Beetje dubbelzinnig ookquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:46 schreef Ticootje het volgende:
Vruchtwaterpunctie, ja of nee?
hier heb je een hoop meningen....
MAar ik vind je vraagstelling, tja nogal merkwaardig.
dat vind ik nog zacht uitgedrukt...quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:46 schreef Ticootje het volgende:
Maar ik vind je vraagstelling, tja nogal merkwaardig.
Het is nogal ongelukkig, maar aan de andere kant zijn dit kinderen van 6vwo... Daarom bleef ik nog netjes...quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:49 schreef willempjewever het volgende:
[..]
dat vind ik nog zacht uitgedrukt...
Een antwoord dat de docent had moeten geven toen de vraag aan hem/haar werd voorgelegd. Maar waarschijnlijk is dat niet gebeurd.quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:50 schreef ehqo. het volgende:
Je verkent de grenzen van ethiek, iets dat aan subjectiviteit onderhevig is en waar geen absoluut antwoord op te vinden is. Tenzij dit een enquête is zou ik me nog eens afvragen wat je precies met je onderzoeksvraag wil bereiken.
Vraag me af hoeveel Fok!-bezoekers er op dit moment zwanger zijn van een kind met het Syndroom van Down...quote:Als u op dit moment zwanger bent van een kind met het Syndroom van Down, zou abortus dan een optie zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |