ik vergeet eigenlijk ook steeds in het topic te kijken...quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik vergeet altijd in de lijst te kijken. Kom er dan ook altijd pas achter dat er iemand jarig is als ik het toevallig lees, of ik kom er een dag of wat later achter dat er iemand jarig was.
Wat mij betreft wordt het topic opgeheven, de meeste mensen feliciteren toch wel op het speeltuinbankje of in het topic waar de jarige veel te vinden is?
Klopt helemaal wat je zegt, maar dat neemt niet weg dat ik uit het lijstje wil. Om redenen die ik in het vorige feedbacktopic aangaf. Dus daarom nogmaals het verzoek om mij en mijn kinderen uit het lijstje te halen. En nogmaals alvast bedankt.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:40 schreef trui het volgende:
maar 't is toch ook geen verplichting? het feit dat niet iedereen er voortdurend in kijkt vind ik nog geen reden om 't maar weg te doen.
Wat eerlijk van jequote:Op dinsdag 3 november 2009 19:38 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Om redenen die ik in het vorige feedbacktopic aangaf.
Dank je easy.quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:51 schreef RockabeIIa het volgende:
Het valt wel op dat ik ook wel eens vergeet daar te kijken. Sorry!
Een soorte van OUD-agenda, is dat niets? Dat OUD-ers zelf activiteiten in een wiki-achtig iets kunnen zetten (meets, verjaardagen maar ook bijv. beurzen e.d.)
Dan plaatsen de mods dat wel als openingspost in elk nieuw topic, ze zijn gek op dat soort lijstjesquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dat is wel leuk, maar als iedereen dan weer collectief vergeet om dáár te kijken, schiet het nog niet op
dat maakt toch niet uit? het gaat er m.i. om dat je er KUNT kijken, retehandig!quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dat is wel leuk, maar als iedereen dan weer collectief vergeet om dáár te kijken, schiet het nog niet op
wanneer is ie klaar?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:22 schreef RockabeIIa het volgende:
Een OUD-agenda die je kunt syncen met je Iphone!![]()
Maar er zullen nog steeds flink wat mensen zijn die er niet op willen.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:10 schreef Ireth het volgende:
Ik zie het dan meer als een archief lijstje, welk kind hoort ook al weer bij wie en hoe oud is het kind enz. En daar kan je dan eventueel ook een jarige in terug vindenSoort userslist, maar dan alleen voor OUD zeg maar
maar die archief lijstjes heb je toch ook in de gewone kindertopics staan? of wil je juist ook weten wie broertjes en zusjes en ouders zijn ofzo?quote:Op woensdag 4 november 2009 12:10 schreef Ireth het volgende:
Ik zie het dan meer als een archief lijstje, welk kind hoort ook al weer bij wie en hoe oud is het kind enz. En daar kan je dan eventueel ook een jarige in terug vindenSoort userslist, maar dan alleen voor OUD zeg maar
eehh.. ja daar mogen jullie dan verder over nadenken hoorquote:Op woensdag 4 november 2009 15:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar die archief lijstjes heb je toch ook in de gewone kindertopics staan? of wil je juist ook weten wie broertjes en zusjes en ouders zijn ofzo?
en hoe zit dat dan met de kinderen die nu S. genoemd worden
't gaat erom dat die zo versnipperd zijn over de leeftijdgroepen. in zo'n kalendertopic is 't in 1 overzicht te zien.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:40 schreef Ynske het volgende:
maar die archief lijstjes heb je toch ook in de gewone kindertopics staan?
quote:en hoe zit dat dan met de kinderen die nu S. genoemd worden![]()
Misschien zal ik me er in de toekomst dan wel weer op plaatsen, trui. Omdat de insteek dan anders is. Maar daar ga ik nog even over denken.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:58 schreef trui het volgende:
lijkt me prima! (al blijf ik 't jammer vinden van al die mensen die zich eraf gehaald hebben).
Waar moeten we dan eventuele aanvullingen/aanpassingen melden?quote:Op donderdag 5 november 2009 12:00 schreef Brighteyes het volgende:
Snap ik, maar jij hebt nog je eigen persoonlijke 'complete' versie toch wel neem ik aan?
Je kan mensen nou eenmaal niet dwingen he?
Maarreh... zijn we er dan over uit? Het verjaardagstopic kan dicht en de lijst met verjaardagen gaat in een post in de historie lijst? Collegae? Eensch ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
ik vind deze wel heel goedquote:Op donderdag 5 november 2009 16:54 schreef Lois het volgende:
Mag ik nog een suggestie doen? Kunnen we niet gewoon een wiki maken en die link in de OP van het historie overzicht plakken? Dan kan iedereen zichzelf erin zetten zoals hij wil en ook weer verwijderen evt.
*gek wordt van al die lijstjes en aanpassingen*
PMS mode
Je kan ze er zelf in zettenquote:Op donderdag 5 november 2009 21:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nu staat mijn dochter wel in de verjaardagslijst, maar haar broers, haar moeder en haar vader niet. Ook flauw
Ik heb mezelf plus aanhang al verwijderdquote:Op donderdag 5 november 2009 21:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Kan ik ook mensen verwijderen?
Dank u, ik heb het gezien!quote:
je kunt bij bewerking of geschiedenis, precies zien welke bewerkingen gedaan zijn, en door de knop vorige de onveranderde versie terugzettenquote:Op donderdag 5 november 2009 21:32 schreef Brighteyes het volgende:
Dat bedacht ik me dus ook. Je kan er net zo veel aan prutsen als je zou willen...
En je kan ook zien wie het doet en bij misbruik kunnen bepaalde IP's geband worden van wijzigingen maken geloof ikquote:Op donderdag 5 november 2009 22:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
je kunt bij bewerking of geschiedenis, precies zien welke bewerkingen gedaan zijn, en door de knop vorige de onveranderde versie terugzetten
Neequote:Op maandag 9 november 2009 13:50 schreef flugeltje het volgende:
ben ik nou zwanger of niet Dit soort foto's ook grappig?
tnx soms mis ik de knopjes nog wel eensquote:
Ik snapte je reactie wel heur, die theekransjeforumvragen zijn soms ook echt lachwekkend. We vergeten alleen soms (vaak) wel eens dat wij hier in OUD eigenlijk allemaal vrij veel weten over de bloemetjes en de bijtjesquote:Op maandag 9 november 2009 14:19 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Sorry, mijn excuses... ik had beter moeten weten dan te reageren zoals ik deed. Dit was idd natuurlijk te verwachten.
Ik moest weg, anders had ik zelf wel eerder de bezem gepakt.
De OpeningsPost van het gesloten topic quoten, en dan bovenin het stukje '[q uote]enwatdandaarnakomt' en onderaan het stukje [/q uote] weghalen.quote:Op maandag 9 november 2009 16:35 schreef Jula het volgende:
Bedankt Lois!
(en waar kan ik vinden hoe dat werk? Dan kan ik de volgende keer een serieuze poging wagen)
Oke, thanx! Heel topic hoeft ook weer nietquote:Op dinsdag 10 november 2009 08:43 schreef Brighteyes het volgende:
Ehm... geen idee.
Waar jij wil.In de SC, in Z&G, in het kamertjestopic, in het babietjes topic (een van de 2)...
Maar ehm... er is volgens mij nog geen wiegjes-topic dus voel je vrij er eentje te openen, dan ziet iedereen je vraag ipv alleen de toevallige passanten in de andere topics.
thanks. En ik maar naar die titel kijken en me bedenken wat ik nu fout deed.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:24 schreef DaviniaHR het volgende:
kan iemand svp de titel van het peutertopic aanpassen? het is 2 tot 4 jaar, niet 2 t/m 4 (anders zou het zijn 2 tot 5 jaar)
Neequote:Op vrijdag 13 november 2009 09:34 schreef Lishe het volgende:
Wil een Modje mijn spel-twijfel veranderen in de TT van het bankje? Het is een T. For sure.
Eeuwig dank voor je nauwkeurigheid en oplettendheid maar ik meen dat we hadden afgesproken de >6-maandsbabies eens per week door te schuiven.quote:Op vrijdag 13 november 2009 08:49 schreef Vicky het volgende:
Tessel van Noli mag een topicje opschuiven (van 0-6 naar 6-12 maanden). Ze was gister een half jaar.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:55 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Eeuwig dank voor je nauwkeurigheid en oplettendheid maar ik meen dat we hadden afgesproken de >6-maandsbabies eens per week door te schuiven.
[Brrrrrr] LUIZEN!quote:Op maandag 16 november 2009 18:44 schreef Rewimo het volgende:
Wil iemand het luizentopic even een schopje geven voor me?
Ja en vanaf het jaar ontwikkelen kindjes heel erg anders van elkaar dus is een splitsing niet erg nodig.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:26 schreef miss_sly het volgende:
Ow, daar komen we weer allemaal samen? Dat is wel gezellig weer!
Hoe gaat het met de (nieuwe) vaders dan? Deel IV idem ditoquote:Op zondag 22 november 2009 19:53 schreef Vicky het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1268145/3/99#74915478
minstens 10 lege berichten van winniethepooh.. volgens mij mogen die wel gewist worden
topic is al vol.
in de baggerlayout kun je dat aanpassen viaquote:Op donderdag 26 november 2009 22:26 schreef oeke het volgende:
Ik ben in de war. Eerst zag ik altijd rechtsboven hoeveel posts er al in het topic stonden, zodat ik wist of hij al bijna vol was.Nu zie ik dat niet meer. Kan ik ergens instellen dat dat wel te zien is?
Oxy, Joshua en/of winniethepooh (maar ik denk dat het een en dezelfde persoon is) schrijven telkens in het secretsanta-topic mee, alsof ze echt meedoen met het lootjestrekken en cadeautjes kopen/opsturen/ontvangen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:18 schreef Oxymoron het volgende:
Even voor de duidelijkheid; wat is er eng en sinister aan winniedepoeh? Ik vind het wel wat apart, maar eng niet echt, wel als er iemand achter zit, die wil verpesten dat, het Secret Santa is op 23-12.
Nou ik bedoel. Als er mensen gaan posten, die doen alsof ze meedoen, dat het dan niet meer ''klopt'' als het ware, dat er grote verwarring ontstaat en dat het zo niet meer leuk is.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:21 schreef RockabeIIa het volgende:
Dat laatste begrijp ik niet helemaal van je, Oxy. Wat bedoel je daar mee? Hoe denk je dat iemand Secret Santa kan verpesten? Dan moet je volgens mij met behoorlijk grof geschut komen...
Nou ja, ik zat mezelf hier en op twitter en op twitter prive terug te lezen en het was wel bizar. En melig gisteren. Ik kwam erachter dat een vriendin van me (die ik irl heb leren kennen) ook op fok! zit en dat we zelfs tegelijk in z&g hebben zitten posten, maar dat wist ik nooit. Je moet erbij geweest zijn.quote:Op zaterdag 28 november 2009 07:25 schreef bodpa09 het volgende:
Huh? Je hebt je toch niet misdragen ofzo?
Schiet mij maar lek. Ik wist gelijk wie dat topic geopend had voordat ik het gezien hadquote:Op zondag 29 november 2009 19:49 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben het wel met je eens.
Ik ga er vanuit dat ook bv problemen in dat 'de strijd' topic zouden kunnen, maar we hebben daar prima 2 topics voor. Wmb gaat dit dus dicht.
Lois? Rocka?
Doet u mij even pm-en welke eindcijfers de staats heeft deze maand?quote:Op zondag 29 november 2009 21:24 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Schiet mij maar lek. Ik wist gelijk wie dat topic geopend had voordat ik het gezien had. Hebben jullie nog een waarzegster nodig?
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |