Nou ja, vaak hebben ze ook wel de wijsheid in pacht hoor.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:09 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat is gewoon een neurologische afwijking, typerend voor pubers(no kidding
)
En overmoedig zijn, dingen niet goed kunnen inschatten.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:17 schreef Dragorius het volgende:
Uiteraard, maar dat is meer te wijten aan generatiekloof, puberhersenen hebben gewoon een "afwijking" (al is dat niet helemaal waar, omdat het gewoon groei is) waardoor ze heel erg egocentrisch zijn in het denken en observeren
Precies. Individueel zijn er altijd verschillen natuurlijk, maar 18 is wel een veilige grens voor dit soort zaken.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
En overmoedig zijn, dingen niet goed kunnen inschatten.
Het is niet voor niks dat er een leeftijdsgrens is voor zaken als autorijden, drank en volwassen voor de wet..
quote:Op woensdag 18 november 2009 08:58 schreef ToT het volgende:
Ik weet niet of ik nog kom. Beetje extreem veel shit aan m'n kop en moet erg tot rust gaan komen.
Is wel de bedoeling. Mits ik beter ben. Het blijft ontiegelijk sukkelen op het moment. Grieperigheid die nu richting bronchitis gaat en holteontstekingen erbij.quote:Op woensdag 18 november 2009 01:09 schreef Spellmeista het volgende:
gezellig ff borrelen en discussiėren
niet van die al te ingewikkelde onderwerpen aansnijden he ??
Nokje jij bent ook van de partij zag ik?
quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:20 schreef nokwanda het volgende:Ik kan definitief niet op de 27ste.
Zit vervolgens de hele maand december ieder weekend vol (da's niet erg, want als het goed is zit daar ook het uitgestelde huwelijksreisje bij in).
Maar de vraag was : zou jij in principe gaan als er genoeg andere mensen komen ?quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:17 schreef Lavenderr het volgende:
Als ik deze nee/misschien/nee/misschien lees, heb ik het gevoel dat deze meet niet doorgaat.
Maar goed, ik wacht af.
Ja, want ik heb nog een appeltje met jou te schillen, of een visje te bakkenquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:24 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Maar de vraag was : zou jij in principe gaan als er genoeg andere mensen komen ?
Niet, he shit, nou dan kom ik niet hoorquote:Op woensdag 4 november 2009 10:28 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Heeft het te maken met kaarsvet, latex, zweepjes en dat soort ongein? Je gaat geen TRU users aan de bar kruk handboeien hoor! Denk erom!
Ja, dat wordt meteen een date, en dat vind ik ook een beetje snelquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:15 schreef Metro2005 het volgende:
PM gehad, ik begrijp dat het as vrijdag is en dat we met zijn tweeen zijn?
Misschien is het handiger om een andere dag te prikken.
Bij een discussie zou de andere partij ook argumenten moeten hebbenquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:21 schreef JoepiePoepie het volgende:
Jammer dat _LED_ en mediaconsument niet komen. Ik had wel een live discussie willen aanschouwen a la Belief vs. de tastbare wetenschap in het brein #2.
Ah, nu kom je ineens welquote:
Kom jij ook Joepie?quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:29 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ah, nu kom je ineens wel. Nu mediaconsument nog
.
Als jij mediaconsument overhaaltquote:
Ja dahaaag, dan denkt hij dat ik verliefd op hem ben.quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:31 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Als jij mediaconsument overhaalt.
Nou, die meet wordt niks.quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:33 schreef JoepiePoepie het volgende:
Oh, het is aanstaande vrijdag al! Nee, dan kan ik niet.
Ja natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:42 schreef Metro2005 het volgende:
Tis toch leuker als we met wat meer zijn of niet?
Dan verander je 'm even zodat ie niet meer klopt en sluit je dit topic.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |