bek zou plakken, als ze zo zouden zijn als jij, dat betekent NIET dat er zulke mensen in mijn omgeving zijn
quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Lijkt mij duidelijk..quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:17 schreef Julis het volgende:
[..]
Welke wedstrijd ga je kijken dan?
Ik twijfel tussen AC Milan - Real Madrid en Besiktas - Wolfsburg.
ze lijken op jou, ze zijn dom, maar niet door dezelfde uitsprakenquote:
Je achterlijkheid is echt grappig. Ga door, je vermaakt me.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ze lijken op jou, ze zijn dom, maar niet door dezelfde uitspraken+ er is een verschil, sommige mensen kunnen het nog normaal onderbouwen, waarom ze me bijvoorbeeld een "DTP-er" noemen
Wel zelf verkleinenquote:
wil je dat niet in het echt meemaken?quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je achterlijkheid is echt grappig. Ga door, je vermaakt me.
wil je op je taalgebruik lettenquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ook. Bilmiyorem sicti batirdi burayi.
Fijne avond allemaal.
ik ben die rechter, zij hoort bij de DOMME BLONDJES kantquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:26 schreef Da.Rock het volgende:
Ruzie nog steeds aan de gang![]()
[ afbeelding ]
dan is clio zeker een wijfquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:27 schreef zarGon het volgende:
Vrouwen...
Nooit een ruzie hier toen er alleen nog maar mannen waren..
alcohol is de moeder van slechte dingen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:52 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Nee dat bedoel ik niet. Het gaat hier om veel groter, wat is alcohol drinken nou
Inderdaadquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:27 schreef zarGon het volgende:
Vrouwen...
altijd? gedrag of gezondheid?quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:29 schreef Burakius het volgende:
[..]
alcohol is de moeder van slechte dingen.
Niet zulke erge in ieder geval.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:27 schreef zarGon het volgende:
Vrouwen...
Er is maar 1 manier om daar achter te komen bilmirem..quote:
Hup, gooi ze dan terug de keuken in.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:27 schreef zarGon het volgende:
Vrouwen...
Mooi zo opgebokt.quote:
1 druppel alcohol is ook slecht voor je hersencellen. Uberhaupt, Seytan benadert je altijd eerst met "kleine" dingen.quote:
denk je dat het uitmaakt of je een man of wijf bent? je vertoont toch wijvengedragquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:31 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Er is maar 1 manier om daar achter te komen bilmirem..
Vertaling voor Nederlanders:quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ook. Bilmiyorem sicti batirdi burayi.
Fijne avond allemaal.
dat is waar, maar de mensen uit een alcoholist zijn omgeving zullen minder last van hem hebben als die alleen zichzelf ermee schaadt (als ze niet om hem geven), niet dat dat goed is trouwensquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:33 schreef Burakius het volgende:
[..]
1 druppel alcohol is ook slecht voor je hersencellen. Uberhaupt, Seytan benadert je altijd eerst met "kleine" dingen.
Idd best wel tekenent.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:27 schreef zarGon het volgende:
Vrouwen...
klopt ook nog, zonder fecalienquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:34 schreef Burakius het volgende:
[..]
Vertaling voor Nederlanders:
Bilmiyorem heeft hier fecaliën neergezet en het vies gemaakt hier.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:32 schreef Burakius het volgende:
[..]
Mooi zo opgebokt.
Het zijn de gekken die mensen gek noemen.
Bilmiyorem haar reacties zijn normaal met zulke ongelooflijke josti's hier.
quote:
Met zo'n mongool als bilmirem is het elke dag feest ben ik bang.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:39 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik vraag me af hoe dat er nou bij Turkse families aan de eettafel aantoegaat. Zitten jullie elkaar al in de haren voor het tijd is voor het toetje?
Ja en na het toetje gaan we weer knuffelen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:39 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik vraag me af hoe dat er nou bij Turkse families aan de eettafel aantoegaat. Zitten jullie elkaar al in de haren voor het tijd is voor het toetje?
Nee, ik wacht netjes op m'n beurt en jij? M'n mening komt ook bijna niet overeen met de mening van m'n ouders, maar we kunnen het erg goed vinden met elkaar, komt doordat ze niet zo achterlijk zijn als mensen van het Turkentopic.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:39 schreef wikwakka2 het volgende:
zoals je het zegt, iedere dag feest, we kunnen elkaars mening waarderen en komen niet met zulke vieze uitspraken aanzettenquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:40 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Met zo'n mongool als bilmirem is het elke dag feest ben ik bang.
Vrolijk toch?!quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het gaat ook zo in de politiek?
Nee komt omdat het je ouders zijn.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, ik wacht netjes op m'n beurt en jij? M'n mening komt ook bijna niet overeen met de mening van m'n ouders, maar we kunnen het erg goed vinden met elkaar, komt doordat ze niet zo achterlijk zijn als mensen van het Turkentopic.
wow, de wijze spreektquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:41 schreef IHVK het volgende:
Dit topic is trouwens geen indicatie voor hoe het eran toe gaat bij Turken of Turkse families.
Alleen onderste zijn Turken.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het gaat ook zo in de politiek?
Wat komt doordat het m'n ouders zijn? Dat we elkaars mening kunnen waarderen? Lul niet, ik heb genoeg andere mensen, niet uit m'n familie!, waarvan ik de mening ook kan waarderen, omdat ze het op een normale manier brengenquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee komt omdat het je ouders zijn.
Ik kan het ook best goed vinden met mijn ouders en op zijn tijd hebben we ook discussies. Best gezond in een normale ouder-kind relatie.
ik wil de Turken genezen, zodat ik er makkelijker vooruit kan komen dat ik een Turk benquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maar goed het Turkentopic is achterlijk, wat doe je hier dan nog?
Dat wel, hebben ze daar ook zo'n 24/7 politiek kanaal? Dat houdt het wel interessant allemaal.quote:
Een betere wereld begint bij jezelf.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik wil de Turken genezen, zodat ik er makkelijker vooruit kan komen dat ik een Turk ben
tuurlijk, ik werk ook aan mezelf, maar het gaat makkelijker als anderen ook veranderenquote:
Als je op zoek bent naar een serieus antwoord.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat wel, hebben ze daar ook zo'n 24/7 politiek kanaal? Dat houdt het wel interessant allemaal.
Niet op een debiele manier, nee, hoe goed je het ook bedoeltquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
tuurlijk, ik werk ook aan mezelf, maar het gaat makkelijker als anderen ook veranderen
trouwens, wat voor zwakke uitspraak is datalsof je niet aan anderen mag werken
Ah je vat het weer verkeerd op, as usual.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
tuurlijk, ik werk ook aan mezelf, maar het gaat makkelijker als anderen ook veranderen
trouwens, wat voor zwakke uitspraak is datalsof je niet aan anderen mag werken
Petje af.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik wil de Turken genezen, zodat ik er makkelijker vooruit kan komen dat ik een Turk ben
noem je dit een debiele manier?quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niet op een debiele manier, nee, hoe goed je het ook bedoelt. Maar daar was je zelf denk ik wel achter.
Zulk soort dingen in scene zetten zou dan wel goed vermaak zijnquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:47 schreef IHVK het volgende:
[..]
Als je op zoek bent naar een serieus antwoord.
Volgens mij niet![]()
Laatste 'gevecht' was 1,5 jaar geleden ofzo.
VERTEL WIJZE IHVK, HOE MOET IK HET ANDERS OPVATTEN?quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ah je vat het weer verkeerd op, as usual.
Je nam die uitspraak te letterlijkquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
VERTEL WIJZE IHVK, HOE MOET IK HET ANDERS OPVATTEN?
vertel me "letterlijk" hoe ik het dan moet opvatten, ik ben niet zo slim als jullie, help me danquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je nam die uitspraak te letterlijk.
vieze ventjes leren ze zeker niets?quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:51 schreef ClioSporT het volgende:
Bizim burda boyle cok oten kizlari guzel terbiye ediyorlar, sonrada efendi efendi oluyorlar..
Ne yazikki bilmirem biraz uzak buraya.
Blij , nee blij is een expressie die ik niet zal zijn voor iets wat er op een forum gebeurt, noch zal ik verdrietig worden om iets wat hier gebeurt. Je hecht teveel waarde aan dit forum.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:37 schreef IHVK het volgende:
[..]
[..]
![]()
Maar als Burakius blij is dat ik wegben dan kom ik terug natuurlijk.
Van vieze ventjes leren ze het juist.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
vieze ventjes leren ze zeker niets?
Tuurlijk. Altijd.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:37 schreef Gratau het volgende:
Burakius kan ik jou een paar dingen vragen wat betreft wiskunde?
oh, wat een geweldige omgevingquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:52 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Van vieze ventjes leren ze het juist.
Misschien interpreteer ik jouw uitspraken verkeerd ja, is ook niet zo lastig, leg het dan uit, dan kan ik wat van de oudere, wijze IHVK leren.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:55 schreef IHVK het volgende:
Okey nu ga ik echt. Fijne avond.
Bilmiyorem je bent niet per se dom, het is waarschijnlijk normaal op jouw leeftijd.
Je interpreteert dingen steeds verkeerd. En daardoor maak je ruzie met iedereen, constant.
Het is wel zeer irritant.
Maar goed clio gaat ook te ver boven, en ik ben een mierenneuker.
kusjes.
Ik was ff blij totdat ik het laatste stukje van je zin las..quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik ga, dan kan ihvk terugkomen en bortecinem ook (zonder last te hebben van mijn fecalien, als ze die wil schoonmaken). Dag vriendjes en vriendinnetjes, dit was het dan al weer, dag vriendjes en vriendinnetjes, tot de volgende keer maar weer!
maar ik wil jou zo graag blij maken... speciaal voor jou ga ik weg, echt waarquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:11 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik was ff blij totdat ik het laatste stukje van je zin las..
Ja, voorgoed dan..quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
maar ik wil jou zo graag blij maken... speciaal voor jou ga ik weg, echt waar
Dat mormel is zelfs wakker tot later dan 3 uur en vervolgens in de ochtend weer klaar wakker.. Ik ga eens over de PM vragen wie haar dealer is.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:18 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik zou als 16-jarige echt doodgaan als ik elke avond tot drie uur wakker zou blijven, maar ik moest dan ook dagelijks om 5:45 opstaan.
Mischien is ze al vroeg begonnen met ritalin, alhoewel ritalinmisbruik vaker voor schijnt te komen bij studenten.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:19 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Dat mormel is zelfs wakker tot later dan 3 uur en vervolgens in de ochtend weer klaar wakker.. Ik ga eens over de PM vragen wie haar dealer is.
ik sta niet veel later opquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:18 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik zou als 16-jarige echt doodgaan als ik elke avond tot drie uur wakker zou blijven, maar ik moest dan ook dagelijks om 5:45 opstaan.
dealer..quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:19 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Dat mormel is zelfs wakker tot later dan 3 uur en vervolgens in de ochtend weer klaar wakker.. Ik ga eens over de PM vragen wie haar dealer is.
ritalin.. door dat topic zeker? dat was voor een verslagquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mischien is ze al vroeg begonnen met ritalin, alhoewel ritalinmisbruik vaker voor schijnt te komen bij studenten.
Ontkenningsfase.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ritalin.. door dat topic zeker? dat was voor een verslag
ja, op zolderquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:23 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ontkenningsfase.
Heb je geen dealer ?? Produceer/verbouw je alles zelf ?
ok ..quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:24 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ik refereerde aan de aanhalingstekens... "stelen".
Dat maakt niks uit, het beste is sowieso om een constant slaapritme te hebben zodat je biologische klok niet steeds in de war raakt.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik sta niet veel later op, maar ik slaap in het weekend wel meer, dat zal het wel zijn, tot ongeveer 10.00/11.00
nog zo'n rarequote:
Ja, dat is waar, maar ik voel me gezond en ik zie er zelfs minder vermoeid uit dan mensen die vroeger naar bed gaan..quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat maakt niks uit, het beste is sowieso om een constant slaapritme te hebben zodat je biologische klok niet steeds in de war raakt.
Ja en ook graag wanneer ik het zou moeten gaan merkenquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:33 schreef IHVK het volgende:
Je kan het niet in een weekend inhalen als je minder dan 5 uur slaapt. En al helemaal niet als je 16 bent.
Wil je een lijst waar zulke slaaptekort allemaal tot leidt?
als ze de internetkabel eruit trekken, kan ik toch wat anders gaan doen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:33 schreef IHVK het volgende:
Mijn ouders hadden mij op die leeftijd overigens geslagen als ik zo laat opbleef.
Maar ze trokken ook gewoon de internetkabel eruit.
Deze comment is van hetzelfde niveau als:quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nog zo'n rare
Het moet toch ergens vandaan komen? Ik las dat het misschien ligt aan waar ze vandaan komen.
Ik vind ispanak boregi lekker, laten we het iedere vrijdag eten en de rest van m'n streek ook
Het hoort bij het geloof, maar waar hoort het elke vrijdag eten van couscous bij?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Deze comment is van hetzelfde niveau als:
Waarom bidden moslims?
Het moet toch ergens vandaan komen? Ik las dat het misschien ligt aan dat ze moslim zijn.
Ik vind bidden ook leuk, laten we het iedere dag vijf keer doen en de rest van m'n geloofsgenoten ook
cultuur.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het hoort bij het geloof, maar waar hoort het elke vrijdag eten van couscous bij?
Leer vergelijkingen maken
die 2equote:Op dinsdag 3 november 2009 20:36 schreef IHVK het volgende:
http://www.nu.nl/wetensch(...)t-tot-depressie.html
http://www.e-gezondheid.b(...)tas-20-145-16867.htm
En een geneeskunde student (die 4 uur per dag slaapt) vertelde me laatst wat er allemaal misgaat hormonaal enzo. Veel belangrijke stofjes worden snachts aangemaakt.
En als 16 jarige zijn je hersenen nog in ontwikkeling dus slapen is broodnodig. Heeft niks met energie te maken verder.
Vind dit niet echt normaal om te vragen.. maar goed, laten we eens kijken hoe de Turken hierop gaan reagerenquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:31 schreef appelsjap het volgende:
Oke een serieuze vraag;
Hoeveel mensen in dit topic zijn voor hun huwelijk ontmaagd?
Waarom is dat zo;n rare vraag?quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Vind dit niet echt normaal om te vragen.. maar goed, laten we eens kijken hoe de Turken hierop gaan reageren
5quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:31 schreef appelsjap het volgende:
Oke een serieuze vraag;
Hoeveel mensen in dit topic zijn voor hun huwelijk ontmaagd?
Nee, ff serieus. Ik bedoel WIE.quote:
Het is maar goed dat jij het allemaal even bijhoudt, zeg, ik zou bijna 6 hebben gezegd.quote:
Er kunnen toch verschillen in mening zijn? Als mensen dan reageren met: je bent jong /quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:26 schreef zarGon het volgende:
Mjah, sfeer in deze reeks is echt veel en veel minder geworden. Sommige mensen moeten echt leren hoe ze met elkaar moeten omgaan. Al met al nodigt het geheel niet meer echt uit tot posten.
Jij hebt altijd zulke goede ideeen, respect! Geef dat geld aan mij, dan vermaak ik me daar wel mee, ik hoef geen waarde in de vorm van slaappillen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:30 schreef ClioSporT het volgende:
Als we als groep zijnde wat geld in een potje doen en daarmee slaappillen kopen voor bilmirem dan komt het vast goed.
Gewoon, puur uit interesse. Moet je aan alles iets hebben?quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wat heb je eraan als je weet wie ontmaagd is voor zijn/haar huwelijk?
Hmm, lastig om uit te leggen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:48 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Gewoon, puur uit interesse. Moet je aan alles iets hebben?
Nee, dit is lekkerder, gemixt he. Met andere soorten fruit, iedere ochtend + avond versgeperstquote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:54 schreef zarGon het volgende:
Ik hoop inderdaad dat je chocolade en vers geperst fruit niet mengt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |