abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 november 2009 @ 14:21:10 #298
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_74349325
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 10:08 schreef trui het volgende:
misschien moeten we 't hele verjaardagstopic maar opheffen als zoveel mensen eruit willen.
of er alleen een kalender-functie van maken, de felicitaties elders? want 't is waarschijnlijk vanwege de ongelijke verdeling van de felicitaties dat mensen er niet graag in staan?
Ik weet dat het stom is, maar ik ga nu geen moeite meer doen om mensen te feliciteren. Ik vond het hartstikke leuk om attent te zijn, (bijna) iedereen te feliciteren omdat het gewoon leuk is als iemand aan jou of je kind denkt, maar als er geen hond (ok, 1 hond ) terugfeliciteert, ben ik er klaar mee.
  dinsdag 3 november 2009 @ 14:53:13 #299
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_74350543
Ik vergeet altijd in de lijst te kijken. Kom er dan ook altijd pas achter dat er iemand jarig is als ik het toevallig lees, of ik kom er een dag of wat later achter dat er iemand jarig was.
Wat mij betreft wordt het topic opgeheven, de meeste mensen feliciteren toch wel op het speeltuinbankje of in het topic waar de jarige veel te vinden is?
I`m not weird. I`m limited edition.
  dinsdag 3 november 2009 @ 15:00:39 #300
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_74350831
ik vind 't zelf ook leuk om te feliciteren, maar er zijn momenten waarop ik er meer tijd voor neem dan andere. ongeacht hoe leuk of aardig ik de betreffende jarigen vind, dat staat er echt los van. bovendien: 't moet juist geen verplichting zijn, mijns inziens.
daarnaast vind ik 't gewoon wel handig om één overzicht te hebben wanneer mensen jarig zijn.
in de haak.
  dinsdag 3 november 2009 @ 15:56:41 #301
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_74352761
Ik merk dat ik ook helemaal nooit meer in het verjaardagstopic kijk, omdat er zoveel in de andere topics gefeliciteerd wordt.
Wat mij betreft zou het ook weg mogen.
Wel zou het handig zijn als je je ergens kon inschrijven op het verjaardagsreminderbinnenOUDabonnementzodat jeeenPMkrijgtwanneerhetzoveris.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')