abonnement Unibet Coolblue
pi_74349591
Lees voordat je een vraag gaat stellen aub goed de OP, deze is er niet voor niets!

Met piercen wordt bedoeld: een doorboring maken in de huid met de bedoeling er een sieraad in te hangen.

Ben je er van overtuigd dat een bepaalde piercing bij jou past wees er dan zeker van dat je je piercing laat zetten bij een betrouwbare zaak die hygienisch werkt.
Ga nooit alleen maar naar een goedkopere piercingshop omdat het 10 euro in de kosten scheelt.
Laat je van tevoren goed informeren over hoe ze te werk gaan met het steken en schat alvast in hoe jou omgeving op jouw nieuwe piercing gaat reageren (dit hoeft nl. lang niet altijd positief tezijn).
Als je piercing ontstoken is schroom dan niet terug te gaan naar de winkel waar je gepierced bent of ga naar je huisarts. Haal je piercing er niet uit. Laat het zitten totdat iemand die er meer verstand van heeft naar gekeken heeft.

De prijzen per piercingshop willen nog wel eens verschillen. De prijzen bedragen gemiddeld tussen de 25 euro (bijv. oorlel) en 70 euro (bijv. intiem). Deze prijzen kunnen dus best lager of hoger liggen in de zaak waar jij heen gaat.

Indien je je piercingsieraad wilt verwisselen dien je er zeker van te zijn dat de piercing geheeld is.
Hou er rekening mee dat als je op vakantie (bv. Turkije) een nieuw sieraad koop de metaalwaarden anders kunnen liggen (denk aan bv. Nederlands goud en Turks goud, totaal verschillende kwaliteit) en je piercing kan gaan irriteren indien het nog niet genezen is.

***Let op!***- Een piercingshop mag geen (plaatselijke) verdoving toedienen. Geen zalf en ook geen spuitje. Dit is bij de wet verboden.


Het dragen van piercings is een grondrecht volgens de vakcentrale FNV.

Voor een piercing ga je nooit naar een juwelier maar naar een piercingshop. Laat nooit een gaatje in je bovenoor schieten als je een misvormd oor wilt voorkomen. De kans op infecties is een stuk groter omdat deze apparaatjes niet gesteriliseerd kunnen worden. Tevens kan je gaatje nooit exact geplaatst worden en doet het meer pijn.

De tijd dat een piercing nodig heeft om te helen of om dicht te groeien is verschillend per persoon.

Gebruik nooit producten met alcohol om je piercing tijdens het helen schoon te maken (tenzij aanbevolen door de piercer of arts).

Maak je sieraden regelmatig schoon.

De meeste piercingshops hanteren een minimale leeftijd van 16 jaar voor een navel- of gezichts- of oorpiercing. Voor genitale piercings is dit meestal 18 jaar. In sommige gemeenten (zoals Amsterdam) is vastgesteld dat je minimaal 18 jaar moet zijn voor een tattoo of een piercing.

Links met informatie over piercing guns:
bmeworld.com
encyc.bmezine.com

Enkele links naar websites waar je piercingsieraden kunt bestellen:
alloverpiercings.nl
alpha art jewelry
coldsteel.co.uk
crazy-factory.com
jewelsoffantasy.nl
mariebelle.nl
mypiercing.nl (favoriet: niet duur, snelle levering, mooi en netjes verpakt)
piercingworld.nl
roxy-shop.be
wildcat.de (favoriet: professioneel)
bodyartforms

Voorgaande delen:
Piercings #1
Piercings #2
Piercings #3
Piercings #4
Piercings #5
Piercings #6
Piercings #7
Piercings #8
Piercings #9
Piercings #10
Piercings #11
Piercings #12
Piercings #13
Piercings #14
Piercings #15
Piercings #16
Piercings #17
Piercings #18
Piercings #19
Piercings #20
Piercings #21
Piercings #22
Piercings #23
Piercings #24 Bijna Jubileum
Piercings #25 Jubileum
Piercings #26
Piercings #27
Piercings #28
Piercings #29
Piercings #30
Piercings #31
Piercings #32
Piercingtopic #33
Piercingtopic #34
Piercings #35
Piercings ende zo #36
Whatever you're about to discover we off that.
pi_74349632
Ik ga morgen beginnen met stretchen van mn oren, met een acryl expander.
Iemand nog nuttige tips? Heb me wel een beetje ingelezen en volgens mij is er not so much to it toch?
Whatever you're about to discover we off that.
pi_74349686
Gisteren een eikelpiercing laten zetten. Deed wel een beetje pijn. Andere mensen die dit ook gedaan hebben?
Op dinsdag 20 oktober 2009 16:01 schreef wise het volgende:
neem dan een hond. Golden retriever ofzo. Die kan je veel makkelijker penetreren dan een kat :')¡¡¡
kansloos om een kat te "nemen"
pi_74350047
Terug Vind Piercing!
All good things are wild and free.
  dinsdag 3 november 2009 @ 14:42:06 #5
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_74350099
terugvindpiercing


straks maar een nieuwe taper bestellen mijn oor is zo leeg nu
  dinsdag 3 november 2009 @ 14:43:24 #6
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_74350160
terugvindpiercing
an urge to help mankind overcomes me
pi_74350595
Als mijn traguspiercing binnen een maand niet rustig is, haal ik m eruit
pi_74352488
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:54 schreef miss-piggy het volgende:
Als mijn traguspiercing binnen een maand niet rustig is, haal ik m eruit
Hoelang heb je m nu?
Je weet dat het minstens 3 maanden duurt voordat hij ook maar een beetje genezen is, dus in de tussentijd kan hij vanalles uithalen. Dus ik zou nog een beetje geduld hebben.
Als het echt ontsteekt moet je hem er natuurlijk (laten) uithalen..

Mijn tragus gedraagt zich voorbeeldig en is nu echt bijna genezen..
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_74353231
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:29 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik ga morgen beginnen met stretchen van mn oren, met een acryl expander.
Iemand nog nuttige tips? Heb me wel een beetje ingelezen en volgens mij is er not so much to it toch?
Ik wil ook beginnen, grmbl! Maar duurt ff voordat de bestelling binnen is.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_74353889
tvp!
pi_74354291
Tvp
pi_74354469
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:54 schreef miss-piggy het volgende:
Als mijn traguspiercing binnen een maand niet rustig is, haal ik m eruit
Is het een ringetje of een staafje? En als het een ringetje is, is het een D-ringetje? Hoe zorg je ervoor?
pi_74357766
Sinds mijn bezoek aan de kapster is het helemaal hopeloos.

Volgens mij zit er een vochtblaas half rondom, en komt regelmatig wondvocht uit.
Ik maak m iedere dag nog een paar keer schoon, want ik wil hem er eigenlijk niet uithalen.

Als ik het niet vergeet maak ik zo of morgen wel een foto

Edit: er zit een labret in
pi_74359072
Ik ben zo blij dat m'n tepels het goed doen
*klopt af*
  dinsdag 3 november 2009 @ 19:31:30 #15
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_74360099
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:29 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik ga morgen beginnen met stretchen van mn oren, met een acryl expander.
Iemand nog nuttige tips? Heb me wel een beetje ingelezen en volgens mij is er not so much to it toch?
Lees 't vorige topic even terug, daar heb ik best veel info gepost over stretchen .

edit:
quote:
Een goede handleiding, en ja, ze gaan uit van worst case scenarios. Maar dat kun je zelf ook het beste doen, uiteindelijk gaat het je toch om het resultaat i.p.v. hoe snel je er komt, toch?

http://forums.bodyartforms.com/forums/t/5641.aspx
quote:
Basisbenodigdheden:
  • Volledig geheelde gaatjes in den oren
  • Taper in de eerstopvolgende maat waar je naar wil stretchen
  • Plugjes in de nieuwe maat, die single flare (met een grotere voorkant) of no flare (geen grotere voor- of achterkant) in een materiaal als staal of glas (acryl kan ook, al KAN het dat daar bacterien intrekken die ontstekingen veroorzaken)
  • Goede olie, liefst een beetje huidherstellende olie
  • GEDULD!!

    Je hebt dus een gaatje van bijv. 1.2 mm, die rek je met een taper op naar 1.6. Je smeert een beetje olie op de taper, op je oorlel, en je schuift de taper er in totdat je weerstand voelt. Dan duw je hem voorzichtig verder. Voel je alleen een pinch, kun je doorgaan. Voel je erge pijn, scheuren of komt er bloed bij kijken, meteen stoppen en eerst laten helen.
  • Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_74368667
    Ben ik weer met een vraag Ik google alles, en bekijk de topics ook, maar kan niet alles vinden.

    Stel ik bestel piercings via internet. Deze zijn neem ik aan niet gesteriliseerd. Ik lees overal dat je bijvoorbeeld bioflex (is voor in mn lip trouwens) wel kunt autoclaven etc. Maar niet hoe je zelf je bioflex piercing steriliseert. Ook met titanium enzo. heb ik geen idee?
    pi_74370823
    In een autoclaaf doen? Voor 3000 euro heb je al een leuk instapmodel! Verder kun je het niet steriliseren. Slechts erg goed schoonmaken (doekje met alcohol), wat vaak al wel voeldoende is als je het zelf 'even' wisselt en je piercing genezen is.
      woensdag 4 november 2009 @ 00:50:35 #18
    259233 GimmeGore
    Dat is mevrouw Gore voor jou!
    pi_74372149
    quote:
    Op dinsdag 3 november 2009 19:31 schreef Debsterr het volgende:

    [..]

    Lees 't vorige topic even terug, daar heb ik best veel info gepost over stretchen .

    edit:

    Ik zag bij allover piercings setjes met een tunnel die je op de taper schroeft, dan stretch je hem naar je nieuwe grootte, schroef je de taper er af en klaar.


    ik snap mn oor niet, mijn 12mm plug past echt niet meer, dus ik heb er maar een taper in gedaan, maar mn 10mm tunnel paste niet van t weekend en die taper gaat zonder problemen erin :S
    pi_74375356
    quote:
    Op dinsdag 3 november 2009 19:31 schreef Debsterr het volgende:

    [..]

    Lees 't vorige topic even terug, daar heb ik best veel info gepost over stretchen .
    Had ik idd nog niet gedaan
    Thx!
    Whatever you're about to discover we off that.
    pi_74377138
    Tvp.
      woensdag 4 november 2009 @ 11:05:00 #21
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_74378257
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 00:50 schreef GimmeGore het volgende:

    [..]

    Ik zag bij allover piercings setjes met een tunnel die je op de taper schroeft, dan stretch je hem naar je nieuwe grootte, schroef je de taper er af en klaar.


    ik snap mn oor niet, mijn 12mm plug past echt niet meer, dus ik heb er maar een taper in gedaan, maar mn 10mm tunnel paste niet van t weekend en die taper gaat zonder problemen erin :S
    [zeikmodus]All Over Piercings zou die dingen niet eens moeten verkopen. Acryl is poreus en kan bacterien vasthouden. Als je dat in een verse stretch stopt loop je dus meer risico op ontstekingen[/zeikmodus]

    Het principe is heel mooi ja, maar je hebt dat ook met staal: een gladde pin op het einde waar je een single flare plug op kunt zetten. Fijner materiaal wel, staal.
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
      donderdag 5 november 2009 @ 11:16:09 #22
    53151 T42
    Pinball Wizard
    pi_74413110
    zo ben er ook weer bij
    pi_74413839
    Nou, zelf stretchen is weinig succesvol gebleken, door mijn zielige gaatje past niet eens 1.6mm
    Dus vrijdag gaat de piercer mn oortje met een stretchnaald bewerken en laat ik gelijk een nieuwe tepelpiercing zetten
    Whatever you're about to discover we off that.
      donderdag 5 november 2009 @ 11:38:45 #24
    259233 GimmeGore
    Dat is mevrouw Gore voor jou!
    pi_74413871
    onder het mom van: als we toch bezig zijn?

      donderdag 5 november 2009 @ 11:50:46 #25
    53151 T42
    Pinball Wizard
    pi_74414283
    quote:
    Op donderdag 5 november 2009 11:37 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
    Nou, zelf stretchen is weinig succesvol gebleken, door mijn zielige gaatje past niet eens 1.6mm
    Dus vrijdag gaat de piercer mn oortje met een stretchnaald bewerken en laat ik gelijk een nieuwe tepelpiercing zetten
    wel foto plaatsen hé
    pi_74415287
    quote:
    Op donderdag 5 november 2009 11:38 schreef GimmeGore het volgende:
    onder het mom van: als we toch bezig zijn?

    Nou, daarvoor ging ik al naar em toe, dus tis eerder andersom
    Tis een vriend van me, die het gewoon thuis doet. Dus ging gister op msn tegen hem klagen dat het niet lukte met stretchen, toen zei ie dat ie er wel effe naar ging kijken. Mooi opgelost dus!
    Whatever you're about to discover we off that.
    pi_74428372
    Nice
    A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
    pi_74460119
    Tepel dat trok ik nog, die zit... maar van 1.2 naar 2.6 stretchen... fuck dat deed echt pijn!!!
    Toch maar effe wat kleiner beginnen nog
    Whatever you're about to discover we off that.
      zaterdag 7 november 2009 @ 09:57:18 #29
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_74476989
    quote:
    Op vrijdag 6 november 2009 17:41 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
    Tepel dat trok ik nog, die zit... maar van 1.2 naar 2.6 stretchen... fuck dat deed echt pijn!!!
    Toch maar effe wat kleiner beginnen nog
    Goed zo dat je niet bent door gegaan. 2.6 ken ik trouwens helemaal niet als maar, ik ging van 1.6 naar 2 naar 3 en dan door!
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_74477966
    quote:
    Op zaterdag 7 november 2009 09:57 schreef Debsterr het volgende:

    [..]

    Goed zo dat je niet bent door gegaan. 2.6 ken ik trouwens helemaal niet als maar, ik ging van 1.6 naar 2 naar 3 en dan door!
    Ik voelde ook meteen dat ik het echt niet ging trekken, mn oor stond in de fik
    Dan heb ik inderdaad liever nog een beetje geduld
    Whatever you're about to discover we off that.
    pi_74478634
    Ik las van 1,2 naar 1,6 stretchen, dacht nog van ahh mietje valt toch wel mee
    Maar procentueel gezien is dat echt een gigantische stap joh, was eerst maar naar 1,6-2,0-2,4 gegaan ofzo.
    pi_74480474
    quote:
    Op zaterdag 7 november 2009 12:09 schreef Empathologica het volgende:
    Ik las van 1,2 naar 1,6 stretchen, dacht nog van ahh mietje valt toch wel mee
    Maar procentueel gezien is dat echt een gigantische stap joh, was eerst maar naar 1,6-2,0-2,4 gegaan ofzo.
    Nothing happened yet als je goed leest
    Maar was het kleinste setje wat ie zo had liggen, dus effe proberen kan altijd.
    Ik voelde me echt een mietje
    Whatever you're about to discover we off that.
    pi_74481029
    Nee joh, heeft toch niks met mietje te maken? Als je wel doorgegaan was had je waarschijnlijk een mooi scheurtje en een slecht genezende stretch.
    pi_74481213
    quote:
    Op zaterdag 7 november 2009 14:00 schreef ParanoidEv het volgende:
    Nee joh, heeft toch niks met mietje te maken? Als je wel doorgegaan was had je waarschijnlijk een mooi scheurtje en een slecht genezende stretch.
    I know!! Maar toch, ik ben zo iemand die dat dan METEEN wil... maarja toch maar effe geduld
    Whatever you're about to discover we off that.
    pi_74481335
    quote:
    Op zaterdag 7 november 2009 14:07 schreef BadAssBitchSmut het volgende:

    [..]

    I know!! Maar toch, ik ben zo iemand die dat dan METEEN wil... maarja toch maar effe geduld
      zaterdag 7 november 2009 @ 14:33:17 #36
    259233 GimmeGore
    Dat is mevrouw Gore voor jou!
    pi_74481803
    Misschien toch maar weer eens een neuspiercing laten zetten.
    Ik mis hem
      zaterdag 7 november 2009 @ 14:52:50 #37
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_74482273
    quote:
    Op zaterdag 7 november 2009 11:22 schreef BadAssBitchSmut het volgende:

    [..]

    Ik voelde ook meteen dat ik het echt niet ging trekken, mn oor stond in de fik
    Dan heb ik inderdaad liever nog een beetje geduld
    Lekker veel masseren met olie, dan wordt het vanzelf goed soepel!
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_74483678
    Iemand ervaring met piercings in het intieme gedeelte?
    All good things are wild and free.
    pi_74486528
    Alleen met zetten En dat was ook leuk (mensen blij maken is tof)
    pi_74486624
    quote:
    Op zaterdag 7 november 2009 17:37 schreef ParanoidEv het volgende:
    Alleen met zetten En dat was ook leuk (mensen blij maken is tof)
    Oh jij pierced dus? Dat lijkt me nou echt tof om te doen als baan, hoe leer je zoiets?
    All good things are wild and free.
    pi_74486718
    Nah nog niet officieel, GGD moet nog komen (deze maand) en ik moet nog meer oefenen van mezelf. Sjah veel oefenen etc En http://www.fakir.org/classes/basicpiercing.html heeft ook wel geholpen.
    MAar wat ben je van plan te laten zetten?
    pi_74487639
    quote:
    Op zaterdag 7 november 2009 17:43 schreef ParanoidEv het volgende:
    Nah nog niet officieel, GGD moet nog komen (deze maand) en ik moet nog meer oefenen van mezelf. Sjah veel oefenen etc En http://www.fakir.org/classes/basicpiercing.html heeft ook wel geholpen.
    MAar wat ben je van plan te laten zetten?
    Ik houd het voorlopig even bij de piercings die ik heb Maar het zetten er van heb ik altijd al tof gevonden.
    All good things are wild and free.
    pi_74496719
    quote:
    Op zaterdag 7 november 2009 15:51 schreef tliciouz het volgende:
    Iemand ervaring met piercings in het intieme gedeelte?
    Ik heb er op het moment nog maar eentje, de andere heb ik er uit gehaald ivm ongemak e.d.
    Dus weet niet wat je er van wil weten?
    pi_74500203
    quote:
    Op zaterdag 7 november 2009 23:57 schreef Empathologica het volgende:

    [..]

    Ik heb er op het moment nog maar eentje, de andere heb ik er uit gehaald ivm ongemak e.d.
    Dus weet niet wat je er van wil weten?
    Ik heb al meerdere piercings, en dat is de enigste die nog op mijn verlanglijstje staat. Normaal nooit pijn ervaren tijdens het zetten, maar ik heb het gevoel dat dit gruwelijk pijn gaat doen, kan dat kloppen? En na het zetten, heb je er lang last van?
    All good things are wild and free.
    pi_74501195
    Mijn vch deed amper zeer, ff een hele felle prik maar toen was het ook weg. Heb toen nog 1,5 week voorzichtig moeten gaan zitten en fietsen, maar met lopen geen last van gehad, Die genas ook echt heel vlot.
    Toen heb ik een triangle laten zetten, en dat deed zo godsgruwelijk veel zeer, echt.. Gewoon niet te beschrijven. Die doe ik dus ook echt nooit meer. Heb ik na 3 of 4 maanden er ook uitgehaald omdat hij niet fijn zat. Door dat ik dikke bovenbenen heb werd het ringetje rechtop gedrukt, wat dus niet fijn is voor je nubnub
    En nog wat andere dingen waardoor ik hem helemaal beu was. Het enige wat ik nog leuk vond was dat ie mooi was. Van die piercing heb ik nog wel lang last gehad, zeker 3 weken echt moeite met fietsen, en wennen aan het idee dat er wat zat. En met wisselen deed het net zo veel pijn als het zetten dus toen was het ook weer ff een week voorzichtig doen.
    pi_74501230
    Voor degene die een navelpiercing hebben/hadden, groeide die er bij jullie ook zo snel uit?

    Beetje kleine foto, maar een paar jaar terug zag mn buik er zo uit:

    Daar zit je dan.
      zondag 8 november 2009 @ 11:06:18 #47
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_74501417
    quote:
    Op zondag 8 november 2009 10:54 schreef Csbs het volgende:
    Voor degene die een navelpiercing hebben/hadden, groeide die er bij jullie ook zo snel uit?

    Beetje kleine foto, maar een paar jaar terug zag mn buik er zo uit:

    [ afbeelding ]
    Wtf ik wist helemaal niet dat jij een navelpiercing hebt!
    Niet meer actief op Fok!
    pi_74502077
    quote:
    Op zondag 8 november 2009 11:06 schreef Viking84 het volgende:

    [..]

    Wtf ik wist helemaal niet dat jij een navelpiercing hebt!
    Heb ik ook niet meer inmiddels. Dat is een oude buikfoto. Nu zit er alleen wat dons
    Daar zit je dan.
      zondag 8 november 2009 @ 12:23:48 #49
    129106 Chav
    Oi Oi Oi !!!
    pi_74502979
    quote:
    Op zondag 8 november 2009 10:54 schreef Csbs het volgende:
    Voor degene die een navelpiercing hebben/hadden, groeide die er bij jullie ook zo snel uit?

    Beetje kleine foto, maar een paar jaar terug zag mn buik er zo uit:

    [ afbeelding ]
    Binnen 3 maanden viel ie er zo *plop* uit Heb m 2 weken geleden opnieuw laten zetten, hoop dat ie nu wel blijft zitten
    In me Burberry......
    pi_74505247
    ik heb mijn navelpiercing nu 7 jaar en heb er nog nooit last van gehad.
    pi_74517199
    Ik heb dus een nep spiral gekregen, dus met een pinnetje ipv massief..
    Maar dat pinnetje is 1.2mm en ik heb 0.8mm, ik krijg hem er niet eens door!
    Zouden mn oren zo moeilijk stretchen?
    Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 8 november 2009 @ 20:08:22 #52
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_74517627
    quote:
    Op zondag 8 november 2009 10:54 schreef Csbs het volgende:
    Voor degene die een navelpiercing hebben/hadden, groeide die er bij jullie ook zo snel uit?

    Beetje kleine foto, maar een paar jaar terug zag mn buik er zo uit:

    [ afbeelding ]
    Heb er twee. Al enkele jaren, nooit ergens last van gehad.
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
      zondag 8 november 2009 @ 20:30:13 #53
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_74518559
    quote:
    Op zondag 8 november 2009 19:58 schreef PluisigNijntje het volgende:
    Ik heb dus een nep spiral gekregen, dus met een pinnetje ipv massief..
    Maar dat pinnetje is 1.2mm en ik heb 0.8mm, ik krijg hem er niet eens door!
    Zouden mn oren zo moeilijk stretchen?
    Kan, sommige mensen zijn "elastischer". Sowieso helpt wat olie en massage wel.
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_74518601
    micro dermals doen toch veel minder snel uitgroeien dan 'gewone' piercings? bijna niet zeg maar?
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 8 november 2009 @ 20:32:02 #55
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_74518662
    quote:
    Op zondag 8 november 2009 20:31 schreef Mirjam het volgende:
    micro dermals doen toch veel minder snel uitgroeien dan 'gewone' piercings? bijna niet zeg maar?
    Mijne zijn alle drie uitgegroeid.
    Ofnouja, ze ontstaken om de haverklap en werden dik etc.
    Had er in het begin geen last van, na ruim een jaar werden ze vervelend.
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    pi_74518756
    quote:
    Op zondag 8 november 2009 20:32 schreef ChipsZak. het volgende:

    [..]

    Mijne zijn alle drie uitgegroeid.
    Ofnouja, ze ontstaken om de haverklap en werden dik etc.
    Had er in het begin geen last van, na ruim een jaar werden ze vervelend.
    ow
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 8 november 2009 @ 20:36:13 #57
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_74518918
    quote:
    Op zondag 8 november 2009 20:33 schreef Mirjam het volgende:

    [..]

    ow
    Ja, vet jammer.
    Vond ze echt heel leuk, maja.
    Hoorde van meer mensen dat ze gezeik hadden met dermals.
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    pi_74519342
    ja, zeker jammer, pijnlijk ook denk ik

    zit te twijfelen om de dermal die ik had weer opnieuw te laten zetten, maar hoorde dat uitgroeiverhaal ook al eerder ergens, vandaar
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_74519493
    quote:
    Op zondag 8 november 2009 20:30 schreef Debsterr het volgende:

    [..]

    Kan, sommige mensen zijn "elastischer". Sowieso helpt wat olie en massage wel.
    Het is met pijn en moeite gelukt
    Ik heb iig nu wel respect voor stretchers.
    Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
      zondag 8 november 2009 @ 20:45:52 #60
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_74519527
    quote:
    Op zondag 8 november 2009 20:45 schreef PluisigNijntje het volgende:

    [..]

    Het is met pijn en moeite gelukt
    Ik heb iig nu wel respect voor stretchers.
    .. ik zeg niks!
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_74526531
    quote:
    Op zondag 8 november 2009 20:43 schreef Mirjam het volgende:
    ja, zeker jammer, pijnlijk ook denk ik

    zit te twijfelen om de dermal die ik had weer opnieuw te laten zetten, maar hoorde dat uitgroeiverhaal ook al eerder ergens, vandaar
    ik had er 1 op mn venusheuvel, heel charmant, subtiel en vooral mooi, maar dat ding is er letterlijk uitgefloept, ohnee de korte kant floepte eruit en de lange kant zat nog vast in mijn vlees, wat een hel en wat een bloed kan er uit zo'n gaatje komen. wel jammer... maar het is helaas nog steeds geen wondermiddel...

    Goed, ik heb een ander probleem en vraag me af of mensen dit bekend voorkomt en what to do, mijn "vriendje" vind mijn tongpiercing niet lekker, en dat is nog zacht gezegd, als ik hem zeg maar help daar beneden moet het ding uit want dat doet hem pijn en helaas vind hij het nu dus ook niet lekker zoenen, dat liet hij me pas een paar dagen geleden weten want hij wilde niet vervelend zijn....

    maar goed ik heb al een piercing genomen zonder diamantje.. maar dat hielp ook niet, ik heb al 5 mm balletjes, zou plastic balletjes hier tegen helpen? retainer? of voel je die ook zitten?
      maandag 9 november 2009 @ 01:48:12 #62
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_74530802
    quote:
    Op zondag 8 november 2009 20:45 schreef PluisigNijntje het volgende:

    [..]

    Het is met pijn en moeite gelukt
    Ik heb iig nu wel respect voor stretchers.
    Waarom in godsnaam? Hier ga je zeker spijt van krijgen.
    Als je lichaam aangeeft dat het niet wil moet je het gewoon langzaam aan doen.

    Goeie stretchers hoef je wat pijn betreft geen respect voor te hebben want die nemen een poosje rust als het pijn gaat doen.
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_74536407
    Hey allemaal,

    Ik heb een ongelukje gehad vanochtend. Ik heb een staafje met twee kegeltjes door mijn tepel.
    Nu bleef mijn piercing aan mijn beha (kant) hangen en het kegeltje zat ineens halverwege in mijn tepel. Dus zeg maar door het gaatje getrokken. Natuurlijk deed dat even flink zeer maar ik heb hem weer terug op zijn plek geduwd. Het bloedde allemaal behoorlijk maar inmiddels niet meer zo.

    Wat is nu het beste om te doen? Ikzelf dacht aan vaak schoonmaken met unicura en regelmatig draaien zodat de wond gewoon gaat helen. Net als toen ik hem liet zetten eigenlijk. Nog andere tips? Ervaringsdeskundigen?

    Edit: de studio waar ik m heb laten zetten zit vandaag dicht.

    [ Bericht 5% gewijzigd door Mevrouw_voor_jou op 09-11-2009 12:22:39 ]
    pi_74540076
    Nieeeeeeeeeeeeeeeet draaien!!!
    Verder misschien slim om er balletjes op te doen en een langer staafje voor het geval dat het gaat zwellen.
    En zo snel mogelijk naar de shop om het te laten controleren.
      maandag 9 november 2009 @ 14:16:34 #65
    259233 GimmeGore
    Dat is mevrouw Gore voor jou!
    pi_74540264
    Weet iemand hoe het zit met water met zeezout?

    Want dat heb ik voor mn oor en mn lip gebruikt, maar nou las ik laatst ergens dat het eigenlijk gedemineraliseerd water (ofzo) moet zijn en dat het aan allemaal specifieke eisen moet voldoen.
    pi_74542727
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 14:10 schreef Empathologica het volgende:
    Nieeeeeeeeeeeeeeeet draaien!!!
    Verder misschien slim om er balletjes op te doen en een langer staafje voor het geval dat het gaat zwellen.
    En zo snel mogelijk naar de shop om het te laten controleren.
    Niet? Oke bij deze genoteerd. Waarom niet eigenlijk?
    En kan ik de piercing wel gewoon schoonmaken door m eerst goed nat te maken, in te zepen en daarna heen en weer te bewegen?

    Ik heb al een vrij lang staafje erin gelukkig. Ik heb het idee dat er vanbinnen wel wat stuk is maar het vooral heel erg plotseling uitgerekt is.

    edit: thanks voor de tip!
    pi_74544889
    Door te draaien en heen en weer te bewegen, maak je het aan de binnenkant steeds weer open. Hierdoor kan er troep etc. in de wond komen. Zeep lijkt mij ook niet zo lekker om binnenin te krijgen.
      † In Memoriam † maandag 9 november 2009 @ 16:48:26 #68
    7074 moussy
    kuttekop
    pi_74545557
    quote:
    Op zondag 8 november 2009 20:45 schreef PluisigNijntje het volgende:

    [..]

    Het is met pijn en moeite gelukt
    Ik heb iig nu wel respect voor stretchers.
    mij is altijd verteld bij pijn stoppen en je oude maat er in doen of zelfs nog een maatje terug.

    Mijn ene oor rekt beter mee dan de andere, mn ene oor is nu 3,6 en mn andere 2,2, die doet er gewoon allemaal wat langer over.
    Je zou er haast een boek over schrijven!
    pi_74547150
    Gewoon helemaal compleet van af blijven, gewoon lekker met zeezout spoelen, losweken en voorzichtig droogdeppen. Met draaien en bewegen verneuk je de boel alleen maar zoals miss-piggy al beschreef.

    @ Gimmegore;
    Hoeft niet hoor, als je water kookt en er dan de juiste hoeveelheid zout bij kiepert (9 gram op een liter) dan is het goed genoeg.
    Voor in het ziekenhuis of iets dergelijks moet dat wel, maar gewoon als spoelig is gewoon gekookt kraanwater (of flessenwater als je dat leuk vind) goed.
      maandag 9 november 2009 @ 19:01:18 #70
    279296 manda-rijn
    Citrus reticulata
    pi_74549190
    even een stomme tvp, ben miss-piggy onder een nieuw account. Vond dat geknor maar niks

    Mijn tragus is al een heuse dag rustig
    man.da.rijn de; -en 3 m,v kleine, oranje citrusvrucht
    pi_74550261
    Nou, mijn offcentre labret is er uit sinds afgelopen donderdagavond.
      maandag 9 november 2009 @ 19:41:49 #72
    279296 manda-rijn
    Citrus reticulata
    pi_74550808
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 19:28 schreef maartjeh het volgende:
    Nou, mijn offcentre labret is er uit sinds afgelopen donderdagavond.
    ging het daar niet zo goed mee?
    man.da.rijn de; -en 3 m,v kleine, oranje citrusvrucht
    pi_74551903
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 19:41 schreef manda-rijn het volgende:

    [..]

    ging het daar niet zo goed mee?
    Jawel hoor, niets aan 't handje. Maar ik heb 'm nu 1,5 jaar gehad en vanwege werk etc. is het gewoon beter dat ik geen piercings in m'n gezicht heb.
    pi_74556116
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 16:48 schreef moussy het volgende:

    [..]

    mij is altijd verteld bij pijn stoppen en je oude maat er in doen of zelfs nog een maatje terug.

    Mijn ene oor rekt beter mee dan de andere, mn ene oor is nu 3,6 en mn andere 2,2, die doet er gewoon allemaal wat langer over.
    Ach, pijn is ook wat overdreven. Aangenaam was het niet.
    Volgens mij heb ik niks kapot gemaakt, want het bloedde niet en was maar een paar minuten wat dikker..
    Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
    pi_74557074
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 17:47 schreef Empathologica het volgende:
    Gewoon helemaal compleet van af blijven, gewoon lekker met zeezout spoelen, losweken en voorzichtig droogdeppen. Met draaien en bewegen verneuk je de boel alleen maar zoals miss-piggy al beschreef.

    Oke, dan ga ik er netjes afblijven. Maar mag dat ook een gewone zoutoplossing zijn? Dat heb ik eerder gebruikt toen het een keertje wat ontstoken was geraakt en dat werkte ook prima.
    pi_74562098
    hoi, ik wou dit in het intiem piercing forum posten maar daar is al 3 maanden niet meer gereageerd,
    en misschien weten jullie het wel?
    ik heb dus een verticale clithood piercing sinds 2 weken.. met een plastic staafje wat ik naderhand dus zelf op maat kon knippen, dat heb ik dus gister gedaan! maar nu gaat het balletje de hele tijd onder mijn hoedje zeg maar, dat je t balletje niet meer ziet.. ik vraag me af of dit erg is? niet dat ik hem dus veel te kort heb geknipt en me dalijk weer alles gaat ontsteken enz..
    With our thoughts, we make the world. -Buddha
    pi_74565515
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 02:14 schreef so0by het volgende:
    hoi, ik wou dit in het intiem piercing forum posten maar daar is al 3 maanden niet meer gereageerd,
    en misschien weten jullie het wel?
    ik heb dus een verticale clithood piercing sinds 2 weken.. met een plastic staafje wat ik naderhand dus zelf op maat kon knippen, dat heb ik dus gister gedaan! maar nu gaat het balletje de hele tijd onder mijn hoedje zeg maar, dat je t balletje niet meer ziet.. ik vraag me af of dit erg is? niet dat ik hem dus veel te kort heb geknipt en me dalijk weer alles gaat ontsteken enz..
    HAHA onder je hoedje.

    Zolang je er zelf geen last van hebt, lijkt me alles oke.
    Daar zit je dan.
      dinsdag 10 november 2009 @ 11:30:26 #78
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_74567502
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 21:57 schreef PluisigNijntje het volgende:

    [..]

    Ach, pijn is ook wat overdreven. Aangenaam was het niet.
    Volgens mij heb ik niks kapot gemaakt, want het bloedde niet en was maar een paar minuten wat dikker..
    Het hoeft niet te bloeden om het kapot te maken, zodra je meer dan een klein beetje zeurderige/brandende pijn voelt is het niet goed en kun je teveel oprekken.
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_74569479
    @ so0by;
    Als jij er geen last van hebt is er geen probleem
    Ik vind het zelf niet fijn zitten, maar iemand anders misschien wel.
    pi_74570462
    oke gelukkig,
    wat is dit forum tog fijn met die snelle reacties
    dankje!
    With our thoughts, we make the world. -Buddha
      dinsdag 10 november 2009 @ 15:42:39 #81
    279296 manda-rijn
    Citrus reticulata
    pi_74575438
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 19:01 schreef manda-rijn het volgende:


    Mijn tragus is al een heuse dag rustig
    En vandaag kreeg ik een mep met een paraplu die open was tegen mijn tragus aan auw!
    Kleine vrouwtjes en paraplu's....
    man.da.rijn de; -en 3 m,v kleine, oranje citrusvrucht
    pi_74576823
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 02:14 schreef so0by het volgende:
    hoi, ik wou dit in het intiem piercing forum posten maar daar is al 3 maanden niet meer gereageerd,
    en misschien weten jullie het wel?
    ik heb dus een verticale clithood piercing sinds 2 weken.. met een plastic staafje wat ik naderhand dus zelf op maat kon knippen, dat heb ik dus gister gedaan! maar nu gaat het balletje de hele tijd onder mijn hoedje zeg maar, dat je t balletje niet meer ziet.. ik vraag me af of dit erg is? niet dat ik hem dus veel te kort heb geknipt en me dalijk weer alles gaat ontsteken enz..
    Ik vind het echt raar dat je dat zelf moet doen. Zo'n piercing kan gelijk op de goede maat gezet worden. Sterker nog, de lengte is redelijk cruciaal voor het plezier wat je er aan kan hebben. Plus plastic geneest vaak minder snel omdat het poreuzer is dan bijvoorbeeld titanium. Maar je zegt weer onsteken, is het daar al eens ontstoken geweest? Mag ik vragen welke studio je geweest bent?
    Ohja, ik zou er bij een andere studio een mooi staafje in laten zetten op de goede lengte
    pi_74577521
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 16:19 schreef ParanoidEv het volgende:

    [..]

    Ik vind het echt raar dat je dat zelf moet doen. Zo'n piercing kan gelijk op de goede maat gezet worden. Sterker nog, de lengte is redelijk cruciaal voor het plezier wat je er aan kan hebben. Plus plastic geneest vaak minder snel omdat het poreuzer is dan bijvoorbeeld titanium. Maar je zegt weer onsteken, is het daar al eens ontstoken geweest? Mag ik vragen welke studio je geweest bent?
    Ohja, ik zou er bij een andere studio een mooi staafje in laten zetten op de goede lengte

    ja ik had namelijk ook ooit een lippiercing, en was ik te ongeduldig en te eigenwijs om te wachten met het wisselen vh staafje .. had ik dus de korte erin gedaan begon ie helemaal opnieuw te etteren enz terwijl hij eerst goed aan het helen was .. was ik nu dus ook bang voor
    het is eigenlijk geen vhc noemde t ff zo voor t gemak, maar een nefertiti (twas piiiiiijnnlijk ja, moest ook nog 2x gepierced worden omdat ze t buisje was vergeten ) maar dus ook superlang buigend stuk wat gepierced wordt, dus moest wel met zon plastice.. over de lengte zal je ook wel gelijk hebbe denk ik, want toen k hem net had en dus nog gezwollen was was ie heerlijk, trillen vd auto enz .. maar toen de zwelling begon af te nemen en t staafje dus eigk te lang werd had k helemaal niks meer! toen begon ie uit mn venusheuvel te steken zeg maar en bleef hangen, dus vandaar dat k hem knipte.. moest idd eigenlijk terug naar de piercer maar ik woon er 2 uur van af haha. en nu dus denk ik te kort, doet geen pijn ofzo onder mn hoedje maar vind t tog vervelend, had voor nefertiti ipv christina gekozen juist om de stimulatie.. dus ik zou egt graag t staafje verwisselen ja, maar dat zal k tog nog wel ff mee moeten wachten tog? is pas 2 weken geleden en dr is zeker 8 cm gepierced..
    With our thoughts, we make the world. -Buddha
    pi_74577663
    Aha, het was een andere piercing, dat verklaart een boel Dan klopt mijn advies ook niet meer. Maar ik zou wel teruggaan om het te laten doen. Desnoods bij een andere shop.
    pi_74577846
    ja omdat ik in eerste instantie alleen ff dat wou weten over dat hoedje haha .. maar dankjewel voor je advies ookal heb ik geen last, ik ga morgen maar eens n piercer zoeken hier voor de zekerheid..!
    With our thoughts, we make the world. -Buddha
    pi_74578564
    Sjah het is natuurlijk wel leuker als hij goed zit nauurlijk!
    pi_74580262
    Ieeeh dat je dat aandurft!
    Mij lijkt het dood eng om die te laten zetten.
    pi_74581266
    ja, het was ook heeel erg, omg ik was aan het schreeuwen en huilen alles, de vriendin die bij me was zei dat mn aders bijna uit mn nek sprongen vd pijn haha
    ik wist net die dag van het bestaan van die piercing af en wist wel dat het heel pijnlijk ging worden maarja als ik iets wil dan moet het perse koste wat het kost
    je voelt echt het verschil waar het nog door je hoedje gaat en zeg maar je gewone huid ingaat
    hoedje is egt zoals ze altijd zeggen ff heftig pijnlijk steekje en dan niks meer.. denk je dat je ervan af bent, maar dan moetje je voorstellen dat er na dat steekje dus nog 5 cm ofzo door je hele kut heen moet! t piercen duurt egt 10 seconden ofzo.. (en dat 2x ) maar ook bij deze piercing voel je meteen na het piercen gelukkig niks meer! had echt een kick en supergoeie zin na afloop en hij is natuurlijk erg mooi, hij is t uiteindelijk zeker waard
    With our thoughts, we make the world. -Buddha
      dinsdag 10 november 2009 @ 19:21:58 #89
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_74581930
    Wauw die kende ik nog niet. Stoer en mooi!
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_74582361
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 19:00 schreef so0by het volgende:
    denk je dat je ervan af bent, maar dan moetje je voorstellen dat er na dat steekje dus nog 5 cm ofzo door je hele kut heen moet! t
    Hoe je dat zegt! Maar ik kan me er iets bij voorstellen..
    pi_74582697
    Ik helaas ook, en dat was nog maar een klein stukje
    pi_74602984
    Is er trouwens iemand die 1 ebony superspiral van 8mm wil overnemen?
    pi_74604419
    OMG wat een verhaal
    Fucking een naald door je hele doos *jank*
    Whatever you're about to discover we off that.
      woensdag 11 november 2009 @ 14:25:03 #94
    259233 GimmeGore
    Dat is mevrouw Gore voor jou!
    pi_74604501
    Dat is ook de rede dat ik nog steeds geen Christina piercing heb.

    die vind ik zo mooi en supervrouwelijk, maar het laten zetten lijkt me zo'n gruwel.
    En dan de uitgroei horrorverhalen
      woensdag 11 november 2009 @ 14:35:25 #95
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_74604794
    quote:
    Op woensdag 11 november 2009 13:38 schreef Empathologica het volgende:
    Is er trouwens iemand die 1 ebony superspiral van 8mm wil overnemen?
    jaa want dan neem ik de andere
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_74624195
    quote:
    Op woensdag 11 november 2009 14:25 schreef GimmeGore het volgende:
    Dat is ook de rede dat ik nog steeds geen Christina piercing heb.

    die vind ik zo mooi en supervrouwelijk, maar het laten zetten lijkt me zo'n gruwel.
    En dan de uitgroei horrorverhalen
    Christina is lang niet zo erg hoor! denk ik tenminste.. wordt maar een centimetertje ofzo gepierced toch.. n als ie uitgroeit, gewoon opnieuw ! mijn piercing laat ik dus echt nooit meer zetten als ie uitgroeit haha, tis dat de 1e x pijn anders voor niks was geweest, anders had ik die 2e x niet eens gedaan t was echt te erg.. als deze ooit uitgroeit ( hoop asjeblieft van niet haha) wordt het dus waarschijnlijk een christina + vhc.. met vhc valt ook wat meer te bewegen . maar christina zetten valt toch wel mee? ik denk net zoals een navelpiercing ofzo..
    With our thoughts, we make the world. -Buddha
    pi_74629617
    Als je een Tragus piercing laat zetten, kan je dan nog gewoon normaal mp3 oortjes inhebben?
    pi_74629649
    Zal de eerste tijd niet aangenaam zijn maar met een labretpiercing er in zal het wel lukken toch?
      donderdag 12 november 2009 @ 11:51:45 #99
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_74629752
    Als ie nog aan het genezen is zijn oortjes niet zo fijn maar daarna gaat het prima [ook met een ringetje]
    Headphones gaat sowieso prima.
    an urge to help mankind overcomes me
      donderdag 12 november 2009 @ 15:13:45 #100
    279296 manda-rijn
    Citrus reticulata
    pi_74636133
    ik heb een labret in mijn tragus, en dat gaat prima samen met oortjes voor de mp3 speler!


    Ik was ook heel blij dat een stethoscoop ook nog gewoon past, daar had ik niet rekening mee gehouden toen ik had besloten om er 1 te laten zetten
    man.da.rijn de; -en 3 m,v kleine, oranje citrusvrucht
    pi_74636330
    Okee! Thanks.
    Misschien dan toch maar even overwegen om een Tragus piercing te laten zetten.
    pi_74663240
    net allebei mijn oren laten schieten om ze vervolgens te stretchen tot 8-12mm, het vrouwtje dat ze heeft geschoten beveelde me aan om 4 weken te wachten tot mijn eerste stretch (1.6mm), ook zei ze dat ik de piercing moest draaien om zo alle vuiligheid eruit te halen. Heeft iemand enig idee hoe vaak ik hem (per dag) schoon moet maken en hoe vaak ik hem moet draaien?
    Bedankt
    pi_74663276
    Gaatjes laten schieten is geen piercing hé.
    Maargoed. Elke 2 uur even draaien ofzo en 'sochtends, 'smiddags en 'savonds schoonmaken.
    pi_74663324
    quote:
    Op vrijdag 13 november 2009 12:50 schreef Tijgertje. het volgende:
    Gaatjes laten schieten is geen piercing hé.
    Maargoed. Elke 2 uur even draaien ofzo en 'sochtends, 'smiddags en 'savonds schoonmaken.
    technisch gezien wel hoor:
    quote:
    Met piercen wordt bedoeld: een doorboring maken in de huid met de bedoeling er een sieraad in te hangen.
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_74663538
    NIET draaien! Is op de pagina hiervoor ookal verteld.
    pi_74664313
    En aub niet weer de schieten/piercen discussie zeg
    Mn nipp is al goed aan het genezen, veel beter dan de vorige keer
    Whatever you're about to discover we off that.
    pi_74668578
    Dus wel of niet draaien? Niet draaien dus
    En het schoonmaken doe ik gewoon door met een wattestaafje en wat ontsmettingsspul langs de piercing (op de huid) gaan, lijkt me?
    En ja ik noem het maar even een piercing

    Heeft iemand trouwens enig idee hoe ik kan merken dat mijn gaatje genezen is zodat ik kan beginnen met stretchen? Het vrouwtje waarbij ik hem liet schieten zei dat ik daar 4-5 weken mee moest wachten, maar ik had 1 week ofzo in gedachte En ik weet dat het bij iedereen verschillend is maar toch, hoe kan ik merken dat ik klaar ben voor een nieuwe stretch?

    [ Bericht 4% gewijzigd door OM-NOM-NOM op 13-11-2009 15:47:53 ]
    pi_74668866
    quote:
    Op vrijdag 13 november 2009 15:40 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
    Dus wel of niet draaien? Niet draaien dus
    En het schoonmaken doe ik gewoon door met een wattestaafje en wat ontsmettingsspul langs de piercing (op de huid) gaan, lijkt me?
    En ja ik noem het maar even een piercing

    Heeft iemand trouwens enig idee hoe ik kan merken dat mijn gaatje genezen is zodat ik kan beginnen met stretchen? Het vrouwtje waarbij ik hem liet schieten zei dat ik daar 4-5 weken mee moest wachten, maar ik had 1 week ofzo in gedachte En ik weet dat het bij iedereen verschillend is maar toch, hoe kan ik merken dat ik klaar ben voor een nieuwe stretch?
    Als je geen pijn meer voelt... het duurt zeker wel langer dan een week voordat het wondje goed genezen is.
    Patience is key bij dit soort dingen, je verneukt jezelf er alleen maar mee als je te snel gaat
    Whatever you're about to discover we off that.
    pi_74669588
    quote:
    Op vrijdag 13 november 2009 15:50 schreef BadAssBitchSmut het volgende:

    [..]

    Als je geen pijn meer voelt... het duurt zeker wel langer dan een week voordat het wondje goed genezen is.
    Patience is key bij dit soort dingen, je verneukt jezelf er alleen maar mee als je te snel gaat
    Ik heb van mijn linkeroor nog helemaal NIKS gevoeld en heb hem nu al ongeveer 6 uurtjes, mijn rechteroor brandt een beetje maar dat valt reuze mee
    En de enige reden waarom ik zo snel van dat knopje in mijn oor af wil zijn is omdat het hartstikke lelijk is
    pi_74669621
    quote:
    Op vrijdag 13 november 2009 16:13 schreef OM-NOM-NOM het volgende:

    [..]

    Ik heb van mijn linkeroor nog helemaal NIKS gevoeld en heb hem nu al ongeveer 6 uurtjes, mijn rechteroor brandt een beetje maar dat valt reuze mee
    En de enige reden waarom ik zo snel van dat knopje in mijn oor af wil zijn is omdat het hartstikke lelijk is
    Zelf weten hoor
    Maar een wondje geneest niet zo snel, ook al voel je misschien geen pijn.
    Whatever you're about to discover we off that.
    pi_74669760
    quote:
    Op vrijdag 13 november 2009 16:14 schreef BadAssBitchSmut het volgende:

    [..]

    Zelf weten hoor
    Maar een wondje geneest niet zo snel, ook al voel je misschien geen pijn.
    Nog tips met douchen trouwens? Mijn haar waar gel opzit komt ook in de buurt van de piercing en ik weet niet of dit ook tot besmetting kan lijden?
    pi_74669877
    quote:
    Op vrijdag 13 november 2009 16:18 schreef OM-NOM-NOM het volgende:

    [..]

    Nog tips met douchen trouwens? Mijn haar waar gel opzit komt ook in de buurt van de piercing en ik weet niet of dit ook tot besmetting kan lijden?
    Daar zou ik niet te paniekerig over doen, zolang je geen gel in je gaatje smeert is er niks aan de hand
    Hou het gewoon schoon, zit er niet aan!!! en heb een beetje geduld.

    Ik ben zelf vorige week ook begonnen met stretchen en na 2mm ging ik kapot van de pijn en heb mn gaatjes al 24 jaar, dus ook dan kan het nog flink zeer doen!
    Whatever you're about to discover we off that.
    pi_74670402
    Zo te zien kan ik me dus beter niet houden aan mijn 1mm per week schema
    Bedankt voor de tips, als ik nog wat moet weten zie je me wel weer verschijnen
      † In Memoriam † vrijdag 13 november 2009 @ 17:22:46 #114
    7074 moussy
    kuttekop
    pi_74671559
    quote:
    Op vrijdag 13 november 2009 16:42 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
    Zo te zien kan ik me dus beter niet houden aan mijn 1mm per week schema
    Bedankt voor de tips, als ik nog wat moet weten zie je me wel weer verschijnen
    1mm per maand staat er ongeveer voor. Ik ben zelf gewoon braafjes begonnen met een 1,2 mm in een oorbelgaatje in mijn oor, 1,6 flopte er iig niet zo door en ik heb al 600 jaar gaten in mijn oor
    Je zou er haast een boek over schrijven!
    pi_74675201
    quote:
    Op vrijdag 13 november 2009 15:40 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
    en wat ontsmettingsspul langs de piercing (op de huid) gaan, lijkt me?
    Nee. Maar voor volgende keer, als je langs een goede piercer gaat krijg je direct goed advies mee. Maak het liefst 2x per dag schoon met milde zeep (olijfzeep ofzo) of als je dat niet kunt vinden gewone neutrale douchegel (geen antibacteriele, je maakt er vaak meer mee stuk dan je wil bij het genezen). En daarna doe je het af met steriele zoutoplossing (bijvoorbeeld van Alloverpiercings.)
      vrijdag 13 november 2009 @ 19:41:17 #116
    259233 GimmeGore
    Dat is mevrouw Gore voor jou!
    pi_74675596
    Dat is het advies wat je meekrijgt van de gemiddelde juwelier die een gaatje schiet

    wel nice om te lezen dat je ook olijfzeep kan gebruiken, dat is een van de weinige soorten zeep waar ik nog een beetje tegenkan, en mn rechter tepelpiercing doet niet zo lief.
    pi_74675684
    quote:
    Op vrijdag 13 november 2009 19:31 schreef ParanoidEv het volgende:

    [..]
    En daarna doe je het af met steriele zoutoplossing
    Hoe bedoel je 'doe je het af'? Ik maak mijn hele oor dus eerst schoon met wat olijfzeep, en daarna nog een keer het afspoelen met zoutoplossing?
    pi_74676046
    quote:
    Op vrijdag 13 november 2009 19:41 schreef GimmeGore het volgende:
    Dat is het advies wat je meekrijgt van de gemiddelde juwelier die een gaatje schiet

    Mooi, dan zijn ze al wt vooruit gegaan. Ja olijfzeep is lekker lief voor je lichaam

    En ik bedoel het zoals je het zegt omnomnom (hoop dat ik het goed schijf maar zal het wel fou thebben )
      vrijdag 13 november 2009 @ 20:37:28 #119
    167419 Leinonlein
    Exit AMS, Enter BLN
    pi_74677681
    BAF kortingscodeactie gemist
    Levenswerk: Berlijn Blog.
    pi_74689080
    quote:
    Op vrijdag 13 november 2009 16:42 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
    Zo te zien kan ik me dus beter niet houden aan mijn 1mm per week schema
    Bedankt voor de tips, als ik nog wat moet weten zie je me wel weer verschijnen
    Ikzelf kan meepraten over te snel stretchen, en ik kan je vertellen.. Dat wil je niet
    Heb nu een klein litteken in de tunnel, omdat hij is gaan scheuren terwijl ie nog niet genezen was, en als ik m niet goed schoonhoud, dan begint het te irriteren. Ook groeit hem nu ook niet meer dicht naar oorbelformaat.
    Bijkomend nadeel, ikzelf was zo eigenwijs om er gewichtjes in te hangen, in de vorm van een sleutelhanger met wat ijzer eraan, dus gat is niet helemaal symetrisch..
    Mijn tip --> Volg de adviezen hier op
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
      zaterdag 14 november 2009 @ 11:11:02 #121
    259233 GimmeGore
    Dat is mevrouw Gore voor jou!
    pi_74689770
    quote:
    Op vrijdag 13 november 2009 19:53 schreef ParanoidEv het volgende:

    [..]

    Mooi, dan zijn ze al wt vooruit gegaan. Ja olijfzeep is lekker lief voor je lichaam


    Nee, ik bedoel juist dat ze je daar het advies mee geven om te draaien en die enge prikkende druppeltjes er op te gooien.

    Zo meteen maar ff een nieuwe bestelling bij crazy factory eruit gooien.
    Dit keer ga ik niet meer voor het chirurgische staal, maar voor veilig hoorn en hout.
    Dat is vast wél nikkelvrij
    pi_74689823
    quote:
    Op zaterdag 14 november 2009 11:11 schreef GimmeGore het volgende:

    [..]

    Nee, ik bedoel juist dat ze je daar het advies mee geven om te draaien en die enge prikkende druppeltjes er op te gooien.

    Zo meteen maar ff een nieuwe bestelling bij crazy factory eruit gooien.
    Dit keer ga ik niet meer voor het chirurgische staal, maar voor veilig hoorn en hout.
    Dat is vast wél nikkelvrij
    Die enge prikkelende druppels verwijderen ALLE bacterieën, ook de goede. DUS niet goed
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
    pi_74693358
    quote:
    Op zaterdag 14 november 2009 11:11 schreef GimmeGore het volgende:
    Dit keer ga ik niet meer voor het chirurgische staal, maar voor veilig hoorn en hout.
    Dat is vast wél nikkelvrij
    Bij sommige mensen kunnen sommige houtsoorten heel erg irriteren.
    pi_74695276
    quote:
    Op zaterdag 14 november 2009 13:27 schreef ParanoidEv het volgende:

    [..]

    Bij sommige mensen kunnen sommige houtsoorten heel erg irriteren.
    Hout klemt zichzelf zo lekker vast
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
    pi_74697901
    Aaaaaaaah Daarom ga ik m'n prachtige houten superspirals weg doen, omdat het zeer doet.

    @GimmeGore; Titanium of niobium. Hartstikke nikkelvrij
      zaterdag 14 november 2009 @ 16:52:22 #126
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_74698176
    quote:
    Op vrijdag 13 november 2009 20:37 schreef Leinonlein het volgende:
    BAF kortingscodeactie gemist
    26 t/m 29 november 25% met PUMPKIN2009 .
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
      zaterdag 14 november 2009 @ 16:57:56 #127
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_74698324
    quote:
    Op zaterdag 14 november 2009 16:42 schreef Empathologica het volgende:
    Aaaaaaaah Daarom ga ik m'n prachtige houten superspirals weg doen, omdat het zeer doet.

    @GimmeGore; Titanium of niobium. Hartstikke nikkelvrij
    Hoop zo dat het bij mij wel oke is.
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_74705200
    Veel mensen hebben er geen problemen mee zeggen ze, dus ik hoop dat jij een van die mensen bent.
    Heb btw nog niemand gevonden die er ook maar eentje wil
    pi_74709555
    Och ja nog iets, ik weet dat ik me hier sowieso nog lang niet mee bezig moet houden omdat ik nog niet eens ben begonnen met stretchen maar ik heb begrepen dat de kans dat een gat van 8mm een erg grote kans heeft om tot een oorbel/erg klein gaatje dicht te groeien en dat 12mm daarentegen nooit meer tot zo klein teruggroeid
    Kan iemand hier iets zinnigs over vertellen want op internet zie ik weer 10 verschillende verhalen hierover die allemaal precies het tegenovergestelde van elkaar zijn
    pi_74709813
    Moet je je wel mee bezig houden joh
    Het hangt van verschillende factoren af, ik zit al meer dan 2 jaar op 8mm en ik heb te snel gestretched, de kans dat dat nog een oorbelgaatje wordt is erg klein. Maar iemand die net een paar maand op 12mm zit en netjes en rustig gestretched heeft (en regelmatig laten krimpen en weer stretchen bv) heeft meer kans dat het wel terug krimpt.
      zondag 15 november 2009 @ 00:36:30 #131
    259233 GimmeGore
    Dat is mevrouw Gore voor jou!
    pi_74710855
    quote:
    Op zaterdag 14 november 2009 14:51 schreef theKiD het volgende:

    [..]

    Hout klemt zichzelf zo lekker vast
    Heb met mijn houten plugs nooit problemen gehad
    Het enige probleem was dat ik groter wou


    Denk dat het terugkrimpen ook gewoon per persoon ontzettend verschilt.
    Net als het stretchen zelf.
    Als ik hier lees dat mensen vergaan van de pijn van iets meer dan 1mm stretchen, denk ik bij mezelf: wat moet ik dan hele makkelijke oren hebben.
    Ik kon met gemak 2 mm per keer stretchen.

    Ik heb maar 2x problemen gehad, dat was ten eerste met de chirurgisch stalen tunnels van Crazy Factory, omdat deze dus niet nikkelarm zijn zoals hier in Nederland (en ik heb een vrij heftige nikkelallergie, geloof mij eczeem rond je tunnels moet je niet willen...)
    En toen ik laatst een doorgeslagen ontsteking in mijn oor had en daardoor mijn plug echt ontzettend pijn ging doen (van de zwelling in mn oor dus)
    pi_74718012
    quote:
    Op zaterdag 14 november 2009 23:54 schreef Empathologica het volgende:
    Moet je je wel mee bezig houden joh
    Het hangt van verschillende factoren af, ik zit al meer dan 2 jaar op 8mm en ik heb te snel gestretched, de kans dat dat nog een oorbelgaatje wordt is erg klein. Maar iemand die net een paar maand op 12mm zit en netjes en rustig gestretched heeft (en regelmatig laten krimpen en weer stretchen bv) heeft meer kans dat het wel terug krimpt.
    Je hebt dus al 2 jaar niks meer in je oor qua plug/tunnel zitten en het is nog steeds niet teruggegroeid? Mag ik dan vragen hoeveel mm je per keer deed en hoe snel je dat deed?
    pi_74718216
    Nee, ik héb al 2 jaar 8mm stretches.
    Omdat ik er al zo lang op zit gaat de rek er ook wel weer uit he.

    Maar toen ik begon wist ik er niks van af, dus van oorbel naar 2,4 - 3 - 4 - 6 - 8.
    Bij m'n linkeroor ging dat ook zo, alleen bij 4mm kreeg ik een infectie waardoor de boel een beetje mis ging, en ik wist niet -en niemand wist het me te vertellen- dat je dan beter kan downsizen, dus ik vrolijk weer verder gegaan.

    Daarom ben ik blij dat er op PF zo veel informatie wordt gegeven want als ik daar toen al zat, had ik misschien mooiere lelletjes gehad. Nouja niet dat je er iets van ziet met plugs in en ik nooit naakt rondloop, maar goed
      maandag 16 november 2009 @ 22:28:07 #134
    167419 Leinonlein
    Exit AMS, Enter BLN
    pi_74765576
    quote:
    Op zaterdag 14 november 2009 16:52 schreef Debsterr het volgende:

    [..]

    26 t/m 29 november 25% met PUMPKIN2009 .
    Oh dan alweer, thx! Misschien dat ik dan nog wat dingetjes uit mijn wishilist ga bestellen, helaas wel veel out of stock op het moment...
    Levenswerk: Berlijn Blog.
    pi_74790781
    Weer besloten mijn setptum naar 4,nogwat te strechen. Ik vergeet steeds heoveel zeer het doet, maar het is zoo leuk, en grotere sieraden zijn ook altijd leuker lijkt het wel!
    pi_75003220
    Ik heb 2 navelpiercings. De bovenste heb ik al van m'n 13e, nooit last van gehad. En de onderste heb ik van april, maar de huid rond het bovenste bolletje is vaak rood, er komt ook vaak van dat pusachtige spul uit en heel soms een beetje bloed. Ik maak 'm geregeld schoon, maar heb het idee dat dat ding niet echt geneest?
    Misschien omdat het best een rotplek is als ik zit?
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 25 november 2009 @ 22:06:45 #137
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_75003378
    quote:
    Op woensdag 25 november 2009 22:03 schreef _Restless het volgende:
    Ik heb 2 navelpiercings. De bovenste heb ik al van m'n 13e, nooit last van gehad. En de onderste heb ik van april, maar de huid rond het bovenste bolletje is vaak rood, er komt ook vaak van dat pusachtige spul uit en heel soms een beetje bloed. Ik maak 'm geregeld schoon, maar heb het idee dat dat ding niet echt geneest?
    Misschien omdat het best een rotplek is als ik zit?
    Je tweede is een inverse? Staat wel een beetje bekend als een piercing die slecht(er) geneest dan een 'gewone' navelpiercing. Heb zelf ook twee, waarvan dus eentje een inverse. Die genas ook lastiger. Soms doet hij nog lichtjes 'vervelend'.
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    pi_75018161
    Ja, het is een inverse.
    Maargoed, zolang dat ding niet gaat ontsteken vind ik het best.
      donderdag 26 november 2009 @ 13:58:47 #139
    259233 GimmeGore
    Dat is mevrouw Gore voor jou!
    pi_75019093
    eens ff met die kortingscode van BAF gebruik maken van de gunstige Dollar


    * GimmeGore Valt bijna van de bank van de verzendkosten voor verzekerd verzenden

    [ Bericht 26% gewijzigd door GimmeGore op 26-11-2009 14:17:49 ]
      donderdag 26 november 2009 @ 19:54:27 #140
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_75030903
    Prachtige ebony superspirals binnen Ze zijn nog mooier dan ik dacht
    Zijn alleen net een millimetertje dikker geloof ik dus zo ff voorzichtig proberen onder de douche.
    Fototjes volgen uiteraard

    thanks Empa!!
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_75031020
    Ik ga over een paar weken een vertical labret laten zetten bij Classic Ink And Mods hier in Amsterdam. Wou het al eerder doen, maar de verhalen over heel lang niet kunnen eten en met een rietje moeten drinken hebben me doen besluiten dat ik wacht tot ik tentamens (en dus geen lange collegedagen) heb. Iemand tips voor de genezing en de periode na het zetten enzo? Vind het eng
    pi_75031177
    Volgens mij valt het best mee met niet kunnen eten en drinken. Niet dat ik zelf nou een lippiercing heb ofzo, maar ik hoor alleen maar dat het meevalt.
    Gewoon proberen normaal te eten, drinken zal ff knoeien en wennen zijn in het begin maar juist niet gaan ophouden want dan wordt het juist erger. Net als met een tongpiercing zeg maar.
      donderdag 26 november 2009 @ 20:03:38 #143
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_75031187
    Ik heb dan wel een gewone schuine lippiercing maar vond de genezing super meevallen.
    Eerste paar dagen is het een kwestie van voorzichtig eten en drinken maar daarna was het bij mij iig zo weer beter.
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_75031413
    Ik heb sinds afgelopen zaterdag eindelijk mijn Smiley
    pi_75031466
    Ja ik hoorde dat je eerst je lippen niet om een glas gesloten krijgt, omdat het dan tegen het bovenste balletje duwt. Die zit natuurlijk wel echt bovenop je lip. Als hier iemand is die hem heeft, hoe zit het met de pijn? Ik heb een helix en een rook, niet heel veel ervaring dus. Vond die beide meevallen (goed, bij mijn rook moest ik even piepen).
      donderdag 26 november 2009 @ 22:02:55 #146
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_75036155
    Ik vond mn rook veel pijnlijke dan mn lippiercing!
    an urge to help mankind overcomes me
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 26 november 2009 @ 22:17:54 #147
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_75036972
    quote:
    Op donderdag 26 november 2009 20:12 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
    Ja ik hoorde dat je eerst je lippen niet om een glas gesloten krijgt, omdat het dan tegen het bovenste balletje duwt. Die zit natuurlijk wel echt bovenop je lip. Als hier iemand is die hem heeft, hoe zit het met de pijn? Ik heb een helix en een rook, niet heel veel ervaring dus. Vond die beide meevallen (goed, bij mijn rook moest ik even piepen).
    Ik heb er een. Eerste keer drinken was even maf, maar dat was het ook wel. Nauwelijks pijn bij het zetten of de genezing. Sowieso is het een snelle genezing vaak bij je mond, dus. Maar verhalen over rietjes.. dat vind ik wel heel erg overdreven. Dat je het uberhaupt voor elkaar krijgt zo slecht te eten/drinken met zo'n ding. Zo lastig is ' ie niet. Ik zou je nergens over druk maken, iig.
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    pi_75038293
    quote:
    Op donderdag 26 november 2009 20:12 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
    Ja ik hoorde dat je eerst je lippen niet om een glas gesloten krijgt, omdat het dan tegen het bovenste balletje duwt. Die zit natuurlijk wel echt bovenop je lip. Als hier iemand is die hem heeft, hoe zit het met de pijn? Ik heb een helix en een rook, niet heel veel ervaring dus. Vond die beide meevallen (goed, bij mijn rook moest ik even piepen).
    Ik heb er ook een en het was m'n minst pijnlijke piercing. (Heb verder nog een conch, industrial en een stel helixjes)

    Ik had de eerste paar dagen wel een rietje nodig, maar dat was meer gemakszucht dan nood, aangezien ik nogal klunzig ben. (Bij m'n eerste glas-drink-poging liep het water langs het bolletje weg. Geen succes ) En tsja, toen had ik toffe rietjes en heb ik de rest van de maand door die rietjes zitten drinken. Maar afgezien van een lekke bek totaal geen problemen, het lastigste was grote dingen afhappen toen m'n langere staafje er nog inzat.

    Laatste woord van advies: kijk uit met truien uittrekken. Eraan blijven haken doet wél zeer. Vastzitten in een wollen sjaal is ook geen succes, overigens (Had ik al gezegd dat ik nogal een kluns ben? )
    Jumalatkin kuolevat
    Edessäni vuotavat
    Olen tämän maailman loppu
    Minä olen tyhjyys
    pi_75083985
    Laatst bij Crazy Factory een hele bunch stretchmateriaal gekocht. *kan niet wachten*
    A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
      zaterdag 28 november 2009 @ 19:56:00 #150
    259233 GimmeGore
    Dat is mevrouw Gore voor jou!
    pi_75092332
    ik had met mn gewone lippiercing wel de eerste dagen echt moeite met drinken XD
    Er liep echt vanalles langs het ringetje
      zondag 29 november 2009 @ 13:19:54 #151
    167419 Leinonlein
    Exit AMS, Enter BLN
    pi_75107433
    quote:
    Op donderdag 26 november 2009 13:58 schreef GimmeGore het volgende:
    eens ff met die kortingscode van BAF gebruik maken van de gunstige Dollar


    * GimmeGore Valt bijna van de bank van de verzendkosten voor verzekerd verzenden


    Ik bestel altijd gewoon met de goedkoopste betalingsmethode, het is altijd nog netjes aangekomen. Vandaag weer even 4 paar besteld voor 60 ¤, nette prijs. Lang leve kortingscodes! Nu wel weer 4 weken wachten eerdat het aankomt .
    Levenswerk: Berlijn Blog.
      zondag 29 november 2009 @ 14:21:42 #152
    259233 GimmeGore
    Dat is mevrouw Gore voor jou!
    pi_75109227
    quote:
    Op zondag 29 november 2009 13:19 schreef Leinonlein het volgende:

    [..]

    Ik bestel altijd gewoon met de goedkoopste betalingsmethode, het is altijd nog netjes aangekomen. Vandaag weer even 4 paar besteld voor 60 ¤, nette prijs. Lang leve kortingscodes! Nu wel weer 4 weken wachten eerdat het aankomt .
    Ja, dat is inderdaad wel erg jammer.
    Nou zit ik nog weken met een leeg oor.
    Maar er komen leuke tunneltjes aan.


    hmmm, wou toch weer een neuspiercing laten zetten, maar dat valt natuurlijk niet onder sparen..
    het is wel erg verleidelijk, maar ik moet echt sparen
    pi_75109597
    quote:
    Op donderdag 26 november 2009 19:54 schreef saaw het volgende:
    Prachtige ebony superspirals binnen Ze zijn nog mooier dan ik dacht
    Zijn alleen net een millimetertje dikker geloof ik dus zo ff voorzichtig proberen onder de douche.
    Fototjes volgen uiteraard

    thanks Empa!!
    Oooh ik zie je berichtje nu pas! Heb ze nooit opgemeten dus wist niet dat ze dikker waren (stom, is logisch met organische materialen toch? ). Maar mooi dat ze binnen zijn. Is het nog gelukt onder de douche?
      zondag 29 november 2009 @ 14:51:16 #154
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_75110074
    quote:
    Op zondag 29 november 2009 14:33 schreef Empathologica het volgende:

    [..]

    Oooh ik zie je berichtje nu pas! Heb ze nooit opgemeten dus wist niet dat ze dikker waren (stom, is logisch met organische materialen toch? ). Maar mooi dat ze binnen zijn. Is het nog gelukt onder de douche?
    Ja was ook te verwachten hoor dus geen probleem. Heb ze wel ingekregen maar was niet heel comfi dus ik ben op zoek naar een taper van 9mm maar die zijn vrij lastig te vinden.
    Denk dat ze een stuk fijner zitten als ik op 9mm zit, dus ff doorzoeken. Wil eigenlijk niet meteen naar 10 nml.
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_75111530
    9mm
      zondag 29 november 2009 @ 15:54:07 #156
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_75111630
    quote:
    Op zondag 29 november 2009 15:51 schreef Empathologica het volgende:
    9mm
    Ja die vond ik ook net maar vraag me af of je die dan een poosje [dmv o-rings ofzo] in kan houden terwijl het geneest.

    Andere optie is die spirals er zo ver als comfortabel in doen en vastzetten met o-rings tot het wat beter zit.

    [ Bericht 9% gewijzigd door saaw op 29-11-2009 15:59:17 ]
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_75118131
    Ik denk dat die vrij zwaar zijn en dat het dus niet lekker zit, van de andere kant, je kan er een plugje in stoppen die je er dan moeiteloos door heen trekt.
      maandag 30 november 2009 @ 00:30:16 #158
    90563 luciferist
    proud owner of a penis
    pi_75131672
    Even een vraagje, ik zoek een 1,6 dik staafje van 4mm lengte ):
    Waar kan ik deze vinden? ik heb de meeste site's al bekeken..
    Ik heb nu een 6mm in maar dat is tijdens de sex best irritant...
    pi_75136491
    Ik heb m'n tepelpiercing er afgelopen week uitgehaald. Na het ongelukje van laatst en het steeds voorzichtig moeten doen met intieme zaken was ik het zat. Na 6 dagen zie je er al bijna niks meer van. Dat gaat echt snel.
      maandag 30 november 2009 @ 11:11:42 #160
    259233 GimmeGore
    Dat is mevrouw Gore voor jou!
    pi_75137248
    ik bleef laatst keihard hangen met mn tepelpiercing links, aauuwie! Heeft ff gebloed, deed nog best een tijdje pijn
    En nou istie dus dik ontstoken
    pi_75139246
    quote:
    Op donderdag 26 november 2009 22:17 schreef ChipsZak. het volgende:

    [..]

    Ik heb er een. Eerste keer drinken was even maf, maar dat was het ook wel. Nauwelijks pijn bij het zetten of de genezing. Sowieso is het een snelle genezing vaak bij je mond, dus. Maar verhalen over rietjes.. dat vind ik wel heel erg overdreven. Dat je het uberhaupt voor elkaar krijgt zo slecht te eten/drinken met zo'n ding. Zo lastig is ' ie niet. Ik zou je nergens over druk maken, iig.
    quote:
    Op donderdag 26 november 2009 22:45 schreef IJsdraakje het volgende:

    [..]

    Ik heb er ook een en het was m'n minst pijnlijke piercing. (Heb verder nog een conch, industrial en een stel helixjes)

    Ik had de eerste paar dagen wel een rietje nodig, maar dat was meer gemakszucht dan nood, aangezien ik nogal klunzig ben. (Bij m'n eerste glas-drink-poging liep het water langs het bolletje weg. Geen succes ) En tsja, toen had ik toffe rietjes en heb ik de rest van de maand door die rietjes zitten drinken. Maar afgezien van een lekke bek totaal geen problemen, het lastigste was grote dingen afhappen toen m'n langere staafje er nog inzat.

    Laatste woord van advies: kijk uit met truien uittrekken. Eraan blijven haken doet wél zeer. Vastzitten in een wollen sjaal is ook geen succes, overigens (Had ik al gezegd dat ik nogal een kluns ben? )
    Thanks Maak me al minder druk, hihi. Een studiegenootje van me zei dat het vervelend is met zoenen (als in niet fijn voor degene met wie je zoent) maar dat lijkt me ook wel meevallen, toch? Ik ga over een paar weken!
    pi_75187308
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 00:30 schreef luciferist het volgende:
    Even een vraagje, ik zoek een 1,6 dik staafje van 4mm lengte ):
    Waar kan ik deze vinden? ik heb de meeste site's al bekeken..
    Ik heb nu een 6mm in maar dat is tijdens de sex best irritant...
    4mm? Is ie niet wat laag gezet dan?
    pi_75202295
    Even een vraagje..

    In mijn smiley heb ik nu een standaard staafje gekregen, deze is wat aan de ruime kant. Is het mogelijk om daar een kortere in te zetten over een tijdje?
      woensdag 2 december 2009 @ 10:20:30 #164
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_75204129
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 08:46 schreef Cyntiaa het volgende:
    Even een vraagje..

    In mijn smiley heb ik nu een standaard staafje gekregen, deze is wat aan de ruime kant. Is het mogelijk om daar een kortere in te zetten over een tijdje?
    Ja natuurlijk! Heeft de piercer dat niet ook verteld?
    Als het goed genezen is [moet zeggen dat ik het niet precies weet met smileys maar gok een week of 6] kun je er gewoon wat kleiners in [laten] doen.
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_75204428
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 10:20 schreef saaw het volgende:

    [..]

    Ja natuurlijk! Heeft de piercer dat niet ook verteld?
    Als het goed genezen is [moet zeggen dat ik het niet precies weet met smileys maar gok een week of 6] kun je er gewoon wat kleiners in [laten] doen.
    Hmm geloof niet dat ik daar naar gevraagd heb ook.. Heb hem nu bijna 2 weken, nog even geduld hebben dus
      woensdag 2 december 2009 @ 11:34:55 #166
    90563 luciferist
    proud owner of a penis
    pi_75206437
    quote:
    Op dinsdag 1 december 2009 16:56 schreef ParanoidEv het volgende:

    [..]

    4mm? Is ie niet wat laag gezet dan?
    Het gaat om een Frenum piercing BTW. en hij zit precies zoals ik hem graag wou. (:
      woensdag 2 december 2009 @ 12:50:18 #167
    259233 GimmeGore
    Dat is mevrouw Gore voor jou!
    pi_75208823
    Mijn bestelling van BAF is gewoon al binnen!


    Beetje jammer alleen dat ik eerst weer moet stretchen, maar dat was te verwachten.
    pi_75209028
    Ik heb dus nu minigaatjes van 1.2mm en wil uiteindelijk naar 8mm.
    Hoe kan ik nu het beste beginnen? Bijv. met een expander die van 1mm naar bijv. 3 loopt?
    Bestaat zoiets uberhaupt?
    Ik zit nu namelijk effe te kijken wat ik het best kan bestellen...
    Whatever you're about to discover we off that.
      woensdag 2 december 2009 @ 13:06:28 #169
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_75209236
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 12:58 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
    Ik heb dus nu minigaatjes van 1.2mm en wil uiteindelijk naar 8mm.
    Hoe kan ik nu het beste beginnen? Bijv. met een expander die van 1mm naar bijv. 3 loopt?
    Bestaat zoiets uberhaupt?
    Ik zit nu namelijk effe te kijken wat ik het best kan bestellen...
    Pak de volgende post er nog even bij:
    quote:
    Op dinsdag 3 november 2009 19:31 schreef Debsterr het volgende:

    [..]

    Lees 't vorige topic even terug, daar heb ik best veel info gepost over stretchen .

    edit:
    [..]


    [..]
    Oftewel, GEEN maten overslaan. Zag dat Alloverpiercings nu stalen expanders heeft waarbij je een tunnel met internal schroefdraad kan bevestigen. Maakt je stretch heel soepel en vloeiend.
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_75209285
    -edit- Kheb het licht ineens gezien!
    Whatever you're about to discover we off that.
      † In Memoriam † woensdag 2 december 2009 @ 13:24:07 #171
    7074 moussy
    kuttekop
    pi_75209744
    Ook al heb je het licht gezien, bij piercingpiercing.nl hebben ze starters setjes vanaf 5 euro dan heb je de maten 1,6/2/2,5/3,2 zo ben ik begonnen, ik ben nu bezig met de set tot 8mm en heb 4mm in mn ene oor en de 3,2 in mn andere oor.
    Je zou er haast een boek over schrijven!
    pi_75210287
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 13:24 schreef moussy het volgende:
    Ook al heb je het licht gezien, bij piercingpiercing.nl hebben ze starters setjes vanaf 5 euro dan heb je de maten 1,6/2/2,5/3,2 zo ben ik begonnen, ik ben nu bezig met de set tot 8mm en heb 4mm in mn ene oor en de 3,2 in mn andere oor.
    Hehe thanks! Daar ga ik dan gelijk effe kijken
    Whatever you're about to discover we off that.
      † In Memoriam † woensdag 2 december 2009 @ 13:59:08 #173
    7074 moussy
    kuttekop
    pi_75210697
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 13:43 schreef BadAssBitchSmut het volgende:

    [..]

    Hehe thanks! Daar ga ik dan gelijk effe kijken
    Ze zijn met vakantie


    nou ja, dit had ik, chirurgisch staal om mee te beginnen, was een 10tje een setje en acryl de volgende stap, omdat ik daarna toch meteen een tunneltje er in doe. Met die eerste set, de kleine stapjes, kon ik om de 2 weken zonder moeite gewoon wisselen, de 3,2 naar 4 heb ik een maand over gedaan voor die er probleemloos in ging, het rekt van zichzelf al Ik schuif ze er met een klodder calendula in als glijmiddel. En als hij bij het ene oor er uit ging maakte ik hem schoon en schoof ik hem bij het andere oor er in, nadeel is dat m'n ene oor een maatje op de andere achterloopt, voordeel, geen dubbele setjes hoeven kopen
    Je zou er haast een boek over schrijven!
      woensdag 2 december 2009 @ 15:12:22 #174
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_75213022
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 13:24 schreef moussy het volgende:
    Ook al heb je het licht gezien, bij piercingpiercing.nl hebben ze starters setjes vanaf 5 euro dan heb je de maten 1,6/2/2,5/3,2 zo ben ik begonnen, ik ben nu bezig met de set tot 8mm en heb 4mm in mn ene oor en de 3,2 in mn andere oor.
    Bij bodyartforms heb je setjes met acryl stretcher + 2 stalen plugjes voor 5 dollar . Shipping is 3,50 en met de huidige koers dus lekker cheap!
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_75218220
    Ik ga dit weekend mijn oor laten oprekken naar 8mm en een tragus piercing zetten! Dat leek me een goede reden om dit topic eens te bezoeken. Wie weet hoeveel een tragus piercing ongeveer kost?
    we took a weekend, drove to provo.
    the snow was white and fluffy.
      woensdag 2 december 2009 @ 17:43:15 #176
    259233 GimmeGore
    Dat is mevrouw Gore voor jou!
    pi_75218485
    Hangt af van waar je hem laat zetten...

    Ik geloof dat ik hier in een kwartier 3 verschillende prijzen bij shops heb gezien.
    pi_75221628
    Het zal tussen de 25/30 en 50 euro liggen.
    Mijne was 40
    Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
    pi_75221701
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 19:08 schreef PluisigNijntje het volgende:
    Het zal tussen de 25/30 en 50 euro liggen.
    Mijne was 40
    Ah bedankt.
    Zoiets dacht ik al ja
    we took a weekend, drove to provo.
    the snow was white and fluffy.
    pi_75223362
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 11:34 schreef luciferist het volgende:

    [..]

    Het gaat om een Frenum piercing BTW. en hij zit precies zoals ik hem graag wou. (:
    OH hahaha er staat zelfs dat je een penis hebt bij het bovenschrift van je icoon..
    Oeps, ik dat dat ik de post van iemand anders las en je een VCH had... Maar euh ik heb eigenlijk geen idee.
    Oh wacht, toch gevonden. Anatometaaaaaaal! Ook via BAF
    Het is wel pre-order maar ze hebben ze straks wel.
    http://www.bodyartforms.com/productdetails.asp?keywords=&jewelry=barbell&gauge=16g&material=&price=&brand=Anatometal&Advanced=Search&ProductID=3368&index=3
    14g. 1/8 is 3,1mm. en 5/32 is 3,9mm.
      woensdag 2 december 2009 @ 22:13:29 #180
    259233 GimmeGore
    Dat is mevrouw Gore voor jou!
    pi_75229381
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 19:48 schreef ParanoidEv het volgende:

    [..]

    OH hahaha er staat zelfs dat je een penis hebt bij het bovenschrift van je icoon..

    Maar er staat wel een vrouwelijk icoontje bij zijn naam, ik dacht al: huh, een vrouw met een frenum piercing?



    bleh, moet gewoon weer 2mm stretchen... klote ontsteking.
    Maar links zit nu een heel lief rood tunneltje in mn oor
    pi_75248855
    De bestelling is binnen!

    A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
      donderdag 3 december 2009 @ 16:22:49 #182
    259233 GimmeGore
    Dat is mevrouw Gore voor jou!
    pi_75250914
    ik ben echt verliefd op mn nieuwe rooie tunnels.

    Jammer dat hij er rechts nog niet in kan
      zaterdag 5 december 2009 @ 17:16:24 #183
    92409 Twinky
    Little star.
    pi_75318064
    mijn piercings/gaatjes (helixen, tragus, ook gaatjes in mijn oorlel, navelpiercing) stinken allemaal zo! Wat doe ik daaraan?
    pi_75322493
    Regelmatig schoonmaken
    Is gewoon talg en oorkaas en dat stinkt, ik ken geen trucjes om het voorgoed weg te krijgen. Spoel het zelf alleen elke dag af en dat helpt ff.
      zaterdag 5 december 2009 @ 20:53:11 #185
    92409 Twinky
    Little star.
    pi_75323358
    nouja, ik douche gewoon elke dag en poets dan ook mijn oren...
      zondag 6 december 2009 @ 11:26:27 #186
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_75332814
    Ik weet dat het bij gestretchte oren uit kan maken wat je erin draagt, op zeer gladde oppervlakken zoals glas en staal produceer ik meer zooi dan op siliconen of natuurlijk spul.. Wat voor materiaal draag je?
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
      zondag 6 december 2009 @ 12:05:43 #187
    92409 Twinky
    Little star.
    pi_75333487
    chirurgisch staal..
    pi_75334306
    Mijn traguspiercing is gezet Mijn oor is ook weer opgerekt en het doet nu wel een beetje zeer (zit nu op 8mm). Maar het resultaat mag er zijn
    we took a weekend, drove to provo.
    the snow was white and fluffy.
    pi_75339204
    Hoe vond je het voelen?
    pi_75341576
    Foto!
    Ben je van 6 naar 8mm gegaan?
    A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
      zondag 6 december 2009 @ 19:36:17 #191
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_75345550




    hij zit en is super comfortabel! ben onwijs blij
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_75345868
    Wow, die is echt huge mooi hoor!
    Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
    pi_75346787
    Ben blij dat je er blij mee bent, Saaw! En mooi dat je er geen last van hebt
    Staat echt tof
    pi_75346919
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 19:36 schreef saaw het volgende:
    [ afbeelding ]



    hij zit en is super comfortabel! ben onwijs blij
    Wauw.
      zondag 6 december 2009 @ 20:57:58 #195
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_75348678
    Even een TVP.

    Ik heb vanaf mn 16e piercings gehad. Mn eerste (voor oorbellen zelfs), was een tongpiercing. Zonder medeweten van mn ouders Vervolgens dus gaatjes in mn oren. Daarna ook nog een offcentre labret (links) en een navelpiercing. Ik heb ergens in die tussentijd ook nog een gaatje bovenin mn rechteroor laten schieten (ja, stom.) Ging totaal niet goed natuurlijk, ontsteken en shit, pijnlijk. Heb 'm er uiteindelijk uitgehaald en later toen het helemaal genezen was nog een keer laten piercen maar ook dat bleef pijnlijk, was niet fijn. Dus ook eruit.
    Die in mn tong, navel en lip zijn er nu uit. Vond ze niet leuk meer en die in mn tong begon pijn te doen, toen ik 'm eruit haalde ging dat weg.

    Heb later nog een verticale tragus laten zetten, dat ziet er zo uit:

    Die heb ik nog wel en vind 'm nog steeds supercool

    Maar de laatste tijd begon het toch weer te kriebelen.... En ik zit heel erg te denken om een industrial te nemen, maar dan in mn linkeroor. Ben alleen bang dat het fout gaat net als die in mn rechteroor, bovenin Natuurlijk ga ik deze laten piercen, maar toch... Ik weet dat kraakbeen sowieso lang duurt om te genezen, dat maakt me verder ook niet uit, maar heb geen zin in dat gezeik wat ik toen had.
    Magoed, ga gewoon nog ff denken erover
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_75386691
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 17:16 schreef MissSpooky het volgende:
    Foto!
    Ben je van 6 naar 8mm gegaan?
    Ja van 6mm naar 8mm. Het deed eigenlijk vooral pijn omdat hij er in zat en ik na twee uur een andere er in probeerde te doen (wat een geduld). Maar nu heb ik geen pijn meer



    we took a weekend, drove to provo.
    the snow was white and fluffy.
    pi_75389418
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 20:57 schreef Enfermera het volgende:
    Even een TVP.

    Ik heb vanaf mn 16e piercings gehad. Mn eerste (voor oorbellen zelfs), was een tongpiercing. Zonder medeweten van mn ouders Vervolgens dus gaatjes in mn oren. Daarna ook nog een offcentre labret (links) en een navelpiercing. Ik heb ergens in die tussentijd ook nog een gaatje bovenin mn rechteroor laten schieten (ja, stom.) Ging totaal niet goed natuurlijk, ontsteken en shit, pijnlijk. Heb 'm er uiteindelijk uitgehaald en later toen het helemaal genezen was nog een keer laten piercen maar ook dat bleef pijnlijk, was niet fijn. Dus ook eruit.
    Die in mn tong, navel en lip zijn er nu uit. Vond ze niet leuk meer en die in mn tong begon pijn te doen, toen ik 'm eruit haalde ging dat weg.

    Heb later nog een verticale tragus laten zetten, dat ziet er zo uit:
    [ afbeelding ]
    Die heb ik nog wel en vind 'm nog steeds supercool

    Maar de laatste tijd begon het toch weer te kriebelen.... En ik zit heel erg te denken om een industrial te nemen, maar dan in mn linkeroor. Ben alleen bang dat het fout gaat net als die in mn rechteroor, bovenin Natuurlijk ga ik deze laten piercen, maar toch... Ik weet dat kraakbeen sowieso lang duurt om te genezen, dat maakt me verder ook niet uit, maar heb geen zin in dat gezeik wat ik toen had.
    Magoed, ga gewoon nog ff denken erover
    Ik heb die surface nu al een jaartje zitten en al begint hij uit te groeien, het is nog steeds mn favoriet.
    Volgende maand ga ik voor een heup surface
    Dus zeg maar lekker niks, ik luister toch niet!
      maandag 7 december 2009 @ 21:37:49 #198
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_75389679
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 21:32 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:

    [..]

    Ik heb die surface nu al een jaartje zitten en al begint hij uit te groeien, het is nog steeds mn favoriet.
    Volgende maand ga ik voor een heup surface
    I knooow Vet he. Mja, ik wacht wel tot ie is uitgegroeid, valt me nog mee. Heb 'm nu ... een jaar of 2 volgensmij? Al wel lang voor mn gevoel iig
    I never look back, darling. It distracts from the now.
      maandag 7 december 2009 @ 21:54:07 #199
    259233 GimmeGore
    Dat is mevrouw Gore voor jou!
    pi_75390546
    Ik heb besloten mezelf een neuspiercing als kerstcadeautje te geven
    pi_75400195
    Ik wil woensdag even langs Spike in Zwolle om een korter staafje er in te laten zetten. Begint flink irritant te worden nu. Of ik moet gewoon niet gaan lachen
      dinsdag 8 december 2009 @ 12:33:02 #201
    108759 zwartedoos
    Mijn doos is niet zwart.
    pi_75404780
    Er zal wel geen apart topic voor microdermals zijn dus dan maar hier. Gister laten zetten
    *I'm not perfect but parts of me are incredible*
    guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
    pi_75436149
    Zo, net even nieuwe zwarte sieraden besteld bij AOP. En morgen langs de shop in Zwolle om het staafje in mijn smiley te laten vervangen door een kleiner staafje.
      woensdag 9 december 2009 @ 10:03:34 #203
    56471 pinquit
    oh my lama!
    pi_75436255
    quote:
    Op dinsdag 8 december 2009 12:33 schreef zwartedoos het volgende:
    Er zal wel geen apart topic voor microdermals zijn dus dan maar hier. Gister laten zetten
    [ afbeelding ]
    nice!
    erf de ogen van je kind - kijk erdoor
      woensdag 9 december 2009 @ 12:30:31 #204
    108759 zwartedoos
    Mijn doos is niet zwart.
    pi_75441419
    quote:
    Op woensdag 9 december 2009 10:03 schreef pinquit het volgende:

    [..]

    nice!
    thanks ben er ook erg blij mee
    *I'm not perfect but parts of me are incredible*
    guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
      woensdag 9 december 2009 @ 14:18:55 #205
    167419 Leinonlein
    Exit AMS, Enter BLN
    pi_75445392
    Afscheid genomen van mijn tragus. Was het staafje kwijt en het viel me op dat oordoppen toch wel een stuk beter blijven zitten zonder tragus. Hij is er dus uit .

    Oeh ik hoop dat mijn bestelling van BAF ook snel komt .
    Levenswerk: Berlijn Blog.
    pi_75451718
    Nice MD

    Jammer van de tragus. Wat had je bij BAF besteld dan?
    A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
    pi_75456073
    Ik heb het gevoel dat mijn tragus bij het helen wat is uitgescheurd, hij zit nu toch wel erg ver naar de zijkant..
    Maar daar is wss toch niks aan te doen?
    Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
      woensdag 9 december 2009 @ 19:28:32 #208
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_75456344
    mijn tragus zit ook wat lager door ontstekingen bij het genezen. vrij weinig aan te doen idd volgens mij.
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_75456436
    Jammer dan. Was m'n eerste en enige piercing
    Maargoed, dan maar wachten tot ik een lipringetje mag.
    Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
      woensdag 9 december 2009 @ 21:16:21 #210
    167419 Leinonlein
    Exit AMS, Enter BLN
    pi_75460417
    quote:
    Op woensdag 9 december 2009 17:09 schreef MissSpooky het volgende:
    Nice MD

    Jammer van de tragus. Wat had je bij BAF besteld dan?
    WTF vandaag is mijn BAF bestelling er ineens . 4 paar pluggen had ik besteld:
    http://www.bodyartforms.com/productdetails.asp?ProductID=5062 (in paars)
    http://www.bodyartforms.com/productdetails.asp?ProductID=3365 (in groen)

    en deze:

    http://www.bodyartforms.com/productdetails.asp?ProductID=4420

    http://www.bodyartforms.com/productdetails.asp?ProductID=5961
    Levenswerk: Berlijn Blog.
    pi_75485141
    Gaaf! Die laatste heb ik ook naar zitten kijken.

    Heb je ook in-foto's?
    A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
      donderdag 10 december 2009 @ 20:53:34 #212
    167419 Leinonlein
    Exit AMS, Enter BLN
    pi_75495988
    quote:
    Op donderdag 10 december 2009 15:49 schreef MissSpooky het volgende:
    Gaaf! Die laatste heb ik ook naar zitten kijken.

    Heb je ook in-foto's?
    Nog niet, het is een beetje donker nu. Zal binnenkort even fotootjes schieten en hier plaatsen .
    Levenswerk: Berlijn Blog.
      donderdag 10 december 2009 @ 21:32:17 #213
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_75497434
    Ohhh
    Ben vandaag even langs de piercingshop gelopen, en nu wil ik mn industrial nog meer Maar hij komt denk ik toch in mn rechteroor, die is net wat mooier xD Mn verticale tragus zit daar ook wel maar dat boeit niet, heb ik alles in 1 oor
    Mja.
    I never look back, darling. It distracts from the now.
      donderdag 10 december 2009 @ 23:49:06 #214
    259233 GimmeGore
    Dat is mevrouw Gore voor jou!
    pi_75502900
    wordt een neuspiercing met een knopje of een ringetje gezet?
    pi_75515920
    Ik ben vandaag ook voor 't eerst in de piercingzaak hier geweest, duuuuuuuur joh. Ik was vooral ff wezen kijken naar de plugjes enzo.

    @GimmeGore: Ik neem aan dat je dat zelf kan kiezen.
    A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
    pi_75516148
    quote:
    Op vrijdag 11 december 2009 13:51 schreef MissSpooky het volgende:
    Ik ben vandaag ook voor 't eerst in de piercingzaak hier geweest, duuuuuuuur joh. Ik was vooral ff wezen kijken naar de plugjes enzo.
    Ze hadden vast wel een reden om duur te zijn, of verkochten ze rommel?
    pi_75516726
    Het was, voor zover ik kon zien, geen rommel. Enkel bijna alles wat ik daar zag kun je ook online voor ong. 70% minder krijgen.
    Bijv. stretchkitjes voor 15 euro per maat (taper+ 2 plugjes)
    A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
    pi_75517966
    quote:
    Op vrijdag 11 december 2009 14:12 schreef MissSpooky het volgende:
    Het was, voor zover ik kon zien, geen rommel. Enkel bijna alles wat ik daar zag kun je ook online voor ong. 70% minder krijgen.
    Bijv. stretchkitjes voor 15 euro per maat (taper+ 2 plugjes)
    Kon je zien wat voor materiaal het was dan? Je hebt echt grote verschillen in bijvoorbeeld kwaliteit van titanium. En daar betaal je vaak ook voor.
      zaterdag 12 december 2009 @ 20:16:29 #219
    167419 Leinonlein
    Exit AMS, Enter BLN
    pi_75558351
    quote:
    Op donderdag 10 december 2009 15:49 schreef MissSpooky het volgende:
    Gaaf! Die laatste heb ik ook naar zitten kijken.

    Heb je ook in-foto's?
    Hier zijn ze dan . Ik moet zeggen dat die parels me een beetje tegenvallen, het zijn gewoon pluggen van hoorn met een half bolletje glas erop. Bij 1 van de pluggen is het glas al losgelaten (waarrrr is die secondenlijm?)




    Levenswerk: Berlijn Blog.
    pi_75559738
    Gaaf joh Ik vind die pareltjes toch wel 't mooist.
    A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
    pi_75604355
    Jeuj, ik heb mn rechteroor gister weten te stretchen van 1.2 mm naar een whopping 2 mm
    Er zit nu een skattig miniplugje in
    Vanavond is links aan de beurt!
    Whatever you're about to discover we off that.
    pi_75612557
    Ik heb een nosebridge, septum, ringetje door mijn onderlip, medusa, halve snakebite, knopje in mijn rechterneusvleugel, een ringetje aan de linkerkant. Een tunnel van 6mm in mijn linkeroor en nog een
    gewoon knopje, een tunnel van 8mm in mijn rechteroor + een knopje en ringetje door het kraakbeen.
    pi_75614542
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 14:18 schreef CherrieLola het volgende:
    Ik heb een nosebridge, septum, ringetje door mijn onderlip, medusa, halve snakebite, knopje in mijn rechterneusvleugel, een ringetje aan de linkerkant. Een tunnel van 6mm in mijn linkeroor en nog een
    gewoon knopje, een tunnel van 8mm in mijn rechteroor + een knopje en ringetje door het kraakbeen.
    Hoera! En nu?
    Whatever you're about to discover we off that.
      † In Memoriam † maandag 14 december 2009 @ 15:19:46 #224
    187254 Giertje
    lets all make believe
    pi_75614579
    industrial tragus tong en tepel
    Life is what happens when youre busy making other plans
    Det Som En Gang Var
    I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
    pi_75616463
    Leuk, maar dit is niet echt een opsomtopic
    Heb je er ook foto's van, leuke verhalen of vragen erover?
    Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
      maandag 14 december 2009 @ 16:26:07 #226
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_75616798
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 14:18 schreef CherrieLola het volgende:
    Ik heb een nosebridge, septum, ringetje door mijn onderlip, medusa, halve snakebite, knopje in mijn rechterneusvleugel, een ringetje aan de linkerkant. Een tunnel van 6mm in mijn linkeroor en nog een
    gewoon knopje, een tunnel van 8mm in mijn rechteroor + een knopje en ringetje door het kraakbeen.
    je hebt een ringetje in je onderlip en een halve snakebite?
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_75617673
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 16:26 schreef saaw het volgende:

    [..]

    je hebt een ringetje in je onderlip en een halve snakebite?
    Dat lijkt me dan een snakebite met een ringetje en een balletje
    Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
      maandag 14 december 2009 @ 16:56:38 #228
    56471 pinquit
    oh my lama!
    pi_75617860
    kan toch ook een ringetje in het midden zijn?
    erf de ogen van je kind - kijk erdoor
      maandag 14 december 2009 @ 17:00:01 #229
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_75617994
    dat denk ik idd. labret met ringetje en nog een ringetje aan een zijkant
    moet zeggen dat ik een halve snakebite altijd nogal raar vind klinken. imo is dat gewoon een rechtse/linkse lippiercing
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_75622692
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 16:56 schreef pinquit het volgende:
    kan toch ook een ringetje in het midden zijn?
    Het ringetje zit inderdaad in het midden
      maandag 14 december 2009 @ 19:29:41 #231
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_75623485
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 17:00 schreef saaw het volgende:
    dat denk ik idd. labret met ringetje en nog een ringetje aan een zijkant
    moet zeggen dat ik een halve snakebite altijd nogal raar vind klinken. imo is dat gewoon een rechtse/linkse lippiercing
    ja inderdaad, ik heb wel snakebites
    pi_75625672
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 19:29 schreef pumpkinsoup het volgende:

    [..]

    ja inderdaad, ik heb wel snakebites
    En ik nog niet
      maandag 14 december 2009 @ 20:41:01 #233
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_75626741
    Heb besloten dat ik toch eerst maar in elk oor een gaatje in mn oorlel erbij neem We gaan binnenkort op wintersportvakantie en dan lijkt het me toch te koud (=pijnlijk) om met een industrial te lopen. Dus dat doe ik aant eind van dit jaar, begin vant nieuwe jaar
    I never look back, darling. It distracts from the now.
      maandag 14 december 2009 @ 23:26:15 #234
    259233 GimmeGore
    Dat is mevrouw Gore voor jou!
    pi_75634773
    ik krijg mijn tunnels echt niet mooi op de foto
      maandag 14 december 2009 @ 23:37:07 #235
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_75635215
    Ik wil weer mijn oren stretchen. Maar dan groter dan 8mm, want ik mag niet verder van mutti Maar nu zijn het weer kleine gaatjes.
      dinsdag 15 december 2009 @ 00:52:20 #236
    167419 Leinonlein
    Exit AMS, Enter BLN
    pi_75637563
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 20:41 schreef Enfermera het volgende:
    Heb besloten dat ik toch eerst maar in elk oor een gaatje in mn oorlel erbij neem We gaan binnenkort op wintersportvakantie en dan lijkt het me toch te koud (=pijnlijk) om met een industrial te lopen. Dus dat doe ik aant eind van dit jaar, begin vant nieuwe jaar
    Slim! Die kou is killing met oorpiercings, zelfs als ze genezen zijn... Lang leve de mutsen .
    Levenswerk: Berlijn Blog.
    pi_75645467
    Iemand ervaring met het stretchen van een helix piercing? Zit er sterk aan te denken om dit te gaan doen, maar kan er geen enkel informatie over vinden, en al helemaal geen foto's...

    [ Bericht 2% gewijzigd door Bertje_NL op 15-12-2009 12:15:43 (foutje in soort piercing :P) ]
    "Computer games don’t affect kids: I mean if Pacman affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.”
    Kristian Wilson, Nintendo Inc, 1989
      dinsdag 15 december 2009 @ 12:11:04 #238
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_75645575
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 23:37 schreef pumpkinsoup het volgende:
    Ik wil weer mijn oren stretchen. Maar dan groter dan 8mm, want ik mag niet verder van mutti Maar nu zijn het weer kleine gaatjes.
    maar je hebt alle materialen vast nog liggen, toch? Al zou ik wel de komende tijd opletten met staal en vrieskou, kan zo'n zeer doen!
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
      dinsdag 15 december 2009 @ 12:44:23 #239
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_75646619
    kraakbeen stretchen lijkt me echt naar
    an urge to help mankind overcomes me
      dinsdag 15 december 2009 @ 12:48:31 #240
    259233 GimmeGore
    Dat is mevrouw Gore voor jou!
    pi_75646776
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 12:06 schreef Bertje_NL het volgende:
    Iemand ervaring met het stretchen van een helix piercing? Zit er sterk aan te denken om dit te gaan doen, maar kan er geen enkel informatie over vinden, en al helemaal geen foto's...
    cartilage stretching
    pi_75647341
    is het ordinair als je als je 12 bent een neuspiercing laat zetten?
    een steentje of zo..??
    wat is dit??
    pi_75647586
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 13:04 schreef xtessxje het volgende:
    is het ordinair als je als je 12 bent een neuspiercing laat zetten?
    een steentje of zo..??
    Boeien?
      dinsdag 15 december 2009 @ 13:18:38 #243
    259233 GimmeGore
    Dat is mevrouw Gore voor jou!
    pi_75647818
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 13:04 schreef xtessxje het volgende:
    is het ordinair als je als je 12 bent een neuspiercing laat zetten?
    een steentje of zo..??
    Ja joh, alleen Anita's en andere achterbuurtsletjes hebben dat!
    pi_75648143
    Misschien kan iemand hier mij helpen.

    Ik wil graag mijn linkeroorlel stretchen, nu heb ik hiervoor een steel spiral gekocht. (https://www.alloverpiercings.nl/artikel/steel-spiral ) mijn oorlel kan hier dus blijkbaar niet tegen... Helemaal opgezwollen en ontstoken.

    Tips wat ik wel kan gebruiken?
      dinsdag 15 december 2009 @ 14:29:20 #245
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_75650024
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 13:28 schreef Cyntiaa het volgende:
    Misschien kan iemand hier mij helpen.

    Ik wil graag mijn linkeroorlel stretchen, nu heb ik hiervoor een steel spiral gekocht. (https://www.alloverpiercings.nl/artikel/steel-spiral ) mijn oorlel kan hier dus blijkbaar niet tegen... Helemaal opgezwollen en ontstoken.

    Tips wat ik wel kan gebruiken?
    Titanium, is geloof ik minder allergie gevoelig. Maar dat weet ik niet zeker. Glas is ook goed voor genezing! En gebruik liever geen spirals, maar een taper met een plugje. Draagt prettiger in verse stretches, en zeker met slapen heb je dan niet veel kans je oor te irriteren.
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_75651430
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 14:29 schreef Debsterr het volgende:

    [..]

    Titanium, is geloof ik minder allergie gevoelig. Maar dat weet ik niet zeker. Glas is ook goed voor genezing! En gebruik liever geen spirals, maar een taper met een plugje. Draagt prettiger in verse stretches, en zeker met slapen heb je dan niet veel kans je oor te irriteren.
    Ik ga even op zoek naar Titanium.. Baal d'r wel van want mijn oor doet nu vet zeer!
      dinsdag 15 december 2009 @ 21:43:18 #247
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_75667673
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 00:52 schreef Leinonlein het volgende:

    [..]

    Slim! Die kou is killing met oorpiercings, zelfs als ze genezen zijn... Lang leve de mutsen .
    Haha ja precies! Ik zit al te twijfelen over die gaatjes omd atik binnenkort al mijn haar ga verven dus dat zal ook geen pretje worden, magoed
    I never look back, darling. It distracts from the now.
      dinsdag 15 december 2009 @ 22:24:34 #248
    92409 Twinky
    Little star.
    pi_75669406
    ik heb dus helemaaal geen last van de kou. Ook niet bij skien enzo, en dat terwijl ik toch 8 gaatjes in mijn oren heb! (3 helix, 1 tragus, 4 'gewone' gaatjes)
      dinsdag 15 december 2009 @ 22:50:19 #249
    259233 GimmeGore
    Dat is mevrouw Gore voor jou!
    pi_75670477
    ik heb mn eerste industrial laten zetten op een koude winterse dag, toen het vroor dat het kraakte.
    was wel lekker aan mn oor eigenlijk, want hij was best wel warm
      woensdag 16 december 2009 @ 00:08:21 #250
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_75673035
    ik vind eigenlijk alleen mn conch een beetje naar als het koud is maar heb dan eigenlijk sowieso altijd een muts op dus niet echt vaak last van
    an urge to help mankind overcomes me
      woensdag 16 december 2009 @ 00:17:26 #251
    259233 GimmeGore
    Dat is mevrouw Gore voor jou!
    pi_75673301
    quote:
    Op woensdag 16 december 2009 00:08 schreef saaw het volgende:
    ik vind eigenlijk alleen mn conch een beetje naar als het koud is maar heb dan eigenlijk sowieso altijd een muts op dus niet echt vaak last van
    ik had op een gegeven moment 3 industrials in 1 oor, dat is soms best lastig met een muts opzetten
      woensdag 16 december 2009 @ 00:41:31 #252
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_75673875
    dat snap ik niet, een muts gaat toch over je oren heen?
    lijkt me alleen dat je haar er wel flink in de knoop in kan komen te zitten
    an urge to help mankind overcomes me
      woensdag 16 december 2009 @ 08:23:33 #253
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_75676802
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 15:09 schreef Cyntiaa het volgende:

    [..]

    Ik ga even op zoek naar Titanium.. Baal d'r wel van want mijn oor doet nu vet zeer!
    Je hebt toch wel die spiral eruit gehaald he? En je gaat toch pas weer opnieuw er iets in stoppen nadat het genezen is en je een nieuwe stretch hebt gedaan..?
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_75679605
    quote:
    Op woensdag 16 december 2009 08:23 schreef Debsterr het volgende:

    [..]

    Je hebt toch wel die spiral eruit gehaald he? En je gaat toch pas weer opnieuw er iets in stoppen nadat het genezen is en je een nieuwe stretch hebt gedaan..?
    Yes Hij is eruit en mijn oortje moet eerst maar even rust hebben.

    Maar ben wel boos dat ik er niet tegen kan
    pi_75699782
    Hmmm kut. Ik heb al maanden geleden al een nieuw balletje gekocht voor op m'n vch maar de huidige balletjes wilden telkens niet los dus ik liet het maar zitten..

    Nu zat ik er net nog even mee te kutten en wilde er wel een balletje af, maar blijkt m'n nieuwe balletje er niet op te passen. Het nieuwe balletje past echter wel op de piercing waarmee m'n vch gepierced is..

    Is het verantwoord voor mij om deze piercing eruit te halen en die waarmee 'ie gepierced is erin te doen of wordt dat falen en dichtgroeien?
      woensdag 16 december 2009 @ 19:33:36 #256
    90563 luciferist
    proud owner of a penis
    pi_75699976
    quote:
    Op woensdag 16 december 2009 19:29 schreef Breathtaking het volgende:
    Hmmm kut. Ik heb al maanden geleden al een nieuw balletje gekocht voor op m'n vch maar de huidige balletjes wilden telkens niet los dus ik liet het maar zitten..

    Nu zat ik er net nog even mee te kutten en wilde er wel een balletje af, maar blijkt m'n nieuwe balletje er niet op te passen. Het nieuwe balletje past echter wel op de piercing waarmee m'n vch gepierced is..

    Is het verantwoord voor mij om deze piercing eruit te halen en die waarmee 'ie gepierced is erin te doen of wordt dat falen en dichtgroeien?
    waarom zou dat niet kunnen? dan wissel je hem toch snel weer om? of je doet het oude balletje er weer op?
    pi_75700078
    quote:
    Op woensdag 16 december 2009 19:33 schreef luciferist het volgende:

    [..]

    waarom zou dat niet kunnen? dan wissel je hem toch snel weer om? of je doet het oude balletje er weer op?
    Ja ik ben bang dat ik deze eruit haal dat ik 'm er niet meer in krijg ofzo !
    pi_75700150
    quote:
    Op woensdag 16 december 2009 19:35 schreef Breathtaking het volgende:

    [..]

    Ja ik ben bang dat ik deze eruit haal dat ik 'm er niet meer in krijg ofzo !
    als je ze nou aan elkaar aansluit, dus in elke hand 1 piercing en de uiteinden aan elkaar, en dan tegelijk de 1 eruit en de ander erin (snap je het nog?) dan zou het kunnen lukken toch?
    n anders ff bij de piercer laten wisselen, dat doe ik altijd
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_75700248
    quote:
    Op woensdag 16 december 2009 19:37 schreef Mirjam het volgende:

    [..]

    als je ze nou aan elkaar aansluit, dus in elke hand 1 piercing en de uiteinden aan elkaar, en dan tegelijk de 1 eruit en de ander erin (snap je het nog?) dan zou het kunnen lukken toch?
    n anders ff bij de piercer laten wisselen, dat doe ik altijd
    Slim slim ik ga proberen. Ik haat je voor eeuwig als het mislukt en ik morgen supersnel een piercer moet zoeken hoe lang duurt het eigenlijk voor het dicht groeit?
    pi_75700422
    Wauw, gelukt ik was alleen vergeten hoe reusachtig deze piercing is.
      woensdag 16 december 2009 @ 23:05:29 #261
    259233 GimmeGore
    Dat is mevrouw Gore voor jou!
    pi_75709981
    quote:
    Op woensdag 16 december 2009 00:41 schreef saaw het volgende:
    dat snap ik niet, een muts gaat toch over je oren heen?
    lijkt me alleen dat je haar er wel flink in de knoop in kan komen te zitten
    Ja, alleen die leuke puntjes op de industrials prikten nog wel eens in de wol
    pi_75710539
    quote:
    Op woensdag 16 december 2009 19:39 schreef Breathtaking het volgende:

    [..]

    Slim slim ik ga proberen. Ik haat je voor eeuwig als het mislukt en ik morgen supersnel een piercer moet zoeken hoe lang duurt het eigenlijk voor het dicht groeit?
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_75710544
    quote:
    Op woensdag 16 december 2009 19:42 schreef Breathtaking het volgende:
    Wauw, gelukt ik was alleen vergeten hoe reusachtig deze piercing is.

    tut.

    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_75713791
    quote:
    Op woensdag 16 december 2009 23:19 schreef Mirjam het volgende:

    [..]

    Eeuwige liefde nu het gelukt is ?
      donderdag 17 december 2009 @ 01:59:55 #265
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_75714282
    godverdeeee$##%@#%@#%@#%#@%

    ik heb vanmiddag om 1 uur mn lippiercing eruit gehaald voor een sollicitatie en daarna moest ik jammen met mn band, ik wil hem er net inrammen maar krijg het ringetje er al niet meer doorheen... wat een fucking KUTZOOI!

    Mn labret ligt in het bakje in de kamer bij mn huisgenoot, dus die kan ik nu niet wakker maken hiervoor, iemand tips?
    Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
      donderdag 17 december 2009 @ 02:38:17 #266
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_75714516
    Nou, geen mogelijkheid om er een piercing doorheen te krijgen, zelfs de naald wil niet... waarschijnlijk prik ik zelf ook naast het gat, is ook lastig allemaal... dus dat is 50 euro voor een fucking sollicitatie.... Duur betaald... en dan heb ik nog niet eens de baan..

    En door al dat gekut met mn piercing en met een naald ben ik straks nog een infectie rijker ook als ik pech heb.....

    Kutzooi!
    Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
      donderdag 17 december 2009 @ 08:17:28 #267
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_75716274
    quote:
    Op donderdag 17 december 2009 02:38 schreef maniack28 het volgende:
    Nou, geen mogelijkheid om er een piercing doorheen te krijgen, zelfs de naald wil niet... waarschijnlijk prik ik zelf ook naast het gat, is ook lastig allemaal... dus dat is 50 euro voor een fucking sollicitatie.... Duur betaald... en dan heb ik nog niet eens de baan..

    En door al dat gekut met mn piercing en met een naald ben ik straks nog een infectie rijker ook als ik pech heb.....

    Kutzooi!
    Maar waarom haal je je piercing eruit voor een eerste gesprek? Had je niet beter je labret kunnen doen en dan navragen of 'ie er wel uit moet?
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_75720397
    Probeer het eerst met een taper!
    pi_75721594
    Wat is een vch?
    Whatever you're about to discover we off that.
      donderdag 17 december 2009 @ 11:38:27 #270
    259233 GimmeGore
    Dat is mevrouw Gore voor jou!
    pi_75722748
    quote:
    Op donderdag 17 december 2009 01:59 schreef maniack28 het volgende:
    godverdeeee$##%@#%@#%@#%#@%

    ik heb vanmiddag om 1 uur mn lippiercing eruit gehaald voor een sollicitatie en daarna moest ik jammen met mn band, ik wil hem er net inrammen maar krijg het ringetje er al niet meer doorheen... wat een fucking KUTZOOI!

    Mn labret ligt in het bakje in de kamer bij mn huisgenoot, dus die kan ik nu niet wakker maken hiervoor, iemand tips?
    En als je teruggaat naar je piercing? Misschien weet hij/zij een oplossing zonder dat je er meteen weer voor moet betalen? Succes iig!
      donderdag 17 december 2009 @ 11:51:44 #272
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_75723216
    quote:
    Op donderdag 17 december 2009 08:17 schreef Debsterr het volgende:

    [..]

    Maar waarom haal je je piercing eruit voor een eerste gesprek? Had je niet beter je labret kunnen doen en dan navragen of 'ie er wel uit moet?
    Omdat ik dom ben...
    Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
      donderdag 17 december 2009 @ 12:17:53 #273
    283684 Anglerfish
    does not approve
    pi_75724244
    quote:
    Op donderdag 17 december 2009 01:59 schreef maniack28 het volgende:
    godverdeeee$##%@#%@#%@#%#@%

    ik heb vanmiddag om 1 uur mn lippiercing eruit gehaald voor een sollicitatie en daarna moest ik jammen met mn band, ik wil hem er net inrammen maar krijg het ringetje er al niet meer doorheen... wat een fucking KUTZOOI!

    Mn labret ligt in het bakje in de kamer bij mn huisgenoot, dus die kan ik nu niet wakker maken hiervoor, iemand tips?
    Hoe lang heb je die piercing dan, dat hij zo snel dicht groeit?
    Ik heb namelijk twee lippiercings, waar ik eigenlijk nooit meer iets in heb en die groeien helemaal niet dicht.

    Ik draag alleen mijn neus piercing nog. Heb er aan gedacht om een smiley te nemen, met een staafje en er alleen op gelegenheden een ringetje in te doen.
    I get stranger things than you free with my breakfast cereal
      donderdag 17 december 2009 @ 12:24:19 #274
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_75724503
    quote:
    Op donderdag 17 december 2009 11:51 schreef maniack28 het volgende:

    [..]

    Omdat ik dom ben...
    Haha dat is iig duidelijk
    quote:
    Op donderdag 17 december 2009 12:17 schreef Anglerfish het volgende:

    [..]

    Hoe lang heb je die piercing dan, dat hij zo snel dicht groeit?
    Ik heb namelijk twee lippiercings, waar ik eigenlijk nooit meer iets in heb en die groeien helemaal niet dicht.

    Ik draag alleen mijn neus piercing nog. Heb er aan gedacht om een smiley te nemen, met een staafje en er alleen op gelegenheden een ringetje in te doen.
    Verschilt heel erg per persoon, mijn tongpiercing was in 3 kwartyier dicht, mijn moeder kan hem gerust 3/4 uur uitdoen zonder terugdoeproblemen.
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
      donderdag 17 december 2009 @ 13:11:17 #275
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_75726226
    quote:
    Op donderdag 17 december 2009 12:17 schreef Anglerfish het volgende:

    [..]

    Hoe lang heb je die piercing dan, dat hij zo snel dicht groeit?
    Ik heb namelijk twee lippiercings, waar ik eigenlijk nooit meer iets in heb en die groeien helemaal niet dicht.

    Ik draag alleen mijn neus piercing nog. Heb er aan gedacht om een smiley te nemen, met een staafje en er alleen op gelegenheden een ringetje in te doen.
    3 maanden
    Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
    pi_75726889
    quote:
    Op donderdag 17 december 2009 11:51 schreef maniack28 het volgende:

    [..]

    Omdat ik dom ben...
    Hmmm aha
      donderdag 17 december 2009 @ 13:30:21 #277
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_75727052
    quote:
    Op donderdag 17 december 2009 11:38 schreef CherrieLola het volgende:

    [..]

    En als je teruggaat naar je piercing? Misschien weet hij/zij een oplossing zonder dat je er meteen weer voor moet betalen? Succes iig!
    Helaas vandaag geen tijd voor, deadline @ work. Hiij is echt al dik dicht, bizar hoe snel dat eigenlijk gaat... nou ja, dan maar hopen op die 13e maand en over een weekje of 2 weer een nieuwe laten zetten. Lekker door het littekenweefsel heen, hoppatee!

    Pain is an unavoidable side effect
    Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
    pi_75727187
    quote:
    Op donderdag 17 december 2009 13:30 schreef maniack28 het volgende:

    [..]

    Helaas vandaag geen tijd voor, deadline @ work. Hiij is echt al dik dicht, bizar hoe snel dat eigenlijk gaat... nou ja, dan maar hopen op die 13e maand en over een weekje of 2 weer een nieuwe laten zetten. Lekker door het littekenweefsel heen, hoppatee!

    Pain is an unavoidable side effect
    Dat is wel bagger trouwens, kan je weer opnieuw betalen. Kan je niet vandaag nog bellen en het probleem uitleggen?
      donderdag 17 december 2009 @ 13:59:13 #279
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_75728249
    quote:
    Op donderdag 17 december 2009 13:33 schreef CherrieLola het volgende:

    [..]

    Dat is wel bagger trouwens, kan je weer opnieuw betalen. Kan je niet vandaag nog bellen en het probleem uitleggen?
    Kan ik proberen, maar die piercing winkel is nou niet echt de meest relaxte winkel
    Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
    pi_75728476
    quote:
    Op donderdag 17 december 2009 13:59 schreef maniack28 het volgende:

    [..]

    Kan ik proberen, maar die piercing winkel is nou niet echt de meest relaxte winkel
    Het zit je wat dat betreft ook niet mee hè.
    pi_75728540
    Ik zei net al, probeer het eerst zelf met een taper.
      donderdag 17 december 2009 @ 14:08:31 #282
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_75728568
    quote:
    Op donderdag 17 december 2009 14:05 schreef CherrieLola het volgende:

    [..]

    Het zit je wat dat betreft ook niet mee hè.
    Ach, van fouten moet je leren.. en misschien pak ik zelf wel een goeie dikke naald en ram ik hem er ergens doorheen

    Ik vind 50 euro trouwens ook een belachelijke prijs voor een piercing, kan iemand uitleggen waarom het zo duur is? Ik bedoel, het is ontsmetten, tangetje, naald, pats er doorheen en dan een piercing er doorheen en klaar... 3 min werk...
    Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
      donderdag 17 december 2009 @ 14:09:10 #283
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_75728590
    quote:
    Op donderdag 17 december 2009 14:07 schreef ParanoidEv het volgende:
    Ik zei net al, probeer het eerst zelf met een taper.
    Een taper? Ik ben niet van de cassette generatie
    Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
      donderdag 17 december 2009 @ 14:11:57 #284
    283684 Anglerfish
    does not approve
    pi_75728686
    quote:
    Op donderdag 17 december 2009 13:11 schreef maniack28 het volgende:

    [..]

    3 maanden
    Dat is ook niet zo heel erg lang. Maar zoals iemand zojuist al zei verschilt het heel erg per persoon.
    Ik heb ze zelf al 2 jaar en ik heb het idee dat hoe langer ik ze heb hoe gemakkelijker ik ze uit kan laten...

    Wel erg zonde als je er inderdaad opnieuw voor moet gaan betalen. Maar zelf piercen lijkt me ook niets.
    I get stranger things than you free with my breakfast cereal
    pi_75728751
    quote:
    Op donderdag 17 december 2009 14:08 schreef maniack28 het volgende:

    [..]

    Ach, van fouten moet je leren.. en misschien pak ik zelf wel een goeie dikke naald en ram ik hem er ergens doorheen

    Ik vind 50 euro trouwens ook een belachelijke prijs voor een piercing, kan iemand uitleggen waarom het zo duur is? Ik bedoel, het is ontsmetten, tangetje, naald, pats er doorheen en dan een piercing er doorheen en klaar... 3 min werk...
    Percingsieraden zijn niet echt gratis.
    Daarna mag je je tangen schoonmaken met schoonmaakmiddel, dan mag je alles inpakken in sealbags die ook niet gratis zijn, en dan alles in je teringdure autoclaaf doen. Het pand waar in gewerkt wordt is ook niet echt gratis, evenals GWL etc etc.
    50 euro vind ik een normale prijs.


    Dit zijn tapers. Hoef je niet te prikken, maar dan rek je je gat op. Werkt vaak ook bij piercings die 'dicht' zijn.
      donderdag 17 december 2009 @ 14:18:45 #286
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_75728943
    quote:
    Op donderdag 17 december 2009 14:13 schreef ParanoidEv het volgende:

    [..]

    Percingsieraden zijn niet echt gratis.
    Daarna mag je je tangen schoonmaken met schoonmaakmiddel, dan mag je alles inpakken in sealbags die ook niet gratis zijn, en dan alles in je teringdure autoclaaf doen. Het pand waar in gewerkt wordt is ook niet echt gratis, evenals GWL etc etc.
    50 euro vind ik een normale prijs.

    [ afbeelding ]
    Dit zijn tapers. Hoef je niet te prikken, maar dan rek je je gat op. Werkt vaak ook bij piercings die 'dicht' zijn.
    Ah ok, maar uhm.. ik heb net ff gekeken, hij is echt al heel ver dicht, als in.. je ziet er aan de voorkant ook bijna niks meer van Blijkbaar ben ik nogal een gezond persoon en geneest mijn lichaam snel, dat is positief nieuws toch
    Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
    pi_75729035
    Waarom kunnen die amerikanen zich eens niet aan ons metrisch stelsel aanpassen? Met hun gauge Gewoon mm.. dat snapt Europa tenminste
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
      donderdag 17 december 2009 @ 14:25:20 #288
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_75729155
    quote:
    Op donderdag 17 december 2009 14:21 schreef theKiD het volgende:
    Waarom kunnen die amerikanen zich eens niet aan ons metrisch stelsel aanpassen? Met hun gauge Gewoon mm.. dat snapt Europa tenminste
    Haha, dat heb ik ook altijd op mn werk inches alles.. niks mm

    Hup, nu weer aan het werk, anders zit ik hier nog tot 12 uur..
    Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
      donderdag 17 december 2009 @ 15:50:31 #289
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_75732350
    Fuck die shit... labret gepakt, voor de spiegel gaan staan, porren porrren porren... tandjes op elkaar en hem er in 1x keihard oorheen geragd... bloed lekker

    Hoppatee, balletje erop.. zout water erbij en vingers kruisen dat het niet gaat ontsteken...
    Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
    pi_75732512
    Aargh, de 3 mm gaat er niet echt heel makkelijk in. Straks nog eens proberen.

    En maniack28: jammer joh!
    A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
    pi_75732639
    quote:
    Op donderdag 17 december 2009 15:50 schreef maniack28 het volgende:
    Fuck die shit... labret gepakt, voor de spiegel gaan staan, porren porrren porren... tandjes op elkaar en hem er in 1x keihard oorheen geragd... bloed lekker

    Hoppatee, balletje erop.. zout water erbij en vingers kruisen dat het niet gaat ontsteken...
    Je had beter eerst een half uur in de kou buiten kunnen gaan staan. Minder pijn ivm natuurlijke verdoving, en bloed is dan ook heel wat minder, aangezien dat wegtrekt uit de huid
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
      donderdag 17 december 2009 @ 16:25:02 #292
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_75733752
    Haha... ja dat had gekund
    Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
    pi_75733922
    quote:
    Op donderdag 17 december 2009 15:57 schreef theKiD het volgende:

    [..]

    Je had beter eerst een half uur in de kou buiten kunnen gaan staan. Minder pijn ivm natuurlijke verdoving, en bloed is dan ook heel wat minder, aangezien dat wegtrekt uit de huid
    Haha ja goed idee, iedereen die een verdoving wil naar buiten sturen en met het hoofd uit het raam wat rondjes in de auto laten rijden
      donderdag 17 december 2009 @ 16:57:23 #294
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_75735021
    quote:
    Op donderdag 17 december 2009 16:29 schreef ParanoidEv het volgende:

    [..]

    Haha ja goed idee, iedereen die een verdoving wil naar buiten sturen en met het hoofd uit het raam wat rondjes in de auto laten rijden
    Het werkt wel
    Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
      zondag 27 december 2009 @ 17:37:42 #295
    271704 Aaiphone
    STOMWEBLOG.NL
    pi_76109596
    Ik hier

    Ik heb sinds een half jaar ongeveer denk ik geen tongpiercing meer. Daarvoor heb ik zo'n 3 jaar er 1 gehad. Nu wil ik graag er weer 1 laten zetten.

    Kan dit?

    Zo ja, duurt het genezingsproces weer zo lang of zal dit ook sneller gaan?
    Het stomste weblog vind je hier: KLIKKERDEKLIK!!!
    pi_76109779
    Ja, dat kan wel. Als het precies door het oude gat gaat (wat neem ik aan litteken is geworden) doet het misschien iets meer pijn, maar verder moet het gewoon lukken.

    En 't genezingsproces zal wel even lang duren.
    A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
      zondag 27 december 2009 @ 17:53:16 #297
    271704 Aaiphone
    STOMWEBLOG.NL
    pi_76109994
    Okidokie dank u

    Vanaf morgen dus weer tongpiercing. Miste het toch iets te veel
    Het stomste weblog vind je hier: KLIKKERDEKLIK!!!
    pi_76111561
    Gaaf, veel suc6

    Wel foto'tje posten he.
    A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
      zondag 27 december 2009 @ 19:23:16 #299
    92409 Twinky
    Little star.
    pi_76113111
    ga je 'm weer terug nemen? ik moet er niet aan denken echt, ben blij ervan af te zijn...

    Soms blijft er nog wel iets haken in de krater die er achtergebleven is bovenop mijn tong. Erg irritant. Maar alleen al dat ik mijn voortanden weer fatsoenlijk af kan likken en er niet meer zo last heb als mijn tong dikker word als ik een beetje ziekig ben ofzo.

    Maar wat mis jij er dan aan?
      zondag 27 december 2009 @ 19:27:34 #300
    271704 Aaiphone
    STOMWEBLOG.NL
    pi_76113288
    Iets in de mond hebben. Ookeen manier om e stoppen met het af en toe roken van sigaren. Haha

    Nee ik vind het gewoon mooi!
    Het stomste weblog vind je hier: KLIKKERDEKLIK!!!
    pi_76113606
    Ik heb dus een week geleden een botte 1,6mm taper door mijn oren geboord, eerst ging het een beetje ontsteken maar nu ik er 2mm tapers in heb zitten is het weer normaal geworden
    Ik ben overigens ook niet erg hygenisch bezig geweest (beetje ontsmettingsmiddel op de taper en oor en porren maar )
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')