Hoop zo dat het bij mij wel oke is.quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:42 schreef Empathologica het volgende:
AaaaaaaahDaarom ga ik m'n prachtige houten superspirals weg doen, omdat het zeer doet.
@GimmeGore; Titanium of niobium. Hartstikke nikkelvrij
Heb met mijn houten plugs nooit problemen gehadquote:Op zaterdag 14 november 2009 14:51 schreef theKiD het volgende:
[..]
Hout klemt zichzelf zo lekker vast
Je hebt dus al 2 jaar niks meer in je oor qua plug/tunnel zitten en het is nog steeds niet teruggegroeid? Mag ik dan vragen hoeveel mm je per keer deed en hoe snel je dat deed?quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:54 schreef Empathologica het volgende:
Moet je je wel mee bezig houden joh
Het hangt van verschillende factoren af, ik zit al meer dan 2 jaar op 8mm en ik heb te snel gestretched, de kans dat dat nog een oorbelgaatje wordt is erg klein. Maar iemand die net een paar maand op 12mm zit en netjes en rustig gestretched heeft (en regelmatig laten krimpen en weer stretchen bv) heeft meer kans dat het wel terug krimpt.
Oh dan alweer, thx! Misschien dat ik dan nog wat dingetjes uit mijn wishilist ga bestellen, helaas wel veel out of stock op het moment...quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
26 t/m 29 november 25% met PUMPKIN2009.
Je tweede is een inverse? Staat wel een beetje bekend als een piercing die slecht(er) geneest dan een 'gewone' navelpiercing. Heb zelf ook twee, waarvan dus eentje een inverse. Die genas ook lastiger. Soms doet hij nog lichtjes 'vervelend'.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:03 schreef _Restless het volgende:
Ik heb 2 navelpiercings. De bovenste heb ik al van m'n 13e, nooit last van gehad. En de onderste heb ik van april, maar de huid rond het bovenste bolletje is vaak rood, er komt ook vaak van dat pusachtige spul uit en heel soms een beetje bloed. Ik maak 'm geregeld schoon, maar heb het idee dat dat ding niet echt geneest?
Misschien omdat het best een rotplek is als ik zit?
Ik heb er een. Eerste keer drinken was even maf, maar dat was het ook wel. Nauwelijks pijn bij het zetten of de genezing. Sowieso is het een snelle genezing vaak bij je mond, dus.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:12 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Ja ik hoorde dat je eerst je lippen niet om een glas gesloten krijgt, omdat het dan tegen het bovenste balletje duwt. Die zit natuurlijk wel echt bovenop je lip. Als hier iemand is die hem heeft, hoe zit het met de pijn? Ik heb een helix en een rook, niet heel veel ervaring dus. Vond die beide meevallen (goed, bij mijn rook moest ik even piepen).
Ik heb er ook een en het was m'n minst pijnlijke piercing. (Heb verder nog een conch, industrial en een stel helixjes)quote:Op donderdag 26 november 2009 20:12 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Ja ik hoorde dat je eerst je lippen niet om een glas gesloten krijgt, omdat het dan tegen het bovenste balletje duwt. Die zit natuurlijk wel echt bovenop je lip. Als hier iemand is die hem heeft, hoe zit het met de pijn? Ik heb een helix en een rook, niet heel veel ervaring dus. Vond die beide meevallen (goed, bij mijn rook moest ik even piepen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |