quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Ik zag die posticons steeds linksonder mijn reactie, ipv linksboven. En dat terwijl ik ze helemaal niet had aangeklikt. Maar nu zie ik ze ook niet meer. Het zal dan wel aan mijn browser liggen idd.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat zijn geen smilies, maar zoals de naam als zegt posticons (PI's)..
Maar kan je het iets duidelijker vertellen?
Je ziet ze niet meer? Dat kan niet. Je ziet altijd wel een PI. Welke lay-out gebruik je? Standaard lay-out?quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zag die posticons steeds linksonder mijn reactie, ipv linksboven. En dat terwijl ik ze helemaal niet had aangeklikt. Maar nu zie ik ze ook niet meer. Het zal dan wel aan mijn browser liggen idd.
Je kunt in je instellingen instellen wat je in het reageerscherm wil zien.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:29 schreef Bortecinem het volgende:
Yani, ik zag ze wanneer ik een reactie had geplaatst. Niet in dat veld waar je typt zeg maar.
Je bedoelt naast de reacties van andere users? Of?quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:30 schreef Bortecinem het volgende:
Jahaa, maar ik zag dan een smiley of een hartje ofzo. En dat terwijl ik ze niet had aangeklikt.
Nee, helaas niet.quote:
Had. Wat wil je zien dan?quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:38 schreef appelsjap het volgende:
Waarom heeft geen enkele turk een fobo?
Ik wil niet dat mijn broers en neven erachter komen dat ik op internet zit, anders krijg ik klappen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:38 schreef appelsjap het volgende:
Waarom heeft geen enkele turk een fobo?
Ik zag die net steeds voor mijn post, maar dan niet boven maar onder. Echt raar.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:39 schreef ClioSporT het volgende:
Kijk ik heb nu een hartje voor mn post.
Maak anders even een screenshot. Wordt alles duidelijker.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zag die net steeds voor mijn post, maar dan niet boven maar onder. Echt raar.
Misschien staat je scherm nu wel recht en daarvoor niet.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zag die net steeds voor mijn post, maar dan niet boven maar onder. Echt raar.
Zoiets dacht ik al ja.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik wil niet dat mijn broers en neven erachter komen dat ik op internet zit, anders krijg ik klappen.
Je hoofd.quote:
Z'n neus bedoel je.quote:
Laat je snor groeien, drink raki en leer schelden.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:43 schreef appelsjap het volgende:
hoi ik ben stiekem geen turk maar wil er wel eentje worden
maymounquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Laat je snor groeien, drink raki en leer schelden.
Eerst schelden, dan stelen en dan Nederlanders pesten.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Laat je snor groeien, drink raki en leer schelden.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:43 schreef appelsjap het volgende:
hoi ik ben stiekem geen turk maar wil er wel eentje worden
Ik ben geen vrouw.quote:
Volgens mij zie ik daar toch een lul(letje) hangenquote:
Oh, besneden ben ik al.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:51 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik daar toch een lul(letje) hangen
HET IS EEN JOOD!!!!!!!!!!!!!!1quote:
Gewoon omdat het kan!quote:
Nop.quote:
Niemand gaat een stukje van z'n penis afsnijden omdat het kan. Zonder aanleiding.quote:
Dus je snijdt gewoon je piemol eraf omdat het kan. Loop je in het weekend ook in travestietenkleding, omdat het kan ?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:58 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Dus je snijdt gewoon je piemol eraf omdat het kan. Loop je in het weekend ook in travestietenkleding, omdat het kan ?
Dan zeg je dat en niet "omdat het kan".quote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:04 schreef ClioSporT het volgende:
"Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershit en yvonnede doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks."
Niet dat ik het erg vind, maar straks gaat ie weer lobby'en bij yvonne thuis en wordt iedereen voor minstens een maand gebanned..
oa.quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
!
Dat is mijn fout. Verbeterd. Mijn onderbewustzijn maakte er shit van.
Ei.. Ben je bang dat de echte ahmadinejad ook op fok zit en jou anders gaat stalken?quote:
details graagquote:
Z'n naam stamt er waarschijnlijk vanaf ja.quote:
mwahquote:
Alleen die persoon waarvan de moeder ten tijde van de geboorte een Jodin was of de persoon die zich vrijwillig tot het jodendom heeft bekeerd op grond van de Joodse wetten is Joodsquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij is dan toch nog steeds een etnische Jood?
dattequote:Op dinsdag 3 november 2009 18:18 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Alleen die persoon waarvan de moeder ten tijde van de geboorte een Jodin was of de persoon die zich vrijwillig tot het jodendom heeft bekeerd op grond van de Joodse wetten is Joods
Ja maar dit is geloof. Het Jood zijn is net als Arabier zijn ook een etniciteit. Snap je? Net zoals jij en ik een Turk zijn.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:18 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Alleen die persoon waarvan de moeder ten tijde van de geboorte een Jodin was of de persoon die zich vrijwillig tot het jodendom heeft bekeerd op grond van de Joodse wetten is Joods
Ja en laat die hele bevolking nou best extremistisch gelovig zijn.quote:
dan belanden bij een wat is etniciteit discussiequote:Op dinsdag 3 november 2009 18:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja maar dit is geloof. Het Jood zijn is net als Arabier zijn ook een etniciteit. Snap je? Net zoals jij en ik een Turk zijn.
Dat klopt. Joden hebben zo'n raar systeem dat dat een hele moeilijke discussie wordt. Veel Israeliers stammen bijvoorbeeld af van de Khazars, Turken dus.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:23 schreef Slayage het volgende:
[..]
dan belanden bij een wat is etniciteit discussie
Klopt. Maar wat ik bedoelde is dus dat Joden behalve aanhangers van het Joodse geloof, ook nog een etniciteit vormen (of vormden).quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:23 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ja en laat die hele bevolking nou best extremistisch gelovig zijn.
waar baseer je dat op?quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
mwah
het is een vreemde vogel, die denkt dat ie heilig is ofzo
hun werden toch joods omdat de koning 3 predikers van het geloof, jodendom, christendom en islam vroeg welk geloof moest volgen en voor het jodendom koos omdat hij dacht dat de andere 2 kopieën waren ofzo?quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat klopt. Joden hebben zo'n raar systeem dat dat een hele moeilijke discussie wordt. Veel Israeliers stammen bijvoorbeeld af van de Khazars, Turken dus.
Ik weet het ook niet precies. Maar Joden hebben een die hard assimilatie proces waardoor ieder die zich bekeerd ook gelijk een etnische Jood wordt. Ik bedoel, waar zijn de Khazars, op een handjevol in Oost-Europa na, heen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:32 schreef Gratau het volgende:
[..]
hun werden toch joods omdat de koning 3 predikers van het geloof, jodendom, christendom en islam vroeg welk geloof moest volgen en voor het jodendom koos omdat hij dacht dat de andere 2 kopieën waren ofzo?
ik zag een tijdje terug een filmpje van em hij zat in een kamer met een kleine groep mensen om em heen hij was net terug van een toespraak bij de VN en hij had het over de manier waarop mensen naar hem keken, vol bewondering, open mond, zelfs de mensen die hem niet mochten konden hun ogen niet van hem afhouden, ze voelden zich als het ware aangetrokken tot zijn beeld, hij deed voorkomen alsof hij omgeven was door een hemelse aura, was echt een raar filmpjequote:Op dinsdag 3 november 2009 18:31 schreef Gratau het volgende:
[..]
waar baseer je dat op?
[ afbeelding ]
deel die ding swaquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:38 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik zag een tijdje terug een filmpje van em hij zat in een kamer met een kleine groep mensen om em heen hij was net terug van een toespraak bij de VN en hij had het over de manier waarop mensen naar hem keken, vol bewondering, open mond, zelfs de mensen die hem niet mochten konden hun ogen niet van hem afhouden, ze voelden zich als het ware aangetrokken tot zijn beeld, hij deed voorkomen alsof hij omgeven was door een hemelse aura, was echt een raar filmpje
quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:38 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik zag een tijdje terug een filmpje van em hij zat in een kamer met een kleine groep mensen om em heen hij was net terug van een toespraak bij de VN en hij had het over de manier waarop mensen naar hem keken, vol bewondering, open mond, zelfs de mensen die hem niet mochten konden hun ogen niet van hem afhouden, ze voelden zich als het ware aangetrokken tot zijn beeld, hij deed voorkomen alsof hij omgeven was door een hemelse aura, was echt een raar filmpje
Moslims die andere mensen OPLEGGEN dat ze een hoofddoek MOETEN dragen, maar in de gevangenissen vrouwen verkrachten, of miljarden euro's "stelen".quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |