quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja of jij begrijpt ons niet, dat kan natuurlijk ook nog
En dus noem je mij dom met alleen m`n mavo. Nee dat is lekker aardigquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
tsssk ik heb wel meer dan alleen mavo hoor
ik heb ook nog mbo en hbo en RT en blokfluit 1 t/m 5 en AB BASIS, zwemvaardigheid 1+2 en EHBO
enzo
Knap, vind ik. Ik ben zelf vroeger wel aan studies begonnen die ik nooit agemaakt heb. Of waar ik heel snel weer mee gestopt ben.quote:
jij hebt weer andere kwaliteiten?quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
En dus noem je mij doem met alleen m`n mavo. Nee dat is lekker aardig
Ik heb alleen m'n A zwemdiploma. En toch kan ik best redelijk zwemmen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik heb ook nog mbo en hbo en RT en blokfluit 1 t/m 5 en AB BASIS, zwemvaardigheid 1+2 en EHBO
enzo
quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
enzo
Mijn moeder heeft alleen Mulo en das toch één van de slimste mensen die ik ken, IQ én EQquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
En dus noem je mij dom met alleen m`n mavo. Nee dat is lekker aardig
Ik heb er best zin in, maar tegen de tijd dat ik in Assen ben, is ballorig dicht denk ik.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:15 schreef freecell het volgende:
Nog ff in de herhaling:
Ik verveel me, iemand zin om naar ballorig te gaan oid?
Niet precies nee, ik had een smsje gestuurd en dat ging ie oplezenquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:46 schreef PM-girl het volgende:
Innepin, was je nu weer op de radio met een request bij 3fm?
of W.O en dan thuis mutsjes hakenquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:48 schreef freecell het volgende:
[..]
Och, je kan ook nog met een HBO en 2 kinderen thuis gaan zitten
Ja dat bedoelde ik ook!quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:52 schreef innepin het volgende:
[..]
Niet precies nee, ik had een smsje gestuurd en dat ging ie oplezen
Nee, maar wel de boom, vliegtuig en ondeugende peuter!quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:52 schreef Estrys het volgende:
hej PM, terug van muziek? Deed je peuter dit keer wel de kangaroe?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:53 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
of W.O en dan thuis mutsjes haken
Nou ja dat dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |