Ah bedankt.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:08 schreef PluisigNijntje het volgende:
Het zal tussen de 25/30 en 50 euro liggen.
Mijne was 40
OH hahaha er staat zelfs dat je een penis hebt bij het bovenschrift van je icoon..quote:Op woensdag 2 december 2009 11:34 schreef luciferist het volgende:
[..]
Het gaat om een Frenum piercing BTW. en hij zit precies zoals ik hem graag wou. (:
Maar er staat wel een vrouwelijk icoontje bij zijn naam, ik dacht al: huh, een vrouw met een frenum piercing?quote:Op woensdag 2 december 2009 19:48 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
OH hahaha er staat zelfs dat je een penis hebt bij het bovenschrift van je icoon..![]()
![]()
Wauw.quote:Op zondag 6 december 2009 19:36 schreef saaw het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
hij zit en is super comfortabel! ben onwijs blij
Ja van 6mm naar 8mm. Het deed eigenlijk vooral pijn omdat hij er in zat en ik na twee uur een andere er in probeerde te doen (wat een geduld). Maar nu heb ik geen pijn meerquote:
Ik heb die surface nu al een jaartje zitten en al begint hij uit te groeien, het is nog steeds mn favoriet.quote:Op zondag 6 december 2009 20:57 schreef Enfermera het volgende:
Even een TVP.
Ik heb vanaf mn 16e piercings gehad. Mn eerste (voor oorbellen zelfs), was een tongpiercing. Zonder medeweten van mn oudersVervolgens dus gaatjes in mn oren. Daarna ook nog een offcentre labret (links) en een navelpiercing. Ik heb ergens in die tussentijd ook nog een gaatje bovenin mn rechteroor laten schieten (ja, stom.) Ging totaal niet goed natuurlijk, ontsteken en shit, pijnlijk. Heb 'm er uiteindelijk uitgehaald en later toen het helemaal genezen was nog een keer laten piercen maar ook dat bleef pijnlijk, was niet fijn. Dus ook eruit.
Die in mn tong, navel en lip zijn er nu uit. Vond ze niet leuk meer en die in mn tong begon pijn te doen, toen ik 'm eruit haalde ging dat weg.
Heb later nog een verticale tragus laten zetten, dat ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
Die heb ik nog wel en vind 'm nog steeds supercool
Maar de laatste tijd begon het toch weer te kriebelen.... En ik zit heel erg te denken om een industrial te nemen, maar dan in mn linkeroor. Ben alleen bang dat het fout gaat net als die in mn rechteroor, boveninNatuurlijk ga ik deze laten piercen, maar toch... Ik weet dat kraakbeen sowieso lang duurt om te genezen, dat maakt me verder ook niet uit, maar heb geen zin in dat gezeik wat ik toen had.
Magoed, ga gewoon nog ff denken erover
I knooowquote:Op maandag 7 december 2009 21:32 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
Ik heb die surface nu al een jaartje zitten en al begint hij uit te groeien, het is nog steeds mn favoriet.
Volgende maand ga ik voor een heup surface
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |