quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:36 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik had met 38wk zwangerschap een borrel van m'n opleiding. Toen zei een klasgenootje "Zo bizar om te bedenken dat je gewoon al een kind hebt!"
Ik:Ehhh die is er nog niet hoor...
Zij:Oh!
Dan heb ik mijn HBO voor janlul gehaaldquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:35 schreef amaranta het volgende:
overigens heeft zij dr diploma ook voor jan lul gehaald, niet veel later na de mavo was ze al uitgehuwelijkt en met kinderen en al
Dat je je het maar realiseertquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Dan heb ik mijn HBO voor janlul gehaald
met het verschil dat jij wss nog wel ooit wat gaat doen ermee toch?quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Was je ook uitgehuwelijkt dan?quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:38 schreef freecell het volgende:
[..]
allleen mavo heb je niet heel veel aan ofwel?quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:42 schreef innepin het volgende:
Als het krijgen van een kind je genoten opleiding toch waardeloos maakt, hoef ik niet eens meer af te studeren!
Nou..fijn om te wetenquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
allleen mavo heb je niet heel veel aan ofwel?
Jawel, maar tegen de tijd dat ik er wat mee ga doen is dat papiertje niet veel meer waard vermoed ikquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
met het verschil dat jij wss nog wel ooit wat gaat doen ermee toch?
zij mocht van dr ouders/man nooit wekren....aanrecht= enige recht
Je weet het maar nooit met die chistenfundamentalistenquote:
Och, je kan ook nog met een HBO en 2 kinderen thuis gaan zittenquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nou..fijn om te wetenHeb ik die dus ook voor Jan Lul gedaan
sololy, ik zeg al niks meer,quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nou..fijn om te wetenHeb ik die dus ook voor Jan Lul gedaan
ib/rt?quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:49 schreef Groofsken het volgende:
Jongens ik heb vier studies voor Jan Lul gedaan. Voor het werk dat ik nu doe moet ik gewoon een bevoegdheid gaan halen nog.
Amaranta , als je nu heel hard gaat huilen is dat ook voor jan lul, dat je het maar weetquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:49 schreef amaranta het volgende:jullie begrijpen me niet
![]()
ik ga heeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard huilen nu
Dat is beter inderdaadquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:48 schreef freecell het volgende:
[..]
Och, je kan ook nog met een HBO en 2 kinderen thuis gaan zitten
Nee, ik moet gewoon mijn tweedegraads docentbevoegdheid halen, godverdegodver.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:51 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Intern begeleider, remedial teacher![]()
Ja of jij begrijpt ons niet, dat kan natuurlijk ook nogquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:49 schreef amaranta het volgende:
jullie begrijpen me niet
![]()
ik ga heeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard huilen nu
Heb je ze ook alle 4 afgemaakt?quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:49 schreef Groofsken het volgende:
Jongens ik heb vier studies voor Jan Lul gedaan. Voor het werk dat ik nu doe moet ik gewoon een bevoegdheid gaan halen nog.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja of jij begrijpt ons niet, dat kan natuurlijk ook nog
En dus noem je mij dom met alleen m`n mavo. Nee dat is lekker aardigquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
tsssk ik heb wel meer dan alleen mavo hoor
ik heb ook nog mbo en hbo en RT en blokfluit 1 t/m 5 en AB BASIS, zwemvaardigheid 1+2 en EHBO
enzo
Knap, vind ik. Ik ben zelf vroeger wel aan studies begonnen die ik nooit agemaakt heb. Of waar ik heel snel weer mee gestopt ben.quote:
jij hebt weer andere kwaliteiten?quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
En dus noem je mij doem met alleen m`n mavo. Nee dat is lekker aardig
Ik heb alleen m'n A zwemdiploma. En toch kan ik best redelijk zwemmen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik heb ook nog mbo en hbo en RT en blokfluit 1 t/m 5 en AB BASIS, zwemvaardigheid 1+2 en EHBO
enzo
quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
enzo
Mijn moeder heeft alleen Mulo en das toch één van de slimste mensen die ik ken, IQ én EQquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
En dus noem je mij dom met alleen m`n mavo. Nee dat is lekker aardig
Ik heb er best zin in, maar tegen de tijd dat ik in Assen ben, is ballorig dicht denk ik.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:15 schreef freecell het volgende:
Nog ff in de herhaling:
Ik verveel me, iemand zin om naar ballorig te gaan oid?
Niet precies nee, ik had een smsje gestuurd en dat ging ie oplezenquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:46 schreef PM-girl het volgende:
Innepin, was je nu weer op de radio met een request bij 3fm?
of W.O en dan thuis mutsjes hakenquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:48 schreef freecell het volgende:
[..]
Och, je kan ook nog met een HBO en 2 kinderen thuis gaan zitten
Ja dat bedoelde ik ook!quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:52 schreef innepin het volgende:
[..]
Niet precies nee, ik had een smsje gestuurd en dat ging ie oplezen
Nee, maar wel de boom, vliegtuig en ondeugende peuter!quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:52 schreef Estrys het volgende:
hej PM, terug van muziek? Deed je peuter dit keer wel de kangaroe?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:53 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
of W.O en dan thuis mutsjes haken
Nou ja dat dusquote:
wrom?quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:16 schreef Oxymoron het volgende:
tja tja, zegt het LOI nu...(ik hoor hmmm en twijfel twijfel tja tja...)
Ohhh ik zie jou best als verloskundige! Ik kan me ook heel goed voorstellen dat dat in je opkomt hoor, ik had tijdens de zwangerschap ook echt best een bewondering voor het beroep.quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:14 schreef huuphuup het volgende:
hier ook WOmaar voorlopig nog met parttime studiegerelateerde baan maar ik geloof nooit dat dat nog lang gaat duren
de universiteit gaat bezuinigen en ze willen het tijdschrift waar ik voor werk schrappen dus BLEGH!
Oh en hm chinees is nog steeds helemaalen mn hart ligt bij onderzoek doen. Maar op het moment speel ik enorm met het idee van hbo-verloskunde
vraag me niet hoe ik erbij kom (ik gok zelf op een meegemaakte zwangerschap en bevalling
) maar de studie en het beroep is nooit bij me opgekomen maar lijkt me zo ontzettend gaaf, al een paar maanden speelt t idee maar ik kan er concreet maar weinig mee.
Het houdt een keertje op met het studeren enzo
Dat had ik ook na mijn zwangerschap en bevallingquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:14 schreef huuphuup het volgende:
hier ook WOmaar voorlopig nog met parttime studiegerelateerde baan maar ik geloof nooit dat dat nog lang gaat duren
de universiteit gaat bezuinigen en ze willen het tijdschrift waar ik voor werk schrappen dus BLEGH!
Oh en hm chinees is nog steeds helemaalen mn hart ligt bij onderzoek doen. Maar op het moment speel ik enorm met het idee van hbo-verloskunde
vraag me niet hoe ik erbij kom (ik gok zelf op een meegemaakte zwangerschap en bevalling
) maar de studie en het beroep is nooit bij me opgekomen maar lijkt me zo ontzettend gaaf, al een paar maanden speelt t idee maar ik kan er concreet maar weinig mee.
Het houdt een keertje op met het studeren enzo
Nouhja zeg, wat raar van de LOIquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:21 schreef Oxymoron het volgende:
Ze gaan overleggen. Of ik het ''niveau'' wel aan denk te kunnen.![]()
Terwijl er géén vooropleiding nodig is, en ik heb Havo gedaan?![]()
Morgen hoor ik meer. Ze vinden het gewoon raar dat iemand, die niet zonder begeleiding naar de Praktijkdagen, wil komen, Havo heeft en überhaupt een cursus wíl doen
Nou zeg.![]()
Alsof 't mijn schuld is.
dat is mijn grootste bezwaar op dit moment jaquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:54 schreef PM-girl het volgende:
Huup, dat lijkt me een gaaf beroep, maar ik weet uit ervaring dat ik slecht tegen onregelmatig werken kan.
Daarbij is de opleiding te intensief, nu ik zelf een kind heb. Ik heb er wel serieus naar gekeken!
Maar misschien word ik nog wel lactatiekundige.
Ik las eerst: de ouders van Morris zijn allebei verloskundige!quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:59 schreef snoopy het volgende:
De ouders van Morris z'n vriendje zijn allebei verloskundigeDe een heeft een eigen praktijk en de ander werkt in een ziekenhuis.
ik heb eigenlijk geen idee of daar een tekort aan is ofzo?quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:56 schreef innepin het volgende:
Huup, er was toch een tekort aan verloskundigen? Of was dat alleen in de kraamzorg?
Oxy wat stom van de LOI zeg. Maar het komt vast goed! Het klinkt als een hele leuke cursus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |