quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Ik zag die posticons steeds linksonder mijn reactie, ipv linksboven. En dat terwijl ik ze helemaal niet had aangeklikt. Maar nu zie ik ze ook niet meer. Het zal dan wel aan mijn browser liggen idd.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat zijn geen smilies, maar zoals de naam als zegt posticons (PI's)..
Maar kan je het iets duidelijker vertellen?
Je ziet ze niet meer? Dat kan niet. Je ziet altijd wel een PI. Welke lay-out gebruik je? Standaard lay-out?quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zag die posticons steeds linksonder mijn reactie, ipv linksboven. En dat terwijl ik ze helemaal niet had aangeklikt. Maar nu zie ik ze ook niet meer. Het zal dan wel aan mijn browser liggen idd.
Je kunt in je instellingen instellen wat je in het reageerscherm wil zien.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:29 schreef Bortecinem het volgende:
Yani, ik zag ze wanneer ik een reactie had geplaatst. Niet in dat veld waar je typt zeg maar.
Je bedoelt naast de reacties van andere users? Of?quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:30 schreef Bortecinem het volgende:
Jahaa, maar ik zag dan een smiley of een hartje ofzo. En dat terwijl ik ze niet had aangeklikt.
Nee, helaas niet.quote:
Had. Wat wil je zien dan?quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:38 schreef appelsjap het volgende:
Waarom heeft geen enkele turk een fobo?
Ik wil niet dat mijn broers en neven erachter komen dat ik op internet zit, anders krijg ik klappen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:38 schreef appelsjap het volgende:
Waarom heeft geen enkele turk een fobo?
Ik zag die net steeds voor mijn post, maar dan niet boven maar onder. Echt raar.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:39 schreef ClioSporT het volgende:
Kijk ik heb nu een hartje voor mn post.
Maak anders even een screenshot. Wordt alles duidelijker.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zag die net steeds voor mijn post, maar dan niet boven maar onder. Echt raar.
Misschien staat je scherm nu wel recht en daarvoor niet.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zag die net steeds voor mijn post, maar dan niet boven maar onder. Echt raar.
Zoiets dacht ik al ja.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik wil niet dat mijn broers en neven erachter komen dat ik op internet zit, anders krijg ik klappen.
Je hoofd.quote:
Z'n neus bedoel je.quote:
Laat je snor groeien, drink raki en leer schelden.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:43 schreef appelsjap het volgende:
hoi ik ben stiekem geen turk maar wil er wel eentje worden
maymounquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Laat je snor groeien, drink raki en leer schelden.
Eerst schelden, dan stelen en dan Nederlanders pesten.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Laat je snor groeien, drink raki en leer schelden.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:43 schreef appelsjap het volgende:
hoi ik ben stiekem geen turk maar wil er wel eentje worden
Ik ben geen vrouw.quote:
Volgens mij zie ik daar toch een lul(letje) hangenquote:
Oh, besneden ben ik al.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:51 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik daar toch een lul(letje) hangen
HET IS EEN JOOD!!!!!!!!!!!!!!1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |